-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ آبان ۹, یکشنبه

Latest News from AzadCyber for 10/31/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



آرش شایگان

پیش از این با انتشار دو گزارش “مروری بر روش‌های عبور از فیلترینگ” (بخوانید: بخش اول، بخش دوم) گفته بودیم که در صورت یافتن نرم‌افزارهای مناسب برای دور زدن فیلترینگ، آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

برنامه‌ای که امروز قصد معرفی آن‌ را داریم شاید گزینه‌ای باشد که باعث شود سایر نرم‌افزارهای مشابه خود را فراموش کنید و صرفا از همین برنامه برای عبور از سد فیلترینگ بهره بگیرید. ASProxy Wing نام نرم‌افزاری است که کم‌تر در بین کاربران ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عبارت دیگر چندان شناخته شده نیست، اما نسبت به سایر فیلترشکن‌های رایج، مزایای چشمگیری دارد. سرعت بالای این فیلترشکن، کم‌نظیر است.

این نرم‌افزار را می‌توانید مانند یک وی‌پی‌ان استفاده کنید و با سرعت بسیار بالا در اینترنت بگردید. ASProxy Wing نیازی به نصب ندارد و (مانند برنامه‌هایی نظیر اولتراسرف و فری‌گیت) شما تنها کافی است که فایل زیپ شده آن ‌را دانلود کنید و روی کامپیوتر خود استخراج (Extract) و سپس اجرا کنید. حجم فایل برنامه در حدود ۳۰۰ کیلوبایت است. با کلیک روی آیکون برنامه، نرم‌افزار اجرا شده و اقدام به جستجو و یافتن سرورهای موجود می‌کند و پس از چند ثانیه اتصال شما برقرار می‌شود.

با توجه به اینکه ASProxy Wing به طور هم‌زمان به ۳ سرور مختلف متصل می‌شود، اتصال آن همواره پایدار است و کم‌تر دچار مشکل قطعی می‌شود. برای تنظیم اتصال آن روی مرورگرها و یا سایر برنامه‌هایی که امکان تنظیم پروکسی را دارند، تنها کافی است که پورت اتصال را روی 9991 و آی‌پی را روی 127.0.0.1 تنظیم نمایید. البته تنظیمات مربوط به پورت قابل تغییر است و شما با مراجعه به تنظیمات ASProxy Wing می‌توانید پورت مورد نظرتان را مشخص کنید.

با اجرای برنامه، به طور خودکار تنظیمات پروکسی اینترنت سیستم شما به تنظیمات مورد نیاز ASProxy Wing تغییر می‌یابد و شما لازم نیست تا به طور دستی این کار را انجام دهید. توجه به این نکته برای افرادی که از سایر برنامه‌ها برای عبور از فیلترینگ بهره می‌برند بسیار ضروری است. ASProxy Wing تنظیمات بسیار ساده‌ای دارد و به مانند رقیبانش اطلاعاتی از سرورهای اتصالی خود نمایش نمی‌دهد اما در کنار نام هر یک از سرورهایش می‌توانید تعداد کاربران آن و نیز تعداد درخواست‌های ارسالی به سرور را مشاهده کنید.

برای دانلود ASProxy Wing می‌توانید از این لینک‌ها استفاده کنید: لینک اول، لینک دوم، لینک سوم، لینک چهارم. به‌خاطر داشته باشید که ترویج و معرفی این‌گونه نرم‌افزارها به کاربران ساکن ایران باعث می‌شود تا همه بتوانند از اینترنت آزاد و بدون سانسور استفاده کنند. بنابر این در معرفی نرم‌افزارهای مشابه دریغ نکنید تا همه بتوانند از حق آزاد خود در این زمینه بهره ببرند.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به azadcyber-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به azadcyber@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته