-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اسفند ۲۲, دوشنبه

Latest News from Webna for 03/12/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - حتما تاکنون تجربه کرده اید که انتخاب یک نرم افزار مناسب عمل بسیار سختی است و حتی پس از کارشناسی های فراوان و انتخاب یک نرم افزار بازهم شک و تردیدهایی وجود دارند. از طرفی اطلاعات درباره نرم افزارهای تولید داخل، بسیار پراکنده هستند و حتی بسیاری از نرم افزارها در اینترنت یافت نمی شوند و تولید کننده آنها نیز هیچ وب سایتی ندارد.

در نقطه مقابل بسیاری از نرم افزارهای خوب ممکن است که به دلیل معرفی نادرست یا نامناسب، نتوانند خود را به صورت کامل و جامع معرفی نمایند. به همین دلیل ممکن است که نرم افزاری که بسیار برای شما مناسب هم باشد، به دلیل طراحی ضعیف وب سایت و یا قرار گرفتن در صفحات آخر نتایج جستجو از دید شما مخفی مانده باشد.

آرمانت، با گردآوری نرم افزارهای تولید داخل، و با جمع آوری اطلاعات طبقه بندی شده و دسته بندی شده آنها در کنار یکدیگر، محیطی را فراهم می آورد تا مطالعه، مقایسه، تصمیم گیری و انتخاب را برای شما خریداران راحتتر کند.

پورتال نرم افزاری آرمانت محیطی است تا همه تولیدکنندگان نرم افزار بتوانند اطلاعات، ویژگی ها و خصوصیات محصولات و تولیدات نرم افزاری خود را در آن به رایگان ثبت کنند. سایت «آرمانت»، مجموعه همه نرم افزارهایی ایرانی است که در داخل کشور تولید شده اند. این وب سایت اطلاعات کاملی برای هر یک از نرم افزارهای ایرانی در اختیار کاربران قرار می دهد.

شما برای هر نرم افزار می توانید نظرات دیگر کاربران را بخوانید، آن نرم افزار را با دیگر نرم افزارها مقایسه کنید و به راحتی نرم افزار مناسب با نیازهای خود را از میان گزینه های ارائه شده بیابید.

در صفحه اول این سایت می توانید جدیدترین نرم افزارهای ثبت شده و برترین نرم افزار های ثبت شده را مشاهده نمایید. همچنین نرم افزار ها با توجه به حوزه کاربرد آنها اعم از فناوری اطلاعات، اغذیه، امور آموزشی، امور اداری، امور صنعتی، امور مالی و تجاری، بهداشت و درمان و … دسته بندی شده اند. این پورتال، یک حرکت فرهنگی و کاملا رایگان است و تحت حمایت انجمن ها و سازمان ها صنفی مختلف در جهت رونق بازار نرم افزار در ایران قدم بر می دارد.

علاقمندان برای استفاده از خدمات و امکانات این سایت می توانند به نشانی www.armanet.ir مراجعه نمایند.


 


وبنا - از این به بعد مشترکان آپارات میتوانند از سرویس های این وبسایت بر روی گوشی های موبابل با سیستم عامل اندروید استفاده نمایند.

به گفته تیم مدیریت آپارات٬ از چندین ماه قبل بر توسعه سرویس آپارات در بستر موبایل و سیستم عامل اندروید کار شده و امروز نرم افزار موبایلی آپارات به مناسبت نوروز به کاربران عزیز هدیه می شود.

جهت مشاهده اطلاعات تکمیلی اینجا کلیک کنید.


 


وبنا - شماره چهارم مجله نیوزبان منتشر شد. در اين شماره از نيوزبان پرونده ويژه‌ای به "بی‌طرفی در روزنامه‌نگاری" اختصاص داده شده است.

اهميت بررسی حقايق برای روزنامه‌نگار، عکاسان عکس‌های بی‌نام و نشان، طنز در مطبوعات ايران، خبررسانی در رسانه ملی، رعايت انصاف در روزنامه‌نگاری، اهميت دقت در روزنامه‌نگاری و گفت‌وگو با نيما افشارنادری از جمله مطالبی است که در اين شماره نيوزبان منتشر شده است.

چهارمين شماره اين فصلنامه را با حجم دو نيم مگابايت، از اينجا می‌توانيد دانلود کنيد.


 


وبنا - پست‌الكترونيك چاپار، با سرعت دسترسی بالا و بدون نياز به احراز هويت شخصي افراد آغاز به كار كرد. 

از مهم‌ترین شاخص‌های اين سرويس می‌توان به سیستم ثبت‌نام آنلاین، ساختار بازیابی ایمن کلمه عبور مبتنی بر روش‌های مختلف رایج در دنیا، گستردگی طراحی و پیاده‌سازی به منظور جوابگویی به تعداد بالای کاربران همزمان سرویس گیرنده، یکپارچگی با پورتال مجموعه سرویس‌های چاپار، رمزنگاری اطلاعات محرمانه براساس گواهی دیجیتال معتبر جهانی و سرعت دسترسی بالا با توجه به ميزباني در مراکز داده امن داخلی اشاره كرد.

سرویس پست‌الکترونیک چاپار پس از گذار از انواع تست‌های امنیتی مبتنی بر لایه‌های مختلف سرویس و تست‌های فشار مبتنی بر آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، با استفاده از دانش متخصصان داخلی کشور طراحی، پیاده‌سازی و راه‌اندازی شده است.

برای مشاهده سایت به  آدرس www.chmail.ir مراجعه کنید.


 


وبنا - درگاه خدمات الکترونیکی ایران اعلام کرد که تمامی دستگاههای دولتی و غیردولتی می توانند به صورت رایگان نسبت به عرضه یکپارچه و هم زمان سرویس های الکترونیکی خود در کنار بسته خدمات نوروزی این پرتال اقدام کنند. میزان ارائه خدمات الکترونیکی ویژه سال نو پرتال " ایران دات آی آر" در پی استقبال کاربران از طرح بسته خدمات نوروزی درگاه ایران افزایش یافت.


در این بسته خدمات الکترونیکی نوروزی درگاه ایران، کاربران ایرانی مقیم داخل و خارج از کشور می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.iran.ir/norouz و بدون نیاز به مراجعه حضوری از 20 سرویس الکترونیکی ویژه نوروز بهره مند شوند. در این طرح که به مناسبت فرارسیدن سال نو و استقبال از بهار توسط درگاه خدمات الکترونیکی ایران عرضه می شود، تمامی دستگاههای دولتی و غیردولتی می توانند به صورت رایگان نسبت به عرضه یکپارچه و هم زمان خدمت خود در کنار سایر خدمات نوروزی اقدام کنند.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته