-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ فروردین ۲, چهارشنبه

متن پیاده شده روز سه شنبه اول فروردین 91

 

سه شنبه اول فروردین نود و یک، بیست مارچ  2012 میلادی

امروز درباره هشت موضوع صحبت می کنیم.

موضوع اول این که نوروز باستانی فرا رسید و سال نو شد و امیدوارم در این سال دیکتاتور ایران هم به سرنوشت سایر دیکتاتورهای منطقه دچار بشود.

نکته دوم این که در آستانه روز ملی شدن نفت یک سری از سایت های نزدیک به آقای خامنه ای شروع به اهانت به دکتر مصدق کرده است و تهمت های بی اساسی مطرح کرده اند که کینه آنها را به این رهبر ملی نشان می دهد.

آقای خامنه ای از زمره سیاستمدارنی است که در ایران شاید یک بار هم نامی از سرافرازی و سربلندی ایران برده باشد. طبیعی هم هست که به رجل ملی مثل مصدق کینه بورزد.

نکته سوم هم این که حبیب الله گل پری پور زندانی سیاسی کرد که به اعدام محکوم شده است و چند روز پیش از زندان ارومیه منتقل شده بود و از او خبری نبود، مشخص شد که به زندان سمنان منتقل شده است.

نامه بسیار دردناک و مهمی هم از او منتشر شده است که سندی تاریخی است درباره ظلم هایی که به زندانیان سیاسی روا شده است.

در این ارتباط بیست سازمان حقوق بشری و جهانی هم خواستار تمدید ماموریت احمد شهید شده اند و خواستار این شده اند که کشورهای عضو این شورا از این ماموریت پشیبانی کنند.

نکته چهارم این که کارکنان شرکت اطلس پارس که واردکننده تجهیزات بنزین و گاز هست شب عید بدون دستمزد و عیدی اخراج شدند و این شرکت تعطیل شد.

نکته پنجم اینکه با بخشنامه بانک مرکزی در آخرین ساعات اداری سال نود خرید و فروش دلار را در صرافی ها با نرخ توافقی آزاد کرد. البته   منظور از این نرخ توافقی همان نرخ آزاد است. با این اتفاق می توان انتظار داشت قیمت دلار افزایش پیدا کند. آقایان توکلی، مصباحی مقدم و نادران هم طی نامه ای از دولت خواسته اند که با توجه به قطع خدمات سویفت به بانک های ایرانی آزادی فعالیت بازار فرعی ارز را فراهم کنند.

برخی اقتصادانان پیشبینی می کنند قیمت ریال در سال جدید بیش از دو برابر دیگر سقوط کند و ضمن این که تحریم های نفتی و بانک مرکزی شتاب بیشتری به این وضع می دهد.

نکته ششم این که جانشین نماینده ولایت فقیه در سپاه بین مسوولین بار اولین کسی است که اعتراف کرده است که تحریم های بین المللی به مردم فشار آورده است. آقایون تا به حال دائما تکرار کرده بودند       که تحریم ها بلااثر بوده است.

نکته هفتم این که تحریمی که زنان سفیدپوش به راه انداخته اند برای مادران و همسران سیاسی، هفتاد نفرشان در هاونا دستگیر شده اند.  این کمپینی است که توجه جهانی زیادی را به خود جلب کرده است و نمونه های تاریخی نشان می دهد که منشا تاثیرهای زیادی بوده است.

نکته آخر این که خبر عجیبی از سوی مخالفن سوری مطرح شد مبنی بر این که یک ناو روسی در بندری در سوریه پهلو گرفته است و نیروهای ویژه مبارزه با تروریسم روسی در این کشور پیاده شده اند. خبرگزاری اینرفکس روسیه هم این خبر را تایید کرده است. روسیه که دائما بهانه اش این بود که دخالت خارجی در سوریه منجر به جنگ داخلی می شود در صورت صحت این خبر، به این ترتیب زمینه را برای برخورد فراهم کرده است.

در صورت درست بودن باید گفت برخلاف دیپلماسی آرام و بعضا هوشمندانه روس ها این کار از اشتباهات بزرگ روسیه است که مردم سوریه، دنیای عرب را بسیج خواهد کرد و به دیگران نیز این امکان را می دهد که مخالفان رژیم اسد را تجهیز کنند و در برابر متجاوزان روسی قرار دهند.

یکی از بازندگان این بازی خطرناک هم جمهوری اسلامی است که تا خرخره در سرکوب های سوریه درگیر است.

اندکی صبر سحر نزدیک است

تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید

به امید پیروزی ایران و ایرانی V

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته