-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ فروردین ۱۱, جمعه

Latest News from Webna for 03/30/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - وب سایت پرسشی با هدف ایجاد امکان پاسخگویی به پرسش های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتقای سطح معلومات کاربران در این زمینه ، راه اندازی شد. شیوه کار این وب سایت بدین گونه است که پرسش کنندگان و پاسخ دهندگان به صورت کاربر در وب سایت عضو گردیده و به طرح پرسش و پاسخ ها در زمینه فناوری اطلاعات می پردازند. 

 

جهت مشاهده و استفاده از این وب سایت به آدرس www.porseshi.com مراجعه نمائید.


 


وبنا - وب سایت خبری تحلیلی ثامن نیوز آغاز به کار کرد. پوشش اخبار بین المللی و ایران ، هدف ایجاد این وب سایت بوده و در بخش اخبار ایران ، تمرکز اصلی این وب سایت به اخبار شهر مشهد ، معطوف می باشد.

جهت مشاهده این وب سایت به آدرس www.samennews.ir مراجعه نمائید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.
Email Marketing Powered by MailChimp

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته