-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ تیر ۶, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز یکشنبه 4 تیرماه 91

 

4 تیر 1391 و 24 ژوئن 2012 میلادی

امروز درباره سیزده موضوع صحبت می کنیم:

موضو اول اینکه رانندگان سیمان تهران در اعتصابشان ، پیروز شدند و به خواسته هایشان رسیدند. در توافق انجام شده، افزایش نرخ کرایه ی حمل سیمان تصویب شد و قرار شد که سالیانه نسبت به نرخ تورم، افزایش قیمت نرخ کرایه را داشته باشند و انجمن صنفی رانندگان هم ناظر به این مورد باشد. این کاری است که امیدواریم در مورد تمام کارگران این اتفاق را شاهد باشم که با یک اعتصاب سازمان یافته امید به تحقق آن وجود دارد.

نکته ی دوم اینکه در اهواز بعد از اعدام چهار شهروند عرب، تجمعات اعتراض آمیزی صورت گرفت که پانزده نفردر جریان این تجمعات دستگیر شده اند.

موضوع سوم اینکه در مقابل سازمان هدفمندی یارانه ها نیز تجمع اعتراض آمیزی صورت گرفت. ظاهرا برای چهار میلیون نفر 24 هزارتومان  یارانه ی نان پرداخت نشده است و جمعی از این افراد تجمع کردند

نکته ی چهارم اینکه قیمت دلار از مرز 1865 تومان گذشت. همچنین قیمت مرغ نیز به مرز هفت هزار تومان در کیلو رسیده است. سقوط ارزش ریال و در مقابل افزایش قیمتها، تبدیل به مسئله ای شده است که روزانه تغییر می کند.

موضوع پنجم اینکه در آزمون دکتری متمرکز که وزارت علوم و سازمان سنجش برگزار می کند، اسامی دوهزار نفر به لیست اضافه شده که منجر به اعتراض داوطلبان شد و بعدا مشخص شد که این اسامی به دستور وزارت علوم صورت گرفته است. به این ترتیب آقای دانشجو وزیر علوم به پرونده ی پر و پیمانش در مورد اختلاس و تغلب و ... مورد دیگری را هم اضافه کرد و حتی دست در برگزاری آزمون دکتری هم می برد. پیدا شدن این دسته از آدمها، در جمهوری اسلامی بسیار افزایش یافته است که مور پذیرش آقای خامنه ای هم هستند.

نکته ششم اینکه بامداد خبر، سندی را چاپ کرده که نشان می دهد که معاونت پرسنلی دانشگاه پیام نور به حفاظت این دانشگاه نوشته است که آقای غلامرضا کاتب که اکنون نماینده ی گرمسار در مجلس است، در سفر فرهنگی هنری به فلیپین مزاحم خانمی فلیپینی شده که منجر به شکایت آن خانم وبازداشت موقت او شده است و 500 دلار جریمه شده است. به نظر می رسد که این قبیل آدمها در اختلاس، تغلب و مزاحمت برای نوامیس وجوه مشترکی دارند. البته آقای کاتب عنوان کرده که این مسئله ساخته ی شوهر خواهر آقای احمدی نژاد است چرا که خواهر آقای احمدی نژاد رقیب انتخاباتی او در گرمسار بوده است.

موضوع هفتم اینکه مهدی عیسی زاده نماینده ی میاندوآب در مجلس به رقیب خود آقای روح الله بیگی گفته که او پیروز بوده و تغلب شده و حق من نیست. اما بعد از شکایت اقای بیگی، مشخص شده که در آخرین لحظلت با دستکاری در اعداد آقای عیسی زاده را برنده اعلام کرده اند. دخالت سپاه در اینجا خیلی بارز دیده می شود. البته آقای محمد رضا  یزدی معاون پارلمانی حقوقی سپاه بیان کرده که در این انتخابات دخالتی نداشته ایم، اما در انتخابات ریاست جمهوری 88 کسانی تخلف کرده بودند که اخراج شده اند.

آقای سعیدی نماینده ولایت فقیه در سپاه اعلام کرده است که دخالت سپاه در امور بانک و مالی کشور، جزو رسالت ذاتی سپاه است و به نظر می رسد که این مباحث کم کم به دنبال باز کردن هر چه بیشتر دست سپاه در امور بانکی است.

آقای علی لاریجانی هم در پاسخ به اتهام زمین خواری به ایشان و برادرانشان گفته است که اگر شکایتی هست به قوه ی قضاییه تحویل داده شود. قوه ی قضاییه ای که برادر ایشان رییس آن و از متهمین این زمین خواری است.

نکته ی هشتم اینکه چشم مصطفی تاجزاده در زندان خونریزی کرده و مجبور به بردن او به بیمارستان شده اند که علی رغم توصیه ی پزشکان واینکه باید تاجزاده مورد مراقبت ویژه قرار بگیرد، اورا به زندان منتقل کرده اند .در ضمن آقای غلامحسین اسماعیلی ، رئیس سازمان زندانها با کمال وقاحت  و بی شرمی اعلام کرده که ما اصلا زندان سیاسی نداریم و این زندانیان نیز زندانیان امنیتی هستند.

نکته ی نهم اینکه ظاهرا بیلبوردهایی در تهران تدارک دیده شده که از لفظ امام خامنه ای در آن استفاده شده است. البته آقای خامنه ای مدتهاست که علاقمند است که او را امام خامنه ای بنامند ولی گویا آن را علنی کرده اند .

موضوع دهم اینکه روزنامه ی حارص گزارشی از نشست ایران درمسکو منتشر کرده که در این نشست روسیه و چین هم آب پاکی را روی دست ایران ریخته اند و در اتحاد کامل با 1بالضافه ی 5 هستند و با این گزارش مشخص می شود که چرا مسئولین سپاه تا این حد عصبانی هستند.

نکته یازدهم این که ترکیه اعلام کرده است که نفت خود را به جای ایران از عربستان، تهیه خواهد کرد . همچنین عربستان ده میلیارد دلار کمک بلاعوض به ترکیه برای خانه سازی در ترکیه اختصاص داده است.

موضوع دوازدهم اینکه در سوریه ودر 24 ساعت گذشته، 76 کشته از مردم گزارش شده است. البته 26 کشته هم از ارتش سوریه اعلام شده است. رئیس جمهور فرانسه هم اعلام کرده است که بهتر است ارتش سوریه به حمایت از مردم برخیزد و به مردم بپیوندد.

نکته ی آخر اینکه قرار است امروز نتیجه ی انتخابات مصر اعلام شود، اما شرایط در مصر و در میدان تحریرملتهب است و تجمع و تظاهرات ادامه دارد.

اندکی صبر سحر نزدیک است

تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید

به امید پیروزی ایران و ایرانی



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته