-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ فروردین ۹, چهارشنبه

متن پیاده شده روز شنبه 5 فروردین 91

 

شنبه  پنج فروردین نود و یک و 24  مارچ  2012 میلادی

امروز درباره نُه موضوع صحبت می کنیم.

موضوع اول این که منابع درون حکومت خبر می دهند که آخرین روز سال در مشهد گروهی در صدد ترور آقای خامنه ای بودند که این ترور خنثی شده است و 14 نفر هم در این باره دستیگر شده اند.

این چندمین بار است که طرح هایی برای ترور آقای خامنه ای اجرا می شود قبلا در کرمانشاه و ملارد کرج هم تلاش هایی شده بود.

نکته دوم این که صادرات نفت ایران با سیصد هزار بشکه کاهش در روز به یک و نه دهم میلیون بشکه رسیده است. مالزی هم اعلام کرده از ایران نفت نمی خرد. کشور کرواسی هم اعلام کرده که خرید خوداش را قطع کرده است.      

نکته سوم این که اتحادیه اروپا به بعضی از شرکت های اروپایی اجازه داده است که تا ماه جولای محموله های نفتی ایران را بیمه کنند.

خبرگزاری فارس این خبر را به عنوان عقب نشینی اروپا از تحریم عنوان کرده است و آقای احمد خاتمی هم گفته این پیروزی بعد از انتخابات است که البته مصرف داخلی دارد وگرنه واقعت بیرونی این است که اتفاقی روی تحریم ها نیفتاده و ایران برای آمریکایی ها پیغام می فرسند که حاضر کوتاه بیایید تا تحریم ها را شل کنند.

نکته بعدی این که اتحادیه اروپا 17 نفر جدید از ایرانی ها را به جرم نقض حقوق بشر تحریم کرده است که مجموع این افراد را به هفتاد و هشت نفر می رساند. اسامی این 17 نفر هنوز اعلام نشده است.

در سوریه هم دوازده نفر جدید مورد تحریم واقع شده اند که زن بشار اسد هم از جمله آنان است.

نکته پنجم این که آن شرکت چینی که طی یک قرارداد 130 میلیون دلاری با مخابرات ایران ابزارهای سرکوب در اختیار رژیم ایران قرار داده است دیروز به رویترز گفت که ما می خواهیم ارتباطمان با ایران را محدود کنیم و در واقع ترسیده و اعلام کرده با ایران رابطه خوبی ندارد اگرچه جنایت خوداش را از دوسال پیش کرده است.

نکته ششم این که وبلاگ نگاهی از درون از طرفدارهای احمدی نژاد گفته است که برنامه حذف احمدی نژاد در دستور اقتدارگرایان است. جالب این است که لغت اقتدارگرایان را هم به کار می برند.

آقای الهام هم گفته است که اصول گرایان از اول هم احمدی نژاد را قبول نداشتند البته از عملکرد دولت حمایت کرده است.

گروه های حزب الله هم علیه دو فیلم که وزارت ارشاد اجازه داده است تظاهرات کرده اند و احمد خاتمی هم در نماز جمعه حملاتی را به این فیلم ها کرده است.

نکته هفتم این که بین تظاهرات کنندگان بحرینی و پلیس این کشور زد و خوردهایی صورت گرفته است.

نکته هشتم این که در تمام شهرهای سوریه تظاهرات در جریان بود و شعار دمشق ما می ماییم شعار جامع بود. در این تظاهرات ها 25 نفر کشته شدند.

نکته آخر این که من حسب وظیفه درباره برنامه تفسیر خبر باید تا آنجا که اطلاع دارم توضیح بدهم. دیروز ظهر تهیه کننده برنامه با من تماس گرفت که آقای استیو رِدیش، سرپرست موقت بخش فارسی، به ایشان گفته است که برنامه تفسیر خبر پخش نمی شود.  من پرسیدم برنامه از پایه تعطیل شده است یا فقط این هفته اما آن تهیه کننده ایرانی گفت نمی دانم.

به هر صورت برنامه تفسیر خبر پنج ماه پیش با بحرانی مواجه شد و طی آن مجری و خالق این برنامه را منتظر خدمت کردند و از آن کنار گذاشتند و بالاخره بعد از پنج ماه حکم اخراج را به دست او دادند.

در برنامه هفته گذشته وقتی من و بعد از من هم آقای نوری زاده به این روند اعتراض کردیم و خواستار توضیح مسوولین صدای آمریکا به مخاطبان ایرانی شدیم به مزاق آقایان خوش نیامده است. 

حالا یا این آقای رِدیش که معاون کل صدای آمریکا هم هست یا از آن دسته مدیرانی است که فقط هارت و پورت دارد و یا این که گوش اش به دست این گروه معروف نزدیک به رژیم ایران در صدای آمریکا است.

هرچه باشد واقعیت بیرونی این است که سنجش افکار خود صدای آمریکا نشان می دهد مخاطبان این شبکه از نزدیک به بیست درصد به کمتر از هفت درصد سقوط کرده است و دو برنامه پرمخاطب آن یعنی پارازیت و تفسیر خبر که یکی 36 درصد و دیگری نزدیک به 40 درصد بیننده داشته است از برنامه ای این شبکه حذف شده است که به عبارت دیگر برنامه هایی که بیش از همه رژیم ایران را آزار می داده است را حذف کرده که خوب طبیعتا مخاطب خود را هم از دست داده است.

اگر اطلاعات بیشتری به دست بیاورم با شما درمیان خواهم گذاشت.

اندکی صبر سحر نزدیک است

تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید

به امید پیروزی ایران و ایرانی V

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته