-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ خرداد ۳, سه‌شنبه

Latest News from Emrooz for 05/23/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




امروز، کلید نجات ملت مظلوم بحرین و سوریه در دست اصلاح‌طلبان و سران جبهه اصلاحات است که از محبوبیت داخلی و بین‌المللی خود برای توقف جنایت‌ها در بحرین و وادار کردن مجامع بین‌المللی و قدرت‌های جهانی در حمایت از نهضت مردم بحرین استفاده کنند!

ماه‌هاست که مردم مسلمان و مظلوم بحرین تحت سرکوب شدید نیروهای تا دندان مسلح رژیم آل سعود و آل خلیفه قرار گرفته و مسلمانان و بالاخص شیعیان این کشور به شدت سرکوب می‌شوند!

بحرین، زمانی یکی از استان‌های ایران بود که به علت خیانت رژیم شاهنشاهی پهلوی در یک معامله با قدرت‌های جهانی از ایران جدا و به کشوری مستقل تبدیل شد.

اکثریت مردم بحرین، مسلمان و شیعه اثنی‌‌عشری می‌باشند و در نتیجه از نظر ایدئولوژیک و جمعیت هیچ فریادرسی در میان مردم جهان به جز ملت ایران ندارند!

این در حالی‌ است که دولت حاکم بر ایران به دلیل مشکلات وسیعی که از آن رنج می‌برد و هم‌چنین فقدان مشروعیت داخلی و بین‌المللی نمی‌تواند کم‌ترین حمایت مؤثر را از نزدیک‌ترین مردم منطقه نسبت به ملت ایران(بحرین) داشته باشد.

از سوی دیگر دولت ایران به دلیل اتخاذ سیاست نادرست سانسور اخبار جنایات رژیم بعثی عفلقی سوریه، نوعی دو قطبی حمایت از مردم بحرین و سوریه را در داخل و خارج کشور رقم زده که اساسا صداقت دولت را در حمایت از مبارزات مردم بحرین زیر سؤال برده است!

در تفکر اسلامی هیچ تفاوتی بین مظلومان وجود ندارد و دفاع از مظلوم یک اصل است و نباید به‌گونه‌ای رفتار شود که این تلقی در ملت ایران و جهانیان به وجود آید که در یک‌جا از ظالم و در جایی دیگر از مظلوم حمایت می‌شود!

بر این اساس جنبش اصلاحات ایران که ریشه در تفکر اسلامی دارد و مدافع معیارهای حقوق بشر مورد اتفاق جهانیان می‌باشد، هیچ تفاوتی بین رژیم‌های جنایتکار آل سعود و آل خلیفه و آل اسد و ... که در برابر مطالبات به حق ملت خویش از زبان زور استفاده می‌کنند قائل نیست و جنایات همه این حکومت‌های غیرمردمی را محکوم و جهانیان را به حمایت از مردم مظلوم بحرین، سوریه، لیبی، یمن و ... فرا می‌خواند.

در این میان، اصلی‌ترین کلید نجات مردم مظلوم بحرین و سوریه به دست موج وسیع جریان گسترده اصلاح‌طلب در کشور و سراسر جهان و سران جنبش اصلاحات است و در صورت ورود جدی نیروهای گسترده اصلاح‌طلب ایران در داخل کشور و سراسر جهان، بدون تردید نیروهای جنایتکار آل خلیفه و آل سعود و آل اسد به دلایل ذیل مجبور به عقب‌نشینی هستند:

١. جنبش اصلاحات به دلیل بهره‌مندی از مشروعیت داخلی می‌تواند ده‌ها میلیون نفر را در داخل کشور وارد عرصه دفاع معنوی و مادی از نهضت مردم مسلمان بحرین کند!

٢. اصلاح‌طلبان با توجه به مشروعیت بین‌المللی خود می‌توانند توجه جهانیان را به جنایات آل سعود و آل خلیفه جلب کنند و در نتیجه موجبات عقب‌نشینی آنان از سرکوب مستقیم یا غیرمستقیم شیعیان و مسلمانان بحرین فراهم آورند!

بدون تردید این اقدام خداپسندانه اصلاح‌طلبان موجب یک‌دست شدن ملت ایران در حمایت از مردم مظلوم بحرین خواهد شد که هم مرضی خداوند متعال خواهد بود و هم موجب حفظ جان مردم بی‌دفاع بحرین و هم عاملی اساسی برای آشتی ملی در داخل ایران!

لیستی از جنایات آل سعود و آل خلیفه در بحرین:

١. در بحرین توسط این دو رژیم جنایتکار به قرآن کریم اهانت شد، در حالی‌ که حاکمان آل سعود و آل خلیفه خود را در دایره مسلمانان و خادمان به قرآن کریم می‌دانند!

٢. در بحرین مساجد و حسینیه‌ها تخریب شد!

٣. در بحرین احترام قبور مؤمنان هتک و قبور آنان بر خلاف احکام صریح اسلام تخریب شد!

۴. در بحرین زنان و کودکان مورد اذیت و آزار نیروهای جنایتکار آل سعود و آل خلیفه واقع شدند!

۵. در بحرین علاوه بر مردان، زنان نیز به طور وسیع در شمار بازداشت‌شدگان هستند!

۶. در بحرین از نیروهای بیگانه به صورت گسترده، کلاسیک و علنی برای سرکوب مردم استفاده می‌شود!

٧. در بحرین حتی به مجروحان بستری شده در بیمارستان رحم نمی‌شود و آنان نیز ربوده و یا بازداشت می‌شوند و از مداوای آنان ممانعت می‌شود!

٨. در بحرین شدیدترین شکنجه‌ها بر روی بازداشت‌شدگان اعمال می‌شود!

٩. در بحرین نیروهای امدادی و بیمارستانی اعم از زن و مرد بازداشت می‌شوند و اجازه رسیدگی به مجروحان به آنان داده نمی‌شود!

١٠. در بحرین کودکان نیز در شمار شهدای انقلاب بحرین جای گرفتند!

١١. بحرین یکی از پایگاه‌های مهم آمریکا در خاورمیانه می‌باشد و آل خلیفه و آل سعود به عنوان عوامل آمریکا در منطقه عمل می‌کنند!

١٢. در بحرین حکومت برای تغییر نسل مسلمانان و به‌خصوص شیعیان از کشورهای شرق آسیا و ... تبعه می‌پذیرد تا در نسل پاک ملت بحرین تغییرات نژادی ایجاد کند و به نظر می‌رسد که می‌خواهند اسرائیلی دیگر را در مرزهای آبی ایران ایجاد کنند!

١٣. مردم بحرین ایرانی‌تبارند؛ چون بحرین یکی از استان‌های تابع ایران بود و عناد و دشمنی آل خلیفه و آل سعود با ملت ایران است که آنان را به این کارهای سفاکانه کشانده است.

جنایاتی که امروز در بحرین اتفاق می‌افتد در حالی است که نمونه این جنایات در هیچ یک از کشورهای دارای رژیم‌های ستمگر و جنایتکار چون مصر، لیبی، یمن، تونس، سوریه و ... رخ نداده است!

اینک کلید نجات ملت مظلوم بحرین در دست اصلاح‌طلبان و سران جبهه اصلاحات است که از محبوبیت داخلی و بین‌المللی خود برای توقف جنایت‌ها در بحرین و وادار کردن مجامع بین‌المللی و قدرت‌های جهانی در حمایت از نهضت مردم بحرین استفاده کنند!

تصاویری دردناک از جنایات سفاکانه و سرکوب ددمنشانه مردم مظلوم بحرین توسط آل سعود و آل خلیفه

http://www.3nasl.com/archive/view/2153106

جنایت علیه بشریت در بحرين

http://www.youtube.com/watch?v=t7ntbo_LN24

جنایت علیه بشریت؛ کشف یک گور دسته جمعی در سوریه

http://www.youtube.com/bbcpersian#p/u/1/eSSfwEuHyeo

ویدیوی دردناک آثار شکنجه های وحشیانه مزدوران اسد بر روی بدن معترضان آزادی‌خواه سوری

http://www.youtube.com/watch?v=qT7HV3t_LDU


 


جمعی از فضلا، روحانیون و مدرسین حوزه علمیه قم در آستانه یکصدمین روزحصر غیر قانونی آقایان کروبی و موسوی و همسرانشان با صدور بیانیه ای تاکید کرده اند: به صلاح اسلام، امنیت و ثبات نظام نمی دانیم. بدیهی است تشدید برخوردهای قهری و امنیتی با معترضان و منتقدان و دامن زدن به فضای التهاب و اتهام و توهین از طریق رسانه ها و فضاهای عمومی کشور، نتیجه ای جز افزایش تندروی ها و تحریک به ساختارشکنی هایی که خواست بد خواهان است، در پی نخواهد داشت.

در این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار جرس قرار گرفت به آغاز ماه خرداد اشاره شده و آمده است: خرداد ماه تداعی گر غم ها، شادی ها، پیروزی ها و امید های معنی دار و پر صلابت ملت ماست. نگرانی از مخاطراتی که سرمایه ها و دستاوردهای تاریخیمان را تهدید می کند، وظیفه ای بس سنگین بر دوش همگان می نهد.

این بیانیه تصریح کرده است برای پاسداشت ارزشهای اسلامی، انسانی و اعتلای کشور، به پیروی از مراجع اعظام تقلید و همه خیر خواهان ملک و آیین، اعلام می دارد، استمرار تضییقات اخیر یاران دیرین امام راحل (ره) و مدیران سابق و معتمدان جمهوری اسلامی، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی کروبی و جناب آقای مهندس میرحسین موسوی و همسران گرامیشان را به صلاح اسلام، امنیت و ثبات نظام نمی دانیم. بدیهی است تشدید برخوردهای قهری و امنیتی با معترضان و منتقدان و دامن زدن به فضای التهاب و اتهام و توهین از طریق رسانه ها و فضاهای عمومی کشور، نتیجه ای جز افزایش تندروی ها و تحریک به ساختارشکنی هایی که خواست بد خواهان است، در پی نخواهد داشت.

این بیانیه به امضای علما و فضلای زیر رسیده است:

جعفر آریانی، حسین آشوری، علی آقانوری، محسن ابراهیمی، منصور ابراهیمی، رضا احدی، ولی الله احراری، سید احمد رضا احمدپور، اصغر احمدی، رضا احمدی، مرتضی احمدیان، مسعود ادیب، سیدمحمدحسن حسینی ارسنجانی، حسن ارمی، احمد رضا اسدی، علی اصفهانی، ابوالحسن الله بداشتی، علی الله بداشتی، حبیب الله امیری، علی امیری، علی انتشاری، علی اندیشه، اوجی، سید محمد علی ایازی، بروجردی، حسنعلی بنکدار، مهدی پورحسینی، محمدکاظم تقوی، تهرانی، محمد حاضری، حبیب اللهی، ابراهیم حجازی، غلامرضا حجتی، حسن حسن­زاده خراسانی، مرتضی حسینی، سیداسماعیل حسینی المدنی، سیدباقر حسینی مهری، کاظم حیدری، خادمی، شمس الدین خسروی، احمد خلج، محمد خطیب، محمد دانش، محمود دردکشان، علی درویش، دلیر، ابراهیم رحیمی، حسن رحیمی، محسن روزبهی، زارع، محمد علی سادات الحسینی، سعادت، رضی الله سعادتی، سعیدی، جعفر سعیدیان­فر، حسین سلیمانی، عبدالرحیم سلیمانی، علی شاه زیدی، حجت شاه زیدی، حمیدرضا شریعتمداری، رحیم شمس آبادی، رضا صادقی، اصغر صالحی، علیرضا صالحی، محمدعلی صالحی، نعمت­الله صالحی، احمد صدیقی، محمود صلواتی، رضا ضیائی، طاهری، سیدصالح طباطبائی­ن‍ژاد، احمدعابدینی، محمدحسن عارفی­پور، عبدالرسول عطائی، کاظم عظیما، علی غفاری، علی­اکبر غفاری، محمدتقی فاضل میبدی، فلاح، قادرالحسینی، سید­امیر قاسمی، حسین قاسمی، محمد رضا قاسمی، حسن قربانی، حیدر قنبری، غلامحسین قیصری، حسن قیومی، حسین قیومی، عبدالله کاظمی، محمدصادق کاملان، محمدرضا کرباسی، محمدعلی کوشا، کاظم کیمیایی، ولی الله کهن زاد، عبدالکریم کیوان نژاد، حسن گیوه­چی، ابوذر مالکی،محمدتقی متقی، سیداحمد مجیدی، رمضانعلی محمدی، سیف­الدین محمدی، سیدضیاء مرتضوی، ابوالقاسم مستشاری، حسن مصباح، مرتضی معینی، سیدحسین مقدس نژاد، ناصر مکاریان، مهدی منتظرالقائم، احمد منتظری، سعید منتظری، مرتضی منتظری، محمدحسن موحدی ساوجی، سیدحسین موسوی تبریزی، سید جعفر موسوی، سید علی موسوی، سید محمدرضا موسوی، سیدابوالفضل موسویان، سیدجواد مهری، میرزا محمد مهرابی، سیدعلی میرموسوی، غلامحسین نادی، محمد ناصری، سیداصغر ناظم­زاده، مجتبی نامدار، نصراللهی، محمدرضا نوراللهیان،سیدصالح نوریان،محمود واحد،حسین هاشمی، سیدحمید هاشمی، سیدهادی هاشمی، علی یاری، سیدحسین یوسفی.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به emrooz-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به emrooz@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته