-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ خرداد ۲, دوشنبه

Latest News from Webna for 05/22/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - با توجه به محرومیت دسترسی به مارکت آندروید در ایران، کاربران ایرانی این پلتفرم همواره در این زمینه دچار مشکلاتی هستند. از طرفی، تهیه این برنامه‌ها به کمک سی‌دی‌های موجود در بازار، از آن‌جایی که اپلیکیشن‌ها دائما نیاز به به‌روز رسانی دارند، راه‌حل مناسبی به نظر نمی‌رسد. سایت ایران‌اپز با درک کامل نسبت به نیاز کاربران آندرویدی و با در نظر گرفتن آپدیت همیشگی اپلیکیشن‌ها، پا به این عرصه نهاده است.

ایران‌اپز در حال حاضر با داشتن بیش از ۱۰۰۰ برنامه متنوع در دسته‌بندی‌های مختلف (که روزانه به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود) می‌تواند کلیه نیازهای کاربران این پلتفرم را برای دریافت بدون دردسر برنامه‌ها برطرف نماید. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت و دریافت اپلیکیشن جدید آن، برنامه‌های مورد نظر خود را انتخاب و به‌رایگان دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که ایران‌اپز درفاز آزمایشی خود قرار دارد و نظرات و پیشنهادات شما باعث بالاتر رفتن کیفیت این سایت خواهد شد.


 


وبنا - فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ناربلا دوساله شد. مدیر ناربرلا در این خصوص به وبنا گفت "در دومین سال ناربلا بر این باوریم که در برابر تمامی مشتریانی که از محصولات و خدمات ما استفاده میکنند همانند سابق کاملا مسئولیم و به خواسته های صریح و تلویحی مشتریان توجه داریم و در جهت مرتفع نمودن آنها گام بر خواهیم داشت و به زودی نسخه جدیدی از ناربلا را رونمایی خواهیم کرد که قطعا انقلابی بزرگ در عرصه فروشگاه های اینترنتی کشور و خارج از کشور خواهد بود و امیدواریم در زادروز داراب (كوروش) از نسخه جدید ناربلا رو نمایی نماییم."

وی در ادامه افزود "در دو سالی که گذشت باعث افتخار است برای ما که اعلام نماییم بیش از یک میلیون و هفتصد هزار کاربر عضو در کارنامه خود ثبت کرده و تقدیرنامه های مختلفی را از ارگانهای مختلفی دریافت نموده ایم. "

میثم کیهانی مدیر ناربلا به وبنا گفت "امید است که بتوانیم در پرتو عنایات الهی و تلاش روز افزون همکارانمان در بخشهای مختلف شرکت حضور خودمان را در عرصه خدمات نوین و همینطور بازار هر چه پررنگ تر نمائیم."

برای مشاهده سایت به آدرس http://narbella.com مراجعه کنید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته