-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ خرداد ۹, دوشنبه

Lastest News from Shahrgon for 05/30/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



 چهارمین دوره جایزه شعر زنان ایران؛ خورشید، دی ماه امسال به عنوان جایزه بهترین کتاب شعر سال زنان برگزار می‌شود. بهاره رضایی که از این دوره دبیری جایزه خورشید را بر عهده دارد، داوران چهارمین دوره این جایزه را که همگی از میان زنان شاعر، پژوهشگر و منتقد انتخاب شده‌اند، به شرح زیر معرفی کرد: بنفشه حجازی، شاعر، نویسنده و پژوهشگر؛ آزیتا قهرمان، شاعر، نویسنده و مترجم؛ رؤیا تفتی، شاعر و منتقد ادبی؛ گراناز موسوی، شاعر، مترجم و فیلمساز و سپیده جدیری، شاعر، مترجم و بنیانگذار جایزه‌ خورشید. رضایی اظهار داشت: «از امسال روندی که در دو دوره‌ پیشین جایزه، مبنی بر اضافه شدن برگزیده‌ هر دوره به هیأت داوران دوره‌ بعدی، در پیش گرفته بودیم، لغو می‌شود.» او افزود: «امسال هم مانندِ سال گذشته، تمام کتاب‌های شعر زنان ایرانی اعم از انتشار یافته و انتشار نیافته حق حضور و شرکت در جایزه شعر زنان ایران؛ خورشید را خواهند داشت.»
تمام زنان شاعری که تاریخ چاپ اول مجموعه شعر آنها در صفحه شناسنامه کتاب، سال 1389 باشد یا سند اعلام وصول آن در سال 1389 صادر شده باشد، می‌توانند تا پایان مرداد ماه 1390 با ارسال شش نسخه از کتاب خود به آدرس تهران، صندوق پستی 643/14185 در این رقابت شرکت کنند. کتاب‌های شرکت‌کننده باید هر کدام سروده فقط یک شاعر باشد. مجموعه شعر از چند شاعر در یک مجلد و همچنین مجموعه‌های ترکیبی شعر و داستان، یا ترجمه سروده‌های شاعران غیر ایرانی به فارسی در رقابت شرکت داده نخواهد شد.
همچنین زنان شاعری که قصد دارند با کتاب شعر منتشرنشده‌شان در این رقابت حضور یابند، می‌توانند فایل وُرد یا پی‌دی‌اف کتاب خود را که تعداد صفحات آن دست کم باید به چهل صفحه A4 برسد، تا پیش از پایان مهلت ذکر شده به آدرس bahareh.rezai@gmail.com ارسال کنند.
جایزه خورشید دی ماه هر سال (به مناسبت تولد فروغ فرخزاد در این ماه) در مراسمی به بهترین کتاب شعر نگاشته شده زنان ایران در سال قبل اهدا می‌شود. این جایزه شامل تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی است. جایزه شعر زنان ایران؛ خورشید در دوره‌های قبل به کتاب‌های "می‌خواهم بچه‌هایم را قورت بدهم" سروده رؤیا زرین، "با خودم حرف می‌زنم" سروده روجا چمنکار و "مشق آب‌ها را می‌نویسم" سروده نسیم جعفری تعلق گرفته است.
اطلاعات مربوط به اهداف، اساسنامه، دوره‌های قبل جایزه خورشید و همچنین نسخه انگلیسی این اطلاعات در وب سایت جایزه به آدرس www.khorshidprize.ir موجود است.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به shahrgon-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به shahrgon@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته