-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ مهر ۳۰, شنبه

Latest News from Webna for 10/22/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - به گزارش دبیرخانه چهارمین جشنواره وب ایران، علاقه مندان می توانند مقالات خود را برای کنفرانس وب که در دیماه سال جاری برگزار می شود به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. محدودیتی برای ارسال مقاله وجود ندارد و فقط کافی است مقالات ارسال شده برای کنفرانس با موضوع وب و اینترنت باشند.

مجموعه مقالات برتر به صورت کتاب منتشر می شوند و به مقالات برتر از سوی جشنواره وب ایران هدایایی اهدا می گردد.

برای ارسال مقاله به سایت جشنواره مراجعه کنید و پس از عضویت در سایت، مقالات خود را بصورت آنلاین از منوی مقاله های من برای دبیرخانه چهارمین جشنواره وب ایران ارسال کنید.

برای مشاهده سایت به آدرس register.iranwebfestival.com مراجعه کنید.


 


وبنا - سایت بوبه بانک اطلاع رسانی خدمات آموزشی است که حول ۶ محور فعالیت می نماید. محورها شامل مراکز آموزشی آزاد و خصوصی٬ تجهیزات آموزشی٬ نشریات٬ همایش ها و بخش مجازی می باشند.


وبنا: بوبه یعنی چی؟

بوبه: بوبه یکی از نام های فارسی هدهد است. پرنده ای بی نظیر که قاصد و پیام آور شادی و خوشی شناخته می شود.


وبنا: درآمد این سایت از چیه؟

بوبه: نسخه تجاری هنوز فعال نشده است و در حال حاضر در نسخه آزمایشی هستیم با این حال مورد استقبال اولیه خوبی واقع شدیم. سایت در خرداد سال ۹۰ افتتاح شد و انشالله نسخه تجاری اسفند سال جاری به بهره برداری خواهد رسید. درآمد سایت از تبلیغات خواهد بود و درج اطلاعات در سایت٬ شامل حق عضویت خواهد بود. ما در سایت امکان ارزیابی و امتیازدهی را برای اطلاعات بانک فعال نموده ایم. مثلا اگر شما در مرکزی دوره ای را گذراند می تواند دوره مربوطه را امتیازدهی نماید.


وبنا: امسال در جشنواره وب ایران شرکت می کنید؟

بوبه: قطعا شرکت خواهم کرد و حتما تمامی اخبار و رویدادهای مرتبط به بوبه را برای وبنا ارسال می کنم.


برای مشاهده سایت به آدرس http://www.booobe.com مراجعه نمایید.

 


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته