-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ آبان ۹, دوشنبه

متن پیاده شده روز شنبه 7 آبان ماه 1390

 

سلام

شنبه 7 آبان 90، 29 اکتبر 2011 میلادی

امروز در مورد 10 موضوع صحبت می کنیم.

 

دستگیری 70 طراح لباس در تهران

هفتاد طراح لباس در تهران دستگیر شدند. اتهام آنان این است که با آموزش غرب 200 دختر را برای مانکن شدن آموزش می دادند و این بخشی از جنگ نرم دشمنان است. این هم از نظامی که از مد لباس مردم می ترسد.

 

جایزه ی شجاعت برای پریسا حافظی

خانم پریسا حافظی که به دلیل پوشش دادن حوادث بعد از انتخابات تهدید و زندانی شده بود به همراه دو روزنامه نگار دیگر از کشورهای مکزیک و تایلند، برنده ی جایزه ی بین المللی شجاعت از سوی بنیاد رسانه ی بین المللی زنان شد.  

 

خیانت کمپانی بزرگ چینی به مردم ایران

گزارش وال استریت ژورنال در گزارشی خیانت کمپانی هواویی چینی، که دومین کمپانی بزرگ سازنده ی تجهیزات مخابراتی در چین است، را افشا کرده. این گزارش می گوید که بعد از افشاگری که در مورد کمپانی های نوکیا، زیمنس و اریکسون در ایران صورت گرفت، این شرکت چینی از خلاء به وجود آمده استفاده کرده و تجهیزات شنود، رهگیری موبایل به ایران داده و حتی به غیر از تجهیزات پرسنل هم به ایران فرستاده و با شنود مکالمات مردم به سرکوب کمک کرده است.

 

انفجار در تاسیسات نفتی

دیروز دو انفجار در تاسیاست نفتی ایران رخ داد که در انفجار دوم دستکم یک تن کشته و سه نفر زخمی شدند.

 

دستکاری گزارش کمیسیون اصل 90

بولتن نیوز، نزدیک به محافل امنیتی، خبر داده است که کمیسیون اصل نود مجلس اسامی سه نماینده را که در گزارش 80 صفحه ای کمیسیون بوده بیرون آورده و گزارش دومی را درست کرده است و گزارشی که در صحن علنی مجلس گذاشته اند یک گزارش 18 صفحه ای بی اثر است. همینطور در خبرها آمده است که احتمالا آقای بهمنی، رییس کل بانک مرکزی و حسینی وزیر اقتصاد و دارایی احتمالا برکنار خواهند شد.

 

تنش میان جناح های حکومتی

آقای احمد جنتی، امام جمعه ی تهران، گفت که پول های مناطق آزاد و پول های مشکوک دیگر را خرج انتخابات می کنند و شورای نگهبان در مقابل این جریان خواهد ایستاد. احمد صالح، عضو روحانیت مبارز، هم گفته است که بودجه ی طرح های عمرانی نیمه تمام را دولت صرف هزینه های انتخابای می کند. در هر صورت وحشت از پولی که در دست جناح دولتی است کاملا دیده می شود و آنچه که می توان پیش بینی کرد این است که اگر به خصوص در شهرهای کوچک دولت با خرج پول یک عده ای را جلو بیاندازد و شورای نگهبان آنها را رد صلاحیت کند آنگاه درگیری های قومی و خانوادگی رخ خواهد داد و باعث درگیری میان جناح های حکومتی نیز خواهیم بود.

 

جمعه ی پرواز ممنوع در سوریه

دیروز جمعه در سوریه تظاهرات گسترده صورت گرفت و مجموعا 42 نفر کشته شدند. در منطقه ی حماء مردم خواستار وضع منطقه ی پرواز ممنوع بودند که می خواستند از سوی شورای امنیت سازمان مللی تصویب شود.

 

نیروهای ناتو لیبی را ترک می کنند

دبیر کل ناتو رسما اعلام کرد که نیروهای ناتو به خواست سازمان ملل از روز 31 اکتبر به ماموریت خود در لیبی خاتمه خواهند داد و نیروهای این سازمان تا آن زمان تنها مراقب خواهد بود که مردم غیرنظامی کشته نشوند و سپس لیبی را ترک خواهند کرد. قابل توجه آقای احمدی نژاد و برخی مفسیرینی که حوادث امروز دنیا را با مترهای استعمار قدیم و قرن نوزدهمی تفسیر می کنند.

اعلام شده است که دادستان دادگاه بین المللی کیفری با آقای سیف الاسلام قذافی تماس هایی داشته اند و خواسته اند که خود را به آن دادگاه تسلیم کند.

 

اسلامگرایان تونس به دنبال مدل ترکیه

آقای راشد الغنوشی دبیر کل حزب النهضه ی تونس که چهل درصد کرسی های مجلس، یعنی 90 صندلی را به دست آورده، اعلام کرده است که در فردای تونس حجاب اجباری نخواهد بود. 42 زن از مجموع 49 زن مجلس تونس از این حزب وارد پارلمان شده اند. وی اعلام کرده است که با آمریکا و اروپا رابطه ی خوبی خواهند داشت و نشان می دهد که پیشتر می خواهد مدلی همچون ترکیه را در پیش روی خود داشته باشد تا مدل ایران.

 

توضیح درباره ی عدم حضورم در برنامه ی تفسیر خبر

به دلیل سوالاتی که بابت عدم حضورم در برنامه ی دیروز تفسیر خبر شده بود باید بگویم که صبح روز جمعه همچون سایر جمعه ها با مجری برنامه، آقای جوانمردی، و تهیه کننده ی برنامه تماس گرفتم تا ببینم موضوعات برنامه چیست که به من گفتند از سوی آقای رامین عسگرد، رییس بخش فارسی صدای آمریکا، گفته شده است که من در برنامه ی تفسیر خبر دیروز نباشم. بعد از آن آقای عسگرد با من صحبت کرده و از من خواهش کردند که روز دوشنبه ساعت 11 با من دیدار داشته باشند و راجع به برنامه با هم صحبت کنیم. هر زمان که اطلاعات بیشتری به دست بیاورم و بدانم که موضوع چیست، وظیفه ی خود می دانم که به شما اطلاع دهم چرا که این برنامه 45 درصد بیننده داشته، یعنی از حدود 46.5 میلیون بیننده ی ماهواره در ایران دستکم 20 میلیون آن مخاطب این برنامه بودند. حتی اگر این برنامه یک بیننده هم داشت باز هم خود را موظف می دانستم که عدم حضورم را برای آن یک مخاطب هم توضیح دهم.

 

اندکی صبر سحر نزدیک است

تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید

به امید پیروزی ایران و ایرانی

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته