-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ تیر ۹, جمعه

Latest News from Norooz for 06/29/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



همسر و فرزندان مرحومه فریده ماشینی، عضو فقید جبهه مشارکت و فعال حقوق زنان که ماه پیش درگذشت، با صدور پیامی از همراهی دوستان و یاران در مراسم و مجالس خانم ماشینی قدردانی کردند.

مرحوم فریده ماشینی فعال مدنی، قرآن پژوه، و جزو شاخص ترین فعالان حقوق زنان در ایران بود که در اثر ابتلا به بیماری سرطان در گذشت. او همسر رحیم عبادی رییس اسبق سازمان ملی جوانان در دوره دولت اصلاحات بود.

متن پیام تشکر رحیم عبادی و فرزندان خانم ماشینی بدین شرح است:

” این بانگ ها از پیش و پس بانگ رحیل است و جرس”

ضایعه اندوهبار درگذشت “سرکار خانم فریده ماشینی” مصیبتی سهمگین بود که دل انبوهی را داغدار نمود، او بانویی فرزانه،مصلحی دیندار و یار و غمخوار مظلومان بود که عمر پربرکت خود را در راه ارائه چهره رحمانی دین با تلاشی خستگی ناپذیر صرف نمود.

این مصیبت آنگاه دشوارتر شد که همزمان مادر بزرگوار و مکرمه ایشان نیز تاب فقدان فرزند نیاورد و به فاصله سه روز به او پیوست. حقیقتا این دو ضایعه در یک زمان ثلمه بزرگی است که اگر عنایت خداوند متعال و همدردی دوستان و همراهان نبود، تحمل آن برای اعضاء خانواده و بستگان میسر نمی شد.

او سبکبال و سربلند رفت و ما مانده ایم با راه سبزی که او مشعل فروزان آن بود، خداوند را شاکریم که به عظمت این بانوی سفر کرده، همراهانی بی شمار همچون اعضای خانواده مرهمی بر دل شکسته بازماندگان شدند.

بدینوسیله از همه سروران و بزرگواران به ویژه حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی و اعضای محترم دولت ایشان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و بیت مکرم حضرت امام(ره)، خانواده های معزز شهدا، آزادگان و ستمدیدگان، فعالان گرانقدر سیاسی، اجتماعی و مطبوعاتی، فرهنگیان ارزشمند، همکاران دانشگاهی و تمامی دوستان و آشنایان که در مراسم خاکسپاری و مجالس ترحیم و یادبود ما را در تحمل این تالم همراهی نمودند، صمیمانه تشکر نماییم.

رحیم عبادی و فرزندان

(سجاد و مریم)


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به norooz-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به norooz@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته