-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ دی ۷, سه‌شنبه

Latest News from Webna for 12/27/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - میلاد نوری ، مدیر سایت توکان از راه اندازی نسخه جدید این سایت همراه با امکاناتی بیشتر خبر داد. 
در نسخه جدید سایت توکان ، علاوه بر تغییرات گسترده در ظاهر سایت ، امکان درج یک آگهی در سه دسته بندی مختلف به صورت همزمان نیز فراهم شده است . تیم مدیریت سایت توکان جهت پشتیبانی کاربران و رسیدگی به سوالات و مشکلات آن ها ، یک مرکز پشتیبانی نیز راه اندازی نموده است . حستجوی پیشرفته و فعال شدن مجدد مترجم خودکار آگهی ها از دیگر تغییرات صورت گرفته در سایت توکان است . سایت توکان همچنین برای اولین بار ، امکان کسب درآمد از طریق بازاریابی برای جذب آگهی دهنده را برای کلیه کاربران خود فراهم آورده است.

برای مشاهده سایت به آدرس www.tookan.ir مراجعه کنید.


 


وبنا - نخستین ویراستار متن‌باز، رایگان و برخط (آنلاین) فارسی در دسترس عموم قرار گرفت. به گزارش تارنمای «زبان فارسی»، ویراسباز یک ویراستار رایگان، برخط (آنلاین) و متن‌باز فارسی است که با پشتیبانی تارنمای «زبان فارسی» برنامه‌نویسی شده است و نسخهٔ آزمایشی آن بر روی اینترنت قرار گرفته است. ویراسباز متن‌ها را از نظر دستور خط فارسی و اصول تایپ فارسی ویرایش می‌کند.

برخی از توانایی‌های ویراسباز به شرح زیر است:

  • ویرایش از نظر اصول فاصله و نیم‌فاصله‌گذاری تایپ فارسی
  • فارسی‌سازی عددهای عربی و انگلیسی
  • فارسی‌سازی نویسه‌های عربی
  • فارسی‌سازی نشانه‌های نگارشی (مانند علامت سوال، علامت نقل‌قول و…)
  • ویرایش نشانه‌‌گذاری‌ها (مانند علامت نقطه، ویرگول، علامت سوال، علامت نقل‌قول، پرانتز و…)
  • ویرایش نیم‌فاصله‌گذاری برخی از پیشوندها و پسوندهای رایج
  • حذف فاصله‌های اضافی متن

در نسخهٔ کنونی توانایی یافتن غلط‌های املایی وجود ندارد اما در آینده این امکان نیز به ویراسباز افزوده خواهد شد. ویراسباز از نشانی http://virasbaz.persianlanguage.ir به رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است. می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این که ویراسباز چه می‌کند، چند نمونهٔ ویرایش‌شده با ویراسباز را در اینجاببینید.


 


وبنا - سایت نایت گراف این امکان را در اختیار کاربران خود قرار میدهد که رتبه گوگل رنک خود را در سایت و یا وبلاگ خود نمایش دهند. کاربران با وارد کردن آدرس سایت خود و دریافت کد، و قرار دادن این کد در سایت و یا وبلاگ خود می توانند رنگ سایت و یا وبلاگ خود را برای عموم نمایش دهند.

برای مشاهده سایت به آدرس www.nightgraph.com مراجعه کنید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته