-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ خرداد ۵, پنجشنبه

Latest News from Norooz for 05/26/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




بسم الله الرحمن الرحيم

قهرمان بلند آوازه ايران عزيز كه شرافت و آزادگي و والا منشي را نيز دروازه باني امين و توانا بود ، به ديدار معشوق و معبود شتافت .
جناب آقاي "ناصر حجازي" نامي ماندگار ، نه تنها در عرصه ورزش ايران ، كه ساحت جوانمردي و انسايت نيز هست و ياد او همواره زنده خواهد ماند .
من اين مصيبت خسارت بار را به خاندان محترم و شريف حجازي و همه بستگان داغدار و نيز اصحاب ورزش و دوستداران پاكي و نيكي و فضيلت تسليت عرض مي كنم . و از خداوند منان مي خواهم كه روان بلند او را مشمول رحمت ويژه خود فرمايد .
يادش گرامي باد .

سيد محمد خاتمي
3 خرداد 1390


 


مراسم تشییع پیکر اسطوره فوتبال ایران ناصر حجازی صبح امروز در حالی در ورزشگاه آزادی آغاز شد که خیل عظیمی از مردم در ورزشگاه حاضر شده و در کنار خانواده حجازی و چهره های شناخته شده عرصه ورزش ایران به عزاداری پرداختند.

به گزارش تحول سبز، حضور مهندس محسن صفایی فراهانی ریئس پیشین و موفق فدراسیون فوتبال در این مراسم با حاشیه های خاصی همراه شد.

حضور مهندس صفایی فراهانی چهره مردمی و فعال سیاسی و نماینده مجلس ششم که در جریان حوادث پس از انتخابات به جهت حمایت از مهندس موسوی و شیخ مهدی کروبی بارها بازداشت و به شش سال حبس نیز محکوم شده است، سبب شد تا جمعیت حاضر در مراسم در بین شعارهای تسلیت خود به خانواده حجازی شعارهایی همچون “زندانی سیاسی آزاد باید گردد” و “اسطوره مردمی صفایی، حجازی” سَر دهند.

گفتنی ست، طبق برنامه از پیش اعلام شده پس از برگزاری این مراسم نمادین پیکر ناصر حجازی برای دفن به بهشت زهرای تهران منتقل شده است.


 


در ادامه محدودیتها برای زندانیان سیاسی، کلیه مکالمات کابینی آنها شنود می شود.

به گزارش جرس، خانواده زندانیانی که از امکان ملاقات کابینی برخوردارند می گویند با وجود شیشه ای دوجداره، به روی گوشی های تلفن هم دستگاه شنود کار گذاشته اند.

بر اساس این گزارش، خانواده ها گلایه کرده اند که در این مدت کوتاه ملاقات، زندانی ناچار است تمام مدت انگشت خود را روی دکمه ای که برای کنترل و مانیتور مکالمات نصب کرده اند فشار دهد تا بتواند به صحبت خود ادامه دهد.

اعمال محدودیتهای بیشتر برای زندانیان سیاسی در حالی صورت می گیرد که این زندانیان از ابتدایی ترین حقوق انسانی و قانونی خود محروم هستند.

عدم دسترسی به هوای تازه، قطع تلفن، نبود امکانات بهداشتی و تغذیه مناسب از جمله نارسایی هایی است که در حال حاضر زندانیان از آن رنج می برند.


 


نیروهای امنیتی از برگزاری مراسم دعا در منزل یکی از آشنایان فخرالسادات محتشمی پور، همسر مصطفی تاجزاده، جلوگیری کردند.

به گزارش سایت «امروز»، نیروهای امنیتی با حضور در محل برگزاری دعا که در منطقه اختیاریه تهران واقع شده بود، با جلوگیری از ورود میهمانان به منزل و تهدید آنها به بازداشت از برگزاری مراسم جلوگیری کردند.

طی ماههای بعد از انتخابات ریاست جمهوری، مراسم متعددی از دعا و نیایش و تجمعات مذهبی خانواده های زندانیان سیاسی و فعالان جنبش سبز، مورد حمله و ممنوعیت و محدودیت توسط نیروهای امنیتی و انتظامی واقع شده و جمعی نیز در همین رابطه بازداشت شده بودند.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به norooz-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به norooz@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته