-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ آبان ۶, پنجشنبه

Latest News from Webna for 10/27/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - سایت تخصصی طراحی بنرهای تبلیغاتی ایران راه اندازی شد .آی بنر با هدف ارائه خدمات طراحی بنر به سبک و شیوه جدید بوجود آمده است  . 

آی بنر ترکیبی از قیمت مناسب ، کیفیت حرفه ای و ارائه خدمات سریع به مشتریان است . مدیر سایت آی بنر به وبنا گفت "ما تلاش میکنیم با طراحی تبلیغات منحصر به فرد و با کیفیت بالا به موفقیت کاربران کمک کنیم، زیرا میدانیم موفقیت ما در گرو موفقیت کاربران ماست. این نگرش باعث میشود تا ما همواره به انجام کار مطلوب و حرفه ای بیاندیشیم"

برای مشاهده سایت به آدرس www.ibaner.com مراجعه کنید.


 


وبنا - شبکه خبری قم همزمان با میلاد حضرت معصومه و آغاز دهه کرامت به طور آزمایشی شروع به کار کرد. این شبکه خبری با هدف رصد و پوشش تمام اخبار مربوط به استان قم و همچنین رصد مهمترين اخبار ايران و جهان در فضای مجازی فعالیت می کند.

از مهم ترین اهداف این سایت خبری تحلیلی بررسي مشكلات بخش های مختلف استان و پيگيری جهت رفع اين مشكلات است. مدیر این سایت در گفتگو با خبرنگار آینده روشن افزود: یکی از مهم ترین وظایف سایت های محلی، انعکاس مشکلات و معضلات شهری و منطقه ای است که این شبکه خبری سعی دارد با بررسی مشکلات این استان و انعکاس آن ها به رفع این مشکلات کمک شایانی کند.علاوه بر این که نگاه ملی و حتی جهانی را نیز در این سایت فراموش نخواهیم کرد. وی همچنین افزود:همکاری صمیمی و تنگاتنگ با نشریات استان قم و تعامل با نهاد های مردمی از دیگر اهداف این سایت خبری تحلیلی است.

برای مشاهده سایت به آدرس www.qomnn.com مراجعه کنید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته