-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ تیر ۴, یکشنبه

Latest News from Webna for 06/24/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - سایت محفوظ با هدف رعایت قانون کپی رایت تصاویر و جلوگیری از کپی شدن های غیر قانونی تصاویر منتشر در اینترنت، خدمت درج متن بر روی تصویر (watermark) را ارائه می نماید.

این سایت به سادگی به شما اجازه آپلود تصویرتان را داده و امکان تعیین فونت، اندازه متن، جایگاهی که متن قرار خواهد گرفت، رنگ بندی و امکانات دیگر را برای شما به سادگی فراهم می کند و شما به سادگی می توانید تمام عکس های خود را در اینترنت با استفاده از این ترفند مورد محافظت قرار دهید. برای دسترسی و استفاده از خدمات این سایت به آدرس این سایت مراجعه نمایید.


 


وبنا - فروشگاه اینترنتی ناربلا در سال جدید ، پس از تغییر زیرساخت نرم افزاری خود نسخه جدیدی از فروشگاه اینترنتی ناربلا را رونمایی کرده است که در آن علاوه بر کالاهای لوازم خانگی قصد دارد کلیه نیازهای شهروندان را تامین نماید. در این راستا ، سوپرمارکت اینترنتی ناربلا بیش از 4800 کالا را در طبقه بندی های منظم رونمایی کرده است. خدمات فروشگاه اینترنتی ناربلا تا اطلاع ثانوی تنها برای کاربران تهرانی است، ولی به زودی سوپر مارکت اینترنتی ناربلا در شهرهای کیش ، اصفهان ، مشهد ، تبریز و شهر جدید پردیس افتتحا شده و به خدمات رسانی خواهد پرداخت.

در حال حاضر کلیه سفارشات بالای 40 هزار تومان ارسال رایگان داشته و در صورتی که خرید شما کمتر از 40 هزار تومان باشد و شما گزینه دریافت تا 48 ساعت آینده را انتخاب نمایید ، هزینه ارسال رایگان خواهد بود اما در صورتی که میزان خرید شما کمتر از 40 هزار تومان باشد و شما کالای خود را همان لحظه بخواهید ، هزینه پیک دریافت می گردد.

گروه شرکت‌های بین الملل ایده نوین نار با نام تجاری ناربلا برای ارایه‌ی خدمات کارآمد و موثر به مشتریان خود، هم‌اکنون بیش از 60 نفر از مدیران و نیروی انسانی متخصص و کارساز را با میانگین تحصیلی فوق لیسانس در خود جای داده است. برای بازدید و خرید از این فروشگاه اینترنتی می توانید به سایت ناربلا مراجعه نمایید.


 


وبنا - رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشوری گفت: با تمامی سایت‌هایی که قیمت‌های متفاوت و غیرواقعی از خرید فروش یا اجاره مسکن می‌دهند برخورد قانونی می شود. به نوشته روزنامه قدس، مصطفی قلی خسروی با بیان اینکه با سایت‌هایی که قیمت‌های غیر واقعی از مسکن ارائه می کنند برخورد قانونی شدیدی می کنیم گفت: قصد داریم با رصد کردن تمامی سایت های غیر معتبر که نرخ های غیر واقعی از اجاره یا خرید مسکن می دهند برخورد قانونی کنیم.

وی ادامه داد: وجود چنین سایت هایی موجب ایجاد التهاب در بازار مسکن می شود و در صورت مشاهده ارائه قیمت از سوی این سایت‌ها برخورد شدید قانونی خواهیم کرد. خسروی با بیان اینکه ما نیز خود از جنس مردم هستیم و مشکلات مردم را درخصوص افزایش اجاره بها درک میکنیم افزود: با راه اندازی سامانه املاک و مستغلات سعی در جلوگیری از افزایش غیر واقعی مسکن کنیم.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته