-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اسفند ۲۸, یکشنبه

متن پیاده شده روز سه شنبه 23 اسفند ماه 90

 

سه شنبه بیست و سه اسفند نود سیزده مارچ  2012 میلادی

امروز درباره هفت موضوع صحبت می کنیم.

موضوع اول این که دبیر اجرایی خانه کارگر استان خوزستان خبر از این داده که دو هزار کارگر کشت و صنعت شوشتر از روز یکشنبه دست به اعتصاب زده اند. دو ماه قبل هم کارگران این کارخانه دست به اعتصاب زده بودند.

همین طور پنجاه مدیر آژانس گردشگری هم در مقابل سازمان هواپیمایی کشوری تجمع کرده اند به دلیل این که به علت عدم حضور مدیران در موسسه مجوز این آژانس ها لغو شده است.

اسدالله عسکراولادی برادر حبیب الله عسکراولادی و رییس اتاق بازرگانی ایران و چین در مصاحبه ای از واردات کالا از چین دفاع کرده است و گفته است که غربی ها می خواهند رابطه ما را با چینی ها خراب کنند.

نکته دوم این که دکتر مهدی خزعلی هم وارد 64 روز اعتصاب غذای خوداش شده است و او به سلول انفرادی 209 هم وارد شده است در وضعیت جسمی بسیار خطرناکی قرار دارد و خانواده او دست به دامان آقای رفسنجانی شده اند و او طی پیامی از دکتر خزعلی خواسته است که اعتصاب غذایش را بشکند.

جمعی از فعالین دانشجویی و جنبش زنان به بهاره هدایت به خاطر جایزه اش تبریک گفته اند.

نکته بعدی این که احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر ایران گزارش خوداش را در شورای حقوق بشر قرائت کرد و آقای جواد لاریجانی وقتی پشت میکروفن قرار گرفت گفت عده ای صهیونیست در شورا حقوق بشر نشسته اند و به حمایت آمریکا و اروپا قطعنامه صادر می کنند او احمد شهید را نادان و مغرض خواند و وقتی رییس جلسه گفت نباید دست به فحاشی بزند لاریجانی به صحبت های خوداش ادامه داد تا میکروفن او را در انتهای جلسه قطع کردند.

کشورهایی مثل سوریه، بلاروس، پاکستان، کوبا و سریلانکا خواستار این شده اند که گزارشگر حقوق بشر ایران حذف شود.

نکته چهارم این که گزارشگران بدون مرز در گزارشان ایران را در انتهای لیست آزادی اینترنت قرار داده اند. همراه با ایران برمه، چین و کوبا هم قرار دارند و پس از این چهار کشور هم کشورهایی نظیر ازبکستان، ترکمنستان، عربستان، سوریه و کره شمالی قرار دارند.

این گزارش نشان می دهند ارتش سایبری را ایرانی ها دارند و چینی ها و سوری ها و متخلفین اصلی اینترنت هم این کشورها هستند.

نکته بعدی این که وزارت ارشاد به کانون کارگرانان و شواری عالی تهیه کنندگان سینمای ایران مجوز برگزاری مراسم تقدیر از کارگردان فیلم جدایی نادر از سیمین را نداد.

نکته ششم این که یک عده از فعالین نزدیک به احمدی نژاد و جبهه پایداری همان طوری که روزهای قبلی هم گفتیم در وبلاگ ها وب سایت ها شروع کرده اند به انتقاد از اوضاع و حتی نوشته اند در ایران آزادی نیست حتی برای حزب الله و این که سپاه به نفع جبهه متحد اصولگران در انتخابات دخالت کرده است و حتی لفظ «کثافت کاری» را به کار برده اند و ده ها موضوع دیگر که آهسته آهسته مطرح شده است.

نکته هفتم که این که اجلاس وزرای امورخارجه کشورهای شورای امنیت تشکیل شد و در این اجلاس آلن ژوپه وزیر امورخارجه فرانسه خواستار محاکمه رهبران سوریه شد وکلینتون هم در طعنه آشکاری به روسیه گفت آنهایی که مانع اجرای طرح اتحادیه عرب بودند وقت آن شده است که همراهی کنند و از همه جالب تر آقای لاوروف وزیر امورخارجه سوریه است که او هم ابزار نگرانی کرده است از وضعیت سوریه. اگر چرخش روسیه جدی باشد و از طرح اتحادیه عرب حمایت شود آن وقت باید گفت شمارش معکوس برای سرنگونی اسد آغاز شده است در همین حال قتل عام، سربریدن و آتش زدن جنازه ها دنیا را تکان داده است و مخالفین از کشته شدن 47 در دیروز خبر می دهند.

در حلب هم در تظاهراتی که از سه مسجد گذاشته بودند و پنج هزار نفر حرکت کردند دیروز نیروهای حکومتی به خانه های حمله کردند تا زخمی هایی را که از شب قبل مانده بودند را شناسایی و دستگیر کنند. اما مهمترین خبر تظاهرات نیم میلیون نفر در مناطق کرد نشین سوریه وهمین طور محلات کردنشین در شهرهای دمشق و حلب بود. تظاهرات کرد ها در پاسخ به تظاهرات روز جمعه بود که یادآوری قیام کردها در سال 2004 بود و به این ترییب گام بزرگی در همبستگی نیروهای سوری برداشته شد.

اندکی صبر سحر نزدیک است

تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید

به امید پیروزی ایران و ایرانی V

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته