-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۸, یکشنبه

Latest News from Iran Green Voice for 05/08/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



ندای سبز آزادی - سید محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین کشورمان گفته است: " من در کتاب "آیین و اندیشه در دام خودکامگی" سعی کرده‌ام تا این موضوع را در حد آگاهی اندک و توان متواضع خودم بیان کنم و بارها گفته‌ام مشکل ما استبداد‌زدگی تاریخی است که تا درمان نشود، هر راهی و کاری که پیشنهاد شود به بیراهه می‌رود و دشواری ایجاد می‌کند."

رئیس‌ بنیاد باران در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) که طبق سنت سال‌های اخیر با حضور اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه و دوستداران اهل بیت(ع) و با وی در شب شهادت حضرت فاطمه (س) برگزار شد. ادامه داد: " زهرا(س) در آن حالت ناراحتی، پیش‌بینی حاکم شدن یک استبداد شدید بر اثر انحرافات ایجاد شده را می‌کند. او در خطبه خود از "فدک" که حق اوست دفاع می‌کند. مطمئنا حضرت زهرا(س) بخاطر ارزش مادی آن میراث، این مطلب را بیان نمی‌کند. او فرزند کسی است که فرمود: "الفقر فخری" و همسرش کسی است که دنیا را 3 طلاقه کرده بود و خود نیز با تنگدستی و زندگی ساده آشنا بود. اما ایشان در ماجرای فدک از "حق" خودش دفاع می‌کند، زیرا اگر قرار است حق دختر پیامبر با آن جایگاه بلند پایمال شود، تکلیف دیگران معلوم است. یعنی حق مردم و جامعه پایمال می‌شود."

رئیس‌جمهور سابق کشورمان تاکید کرد: «حضرت زهرا(س) در این مورد دنبال حقی است که پایمال می‌شود البته حق اقتصادی امر مهمی است، اما حق اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و حاکمیت بر سرنوشت خویش هم که مهمتر است از بین می‌رود و مشکل ایجاد می‌کند و نگرانی حضرت زهرا‌(س) از این مسأله بود که طبق پیش‌بینی آن حضرت متاسفانه رخ داد.»

وی با بیان اینکه «به هر حال زندگی حضرت زهرا‌(س) از آغاز تولد سرشار از بحران‌هایی بود که شدیدترین آن بعد از رحلت پیامبر‌(ص) بود»، افزود: " قطعا زهرای اطهر ناراضی از دنیا رفت و امت اسلامی باید از خود پرسش کند که وقتی پیامبر خدا می‌فرماید "رضایت خدا در رضایت فاطمه است و ناخشنودی فاطمه، ناخشنودی خداست"، چه شد که فاطمه‌(س) ناخشنود از دنیا رفت؟ رنج‌های زهرا‌(س) بسیار زیاد بود که شاید گویاترین مظلب سخن ایشان باشد که "آنقدر مصیبت بر من فرود آمد که اگر بر روزها فرود می‌آمد، به شب مبدل می‌شدند."

خاتمی تصریح کرد: «اگر زهرا(س) از علی(ع) حمایت می‌کند بخاطر این نیست که شوهر اوست یا بستگی خویشاوندی دارد. او می‌گوید که اگر علی‌(ع) حکومت می‌کرد، عدل را حاکم می‌کرد، جایگاه جامعه را بالا می‌برد، در مقابل بیداد و ستم می‌ایستاد و مردم را در راه راست و پاک پیش می‌برد. آنچه زهرا (س) می‌خواهد چنین حکومتی است و از اینکه نیست، رنج می‌برد و ملامت می‌کند که چرا از آنچه اسلام آورده بود و قراربود پیروی شود، دوری شد.»

رئیس‌جمهور سابق کشورمان یادآور شد: " در مورد پیش‌بینی حاکم شدن استبداد، ابن خلدون ظاهرا اولین کسی است که این موضوع را بیان کرده است که 50 سال بعد از رحلت رسول‌الله (ص)، خلافت اسلامی به پادشاهی موروثی تبدیل شده است. البته او توجیه می‌کند و عصبیت را که عامل اصلی در حکومت می‌داند در خلافت جاری نمی‌دیده است، لذا می‌گوید طبیعی است که این شکل از حکومت روی کار بیاید. "

وی افزود: " اما دیدیم که چه فاجعه‌ای رخ داد و جامعه اسلامی به چه روزی افتاد. وجود 3 خلافت درگیر با یکدیگر همزمان در شرق و غرب و شمال جهان اسلام، نشانه بحران مشروعیت بود و باعث درگیری‌ها، سرکوب‌ها، فشارها و ستم‌ها و از سوی دیگر خشونت‌ها و مقابله‌های خونین، گرچه نور و درخشندگی اسلام سبب شد که تمدن بسیار شکوهمندی پدید آید، ولی به خاطر همین وضع سیاسی دیدیم که در اوج شکوفایی این تمدن، حالت افول و انحطاط آن هم پیدا شد و جامعه اسلامی کم کم به قهقرا رفت."


 


ندای سبز آزادی: دریاچه ارومیه یکی از با ارزش‌ترین اکوسیستم‌های آبی و خاکی کشور است که در حال از دست رفتن است.

دریاچه ارومیه به عنوان بزرگترین دریاچه ایران و دومین دریاچه شور دنیا، به دلایل متعددی در حال نابودی و مرگ است و بسیاری از ویژگی‌های زیستی خود را از دست داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، این دریاچه یکی از دیدنی‌ترین دریاچه‌های جهان است که هر ساله تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می‌کند.

هم‌اکنون شاهدیم که افزایش میزان شوری آب دریاچه و رسیدن آن به حد فوق اشباع سبب مرگ و میر پرندگان و اختلال در تردد شناورهای دریایی و پدیدار شدن زمین‌های شوره‌زار حداقل به میزان ۱۵۰ هزار هکتار و چسبیده شدن جزایر ۹ گانه پارک ملی که محل زاد و ولد گونه‌های مهم پرندگان مهاجر محسوب می‌شود، شده است.

با ادامه این روند شاهد کویری شدن منطقه، شور شدن خاک، خشکیدن قنات‌ها و از بین رفتن کشاورزی و دامداری در منطقه و در نهایت از بین رفتن حیات و توسعه در سرزمین آذربایجان غربی و شرقی خواهیم بود.

تشکیل لایه‌های ضخیم نمک در کف و بستر دریاچه از مشکلات جدی است که دریاچه ارومیه را تحدید می‌کند، این در حالی است که هم جاذبه این دریاچه از بین خواهد رفت و هم تأثیرات منفی بر بخش‌های دیگر استعدادهای گردشگری استان که بخشی از درآمد استان را تامین می‌کند بر جای خواهد گذاشت.


 


ندای سبز آزادی: رییس جامعه جراحان گفت: تعرفه‌های پزشکی با هیچ معیاری مطابقت ندارد و در این شرایط سازمان‌های بیمه‌گر نیز به تعهدات خود در مقابل پزشکان عمل نمی‌کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر ایرج فاضل در میزگرد اقتصاد سلامت که در حاشیه سی و پنجمین کنگره جامعه جراحان برگزار شد، افزود: متاسفانه باید به این نکته اشاره کنم که برخی از پزشکان زیر خط فقر زندگی می‌کنند که این مساله از نحوه تعیین تعرفه‌های پزشکی و تاخیر بیمه‌ها در پرداخت مطالبات پزشکان نشات می‌گیرد.

وی افزود: بزرگترین سوبسید بخش پزشکی را مردم و به ویژه جامعه پزشکی می‌پردازند.


 


ندای سبز آزادی: چند روز بعد از احضار جمعی از فعالان فرهنگی همدان و سنندج، دادگاه انقلاب شهر یزد نیز، گروهی از اعضاء کانون فرهنگیان یزد را مورد احضار و بازپرسی قرار داد.

به گزارش جرس، دادگاه انقلاب محمدعلی شیرازی، چنگیزی، میرزائی، صدیقی، دهقانپور، حسامی فر، قوچانی، شاهدی و نجاتی، از اعضاء کانون فرهنگیان یزد را در تاریخ ۱۴ اردیبهشت احضار کرد.

این گزارش می افزاید، این احضارها که در حوالی روز معلم انجام شد، بدلیل صدور بیانیه بزرگداشت روز معلم در سال ٨٩ بود، که پرونده ای در دادسرای انقلاب یزد برای این افراد تشکیل گردید.

همچنین آمده است “این افراد بدون تفهیم اتهام، در مراحل بازپرسی، به اتهام نشر اکاذیب در دادگاه حاضر شدند و قاضی که بدون مطالعه پرونده در دادگاه حاضر شده بود، از متهمان خواست آخرین دفاعیه خود را تا تاریخ ۱٨ اردیبهشت تحویل دادگاه دهند. ”

قاضی به متهمان گفته است که پس از دریافت آخرین دفاعیه و مطالعه پرونده، ظرف یک هفته حکم را صادر خواهد کرد.


 


ندای سبز آزادی: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ادغام کتابخانه ملی با نهاد کتابخانه‌های عمومی را اقدامی غیرعلمی و کارشناسی نشده دانست و خاطرنشان ساخت: این ادغام به لحاظ مبنایی ایراد دارد.

ستار هدایت خواه در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره ادغام سازمان اسناد و کتابخانه ملی با نهاد کتابخانه‌های عمومی کل کشور با بیان این که این ادغام از جهات مختلف ایراد و اشکال دارد، گفت: سازمان اسناد و کتابخانه ملی یک نهاد دولتی است در حالی که نهاد کتابخانه‌های عمومی یک ارگان عمومی غیردولتی است و از این رو به لحاظ ماهیتی با هم متفاوت هستند و ادغام آنها از نظر مبنایی و حقوقی و قانونی درست نیست.

نماینده مردم دنا و بویراحمد در مجلس افزود: یا باید براساس مصوبه‌ای، کتابخانه ملی را یک نهاد عمومی غیردولتی تعریف کرد که با توجه به وظایف و اهدافی که برای تشکیل این سازمان تعریف شده، این امر به مصلحت نیست و یا باید نهاد کتابخانه‌های دولتی بشود که با توجه به این که مصوبه مجلس و قانون است، قابل ملغی شدن نیست.

وی با تاکید بر این که این ادغام به لحاظ مبنایی اشکال دارد، توضیح داد: اشکال دیگر از نظر شرح وظایف و فعالیت این دو دستگاه است، زیرا نهاد کتابخانه‌های عمومی مشغول فعالیت در سراسر کشور و در ارتباط با همه روستاها و شهرها و بخش‌های مختلف کشور است و از بودجه‌های خیرین و بخش‌های غیردولتی استفاده می‌کند؛‌ در حالی که سازمان اسناد و کتابخانه ملی در مرکز کشور مستقر است و شرح وظایف متفاوتی دارد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی با اشاره به این که تامین کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی وظیفه نهاد کتابخانه‌های عمومی است، اظهار کرد: به صرف تشابه اسمی نمی‌توان این دو نهاد را با یکدیگر ادغام کرد، زیرا این ادغام دارای شرایط و مبنای دولت علمی و کارشناسی نیست؛ به هر حال سازمان اسناد و کتابخانه ملی یک بحث حاکمیتی است و جایگاه بسیار وسیعی دارد و اهمیت آن می‌طلبد که به عنوان یک سازمان مستقل باشد تا بتواند به اهدافی که برای آن در اساسنامه مربوطه تعریف شده است، دست پیدا کند.

هدایتخواه با بیان این که شان و جایگاه حقوقی و اهدافی که برای هر کدام از این دو نهاد سازمان اسناد و کتابخانه ملی و کتابخانه‌های عمومی تعریف شده، متفاوت است، تصریح کرد: این کار از مبنا ایراد دارد و اگر هر دستگاه دیگری نیز همچون مجلس خواستار آن می‌شد، عملی اشتباه بود زیرا توجیه علمی و کارشناسی برای این کار وجود ندارد.


 


ندای سبز آزادی: احمد خاتمی گفت که استقبالهای مردمی و رای جامعه به احمدی نژاد به خاطر رهبری است.

به گزارش هفته نامه شما ارگان حزب موتلفه، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان در پاسخ به طرفداران احمدی نژاد که معتقدند حمایت وی از رهبری از آرای او کاسته است، با تایید گله ی برخی مردم در این مدت، که می گفتند رهبری حمایت های بی رویه از احمدی نژاد و همراهانشان دارد اذعان کرد همه می‌دانند که اگر حمایت‌های ۴ سال گذشته رهبری نبود، هیچ کاری پیش نمی‌رفت.

وی همچنین با تاکید بر اینکه رهبری هرگز نه به‌طور خصوصی و نه عمومی نگفتند که به چه کسی رأی می‌دهند گفت مردم ما حدس زدند که رهبری به آقای احمدی‌نژاد تمایل دارند. یقین دارم که اگر حمایت رهبری نبود، قطعاً آقای رئیس‌جمهور ریزش آرای فراوانی داشتند.

خاتمی همچنین مدعی شد که استقبال مردم از احمدی نژاد در سفرهای استانی بخاطر رهبری است نه خود او.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان افزود بنده در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، در جلسه جامعه مدرسین صراحتاً گفتم بیانیه بدهیم و بگوئیم ما از جناب آقای احمدی‌نژاد، منهای مشائی حمایت می‌کنیم. حتی یک نفر هم در جلسه جامعه مدرسین نبود که بر آقای مشائی نقد نداشته باشد؛ اما مصلحت را در این دیدند که در آن برهه این موضوع را مطرح نکنیم و کمک کنیم آقای رئیس‌جمهور رأی بیاورد، اما در عین حال نباید از جریان انحرافی غافل شد.


 


ندای سبز آزادی: عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان این که طرح مسکن مهر، نمی‌تواند قیمت مسکن در کشور را کاهش دهد، پافشاری دولت برای کنترل بازار مسکن را موجب افزایش قیمت آن خواند و گفت: عقد قرارداد دو ساله برای اجاره مسکن اجرایی نمی‌شود.

“مهرداد بائوج‌لاهوتی” در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با بیان این که عقد قرارداد دو ساله برای اجاره و رهن مسکن، سیاست مناسبی برای کاهش بهای اجاره و رهن مسکن نیست، تصریح کرد: هیچ فردی نمی‌تواند از روی اجبار خانه خود را اجاره دهد یا خانه‌ای را برای زمان مشخص اجاره کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: پافشاری دولت برای دخالت در قیمت مسکن به جای کاهش قیمت مسکن باعث افزایش قیمت آن در کشور شده است.

سرنوشت خانه‌های خالی در انتظار قراردادهای دو ساله مسکن

بائوج‌لاهوتی اظهار کرد: ناتوانی مردم در خرید مسکن، تقاضا را برای اجاره و رهن آن افزایش می‌دهد و این موضوع تعادل بازار عرضه و تقاضای مسکن را به هم می‌ریزد؛ دولت باید با طراحی سیاست‌های مناسب توان خرید مردم را افزایش دهد و تعادل را به بازار عرضه و تقاضای مسکن باز گرداند.

مسکن مهر پاسخ‌گوی نیاز مردم نیست

وی با بیان این که اجرای طرح مسکن مهر یکی از طرح‌های مناسب دولت برای متعادل کردن بازار مسکن و تأمین نیاز مردم بوده است، گفت: طرح مسکن مهر پاسخ‌گوی تمام نیاز مردم به مسکن نیست.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: در کشور سالانه یک میلیون واحد مسکونی باید ساخته شود تا نیاز مردم برای خرید مسکن برطرف شود؛ بر اساس طرح مسکن مهر سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته می‌شود و با توجه به این موضوع این طرح نمی‌تواند قیمت مسکن در کشور را کاهش دهد.

دولت در ساخت مسکن به بخش خصوصی اعتماد کند

وی درباره راهکارهای مناسب برای تأمین مسکن مورد نیاز کشور، اظهار کرد: دولت باید با جمع‌آوری سرمایه‌های سرگردان در جامعه و بها دادن به بخش خصوصی درصد چشمگیری از این نیاز را برطرف کند.

رویای خرید مسکن با وام ۲۰ میلیون تومانی

بائوج‌لاهوتی با بیان این که مبلغ ۲۰ میلیون تومان رقم مناسبی برای تسهیلات خرید مسکن نیست، افزود: قیمت یک مسکن ۱۰۰ متری در تهران دست‌کم یکصد میلیون تومان ارزش دارد و ۲۰ میلیون تومان تسهیلات نمی‌تواند تأمین کننده منبع مالی برای خرید مسکن باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: دولت باید با برنامه‌ریزی مناسب میزان تسهیلات خرید مسکن را افزایش دهد.

دولت برای کنترل و کاهش قیمت اجاره و رهن مسکن قانون عقد قرارداد دو ساله اجاره مسکن را در تاریخ (سه‌شنبه ۶ اردیبهشت) تصویب کرد؛ این در حالی است که برخی از کارشناسان مسکن اجرایی شدن این طرح را نشدنی می‌دانند و بر این باور هستند که این طرح نمی‌تواند قیمت مسکن را در بازار کنترل کند.


 


ندای سبز آزادی: مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، در بخشی از خطبه های این هفته نماز جمعه اهل سنت زاهدان، ترور و خشونت را محصول دیکتاتوری و استبداد دانست و تاکید کرد که با کشتن افراد از بین نمی رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین، عبدالحمید، ضمن اشاره به حادثه قتل اسامه بن لادن و اظهار خوشحالی و پایکوبی مردم آمریکا در قبال این حادثه خاطرنشان کرد: مردم آمریکا در جریان قتل اسامه بن لادن، با این ادعا که ما بزرگترین تروریست را از بین برده ‏ایم و جریانات تروریستی بعد از این خاتمه پیدا خواهد کرد، به شادمانی و پایکوبی پرداختند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان در انتقاد از اینگونه واکنشها و عملکردها، آن را نشانه کم عقلی دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از کسانی که به قدرت می رسند و صاحب قدرت و حکومت می شوند، با مشاهده امکانات و وسایلی که در اطراف خود می بینند، از لحاظ عقلی رکود می کنند. امروزه مردم آمریکا نیز گمان می کنند که از همه ملتها بیشتر می فهمند!

وی ادامه داد: سؤال این است که این تروریسمی که امروزه در جهان موجود است، چگونه به وجود آمده است؟ اسامه بن لادن و دیگر گروهها در فلسطین و لبنان، که اسرائیل آنها را تروریست و خشونت گرا می نامد، و گروهی در افغانستان که می گویند مملکت ما به اشغال غربیها درآمده است و ما برای آزادی مملکت خود جهاد می کنیم، و غرب از آنها نیز به عنوان تروریست و خشونت طلب یاد می کند، از کجا به وجود آمده اند؟

مولوی عبدالحمید خاطرنشان کرد: تمام جریانهایی که امروزه مسلمانان در آنها متهم به خشونت گرایی و تروریست پروری می شوند، همه اینها زاییده استبداد و دیکتاتوریت و ظلم و اجحاف هستند؛ وقتی که به حرف مظلوم گوش نکرده و به خواسته‏ های آنان توجهی نمی‏ کنند، بلکه با توسل به زور و قدرت اقدام به لشکرکشی و اشغال سرزمینهای مردم می ‏نمایند، و اعلام می کنند که هر کس حرفی بزند یا اعتراضی بکند با او برخورد خواهد شد، مسلم است که در نتیجه چنین برخوردها و زورگویی‏هایی، چنین جریاناتی به وجود می آیند.

خطیب جمعه اهل سنت زاهدان ادامه داد: امروزه آمریکایی‏ها ادعا می کنند که در کشور آنان دموکراسی وجود دارد، البته در بعضی موارد در این کشور و برخی دیگر از کشورهای اروپایی آزادی موجود است؛ مثلا در مسأله انتخابات دموکراسی وجود دارد و انتخابات واقعا بدون تقلب و آزادانه برگزار می شود، ادیان و مذاهب از آزادی برخوردارند و به طور آزادانه نماز را اقامه می کنند و با هیچگونه ممانعتی مواجه نمی شوند، در مسکو که یک نظام کمونیستی است در ۵۰ مسجد در ماه مبارک رمضان جلسات ختم قرآن و نماز تراویح برگزار کرده اند، همه اینها موارد بسیار خوبی هستند، اما همین آمریکایی‏ها و اروپایی‏هایی که ادعای دموکراسی دارند، چرا حرف فلسطینیانی که بیش از ۵۰ سال است تحت اشغال و زیر ظلم و اجحاف قرار دارند، را نمی شنوند و از اسرائیل حمایت یکجانبه می کنند؟ چرا به حرف ملت افغان توجه نمی کنند و کشور آنان را اشغال نموده اند؟ در خاورمیانه و کشورهایی مانند تونس و مصر و سوریه و بحرین و لیبی و… به خواسته های ملت توجه نشد و حکام جواب خواسته ملت را با زور و قدرت دادند، لذا نتیجه این شد که با مشکلات مواجه شدند و ملتها علیه آنان قیام کردند. تمام حملات انتحاری و غیره در اثر این است که به حرف و خواسته مظلوم توجهی صورت نمی گیرد.

عبدالحمید در ادامه تاکید کرد: پیش‏‏بینی بنده این است که استبداد و دیکتاتوری در خاورمیانه تمام خواهد شد، و این نکته را هم تاکید می کنم که تا زمانی که استبداد و دیکتاتوریت از جهان برچیده نشود، اگر هزاران بن لادن را هم بکشند، این جریانات خاتمه پیدا نخواهند کرد؛ خشونت و حملات انتحاری و تروریستی زمانی پایان می یابند که دیکتاتورها و متکبران از تکبر خودشان باز بیایند و حرف مظلوم را بشنوند. این حکامی که امروز با ملتهای خودشان درگیر شده اند و آنها را در خیابانها قتل عام می کنند، باید با ملت خودشان کنار بیایند و حرف آنان را گوش کنند، آن زمان است که خشونت و خشونت طلبی پایان می‏پذیرد؛ اگر رؤسای جمهور تونس و مصر حرف ملت خودشان را گوش می کردند با این رسوایی مواجه نمی شدند، و اگر رؤسای لیبی و یمن و سوریه حرف ملت را گوش می کردند با مشکلات مواجه نمی شدند.

وی در ادامه ضمن حمایت از وجود فضای انتقاد صادق و سازنده، و نکوهش تهمت و دروغ‏پردازی در جامعه خاطرنشان کرد: نباید جلوی انتقاد سازنده گرفته شود، اگر جلوی انتقاد گرفته شود، انفجار به وجود می‏آید. بنده بدون اینکه فرد خاصی را مدنظر داشته باشم، همه را مخاطب قرار می دهم و می گویم که بگذارید انتقاد خوب و سازنده در جامعه صورت گیرد، زیرا تنها چیزی که تا حدودی استبداد را کاهش می دهد، فضای انتقاد است، اگر جلوی انتقاد گرفته شود، فضای استبداد به وجود می آید که این فضا برای هر مملکتی خطرناک است.

مولوی عبدالحمید در بخش پایانی سخنان خود به ایام وفات حضرت فاطمه رضی الله عنها اشاره کرد و در توصیف این بانوی بزرگوار اسلام گفت: حضرت فاطمه رضی الله عنها از بانوان بزرگ اسلام است و بنا به فرموده آنحضرت صلی الله علیه وسلم، ایشان سیده زنان بهشت هستند. حضرت فاطمه زهرا رضی الله عنها و دیگر دختران و همسران پیامبر اکرم صلی الله علیه وسلم بهترین نمونه و الگو برای زنان می باشند که زنان جامعه ما باید از آنها الگو بگیرند و سیرت آنها، که همان اخلاص و بندگی پروردگار متعال است، را در زندگی و در وجود خودشان پیاده نمایند.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به irangreenvoice-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به irangreenvoice@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته