-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ آبان ۷, شنبه

Latest News from Emrooz for 10/28/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




 



 



 


mahdi-karroubi-52.jpg
تلویزیون رسا، امشب (جمعه شب) ساعت نه و نیم شب به وقت ایران، قسمت اول از یک گفت و گوی منتشر نشده با مهدی کروبی را پخش خواهد کرد.
این گفت و گو پیش از حصر کروبی ضبط شده است و آقای کروبی در این گفت و گوی جالب، جمهوری اسلامی را در سه مقطع پیش از تشکیل، از پیروزی تا رحلت امام و از رحلت امام تا کنون مورد بررسی قرار داده و می گوید، برای من مقطع سوم از همه مهم تر است زیرا انحرافاتی در این مقطع رخ داده که منجر به اتفاقات این چند سال شده و عده زیادی از نیروهای اصیل انقلاب حذف شده اند.
او از خاطرات انتخابات مجالس اول دوم و سوم می گوید و درباره استعفای آیت الله منتظری و کنار گذاشتن ایشان نکات قابل توجهی را مطرح می کند.
این برنامه در سه قسمت و هر قسمت در ۱۵ دقیقه در برنامه پژواک رسا پخش می شود.

بعد از خبر در برنامه پژواک


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به emrooz-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به emrooz@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته