-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ خرداد ۱۰, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز یکشنبه 8 خرداد 90


 

  یکشنبه هشت خرداد نود 29 می 2011 میلادی

امروز درباره 14 موضوع صحبت می کنیم.

موضوع اول این که در هشتمین روز از اعتصاب غذای بند چهار سالن 12 زندان رجایی شهر خبر رسیده حال مهندس کیوان صمیمی، عیسی سحرخیز و مهدی محمودیان نگران کننده است و همچنین رسول بداقی که از روز پنجم اعتصاب غذا به سلول انفرادی منتقل شده از وضعیت اش هیچ خبری نیست. این زندانیان قهرمان ما از یکشنبه گذشته دست به اعتصاب غذای نامحدود زدند بعد از این که سه بار در ماه اردیبهشت اعتصاب های محدود کرده بودند.

نکته دوم این که علیرضا فیروزی از فعالین حقوق بشر و روزنامه نگار و همین طور سورنا هاشمی از اعضا دانشجویان لیبرال دانشگاه ها که قبلا راجع به آقای مددی معاون دانشگاه زنجان افشاگری کرده بودند و به زندان افتاده بودند سرانجام به شش ماه زندان محکوم شدند که برای تحمل آن به زندان رفتند.

نکته سوم این که سما نورایی دانشجوی محروم از تحصیل بهایی یک سال حبس اش تایید شد.

نکته چهارم این که زنان زندانی سیاسی طی نامه ی تکان دهنده ای گفته اند چگونه در دوره بازجویی با فحاشی ها، توهین ها و الفاظ رکیک جنسی تحقیر شده اند و همین طور شکنجه های جسمی مثل مشت، پرتاپ اشیا و ضرب و شتم و سلول انفرادی و عدم تماس با خانواده بر آنها روا شده است . 32 زندانی زن در بند متادون زندان اوین در محیط کوچکی هستند و هر لحظه هم تهدید می شوند که به زندان قرچک ورامین منتقل می شوند.

نکته پنجم این که در کتابچه های دانشگاه سراسری که منتشر شده تبعیض جنسیتی دیده می شود دانشگاه علم و صنعت همه رشته های روزانه به جز دو رشته مجموعا چهار نفر دختران را ممنوع کرده اند از ورود به این رشته ها و حتی در برخی از رشته های شبانه هم دختران را محروم کرده اند. مدتی است که دنبال حذف دخترانی هستند که شصت درصد ورودی های دانشگاه ها را تشکیل می دهند.

نکته ششم این که نماینده قم در مجلس گفته آقای احمدی نژاد وعده های آقای خامنه ای و مخارجی که در بودجه 90 گذاشته شده بوده را یعنی 390 میلیارد تومانی که آقای خامنه ای قول داده بود را حذف کرده و در بودجه قرار نداده است. همین طور خبر داده که هزار و چهارصد میلیارد تومان که آقای خامنه ای قول داده بوده دولت نپرداخته است . جالب است که این اتهام به آقای احمدی نژاد زده می شود در حالی که آقای صفار هرندی به عنوان اتهامات آقای موسوی مطرح کرده بود که وقتی نخست وزیر بوده پول سفر آقای خامنه ای به پاکستان را نپرداخته است.

آقای جوانفکر هم گفته ما 760 میلیارد تومان به حوزه کمک کرده ایم. آقای مقتدایی از شورای مدیریت حوزه گفته که این مبالغ نیست ولی اگر چیزی هم هست نگویید و در واقع تایید کرده پول های دولت به آنجا امده است.

نکته هفتم این که مشرق نیوز خبر داده که جریان انحرافی – منظور آقای احمدی نژاد و مشایی و طرفدارانشان- می خواهند با دادن پول به بسیجی ها اختلاف ایجاد کنند و نیز به مراجع بابت چاپ رساله ها و این ها کمک می کنند و به این ترتیب بین روحانیت اختلاف ایجاد کرده اند.

نکته هشتم این که آقای سعیدی نمایینده آقای خامنه ای در سپاه گفته دولت به بلای عظیمی گرفتار شده و عناصر نفوذی باعث فساد در دولت شده اند و سرمایه داری برگشته است. این در ادامه سلسله حملاتی است که به آقای مشایی و احمدی نژاد از سپاه ادامه دارد.

نکته نهم این که فارس نیوز خبرگزاری سپاه خبر داده از این که یک میلیون و 258 هزار متر مربع از اراضی پارک لویزان به شرکتی که به آقای مشایی و بقایی نزدیک است واگذار شده بود برای ساختن پارک آبی و غیره اما جلو اش گرفته شده است و این اراضی پس گرفته شده است .

نکته دهم این که آقای اکبر ترکان وزیر اسبق دفاع و راه و فعلا عضو مجمع تشخیص گفته که در شش سال گذشته مجموعا 450 میلیارد دلار واردات به کشور داشته ایم و ایشان به درستی گفته این واردات عظیم با این ارز ارزان کمر تولید داخلی را شکسته و ادامه این روند تولید را نابود خواهد کرد.

نکته یازدهم این که بانک مرکزی اعلام کرده که از این پس هفته ای دو میلیارد دلار به بازار آزاد ارز تزریق می کند تا قیمت آن را پایین بیاورد در اولین روز که این بانک توفیقی نداشت و دلار از 1185 تومان پایین تر نیامد.

همین طور گزارش سی صفحه ی بانک مرکزی نکاتی را گفته حجم نقدی بخش خصوصی را 294 هزار میلیارد تومان ذکر کرده و نشان می دهد که ظرف شش سال گذشته 730 هزار شغل در بخش کشاورزی از بین رفته است و بدهی های دولت به بانک مرکزی افزایش یافته.

نکته دوازدهم این که روزنامه واشنگتن پست در شماره جمعه خوداش از قول دو مقام آمریکایی و یک دیپلمات یکی از کشور های غربی که نخواستند نامشان افشا شود گفته ایران مشاور و نیروی انسانی سرکوب به رژیم بشار اسد فرساده و تجهیزات ضد شورش داده و همین طور ابزارهای جاسوسی و نظارت برای رژیم سوریه تدارک کرده و نیروی قدس مسوول این اتفاقات بوده. سوریه تا امروز بعد از نه هفته بیش 1200 نفر را کشته است و ده هزار نفر را نیز زندانی کرده است.

نکته سیزدهم این که بر سر استانداری فارس کشمکش ادامه دارد چهار روز از انتصاب این استاندار جدید نگذشته بوده که او را برداشتند و نفر دیگری که گذاشته اند که معروف است از آدم های مشایی است و در نتیجه تظاهرات در جلو دولت توسط مخالفین داخل نظام مشایی انجام شده و در استانداری را قفل زده اند و علیه مشایی شعارهایی داده اند.

نکته چهاردهم سوالی است درباره این که سپاه برخوردهایی را که با احمدی نژاد می کند از فرماندهان گرفته تا خبرگزاری ها و رسانه ها می کنند چه قصدی دارد و کجا ایستاده است. در خصوص این سوال مهم روزهای آینده صحبت خواهیم کرد.  

 اندکی صبر سحر نزدیک است

 به امید پیروزی ایران و ایرانی




--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته