-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ خرداد ۴, چهارشنبه

Latest News from Emrooz for 05/24/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




 


شورای هماهنگی راه سبز امید به مناسبت درگذشت ناصر حجازی پیام تسلیتی صادر کرد. به گزارش کلمه متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و اناالیه راجعون

قهرمانان ملی و مردمی بخشی از هویت هر ملتی را تشکیل مید هند و بزرگداشت انها وظیفه ای همگانی است.

شورای هماهنگی راه سبز امید در گذشت قهرمان ملی و مردمی ناصر حجازی را به مردم ایران، جامعه ورزشی و بویژه خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می کند و از مردم شریف ایران دعوت می نماید با شرکت در آیین های بزرگداشت این عزیز، مراتب قدرانی ملت از قهرمانان خود را ابراز دارند.


 


امروز: نیروهای امنیتی از برگزاری مراسم دعا در منزل یکی از آشنایان فخرالسادات محتشمی پور جلوگیری کردند. به گزارش امروز، نیروهای امنیتی با حضور در محل برگزاری دعا که در منطقه اختیاریه تهران واقع است، با جلوگیری از ورود میهمانان به منزل و تهدید آنها به بازداشت از برگزاری مراسم جلوگیری کردند.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به emrooz-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به emrooz@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته