-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ تیر ۶, سه‌شنبه

Latest News from Norooz for 06/26/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



روز یک شنبه: تماس می گیرم با زندان که اگر همسرجان را برده اند بیمارستان خودم را فی الفور برسانم آن جا می گویند نبرده اند و من فی الفور خودم را می رسانم به سالن ملاقات. می گویند: ایشان اعزام شده بیمارستان. ماشین دربست و بیمارستان فارابی و تماس تلفنی که همسرجان در راه بازگشت به زندان است و حالش خوب است و ... پزشک معالج ایشان را می بینم احوالش را پزشک باید به من بگوید. رضایت نسبی دارد و می گوید باید مرافب باشند در محیطی بی استرس باید دائما کنترل شوند! سریع برمی گردم زندان می گویند هنوز نرسیده می گویم امکان ندارد باید رسیده باشد لااقل نیم ساعت قبل از من. بالاخره موفق به دیدار می شوم. پانسمان را باز کرده و می گوید می تواند حمام کند. یادم رفت بپرسم بالاخره آب گرم شد یا هنوز باید با آب سرد حمام کند. می گوید پزشک گفته که وقتی پانسمان را باز کنی تا مدتی احساس می کنی که مورچه و پشه و مگس چلوی چشمت رژه می روند و من گفته ام دکترجان این حشرات که در زندان و انفرادی هم جلوی چشمم رژه می روند نمی شود کاری کنید قناری و بلبل و اینا جلوی چشممان رژه بروند برای تنوع:) همسرجان روحیه اش مثل همیشه عالی است و هنوز مدعی است که روزه داری حالش را جا می آورد و دیروز که مجبور به افطار در میانه روز شده مشکل داشته! من پیام مهر همه عزیزان را به ایشان رساندم و گفتم که ما راضی به ایجاد کوچکترین مشکلی برای سلامتش نیستیم. همسرجان می گوید: شما بزرگوارتر از این هستید که چیزی را به من تحمیل کنید!!!
و اما بعد:
- همسرجان کم خواب می بیند اما خواب هایی که می بیند همه برایش شیرین است. اخیرا خواب آقای موسوی گرمارودی را دیده که خیلی محبت می کرده و بحثشان هم حول ترجمه ارجمند کتاب صحیفه سجادیه بوده که برایش برده ام و خیلی بهره مندش کرده است و من هم تعدادی خریدم و به دوستان هدیه دادم برای روز زن.
- همسرجان توصیه کردند که مصاحبه دکتر علیرضا بهشتی با روزنامه شرق در مورد شهید بهشتی حتما خوانده شود که روز شنبه چاپ شده و از مصاحبه خانم بروجردی هم خیلی تشکر کردند که مواضعشان همیشه محکم و اصولی است.
- کتاب چراغ و آئینه را هم اثر طبع دکتر شفیعی کدکنی توصیه کردند به عزیزان که مطالعه کنند کتابی در مورد ادبیات از مشروطه به این سو که نشان می دهد ما لااقل در ادبیات هرگز درجا نزده ایم از دوره مشروطه و برعکس خیلی پیشرفت داشته ایم و مفاهیم مشروطه خیلی عمیق شده است.
- از آقای کیوان مهرگان هم برای کتاب هایی که به من و همسرجان هدیه کرده اند خیلی تشکر کردند( دهانم بوی مریم می دهد و تو و جاده همدستید)
- ایشان خیلی اصرار داشتند که دوستان نقطه نظراتشان را در مورد نامه ایشان به دکتر علی مطهری در مورد حجاب بفرمایند که من اطمینان دادم در این زمینه بحث های خیلی خوبی شده است. سایر نامه ها را هم دعوت به مطالعه عمیق داشتند که گفتم انشاء الله همین گونه خواهد بود.
و بالاخره اشاره ای هم به وضعیت مجلس نهم داشتند و افشاگری هایی که می شود و قرار است بشود و گفتند من به بازجوهایم گفته بودم که حذف اصلاح طلبان به نفع شما نیست و موجب آشکار شدن اختلافات اصولگرایان و به جان هم افتادن آنان می شود و این که بدون رعایت الزامات دینی و اخلاقی و بی لحاظ شرم و حیا و مصالح علیه هم افشاگری خواهند کرد!
باقی بقای شما


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به norooz-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به norooz@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته