-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ تیر ۹, جمعه

Latest News from Webna for 06/29/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - تک۲ رسانه‌ای خبری با موضوعیت فناوری اطلاعات است که مطالب مختلفی در زمینه اخبار، گزارشات، موبایل و بررسی‌های تخصصی مرتبط با این حوزه را منتشر می‌نماید. این سایت به تازگی راه اندازی شده و کاربران برای مشاهده سایت می توانند به آدرس www.tech2.ir مراجعه کنند.


 


وبنا - گیم ان تک راه اندازی شد. کاربران در این سایت می توانند جدیدترین تریلربازی ها، اخبار دنیای بازی و فناوری و ویدئوهای مربوط به دنیای بازی و فناوری را مشاهده نمائید. از جمله تریلر بازی های ایرانی و خارجی، گزارش از نمایشگاه های داخلی و خارجی و نقد و بررسی و خبر رسانی درباره ی هر آنچه که با بازی های ویدئویی و رایانه ای و فناوری مرتبط باشد. Game N Tech یا همان Game And Technology، به معنای “بازی و تکنولوژی” می باشد. 

برای مشاهده سایت به آدرس www.gamentech.ir مراجعه کنید.


 


وبنا - سایت فیسبوک در مورد مالکیت دامنه facebook.ir از مرکز ثبت دامنه های اینترنتی پژوهشگاه دانش های بنیادی در چند ماه گذشته سوالاتی داشته و شکایتی را علیه مالک ایرانی این دامنه مطرح کرده است. پژوهشگاه دانش های بنیادی با اشاره به ثبت دامنه facebook.ir توسط یک شخص ایرانی در 4 سال گذشته، اعلام کرد: "هنوز مسئولان شبکه اجتماعی فیس بوک متقاضی دریافت این دامنه هستند."

علیرضا صالح، با بیان اینکه طبق مقررات ثبت دامنه ir برای عموم امکانپذیراست، اظهار داشت: "اگر دامنه ثبت شده مغایر با قوانین و مقررات دولت ایران و مذهب نباشد، هر کسی می تواند این دامنه را ثبت کند." وی گفت: "شرکت facebook.com به عنوان کسی که دارنده این برند است از فردی که facebook.ir را ثبت کرده شکایت کرده ومدعی شده این فرد با ثبت این دامنه از نام فیس بوک سوء استفاده می کند و این در حالیست که سازمان مالکیت معنوی (WIPO) در این خصوص رای به نفع فیس بوک داده و اعلام کرده که این فرد ایرانی باید دامنه را به فیس بوک برگرداند."

صالح ادامه داد: "برهمین اساس شخص دارنده facebook.ir به مراجع قضایی داخل کشور شکایت کرده و دادگاه های قضایی داخل کشور مسئول رسیدگی به این پرونده شده است، اما از آن زمان تا کنون نتیجه دادرسی اعلام نشده است. فیس بوک همچنان درصدد است که از این دامنه استفاده کند، ولی بر اساس قانون درخصوص استقاده از دامنه حق افراد داخل کشور به خارجی ها ارجحیت دارد و اگر دادگاه ترجیح دهد دامنه facebook.ir برای شخص باقی بماند ، هیچ کس حتی مراجع قضایی بین المللی نمی تواند مانع از این اقدام شود."

وی خاطر نشان کرد که دامنه ir در داخل کشور ایران است و مطابق قوانین ایران عملیاتی شده است. این در حالیست که آخرین باری که فیس بوک از مرکز ثبت دامنه های اینترنتی پژوهشگاه دانش های بنیادی در خصوص پرونده facebook.ir سوال کرده است به دو ماه گذشته مربوط می شود.


 


وبنا -  دبیر اجرایی همایش روز رسانه های اجتماعی گفت:" ۱۰ تیرماه جاری همزمان با روز جهانی رسانه های اجتماعی گردهمایی آنلاین کاربران در وب سایت live.socialmediaday.ir برگزار می شود." جواد افتاده با بیان این مطلب اظهار داشت: "کاربران در این روز می توانند به صورت آنلاین در همایش روز رسانه های اجتماعی شرکت داشته باشد و محتوای این همایش را در قالب وبلاگ نویسی آنلاین، عکاسی آنلاین، رادیو آنلاین و ویدویی آنلاین این همایش را به طور لحظه ای دریافت کنند."

وی همچنین در مورد برنامه های ویژه تهیه شده برای سیسام عامل های iOS و hknv,dn خاطرنشان کرد: "علاوه بر اینها اپلیکشن همایش در دو نسخه اندروید و iOS تهیه شده که در آنها قابلیت وبلاگ نویسی آنلاین، عکاسی آنلاین، رادیو آنلاین و ویدئوی آنلاین روز همایش فراهم است."

افتاده با بیان اینکه کاربران به عنوان حامیان مردمی در این همایش مشارکت دارند، افزود: "فایل پاورپوینت سخنرانان این همایش همزمان در این سایت بارگذاری می شود و کاربران آنلاین می توانند سوالات خود را از سخنران بپرسند و سخنران در سالن همایش به آنها پاسخ گو باشد."

وی با اشاره به اینکه در رسانه های اجتماعی این “اجتماع” است که محور و موتور محرک آنهاست، گفت: "بنابراین ما باید دونوع مخاطب اصلی یعنی مخاطب آنلاین و آفلاین را پوشش دهیم. به عبارتی گردهمایی روز رسانه های اجتماعی به صورت آفلاین و آنلاین برگزار می شود و امیدواریم این همایش حرکتی جدید برای برگزاری همایش ها با رویکرد اجتماعی باشد."

نخستین همایش روز رسانه های اجتماعی ۱۰ تیرماه جاری در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می شود.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته