-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ مهر ۳۰, شنبه

Latest New from Green Correspondents for 10/22/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

 



 
 



 
 

از پيروزی مردم ليبی يک دنيا خشنود شدند بلاخص مردم کشور ما ايران چرا که به خاورمیانه عاری از دیکتاتوری، تنها دو قدم مانده است . مردم سوريه انشاالله مزد مقاومت و ايستادگی خود را به زودی خواهند گرفت و بشار اسد را مفتضحانه به سرنوشت معمر قذافی و ديگران خواهند رسانید و پله نهايی نيز اصلاح و شاید برچیده شدن نظام جمهوری اسلامی است که انشاالله با همت و اتحاد تمامی آحاد ملت به سرانجام خواهد رسيد.
خبرنگاران سبز/نقد و نظر:
سرانجام پس از هشت ماه ها ايستادگی و تلاش شبانه روزی، مردم ليبی توانستند يکی ديگر از ديکتاتورهای تاريخ را همانند ديگر جنايت کاران در مخفی گاهی شبيه لانه موش دستگير کنند . شور و شوق پيروزی که در سايه اتحاد ملی کسب شد را ميشد از الله اکبر گفتن انقلابیونی که ديکتاتور ديوانه را دستگير کرده بودند، دریافت. دیکتاتوری که مخالفین خود را موش خطاب می کرد در مخفیگاهی شبیه لانه موش با عجز و التماس دستگیر و نهایتا به درک واصل شد.

آدمی هاج و واج از رفتار و کردار مشابه و رجزخوانی های ساده لوحانه تمامی ديکتاتورهای در عجب می ماند که چرا از سرنوشت امثال خود درس عبرت نمی گيرند و به جای آشتی و روی برگرداندن به سوی ملت خود، سراسيمه به اعماق باتلاق نابودی فرو می روند. اگر معمر قذافی با ديده باز به عاقبت صدام، بن علی و حسنی مبارک می نگريست، امروز حال و روز بهتری می داشت.

آری او نيز به دست مردم کشور خود خوار و ذليل و نهايتا کشته شد تا وعده پروردگار منتقم بار ديگر به عينت و واقعيت تبديل شود . از پيروزی مردم ليبی يک دنيا خشنود شدند بلاخص مردم کشور ما ايران چرا که به خاورمیانه عاری از دیکتاتوری، تنها دو قدم مانده است . مردم سوريه انشاالله مزد مقاومت و ايستادگی خود را به زودی خواهند گرفت و بشار اسد را مفتضحانه به سرنوشت معمر قذافی و ديگران خواهند رسانید و پله نهايی نيز اصلاح و شاید برچیده شدن نظام جمهوری اسلامی باشد کهبه یاری پروردگار، با همت و اتحاد تمامی آحاد ملت به سرانجام خواهد رسيد.

می دانیم  که به خود لرزیده ای و این سرنوشت را برای خود و حامیان مسلح خود نیز متصور شده ای. خاورمیانه جای هیچ دیکتاتوری نیست و نسیم بهار دموکراسی به زودی از مسیر سوریه به سمت آسمان ایران نیز خواهد وزید و روزی میرسید که نه تو خواهی بود و نه مجیزه گویان بیت ولایی ات. به امید آن روز .





 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به greencorrespondents-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به greencorrespondents@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته