-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ تیر ۵, دوشنبه

Latest News from Webna for 06/25/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن پایونا راه اندازی شد. در این فروشگاه انواع عطر و ادکلن اصل با برند های مختلف، و قیمت های مناسب عرضه می گردد. 

شرکت تجارت الکترونیک آلتون به عنوان متخصص در فروش الکترونیک با همکاری شرکت شمیم عطر کیش، یکی از تامین کنندگان با تجربه در بازار عطر برند مشترک پایونا را پایه گذاری نموده اند. هدف از این مشارکت ایجاد فروشگاه آنلاین مطمئن با قیمت های مناسب جهت عرضه بهترین عطرها به مصرف کنندگان است. 

شرکت شمیم عطر کیش ضامن اصل بودن محصولات ارائه شده در پایونا می باشد. محصولات ارائه شده در این فروشگاه دارای تنوع زیاد و قیمت های بسیار مناسب است. با توجه به فراوانی محصولات تقلبی عطر و ادکلن در بازار، پایونا در نظر دارد تا با ایجاد دسترسی به محصولات اصل با قیمت مناسب برای هموطنان عزیز در سراسر کشور، خود را به عنوان یک برند معتبر در بازار عطر و ادکلن مطرح نماید.

برای مشاهده این وب سایت به آدرس www.Payona.ir بروید.


 


وبنا - سرویس وبلاگ دهی رایگان (فری بلاگ) در نظر دارد طی یک جشنواره تابستانی، ضمن تقدیر از فعالین عرصه وردپرس فارسی و گسترش دهندگان آن ، وبلاگ نویسان را بیشتر با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا نماید. هدف این جشنواره گسترش وردپرس فارسی و تقدیر از عوامل زحمت کش آن و همچنین تشویق نسبت به فعالیت بیشتر در این زمینه می باشد.


 


وبنا - نسخه اندروید میکرو بلاگ دنبالر روانه کافه بازار شد. بعد از اولین نگارش غیر رسمی از نرم افزار آندروید دنبالر، اولین نگارش رسمی برای دانلود در دسترس قرار گرفت. این نرم افزار که با نسخه‌ی ۱٫۱٫۴ منتشر شده، قطعاً در ابتدای کار با اشکالات متعددی همراه بوده، اما در آینده با بروز رسانی‌های سریع کاملتر خواهد شد. 

جهت دانلود نسخه اندروید دنبالر در سایت کافه بازار اینجا کلیک کنید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته