-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ آبان ۴, چهارشنبه

Latest New from Green Correspondents for 10/26/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

 

در اين سينما که در دستان صهيونيست‌ها است نمی‌شود حرف اسلامی زد و مثل آن است که به يک دزد بگويی چرا مال حرام می‌خوری، به سينمايی که ماهيت صهيونيستی دارد نمی‌توان نام اسلامی داد
خبرنگاران سبز/جامعه:
فرج الله سلحشور کارگردان حامی حکومت که پيشتر بازيگران زن سينمای ايران را فاحشه و سينمای ايران را فاحشه خانه ناميده بود، در تازه ترين توهين خود که جنبه فرافکنی و مظلوم نمايی دارد اينبار سينمای کشور را به لجنزار تشبيه کرده است. وی طی اظهاراتی بی ادبانه گفته است: در يک حوض لجن، نمی‌توان دنبال سيب، گلابی و انار تميز گشت و اين يک حماقت است، در يک لجنزاری به نام سينما که ريزه خوره دستورالعمل‌های صهيونيستی است نمی‌توان حرف اسلام را زد.

سلحشور در گوشه ديگری از سخنان سخيفانه خود گفته است: در اين سينما که در دستان صهيونيست‌ها است نمی‌شود حرف اسلامی زد و مثل آن است که به يک دزد بگويی چرا مال حرام می‌خوری، به سينمايی که ماهيت صهيونيستی دارد نمی‌توان نام اسلامی داد.

اين سخنان در حالی است که سايت شيعه نيوز فرج الله سلحشور را کاگردانی غير ارزشی و مستوجب قصاص خوانده بود که گويا مسئولين قضايی قصد ندارند در برابر اين بداخلاقی ها واکنشی نشان دهند که البته اين بی تفاوتی مسئولان قضايی جای تعجب ندارد.





 
 





 اقتدارگراها از هيچ مسأله ای به اندازه اجتماعات مدنی و مسالمت آميز منتقدان هراس ندارند

 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به greencorrespondents-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به greencorrespondents@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته