-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ دی ۷, سه‌شنبه

Latest News from Iran Free for 12/28/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



آزادی بیان- بنا به گزارش های رسیده شب گذشته یک گروهان از نیروهای امنیتی شامل حدود پنجاه نفر با نقاب و با استفاده از اسپری فلفل به منزل حبیب لطیفی دانشجوی کرد در معرض اعدام، یورش برده و همه ساکنان را بازداشت کردند.

این گزارش ها حاکی است تمامی حاضران در این منزل شامل خانواده و اقوام حبیب لطیفی پس از ضرب و شتم و توهین بازداشت شدند و تنها بهاره خواهر کوچک ده ساله حبیب از این یورش وحشیانه در امان ماند.

علاوه بر این برخی دیگر از افرادی که در تجمع اعتراضی روز گذشته در برابر زندان سنندج حضور داشتند نیز شب گذشته با یورش به منازل شان بازداشت شده اند. اسامی بازداشت شدگان عبارتست از: پدرام نصراللهی فعال کارگری و زندانی سیاسی سابق، هاشم رستمی فعال کارگری، زاهد مرادیان فعال کارگری، محمود محمودی روزنامه نگار، سعید ساعدی روزنامه نگار، حمید ملک الکلامی فعال محیط زیست، سیمین چایچی شاعر و نویسنده، واحد مجیدی زندانی سیاسی سابق، ژیان ظفری زندانی سیاسی سابق، عباس لطیفی پدر حبیب لطیفی، سه تن از برادران حبیب، سه تن از خواهران حبیب، زن برادر حبیب، و بیش از ۵ تن دیگر که هویت آنان تاکنون مشخص نشده است.

گزارش ها از ناپدید شدن مختار زارعی دانشجو و برخی دیگر از فعالان دانشجویی حکایت داد.

همچنین از شب گذشته سرعت اینترنت در سنندج و برخی شهرهای همجوار نزدیک به صفر شده است و امکان ارسال فایل از میان رفته است، شب گذشته برای چند ساعت شبکه موبایل در سنندج نیز قطع شده بود.

یک شاهد عینی به آزادی بیان گفت که هم اکنون وضعیت شهر ملتهب است و حضور نیروهای امنیتی و انتظامی در سطح شهر کاملا محسوس است، با این حال گروهی از مردم در برابر دادگستری و زندان شهر تجمع کرده و خواستار اطلاع از وضعیت بازداشت شدگان هستند.

در همین ارتباط:

اعتراض ایرانیان در سراسر جهان به حکم اعدام حبیب لطیفی

نقل و بازنشر مطالب و محتوای سایت آزادی بیان تنها با ذکر منبع مجاز است.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به iranfree-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به iranfree@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته