-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۹, پنجشنبه

Posts from Khodnevis for 05/19/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



خیلی  نزدیک
 


SPIN Doctors و «عفو» دیکتاتور غیر پشیمان

اما سوال بزرگ من از دوستانی است که عملا وظیفه حفاظت از چهره یک مسوول سابق که عادت به پذیرش مسوولیت ندارد و پاسخگو نیست را بر عهده گرفته‌اند این است که آیا بخشیدن می‌تواند یک طرفه باشد؟

وقتی رهبر جمهوری اسلامی از کرده خود پشیمان نیست، چگونه می‌توان او را بخشید؟

وقتی عاملان جنایت‌های ۳۲ سال اخیر، در شرایطی خارج از دادگاه و قضاوت، به کرده خود می‌بالند، چگونه آنها را می‌توان بخشید؟

یک فرض می‌گوید که می‌توان مطابق با تجربه آفریقای جنوبی، جنایت‌کاران را بخشید. نکته این است که طرف می‌بایستی به گناهان خویش اشاره می‌کرد و اعتراف. چگونه می‌توان حاکم جائر را بخشید وقتی مخالفت با خود را حرام می‌داند؟ وقتی هاشمی رفسنجانی پس از راه‌پیمایی اعتراضی ۲۵ بهمن، مخالفان و منتقدانی که به خیابان آمده بودند را متهم به انجام فعل «حرام» کرده بود، بسیاری از رسانه‌های حامی هاشمی و حامی جنبش و رسانه‌های اصلاح‌طلب او را بخشیدند و حرف‌اش را نادیده گرفتند! همان رسانه‌ها اینکه بدون پاسخ به سوال‌های بسیاری در باره کوتاهی‌های بزرگ و کوچک خاتمی، کوتاه آمدن‌هایش در قبال تقلب انتخابات، کوتاه‌آ آمدن‌هایش مقابل رهبری پذیرفتن خواسته‌های رهبر در مقابل تعهدی که به رای دهندگان سال‌های ۷۶ و ۸۰ داده بود و بسیاری سوال‌های دیگر خاموش مانده‌اند.

آغاز گفتگو با حاکم جائر و جبار بسیار نیکو است! اینکه برای ایجاد همدلی، طرف را به کوتاه آمدن مقابل مردم فراخوانیم تا مردم با حاکمیت آشتی کنند...

اما یک جای کار می‌لنگد.

حافظه تاریخی بسیاری تحت تاثیر این بازی‌های تبلیغاتی قرار نمی‌گیرد.

به نظر شما، و با شناختی که از حاکمیت دارید، باور می‌کنید که دست‌اندرکاران نظام که حفظ آن‌را از اوجب واجبات می‌دانند از کرده خود پشیمان شوند و بعد عذر هم بخواهند؟ گفتمان نظام بر مبنای قدسی خواندن هر کاری است که به بقای حاکمیت کمک کند. اگر قاتلان زنجیره‌ای هنوز زنده‌اند، اگر ضارب حجاریان الان راست راست راه می‌رود و کسانی که دست‌شان به خون بسیاری آغشته است در راس نظام هستند، ناشی از بقای گفتمانی است که به این راحتی تغییر پذیر نیست.

به باور من، هیچ‌کدام از مقام‌های  جنایت‌کار«خود حق بین» نظام اسلامی ایران در شرایط عادی از کرده خود پشیمان نبوده و نیستند. اگر بودند که سریعا کنار می‌کشیدند و توبه می‌کردند و از مردم طلب مغفرت.

فکر می‌کنم این گام خاتمی به نحوی پوپولیستی است. برای راضی کردن کسانی که مدت‌هاست منتظر گامی یا حرکتی از سوی او هستند. همین و بس.

اگر «عذرخواهی» اینقدر مهم است، فکر می‌کنم خود آقای خاتمی می‌تواند پیشگام شود و بابت تبعیض‌های قومی و نژادی هر چند محدود عذرخواهی کند. بابت کوتاهی‌های حوزه مسوولیت خویش در محورهای مختلف و تمامی فرصت‌هایی که از بین برد و کوتاهی در مراقبت از آرا مهدی کروبی در سال ۸۴ و ... عذر بخواهد. بابت سکوت در قبال پذیرش وزیر تحمیلی و عدم برکناری‌اش، کاری که احمدی‌نژاد از پس آن بر آمد و خاتمی حتی فکرش را هم نکرد به مردم بگوید که کوتاهی کرده است. اگر چنین کند، اتفاق بزرگی در فضای سیاسی ایران افتاده است! اتفاقی که شاید زلزله‌ای بزرگ ایجاد کند.


 


باهنر: دولت احمدی‌نژاد اجازه انتشار آمار واقعی اقتصادی را می‌گیرد

باهنر در نخستين هم‌انديشي جهاد اقتصادی به انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت احمدی نژاد پرداخت. وی با انتقاد از نحوه ی اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی با اشاره به اعلام دولت مبني بر ايجاد ۲/۵ شغل در سال جاري گفت: «براي شغل‌آفريني براي يك ميليون نفر به ۱۰۰ ميليارد دلار اعتبار نياز است، سوال اينجاست كه براي دو و نيم ميليون شغل وعده داده شده چطور مي‌توان اعتباري متناسب را فراهم كرد؟»

این نماینده مجلس همچنین با ذکر این نکته که امسال از سوی رهبر ایران «جهاد اقتصادی»نامیده شده اعلام کرد که در برنامه پنجم برخي از رد پاهاي ضروري براي جهاد اقتصادي قانون‌مند شده است و كميسيون جهاد اقتصادي مجلس آمادگي شنيدن سخنان صاحبنظران را دارد تا بتواند آمارهاي رسمي كشور را كه سامان علمي و حقوقي دارد، اما سد‌هايي بر سر اعلام آن وجود دارد، منتشر كند.

منتقدان می گویند که دولت محمود احمدی‌نژاد برنامه‌ریزی‌های بلند پروازانه‌ی خود را بر اساس آماری انجام می‌دهد که وجود خارجی ندارد.

ایسنا همچنین گزارش داده که باهنر، معاون نظارت مجلس شوراي اسلامي، گفته است که «علي‌رغم تلاش‌هاي زياد اقتصادي دولت‌ها و دارابودن منابع وسيع، مع‌الاسف يك برون‌داد ملموس نداشتيم و نتوانستيم يك الگوي اقتصادي قابل ارائه را تجربه كرده و حركت كنيم.»

این نماینده مجلس که عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام نیز هست با اشاره به این مساله که در  حال حاضر در اصل ۴۴، دچار دو افت يعني رفتن راه غلط و غلط راه‌رفتن شده‌ايم كه بايد رفع شود افزود: «متاسفانه ظرف سه سال گذشته نرخ‌هاي رسمي در شاخص‌هاي كلان از سوي مقامات رسمي كشور اعلام نشده است و يا نرخ‌هاي اعلام شده با حاشيه همراه است».

باهنر ادامه داد: «بي‌ترديد در برنامه چهارم با رشد ۸/۶ درصدي فاصله زيادي داشته‌ايم به‌طوري كه حتي در دو سال آخر به رشد ۲/۵ درصدي نرسيديم، اگر در برنامه پنجم هدف رسيدن به رشد بيش از هشت درصد باشد، با توجه به اين‌كه نرخ رشد در ۳۰ سال گذشته تنها نزديك به پنج درصد بوده است، نيازمند كار اساسي هستيم.»

ادامه‌ی صحبت های باهنر نشان می‌دهد که بالاخره بعضی از نمایندگان مجلس به پیش بینی کارشناسان اقتصادی مبنی بر طی اشتباه مسیر از سوی دولت ایمان آورده‌اند.

در برنامه‌ اول رشد اقتصادي ۷/۵ درصد، برنامه دوم ۳/۳ دهم درصد، در برنامه سوم ۵/۵ درصد و در برنامه چهارم كمي بالاي چهار درصد بوده است که حال با رشد ۲/۵ درصد بايد وارد برنامه پنجم شويم و بايد تاكيد كرد رسيدن به اعداد دو رقمي رشد اقتصاد در كشور با توجه به واقعيت‌هاي فعلي دور از دسترس است.

ادامه ی صحبت‌های این نماینده‌ی منتقد احمدی‌نژاد هم بر نظر افرادی صحه می‌گذارد که از واردات بی‌رویه دولت احمدی‌نژاد گله دارند: «در سه سال اخير، مصرف كشور به شدت افزايش پيدا كرده كه نه تنها اثر مثبتي بر روي رسيدن به اهداف ندارد كه مي‌تـواند تاثيرات منفي داشته باشد.»

محمود احمدی‌نژاد که این روزها درگیر حواشی فراوان پیرامون دولت خود است مخالفان را در جبهه‌های مختلف مشغول انتقاد می‌بیند.

منتقدانی اصول‌گرا که تا پیش از این با علم بر صحت انتقادات کارشناسان، حاضر به اظهار نظر صریح نبودند.

 

 


 


خاتمی را دوست داریم چون نظام اسلامی را بارها از مخمصه نجات داده است

 ولی دشمنان تا بن مسلح به خدعه‌های ننگین  تهمت و افترا کور خوانده‌اند. دشمنان ولایت مطلقه فقیه هم کور خوانده‌اند.

آری ما ایرانیان هیچگاه فراموش نمی‌کنیم در برهه بسیار حساسی از زمان که  فشارها و تحریم‌های هم جانبه امپریالیسم به سر کردگی غرب ملحد تا آن جا پیش رفته بود که سفرای نیرنگ باز اروپایی سر ترور چند معاند نظام در خاک اروپا در که در دوره ریاست جمهوری  آیت‌الله هاشمی رخ داده بود،  به صورت مفتضحانه‌ای ایران اسلامی را ترک کرده بودند و در ادامه دشمنی اشکار فشارهایی بر ایران وارد می‌کردند که با خنده  سید محمد خاتمی به اروپاییان صهیونیست‌صفت همه این هجمه‌ها نقش برآب شد. 

 ما ایرانیان هیچ گاه فراموش نمی‌کنیم که چگونه سید محمد خاتمی با خنده همیشگی، قائله  فتنه صهیونیستی ۱۸ تیر که عده‌ای مزدور صهیونیست دانشجو نما که تمثال مبارک ایت الله العظمی سید علی را پاره می‌کردند را خاموش کردند.

 ما ایرانیان هرگز فراموش نمی‌کنیم که شور انتخاباتی مجلس ششم را بواسطه خنده سید محمد خاتمی چه کسانی  نماینده مجلس شدند. 

 ما ایرانیان هرگز فراموش نمی‌کنیم که در هشت سال زمام‌داری سید محمد خاتمی بر کرسی ریاست جمهوری چه قتل‌های زنجیره‌ای رخ داد و چگونه نظام اسلامی با خنده‌های رییس جمهور محبوب‌مان از این قضیه عبور کرد.

ما ایرانیان هرگز فراموش نمی‌کنیم خدمات هشت ساله سید محمد خاتمی را.

 این بار هم با دیده منت از رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای خواستار عفو هستیم که چند صد معترض به نتیجه انتخابات و زندانیان عقیدتی  توسط ایادی استکبار جهانی کشته شدند و هزاران نفر به دلایل سیاسی و عقیدتی  بر اثر توطئه جهانی امپریالسیم در زندان به سر می‌برند. همچنین عذرخواهی می‌کنیم از فقر و نکبتی که کشور ایران را فرا گرفته است. در اخر از رهبر معظم تشکر می‌کنیم  که اجازه می‌دهد از هوای اسمانی که در اختیار ایشان است همچنان نفس بکشیم.

پایان و نتیجه‌گیری: خاتمی را دوست داریم چون نظام اسلامی را بارها از مخمصه نجات داده است


 


یک روز دخترانه در تهران



تا صبح لینکایی رو که از وبلاگ‌های تصویرگری ذخیره کرده بودم رو می خوندم و لینک خبرهای وبلاگ عکاسی‌ام رو به روز کردم. دو روزه سر درد دارم و یه سگ وحشی پاچه وجودم رو می‌گیره و ول نمی‌کنه. باشگاه نرفتم. سعی کردم بخوابم نتونستم! خیلی سعی کردم اما انگار نمی‌شه... با بی‌حوصلگی یه مانتو گله گشاد با یه شلوار جین گشاد دمپا با یه شال سفید بزرگ سرم می‌ندازم. حوصله آرایش کردن ندارم... عینک می‌زنم و موهای شونه نکرده جلوی سرم رو صاف می‌کنم و می‌دم زیر...

کلاس زبان فرانسه دارم اگه نرم نمی‌تونم خودمو به کلاس برسونم. سر کوچه که می‌رسم یه پاترول با پنج شش تا اراذل جلوم ترمز زد با بی‌حوصلگی بدون اینکه نگاه کنم رفتم تو باغچه وسط بلوار و راهمو کج کردم. به سمت میدون که می‌رفتم باز سر خیابون منتظر بود. راهم رو به سمت پیاده رو کج می‌کنم یه کم که جلو می‌رم تمام آسفالت پیاده رو رو کندن و کارگرا دارن کار می‌کنن مجبور می‌شم برم تو خیابون یه ۲۰۶ کنارم اینقد بوق می‌زنه که می‌خوام سرش داد بکشم، یه کم جلو‌تر کارگرا دارن آسفالتایی رو که از خیابون کندن پودر می‌کنن...

نمی‌دونم چه غلطی می‌کنن ولی پودر سیاهی تو هوا پخش می‌شه. از خیابون رد می‌شم یه پسر جوون از روبرو با لبخند به سمتم میاد و راحت و بی‌مقدمه میگه میای سوار شی، بیا برسونمت، کجا می‌ری، منم بدون اینکه نگاش کنم راه خودمو می‌رم. دنبالم می‌فته می‌گه شمارمو بزن تو موبایلت میس بنداز بهت زنگ بزنم، بازم راه خودمو میرم، می‌گه نرو ماشینم همینجاس...

اونور بلوار چشمم به ماشینای گشت ارشاد افتاد راهمو به سمتشون کج کردم پسره یه آهی کشید و در رفت یکی از تو ماشین پلیس صدا زد: خانوووم..... گفتن لطفا سوار شین گفتم چرا؟ گفتن بعدا معلوم می‌شه! کلی با ماشین گشت ارشاد برای عبرت خلائق گشت زدیم. بالا‌تر از میدون زیر پل هوایی، پشت یه ردیف ماشین پارک شده ۳ تا دختر ایستاده بودند که به جرم اینکه ۲-۳ تا ماشین براشون کنار خیابون نگه داشته بوده سوارشون کردند. تو چاردیواری یه خانومی ماشینش خراب شده بود و منتظر ماشین امداد کنار خیابون وایساده بود و انگار یکی دو تا ماشین براش نگه داشته بودند که همونجوری به زور می‌خواستند سوارش کنند، اما مقاومت کرد و دعوا و داد و بیداد که مدارک خودشو ماشینش و گرفتن گفتن بیا کلانتری بگیر! ۳ تا دختر رو موقعی که می‌خواستند برن تو پارک بشینن گرفتند...

کیفمو گشتن می‌گن چرا مدارک شناسایی نداری! من داشتم می‌رفتم کلاس زبان... روی تابلو اسم و مشخصاتم رو می‌نویسن و می‌گن اگه دروغ گفته باشی پدرتو در می‌آریم... تابلو رو میدن دستم، از همه طرف ازم عکس می‌گیرن... ۵۰ تا فرم پر می‌کنم، اصلا حوصله ندارم حتی مشخصات خودمو بنویسم. با خودم فکر می‌کنم اه الان مهمترین امتحان زندگیمه، اما بازم حوصله نداشتم که جواب بدم یه نیم ساعتی کاغذا رو زیر دستم زیر و رو می‌کنم! حوصله ندارم بخونم چی نوشته... چشمم به نامه قضایی روی یکی از فرما افتاد، پرسیدم این چیه! می‌گن حکتونه! نوشته به جرم بدحجابی و اتو زدن کنار خیابون... عصبانی شدم! من داشتم از خیابون رد می‌شدم رفتم سمت ماشین پلیس!! داد می‌زنن فرمتو پر کن گزارش دادن که کنار خیابون بودی. باید جواب می‌دادم که حجابم رو از روی ماهواره تقلید کردم یا برای جلب توجه، باید جواب می‌دادم که حجاب مصونیت است یا محدودیت. باید جواب می‌دادم که آرایش غلیظ من و پوشش نامناسبم چقدر در جلب توجه و جذب مزاحمت‌های خیابانی تاثیر دارد باید جواب می‌دادم که خانواده‌ام از پوشش من مطلع هستند!! و باید جواب می‌دادم که وقت آزادم رو در خیابون می‌گردم یا ماهواره نگاه می‌کنم یا پای اینترنت هستم... وهی انگشت می‌زدم...

منو می‌برن به قسمت مشاوره و باز آموزی حجاب!! از من می‌پرسه آرایشتو پاک کردی؟ شالتو کشیدی جلو؟ مانتوت چرا کوتاهه؟ کیفتو بریز بیرون... از دختر کناری من که بعد از من تو پیاده رو گرفتنشو به جرم اتو زن آوردنش کلانتری می‌پرسه چه کاره‌ای؟ می‌گه دانشجوی معماری... می‌گه دانشجوهای معماری همه همینجوری مورد دارن! به دختره نگاه می‌کنم لباساش ار من پوشیده‌تر و بلند تره فقط کفش پاشنه بلند و شال رنگی... می‌گه مگه من چمه! می‌گه شما شالت نامناسبه. گزارش دادن که ۱۵۰ تا ماشین برای شما اونجا نگه داشته بوده! گزارش شما قبل ار خودتون رفته بالا... دختری رو که قبل از من گرفته بودند با شال نخی پهن مشکی و مانتوی بلند مشکی و فرم رسمی از سر کار برمیگشته... می‌گه من مشکلم چیه آخه؟ می‌گن خانوم شما مورد مشکوکی! کیفتو بریز بیرون! ما حکم داریم هر مورد مشکوکی رو بررسی کنیم... وقتی به صف دخترایی که اونجا ایستاده بودند نگاه کردم، دخترایی ۱۵-۱۶ ساله‌ای که یا داشتن مهمونی می‌رفتن یا دم آموزشگاه بودند یا وایساده بودن سوار ماشین بشن یا منتظر کسی بودند یا تو حال خودشون بودند... دیدم همه تهران بدحجابن! همه تهران مورد مشکوکن! همه زنای تهران دارن از تو پیاده رو، موقع از خیابون رد شدن و سر ایستگاه تاکسی، اتو می‌زنن و دائم به همه اخطار می‌دادن که اگه خانواده تون با مدارک شناسایی نیان دنبالتون شب باید برید بازداشتگاه و بعد به اسم دختر فراری برید دادگاه!

ما که از کلاس زبان افتادیم ولی مهم‌تر از همه لبخند مامان بود که اومده بودن دم کلانتری دنبالم و برام لباس مناسب آورده بود... مامان چادری من که هیچ وقت رنگ روشن نمی‌پوشه و همیشه روشو محکم می‌گیره و تا حالا تو عمرش فقط شب عروسی‌اش آرایش کرده می‌گه بی‌شرفای از خدا بیخبر مردم رو از کار و زندگی می‌ندازن!!...


 


تازه‌ترین اتهام رحیم مشایی: تلاش برای برقراری ارتباط با آمریکا

روزنامه واشینگتن پست در خبری نوشته بود که رییس دفتر محمود احمدی‌نژاد علائم متعددی فرستاده مبنی بر اینکه مایل به دیدار با مقام های آمریکایی است.

در این خبر آمده بود که اسفندیار رحیم مشایی سفرهای متعددی به کشورهای خارجی، اعم از شرق و غرب داشته و با بالاترین شخصیت‌های آن کشورها ملاقات کرده و اخبارش هم در هیچ‌ جا منعکس نشده است.

انتشار اخبار از این دست دور تازه‌ای از انتقادات را متوجه‌ی رحیم مشایی کرده است. امروز فدایی و سروری دو نماینده تهران هم در گفتگوهایی که با مهر و فارس داشته‌اند رییس دفتر محمود احمدی‌نژاد و هم‌فکرانش را متهم کردند که «جریان انحرافی اصولگرایان» برای برقراری ارتباط با «سرویس های جاسوسی بیگانه» می‌کوشند.

 سروری همچنین وعده داده که در آینده «ارتباط جریان انحرافی با دشمنان و بیگانگان شفاف‌تر از امروز خواهد شد و مردم نیز به روابط‌ پنهانی پی‌خواهند برد».

محمدتقی مصباح یزدی هم که تا پیش از این از وی به عنوان پدر معنوی احمدی‌نژاد یاد می شد در گفتگویی، مشایی را متهم به «ارتباط با برخی از مقامات خارجی» کرد.

به گفته‌ی مصباح یزدی، «ایشان سفرهای متعددی به کشورهای خارجی، اعم از شرق و غرب داشته و با بالاترین شخصیت‌های آن کشورها ملاقات کرده و اخبارش هم در هیچ‌ جا منعکس نشده است.»

محمد تقی مصباح یزدی در ادامه افزوده بود: «اگر قضیه به همین شکل پیش برود و قدرت و ریاست هم دست چنین فردی بیفتد، بودجه مملکت هم در اختیارش قرار بگیرد و به احتمال ۹۹ درصد کمک‌های خارجی هم به آن ضمیمه شود، ببینید چه بساطی در کشور راه می‌افتد و چگونه در میان جوانان جا می‌افتد که کسی در مملکت سر کار است، بالاتر از ولی‌فقیه است و اصلاً خودش با امام زمان ارتباط دارد.»

دامنه‌ی این انتقادات هم البته از روزنامه کیهان آغاز شد که یکی از منتقدان دایمی رحیم مشایی است. شریعتمداری در روزنامه کیهان با ذکر این نکته که برخی از منسوبان محمود احمدی نژاد باید از رفتارهای غیر شفاف بپرهیزند خاطرنشان کرده بود که این رفتارها به اسم تعامل با ایرانیان مقیم خارج از کشور انجام می‌شود.

به نظر می‌رسد که اصول‌گرایان دست از تلاش‌های دامنه دار خود برای کنار زدن رحیم مشایی از قوه‌ی مجریه نمی‌کشند. شخصیتی که تا اینجای کار حامی سر سختی به نام محمود احمدی‌نژاد داشته است.

 

 


 


اتهامات عباس غفاری(جن‌گیر کابینه):۳۶۰ فقره تجاوز و خوردن مدفوع خود

 

تارنمای «جوان آنلاین» ارگان سپاه پاسداران در گزارشی آخرین اخبار به دست آمده از ماجرای عباس غفاری که به «جنگیر دولت احمدی نژاد» معروف است را منتشر نمود. «جوان آنلاین» بابت انتشار این گزارش پیشاپیش از «حضرت باری تعالی» و «خوانندگان» خود طلب بخشش کرده است.

در این گزارش آمده است :«
عباس غفاری از طریق آغشته کردن قرآن به نجاست به قدرت شیطانی دست پیدا کرده و از این طریق اعمال شنیع و غیر اخلاقی خود را دنبال می کرده است.»

ارگان سپاه گزارش داده است که در پرونده غفاری «برداشتن بکارت دختران و ارتباط با زنان شوهردار» وجود داشته است.

«جوان آنلاین» ادعا کرده است که: «برخی از کسانی که مورد تجاوز وی قرار گرفته اند،تصریح کرده اند که آنان به ناگاه و بدون داشتن اختیار به مسیری هدایت شده و با رجوع به منزل نامبرده خود را در اختیار وی قرار می دادند. گفته می‌شود تاکنون ۳۶۰ فقره تجاوز در پرونده وی تاکنون ثبت شده است
.»

در بخش دیگری از گزارش عجیب سایت جوان آنلاین آمده است: «همچنین گفته می‌شود وی به ریاضت‌های عجیب غیر شرعی دست زده و بطور مثال روزانه از مدفوع خشک شده خود تناول می کرده است.»

گفتنی است در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها از هم سلول شدن عباس غفاری با عبدالله رمضان‌زاده سخنگوی زندانی دولت
خاتمی خبر داده‌اند.

رمضان زاده که در سلول خود سرگرم فعالیت علمی و ترجمه بوده است، پس از آشنایی با غفاری متوجه می‌شود که وی با وجود آشنایی کامل با ادعیه و تسلط به قرآن کریم، روح آلوده‌ای داشته و در زمان خواب اصوات عجیب و ناله‌های خاصی از وی به گوش می‌رسد که موجب وحشت‌ز‌‌‌‌‌‌‌دگی او می‌گردد.

تارنمای «جوان آنلاین» ضمن انتشار این اطلاعات جدید خود از ماجرای جن‌گیر معروف دولت از بینندگان سایت خود خواسته است اگر مطالب مستندی در مورد عباس غفاری دارند از طریق شماره تلفن و آدرس الکترونیکی اعلام شده با آن‌ها تماس بگیرند.

ارگان سپاه پاسداران در بخش دیگری از گزارش خود درباره غفاری آورده است: «نامبرده همچنین ادعا کرده که تمام پیشگویی‌های وی تحقق یافته است. وی در پاسخ به این سوال که چطور برخی از پیش‌بینی‌های وی مثل فرجام انتخابات شوراها نادرست از آب درآمده، گفته است: «اجنه ها دروغ هم می‌گویند که یک موردش همین بوده است.»

گفتنی است چندی پیش «جوان آنلاین» در خبر دیگری آورده بود: «فرد مزبور با توجه به تصرف شیطانی خود بسیاری از پروژه‌های اقتصادی جریان انحرافی و مواردی که را که مستقیما با لیدر این جریان و نزدیکانش مربوط بوده و نیاز به دستورات لازم داشته را به پاراف می‌رسانده است و نامبرده از این پروژه‌های کلان درصدهای نجومی دریافت می‌کرده است. گفتنی است رمال مذکور در دفتر لیدر جریان انحرافی دارای جایگاه و اتاقی خاص بوده که هیچ کس جز این دو و یکی - دو چهره مطمئن در این جریان حق ورود به آن را نداشتند.»

 


 


آقایون اصلاح طلبا، حالا کی سوژه میده دست کیهان؟!

 

میلیون‌ها نفر بطور خودجوش از رهبری عذرخواهی کردند و تولید جوک هفده برابر شد و امروز کیهان با خوشحالی شوت ممد جونیور را جشن گرفت. حالا ما نمی‌خواهیم به این گیر بدهیم که اگر خدای ناکرده، خدا آن‌روز را نیاورد، یه تف اینور یه تف اونور الآن اگر به هر دلیلی ما یک حرفی زده بودیم یا یک غلطی کرده بودیم و کیهان از بغل دستمان فقط رد شده بود الآن همین برادران خشتک ما را سرمان عمامه کرده بودند که آی سوژه دادید دست کیهان، ولی دیروز تا حالا واکنش‌های مربوط به این قارت ممد جونیور کلاً به یکی از این چهار شکل بوده :

 

مردم عادی و وب‌بازها (تقریباً نود درصد آدمها) : تقریباً هر سه دقیقه یک جوک جدید ساخته شد و هر ده دقیقه یک طنز نوشته شد و بسرعت همه جا دست به دست چرخید و منتشر شد. دیروز تا حالا آهنگ هر خواننده‌ای که به عمرش ولو یکدفعه در یکی از ترانه‌هایش گفته بود «ببخشید» از طرف خاتمی به رهبری تقدیم شد و بلافاصله روی بعضی آهنگ‌های معروف ویدئوهای طنزی هم با تصویر خاتمی و رهبری ساخته شد. کلاً دیروز تا حالا ملت روز پر کرکر خنده‌ای گذراندند .

 

ماله‌کش‌ها (حدود نه درصد باقیمانده): ما نباید اصولاً فقط یک نقطه‌ی تاریک در حرفهای خاتمی را علم نموده و تمام خدمات بزرگی که خاتمی همیشه قهرمانانه انجام داده را زیر سوال ببریم و او را خدای نکرده برنجانیم که ناراحت بشود و دیگر حرفهای قشنگ قشنگ نزند و ما دپرس بشویم. البته ما این حرف ایشان را به آن معنائی که عوام می‌گویند قبول نداریم (عوام به هر کسی غیر از ماله کش‌ها اطلاق می‌شود) لیکن این سیاه نمائی‌ها در نهایت به ضرر ما محسوب می‌شود (ما، در اینجا یعنی شماهائی که حتماً همه‌تان با ماله کش موافقید)

 

پررو اصلاح‌طلب‌ها (تعدادشان به درصد نرسید): ای که به قربان معصومیت خاتمی بروم که مظلومانه مورد تاخت و تاز و هجوم نابخردان قرار گرفته است. من از همینجا در لبیک به پیام مستتر در متن خاتمی خاضعانه در مقابل رهبر عظیم انقلاب کمر تعظیم و بخشش فرو می‌نهم و علیرغم تمام هزینه‌هائی که داده‌ام و مصائبی که بر من رفته از ایشان طلب عفو و بخشش می‌نمایم. (هزینه‌ای که ایشان صحبتش را می‌کند میزی است که بهش نداده‌اند الآن دارد مصائب بهش می‌رود)

 

اولترا سبزها (تعدادشان زیر حد زپلشک): کیهههههههههههه ؟ کیییییییییییییییه ؟ تو پسر منی یا من بچه‌ی توام؟ همانطوری که «میر ما» گفته کیهههههههههههه؟ کییییییییییییییه؟!


 


بازداشت یکی از مسوولان بلندپایه نهاد ریاست‌جمهوری

این شخص به نوشته فارس در زمان تصدی مسئولیت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سازمان ایرانگردی و جهانگردی توسط اسفندیار رحیم مشایی، مشاور رسمی وی بود. 


سایت الف وابسته به احمد توکلی نیز با تایید این خبر،  نام وی را «کياپاشا» ذکر کرده است: «پيش از اين مشايی طی حکمی کياپاشا را بهعنوان سرپرست هسته گزينش نهاد رياست جمهوری منصوب کرده بود.» این سایت در گزارش خود از تحت تعقیب بودن فرد دیگری بهنام «حسين. نون» که «کليه فعاليتهای رسانهای گروهک انحرافی وابسته به دولت» را برعهده داشته است نیز خبر داد. به گزارش سایت مشرق، وی سالها پیش به اتهام هتاکی به سید حسن خمینی و آیت الله هاشمی و آیت الله جوادی آملی مورد پی گرد قرار گرفته بود.


گفتنی است در هفتههای گذشته و پس از انتشار فيلم مستند «ظهور بسيار نزديک است» به کارگردانی علیاصغر سيحانی، خبرگزاریهای دولتی در ایران از بازداشت تعداد زیادی از نزدیکان رییس دفتر رییس جمهور ایران خبر داده بودند؛ عباس امیریفر دبیر کمیسیون فرهنگی دولت و امام جماعت مسجد سلمان نهاد ریاستجمهوری از جمله این بازداشت شدگان است. وی که از دوستان نزدیک مشایی است پیش از این در مصاحبهای مشایی را فردی با «تفکری زلال، پاک و ناب» معرفی کرده بود که «هيچ کاری و هيچ حرفی را بدون هماهنگی با رئيس جمهور نمیکند و نمیزند.» وی با اشاره به انتخابات مجلس ایران در اسفندماه سال جاری با حمله به جریان اصولگرایی  و راست سنتی گفته بود : «دولت، يعنی رئيس جمهور و يارانش که آقای مشايی هم جزو آن است، برنامه مدونی برای انتخابات آتی دارند و قطعأ در رقابت با اصولگرايان، اين جريان را شکست خواهند داد.»


همچنین در هفته‌های گذشته گزارش‌هایی نیز درباره بازداشت عباس غفاری منتشر شده بود. رسانه‌های دولتی ایران وی را شخصی معرفی کرده بودند که«علوم غريبه مي داند و با اجنه در ارتباط است.» به گفته این رسانه‌ها، غفاري منبع غيب گويي و طرف مشورت برخي نزديكان رياست جمهوري بوده است.


از سوی دیگر فاطمه بداغي،معاون حقوقي رئيس جمهوري در حاشيه جلسه امروز هيئت وزيران با ابراز بي اطلاعي از بحث دستگيري يكي از مقامات ارشد نهاد رياست جمهوري از خبرنگاران خواست اين موضوع را از سرپرست نهاد جويا شوند كه در جريان وضعيت نيروهاي انساني مجموعه است:«در اين زمينه مطلبي به من ابلاغ نشده و بهتر است موضوع را از سرپرست نهاد جويا شويد كه در جريان وضعيت نيروهاي انساني خود هستند.» 


همچنین دادستان تهران نیز امروز با تایید بازداشت  « يك نفر ديگر در اين پرونده » از بازداشت دو نفر دیگر به این اتهام خبر داد: «: يك نفر ديگر در اين پرونده بازداشت شده است البته فردي در ابتدا دستگير شد اما ۱۰ روز پيش آزاد شد و در حال حاضر سه متهم در بازداشت به سر ميبرند. هركسي كه در توزيع اين مستند نقش آفريني كرده تحت تعقيب قرار خواهد گرفت و باز هم تاكيد ميكنيم كه همه مكانهايي كه اين مستند را توزيع كنند مرتكب جرم شدهاند اين پرونده بسيار مهم است كه دادستاني همچنان در حال تحقيقات است.»


 


در رثاي بصيرت آقا! مقام معظم!

 

آنهمه لاف بصيرت ميزدي

 

بر سرير عقل جفتك ميزدي

 

دوستان! گفتند از غيب آگهي

 

بر سر دست امامان مي جهي

 

پس كجا رفت آن‌همه تدبير و علم

 

با حماقت رد شدي از سد حلم

 

پس چه شد ميمون دست آموز تو

 

تو جنايتكارو او هم ، همچو تو

 

حال گشته كار تو چون چوب تر

 

هر چه گويي هم تفي بالاي سر


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به khodnevis-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به khodnevis@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته