-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اسفند ۱۲, جمعه

Latest News from Webna for 03/02/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - کنسرسیوم وب جهانی امروز از بازگشایی دفتر رسمی خود در روسیه خبر داد. این دفتر بوسیله «دانشگاه ملی تحقیقات اقتصاد» میزبانی می گردد. این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه های رده بالا در روسیه می باشد. طی این همکاری مشترک محققین و دانشجویان و فعالان روسیه در پروژه های تحقیق و توسعه استانداردهای وب فعالیت خواهند نمود.

 

ویکتورکلینسوف، مدیر موسسه فن آوری اطلاعات دراین دانشگاه و مدیر دفتر روسیه W3C در مراسم افتتاحیه این دفتر گفت: "من به کنسرسیوم وب جهانی در روسیه خیر مقدم میگویم. این بسیار خوشایند است که اکنون استعداد های روسیه در یکی از مهمترین صنایع (صنعت وب) در بخش تحقیقات به کار گرفته خواهد شد. ضمنا برای متخصصان روسیه بسیار اهمیت دارد که با دیگر دفاتر و اعضای کنسرسیوم وب جهانی به تعامل بپردازد."

 

برای مشاهده وب سایت دفتر W3C در روسیه به آدرس http://w3c.org.ru بروید.

برای مشاهده خبر در سایت W3C به لینک زیر بروید.

http://www.w3.org/2012/02/russia-office.html.en

 


 


وبنا - همایش ساخت و ساز در فضای مجازی توسط سایت سازه۸۰۸ برگزار می شود. این همایش با شعار تحولی در آموزش مجازی و تجارت بین المللی عمرانی در فضای مجازی چهارشنبه ۱۷ اسفند در تهران برگزار می شود. این مراسم به صورت زنده از اینترنت پخش می شود.

برای اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.saze808.com مراجعه کنید.


 


وبنا - از چهره های برتر حوزه فناوری همچون سال گذشته تقدیر می‌شود. یکی از اهداف برگزار کنندگان جشنواره ستاره های فناوری تقدیر از فعالان این حوزه است که همواره در توسعه و رشد صنعت فناوری نقش آفرینی کرده و اثرات مثبتی را بر توسعه فضای ict گشور گذاشته اند. بر همین اساس امسال نیز همچون دوره‌های پیشین از پیشکسوتان و برترین چهره های فناوری ایران در مراسم اهدای ستاره های فناوری تقدیر به عمل خواهد آمد.

لازم به ذکر است سومین دوره جشنواره ستاره­های فناوری روز سه شنبه 16 اسفند ماه سال جاری در محل مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

 


وبنا - سایت نود آي سي تي به عنوان سايت نقد و بررسي تحولات فناوري اطلاعات و ارتباطات ايران با همت و تلاش عده‌اي از خبرنگاران و کارشناسان حوزه ICT کشور راه‌اندازي شده است.

به گزارش سایت تحلیل فناوری اطلاعات سایت نود آي سي تي" قصد دارد قابليت‌ها، ‌توانمندي‌ها و چالش‌هاي پيش روي فضاي ICT كشور را در حد توان معرفي و ارزيابي كند. در گام دوم نيز با بازانتشار اخبار به اطلاعات نادرست واکنش نشان داده و با ارايه مستندات به شفاف‌سازي بيش‌تر در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات کشور کمک کنند. بنا بر اعلام اين سايت عمدتا به مسايل فناوري اطلاعات و ارتباطات، ‌اخبار شركت‌هاي ايراني، پيگيري وعده‌هاي اپراتورهاي ارتباطي کشور، فناوري‌هاي مهيج و کاربردي در زندگي روزمره و ارايه اطلاعاتي درباره نحوه استفاده از فناوري‌ها مي‌پردازد و اميدوار است اين رويكرد،‌ باعث روشنگري بيش‌تر در فضاي رسانه‌يي کشور شود. پايگاه خبري تحليلي " نود آي سي تي " به صورت شبانه‌روزي و در تمام طول هفته به‌روزرساني مي‌شود و به گزارش مهم‌ترين اخبار و اتفاقات مربوط به حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات در ايران و ديگر کشورهاي جهان مي‌پردازد.

براي مراجعه و استفاده از اخبار پايگاه خبري تحليلي "نود آي سي تي" مي‌توان به آدرس اينترنتي www.90ict.com مراجعه کرد.


 


وبنا -  وب سایت ققنوس ، با هدف اطلاع رسانی و آموزش فارسی زبانان در زمینه ایمنی ، آتش نشانی ، نجات و سلامت آغاز به کار کرد. از دیگر مباحث پرداخته شده توسط این وب سایت می توان به حمل و نقل ، کمک های اولیه ، کوهنوردی ، دارو شناسی ، پزشکی ، ورزش ، معماری ، طب سنتی ، روانشناسی ، مدیریت بحران و ایمنی شیمیایی اشاره کرد. 

جهت مشاهده و استفاده از مطالب این وب سایت به آدرس www.iphoenix.ir مراجعه نمائید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته