-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ فروردین ۱۰, پنجشنبه

Latest New from Green Correspondents for 03/29/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

 

خبرنگاران سبز/رهبران جنبش سبز:
 ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد در آغاز سال جديد توانستند با دختران خود ديدار کنند. در اين ديدار که در روزهای آغازين سال نو و با حضور مداوم ماموران امنيتی انجام شد، دختران ميرحسين و رهنورد توانستند تنها به مدت سه ساعت و نيم با پدر و مادر خود همنشين و همصحبت باشند.

بر اساس اين خبر، حال جسمی و روحيه اين دو همراه جنبش سبز خوب گزارش شده است.

به گزارش کلمه، دختران موسوی و رهنورد دو هفته قبل از آغاز سال ۱۳۹۱ نيز پس از مدتها محدوديت و قطع ديدارها و برای دومين بار در طول يک سال بازداشت پدر و مادرشان توانسته بودند با آنها ديدار حضوری داشته باشند.

مهندس موسوی در آن ديدار ضمن توصيه همگان به صبر و گذشت برای خدا، تاکيد کرده بود که در راه حق صبر و گذشت هر دو با هم مهمند.

دکتر رهنورد نيز در پاسخ به ابراز نگرانی فرزندانش، از آنها خواسته بود دعا کنند که پدر و مادرشان مصداق اين آيه باشند: "إن الذين قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل عليهم الملائکة ألا تخافوا ولا تحزنوا وأبشروا بالجنة التی کنتم توعدون".

چند روز قبل و همزمان با عيد نوروز، به خانواده حجت الاسلام کروبی نيز اجازه داده شده بود ۱۲ ساعت بدون حضور ماموران با ايشان ديدار داشته باشند. در آن ديدار، وی پس از آنکه در جريان مهمترين رويدادهای کشور قرار گرفته بود، گفته بود: به دليل اينکه به کارم، راهم و مسيری که در همراهی با مردم انتخاب کرده ام ايمان دارم؛ احساس خستگی و نااميدی ندارم و هيچ موقع در زندگی به اين اندازه از خداوند شاکر و شکرگزار وی نبودم، و اميد کامل دارم به نتيجه دادن اين حرکت و مسير. البته هر چه هزينه بيشتر داده شود، بعدها قدر اين دستاورد را بيشتر خواهيم دانست و اين هزينه ها باعث می شود همه ما سعی کنيم به حفظ آن.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به greencorrespondents-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به greencorrespondents@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته