-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ آبان ۹, یکشنبه

Latest News from Webna for 10/30/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - روز جهانی کاربردپذیری ( World Usability Day ) برای اولین بار همزمان با سایر کشورهای جهان روز پنج شنبه 20 آبان ( 11 نوامبر ) 1389 در تهران برگزار خواهد شد . روز جهانی کاربردپذیری در تهران با محوریت موضوع وب خواهد بود و در این روز به مسائلی همچون کاربردپذیری ، کاربرد پذیری در وب ، آزمایش های کاربرد پذیری ، کاربردپذیری در موبایل ، کاربردپذیری و دسترسی پذیری در وب سایت های دولتی ایران پرداخته خواهد شد .

هدف برگزاری روز جهانی کاربردپذیری آشنایی بیشتر طراحان و توسعه دهندگان وب با کاربردپذیری و بهبود وضعیت وب سایتهای ایرانی می باشد. روز جهانی کاربردپذیری توسط انجمن متخصصین کاربردپذیری UPA برگزار میگردد وتوسط  شرکت هایی همچون گوگل ، اوهو اینتراکتیو و تک اسمیت حمایت میگردد.

مراسم روز جهانی کاربردپذیری از ساعت 14 الی 18 در محل فرهنگسرای رسانه تهران واقع در میدان ولیعصر ابتدای بلوار کشاورزبرگزار خواهد شد . 

کاربردپذیری به طور کلی به شاخه ای از تجارب کاربری و طراحی تعاملی ( Interaction Design ) گفته میشود که باعث کارآیی بهتر محصول خواهد شد ، کاربردپذیری در وب نز به شاخه ای از طراحی رابط کاربری ( User Interface Design ) گفته میشود که باعث بهبود کارآیی وب سایت و دسترسی به بخش های مختلف وب سایت می گردد .

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.usability.ir/2010 مراجعه کنید.


 


وبنا - جشنواره وب ایران صفحه ووزلای خود را در سایت ببینیم راه اندازی کرد. از این پس جهت دریافت آخرین اطلاعات درباره جشنواره و ارتباط با داوران و پرسش و پاسخ درباره رخدادهای جشنواره وب می توانید صفحه جشنواره را در ووزلای فناوری دنبال کنید. با عضویت در این بخش و با اضافه کردن شماره موبایل خود می توانید از آخرین اخبار جشنواره و آکادمی وب از طریق سرویس پیام کوتاه نیز باخبر شوید. اگر جز فعالان وب ایران می باشید نیز می توانید صفحه خود را در ووزلا ایجاد نمایید و ما را دنبال کنید و از نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود باخبر سازید. در هر پست می توانید با قرار دادن @webaward در متن آن، ما را مخاطب قرار دهید. ما تمام پست هایی که به جشنواره وب اشاره کند را پاسخ خواهیم داد.

برای مشاهده این بخش به آدرس www.bebinim.com/v/webaward مراجعه کنید


 


پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران(ايرانداك) پس از سه سال در بخش دولت الكترونيكي شانزدهمين نمايشگاه الكامپ حضور مي‌يابد. 

به گزارش "روابط‌عمومي و بين‌الملل پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران" بر طبق اعلام رسمي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس‌جمهور، از بين 32 دستگاه‌ اجرايي شركت كننده در سالن دولت الكترونيك نمايشگاه الكامپ، پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران(ايرانداك) نيز به عنوان يكي از سازمان هاي منتخب برگزيده شد.

پژوهشگاه در اين نمايشگاه آخرين دستاوردهاي علمي و فناوري و نرم‌افزارهاي توليدي خود را براي عرضه عمومي به نمايش مي‌گذارد؛ كه اين نرم‌افزارها براي اولين بار در نمايشگاه ارائه مي‌شوند. 

پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران با بيش از 40 سال سابقه در امر پژوهش، گردآوري، سازماندهي و اشاعه اطلاعات علم و فناوري كشور، پيش از اين نيز در دومين جشنواره وب‌سايت‌هاي دولتي، رتبه دوم را در بخش اطلاع‌رساني كسب نموده است.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي بازديد از شانزدهمين نمايشگاه الكامپ، از تاريخ 17 تا 20 آبان ماه به محل دائمي نمايشگاه هاي بين‌المللي تهران مراجعه نمايند.


 


وبنا - برگزاری مسابقه علمي دانشجويي در سومين جشنواره فناوري نانو توسط پرتال علمی دانشجویان ایران برای اولین بار. پرتال علمی دانشجویان ایران و نانو سان با همکاری انجمن های علمی نانو تکنولوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری و نراق برای اولین بار در سومین جشنواره فناوری نانو اقدام به برگزاری مسابقه علمی دانشجویی با عنوان مسابقه «آشنایی با فناوری نانو» نموده است.

این مسابقه از تاریخ 5 آبان لغایت 7 آبان به صورت آنلاین توسط پرتال علمی دانشجویان ایران برگزار می گردد و روزانه به نفرات برتر مسابقه هدایای نفیسی از طرف حامیان مسابقه اهدا می گردد.

مسابقه آشنایی با فناوری نانو با اهداف سنجش میزان آشنایی دانشجویان با فناوری نانو، ایجاد رابطه مستقیم بین دانشجویان و انجمن‌های علمی جهت تعاملات علمی و ایجاد انگیزه جهت بالا بردن سطح اطلاعات علمی دانشجویان در حوزه فناوری نانو در سه محور زیر به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

علاقمندان به شرکت در مسابقه «آشنایی با فناوری نانو» می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.spois.com در این مسابقه شرکت نمایند


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته