-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ آبان ۵, پنجشنبه

Latest New from Green Correspondents for 10/27/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

 


بياييد از انحصار طلبی و افراط و تفريط در مسائل مختلف دوری کنيم و با پايان دادن به حصر خانگی و زندان در مواجهه با کسانی که نظر ديگری با ما دارند سرور ملت را جشن بگيريم.
خبرنگاران سبز/جامعه:
باز هم به غیرت آذری زبانان که در مجلس فرمایشی خواست همگانی جامعه را از تریبون محدود خانه ملت در بهارستان به پاستورنشینان رساند و اعتراض  خود را از سیاست های یکجانبه رسانه به ظاهر ملی برای پوشش و حمایت از تک صدایی که سرآغاز دیکتاتوریست اعلام کرد. شکور اکبر‌نژاد نماينده تبريز در مجلس شورای اسلامی در نطق ميان دستور خود در صحن علنی مجلس خواستار پايان بخشيدن به حصر خانگی  ميرحسين موسوی و مهدی کروبی شد.

 وی در نطق خود اين نوع برخورد و حصر را بدعت و غيرقانونی خواند و گفت: راه حل مشکلات در سنوات اخير رعايت همه جانبه قوانين و احترام به تمام اصول قانون اساسی و همچنين احترام به عموم مردم است.

این برای اولین بار است که یک نماینده در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، صحبت از آزادی میرحسین موسوی و مهدی کروبی از حصر خانگی و بازگرداندن آرامش به فضای ملتهب جامعه شده است.

اکبرنژاد افزود: بياييد از انحصار طلبی و افراط و تفريط در مسائل مختلف دوری کنيم و با پايان دادن به حصر خانگی و زندان در مواجهه با کسانی که نظر ديگری با ما دارند سرور ملت را جشن بگيريم.

نماينده تبريز در بخش ديگری از نطق خود با انتقاد از عملکرد صدا و سيما گفت: طبق اصل ۱۷۵ قانون اساسی صدا و سيما بايد آزادی بيان را با رعايت پيش شرط‌های لازم رعايت کند و متعلق به همه انديشه‌ها باشد اما چه کسی امروز باور می‌کند که اين نهاد به همه سليقه‌ها اهميت می‌دهد؟

وی ادامه داد: صداوسيما تنها نماينده بخشی از مردم جامعه است و بخش زيادی از مخاطبان اين سازمان تحليل‌های صدا و سيما را توهين به شعور خود تلقی کرده و به رسانه‌های ديگر پناه می‌برند.

شکور اکبرنژاد همچنين خطاب به دولتمردان گفت: آيا دولتمردان از تاثير سياست‌های اقتصادی بر تعطيلی کارگاه‌ها و کارخانه‌ها اگاهی دارند؟ آيا صدای کارگران شرکتی و مشکلات آن‌ها را می‌شنوند و پريشانی خانواده‌ها را درک می‌کنند؟

اکبرنژاد افزود: دولت و وزيران دولت به پرداخت مطالبات کارگران و پيمانکاران توجه کنند، چرا که بی‌تعهدی دولت در اين زمينه بی‌اعتمادی به دولت را درپی دارد.

نماينده تبريز با اشاره به بخشی از نهج البلاغه گفت: آيا کشور داری ما بر اساس عقلانيت است يا احساسات؟ چرا که کشور ما کشوری ممتاز از نظر ظرفيتهای مختلف است اما مديريت غيراصولی و احساسی و پرهزينه باعث افزايش شاخص‌های تورمی و افزايش پرونده‌های قضايی شده است.

اکبرنژاد تاکيد کرد: سيستم مديريتی معضلات کشور مبتنی بر برخورد با مجرم است، اما بايد گفت که در کشور امکان وقوع جرم بسيار وجود دارد که اين شرايط محصول بی‌عدالتی دروغ و نيرنگ است.

اين نماينده مجلس هشتم در بخش ديگری از سخنرانی خود با اشاره به ديپلماسی کشور گفت: در روابط بين المللی نبايد با تندگويی‌های بيجا بهانه لازم را به ديگران داد.

 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به greencorrespondents-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به greencorrespondents@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته