-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۸, یکشنبه

Latest New from Green Correspondents for 05/08/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

 

اولين خواسته ما از مردم کردستان و ايران اين است که روز ١٩ ارديبهشت را به روز ايستادگی در برابر ستم و ترور دولت مبدل نمايند .فرزندانمان در چنين روزی چشم در چشم جلادان خود ، تنها برای گفتن " نه " و برای تسليم نشدن ، با سربلندی شهادت را به جان خريدند .
خبرنگاران سبز/جامعه/بيانيه و مواضع:
به گزارش تارنمای تشکل مدنی «مادران صلح کردستان»، اين تشکل مدنی در بيانيه ای که مادران صلح به مناسبت روز نوزدهم ارديبهشت صادر کرده اند،  "از همه مردم کردستان و ايران خواسته و دعوت شده است که با شرکت در اعتصاب سراسری ١٩ ارديبهشت ، نشان دهند که راه مقاومت فرزاد ، فرهاد ، شيرين و علی را برگزيده اند ، نه راه ياوه گويان فرصت طلب را."

اين بيانيه که درآستانه اولين سالگردِ اعدامِ فرزاد کمانگر، معلم زندانیِ کُرد و همچنين چهار زندانیِ سياسی ديگر صادر شده است، ضمن بيان اينکه "اولين خواسته ما از مردم کردستان و ايران اين است که روز ١٩ ارديبهشت را به روز ايستادگی در برابر ستم و ترور دولت مبدل نمايند"، خواستار برگزاری اعتصابی در ۱٩ ارديبهشت، به مناسبت سالگرد اعدام پنج زندانی سياسی فوق الذکر شدند.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

اولين سالگرد شهادت فرزندانمان فرزاد ، شيرين ، فرهاد و علی و مهدی را پاس می داريم .ما مادران هرگز از دست دادن اين فرزندانمان را باور نکرده ايم . آنها امروز فرزندان همه ی مردم کردستان و ايران هستند ، همان طور که ما هم مادر همه ی مبارزان هستيم .

اين فرزندان به اسوه مقاومت و آزادی خواهی همه ی زجرکشيدگان مبدل گشته اند . آنها فرياد رهايی و غرور ايستادگی همه ی ستم ديدگان هستند .

آنها فرياد ما مادران و نشانی از صبر و ايستادگی همه ی مادران هستند ، ما به داشتن چنين فرزندانی سربلند هستيم . آنها را از دست نداده ايم ، چرا که آنها به فرياد ما مبدل شده اند ، اما آيا آنها ما را از دست داده اند ؟ اين سوالی است که ما مادران صلح از همه کسانی که فريادی برای برآوردن و مشتی برای گره کردن دارند ، می پرسيم ؟
ما مادران صلح به عنوان مادران رنج جامعه ، به عنوان مادران فرياد و به عنوان مادران ايستادگی و غرور ، انتظاراتمان را اينچنين بيان می کنيم :

اولين خواسته ما از مردم کردستان و ايران اين است که روز ١٩ ارديبهشت را به روز ايستادگی در برابر ستم و ترور دولت مبدل نمايند .فرزندانمان در چنين روزی چشم در چشم جلادان خود ، تنها برای گفتن " نه " و برای تسليم نشدن ، با سربلندی شهادت را به جان خريدند .

اين " نه " را آنها به جای همه ی ما گفتند . زمان آن رسيده است که همه با هم به اين ظلم وستم و سرکوب پايان دهيم .
روز ١٩ ارديبهشت ، روزی است که ميان سر بزيری و سر بلندی انتخاب خود را بنماييم .در اين روز همه ی فرزندان سربلندمان چشم در چشم سرکوبگران در يک اعتصاب سراسری ايستادگی مردم ما را نشان خواهند داد .
دومين خواسته ی ما از مردممان اين است که نگذارند فرزندان مبارزمان را تروريست ، جنايت کار و خشونت طلب بنامند .

ما فرزندانمان را در ميان درد و رنج و با آزادگی بزرگ کرده ايم ، هيچ مادری مرگ فرزند خود را نمی خواهد ، اما ما مادران اين را نيز به خوبی می دانيم که تسليم شدن و قبول خفت خود ، ساه ترين و دردناک ترين مرگ است .فرزندانمان نه تنها زاييده جسم مان که زاييده مقاومت مادرانه هستند .

هنگامی که تنها برای يک ملاقات با عزيزان مان متحمل بزرگ ترين تحقيرها می شديم ،با ديدن روح بلند فرزندانمان را در نگاه ، لبخند و گفتارشان حقير بودن جلادان را به خوبی درک می کرديم .

آنان که فرزندانمان را به جرم محارب و تروريست بودن در زندان ها به دار می آويزند و يا در کوهستان ها به قتل می رسانند ، حرف ها و نگاه های مزدورانه اشان از نوع همان نگاه هايی است که در تلويزيون ها ، نوشته ها و در محافل فرزندانمان را تروريست می نامند .

ما مادران اين نگاه ها و اين سخنان را خوب می شناسيم ، روی سخنمان با کسانی است که می خواهند ايستادگی ، شجاعت و عزت مادران را در راه منافع خفت بارشان بفروشند . شما از نوع همان هايی هستيد که فرزندانمان را شکنجه کرديد ،طناب دار به گردنشان انداختيد ، صندلی را از زير پايشان کشيديد و جنازه فرزندنمان را به ما برنگردانيديد .

قلم هايتان ، گفتارتان ، نگاه هايتان از نوع همان پاسداری است که در مقابل اصرار گرفتن جنازه عزيزانمان ، ما را کشان کشان بيرون انداخت . شما با اين سخنانتان می خواهيد که دستاويز لازم برای اعدام ديگر فرزندانمان را به دولت بدهيد ، در حالی که فرزندانمان شيرکوه معارفی ، حبييب الله لطيفی و زينب جلاليان در پای چوبه ی دار هستند و در حالی که روی لوله ی توپ و تانک دولت به فرزندانمان در کوهستان ها نشانه گرفته ، سخنان شما به معنای تاييد همه ی اين کشتارهاست .

شما که از مقاومت فرزندانمان در هراس هستيد اينبار از خشم مادران بايد که در هراس باشيد .

ما مادران صلح ، مادران شهيدان و مادران ايستادگان ، از همه ی مردم کردستان و ايران می خواهيم که با شرکت در اعتصاب سراسری ١٩ ارديبهشت ، نشان دهند که راه مقاومت فرزاد ، فرهاد ، شيرين و علی را برگزيده اند ، نه راه ياوه گويان فرصت طلب را .

مادران صلح کردستان
۱۷/۲/۱۳۹۰ 

 
 

بادامچيان عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت و به خصوص نزديکان رييس‌جمهور بايد از هرگونه فعاليتی که شائبه تاثيرگذاری در انتخابات مجلس نهم را داشته باشد، پرهيز نمايند.
خبرنگاران سبز/سیاست:
پس از اينکه خبرنگاران سبز در خبری با عنوان " تاريخ تکرار می شود" به عنوان رصد کننده انحرافات دولت کودتايی برنامه ريزی تيم احمدی نژاد برای انتصاب فرد معتمد به خود برای جايگاه وزارت کشور را هشدار داد، اکنون پس از گذشت پنج روز شنيده می شود که نمايندگان مجلس نيز به اين خبر واکنش نشان داده اند.

باتوجه به مشخص شدن تاريخ انتخابات مجلس شورای اسلامی ( دهم اسفند) و نگاه تيم احمدی نژاد و مشايی برای در دست گرفتن تعداد زيادی از صندلی های مجلس، درخواست برای استعفای وزير کشور، با هدف خاصی از طرف احمدی نژاد درخواست شده است که اکنون نمايندگان مجلس با بيان اينکه ممکن است برخی اطرافيان دولت همچون استانداران، فرمانداران و بخشداران دخالت غيرمجاز در انتخابات انجام دهند از  انتخاب ليستی ۱۳ نفره که نهايتن ۹ نفر از آنها به رئيس دولت کودتا برای نظارت و کمک کاردولت باشند، حساسيت خود را به احتمال تقلبی ديگر در انتخاباتی که زير نظر نظام اسلامی و نيروهای خودی نظام برگزار می شود، اظهار داشته اند.

بادامچيان عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت و به خصوص نزديکان رييس‌جمهور بايد از هرگونه فعاليتی که شائبه تاثيرگذاری در انتخابات مجلس نهم را داشته باشد، پرهيز نمايند.

اين نماينده اصولگرای مجلس اظهار کرد: پرهيز دولت از هرگونه تاثيرگذاری در انتخابات مجلس نبايد همراه با دعوا و اختلاف باشد. آن‌ها بايد با همراهی و با همفکری و با دقت بر اين‌که کسی خارج از محدوده وظايفش عمل نکند در انتخابات آينده وارد شوند.

 
 

اما از گفته گوينده پيش از اذان مغرب که از تريبون بيت رهبری از حضار خواسته بود که از بردن نام اشخاص در شعارها و نيز شعارهايی که آرامش را بهم می زند پرهيز کنند، ميشد حدث زد که نظام نيز از چرخش فکری يکی از مجريان کودتای انتخاباتی اش استقبال کرده است و چراغ سبزی به بازگشت وی نشان داده است بطوريکه برخلاف شب های گذشته سخنور شب چهارم با لحن مهربانانه تری با مخاطب حاضر خود سخن ميگفت و اورا به تبعيت از ولی فقيه دعوت می کرد.
خبرنگاران سبز/سياست:
رئيس دولت با افزايش دستگيری های مشاورين و همفکران پنهان دولت دهم و افشاشدن اولتيماتور رهبری به احمدی نژاد، مهره ای را در زمين خودی حرکت داد تا بتواند همچنان نقش سرباز را در زمين نظام داشته باشد . تکذيب گفته های آقاتهرانی « استاداخلاق دولت دهم » ، استفاده از فرزند کوچک اش به عنوان نماينده به نشانه تمايل برای بازگشت به دايره محدود نظام و متعاقب آن حضور شخص رئيس دولت در مراسم شب چهارم مراسم عزاداری که هرساله در بيت رهبری برگزار می شود، از نشانه هايی از عقب نشينی موقتی رئيس دولت کودتا بود که انجام شد.

اما از گفته  گوينده پيش از اذان مغرب که از تريبون بيت رهبری از حضار خواسته بود که از بردن نام اشخاص در شعارها و نيز شعارهايی که آرامش را بهم می زند پرهيز کنند، ميشد حدث زد که نظام نيز از چرخش فکری يکی از مجريان کودتای انتخاباتی اش استقبال کرده است و چراغ سبزی به بازگشت وی نشان داده است بطوريکه برخلاف شب های گذشته سخنور شب چهارم با لحن مهربانانه تری با مخاطب حاضر خود سخن ميگفت و اورا به تبعيت از ولی فقيه دعوت می کرد.

عليرضا پناهيان يکی از اعضای اتاق فکر بيت رهبری در دانشگاه ها ديشب در حضور علی خامنه ای، رئيس دولت کودتا و تعدادی از شخصيت‌های کشوری و لشکری با بيانی آرام تر ولی اشاره ای رو به حضار گفت: بايد انسان‌های خوب هم مراقب باشند تا همين خوبی‌هايشان بعدها سد راه و علت انحرافشان نشود.

وی در ادامه به جريان نافرمانی ابليس پس از شش هزار سال عبادت اشاره کرد و بر اهميت عاقبت‌ به خيری و لزوم نگرانی دائمی مؤمن برای عاقبت بخير شدن تأکيد کرد و گفت: بايد همه را به عاقبت به خيری سفارش کنيم. عدالت‌زدگی منهای ولايت کار را به جاهای بسيار خطرناکی می‌کشاند و خوارج نمونه بارز اين موضوع هستند.

پناهيان که از او به عنوان يکی از همفکران تهيه مستند « ظهور بسيار نزديک است » ياد می شود با بيان اينکه انسان‌های خوب بايد بيش از ديگران مراقب خود باشند، گفت: گاهی همين خوبی‌ها سد راه انسان می‌شود. در اول انقلاب نيز برخی مبارزين و انقلابيون وجود داشتند که بعدها ۱۸۰ درجه روش خود را تغيير دادند.

حجت الله پناهيان در ادامه با تأکيد بر اينکه اين امتحانات سخت، علائم نيکوئی هستند و ما بايد اين امتحانات را بگذرانيم، به بيان روش‌های جلوگيری از انحراف "انسان‌های خوب " پرداخت و گفت: يکی از اين روش‌ها که در زيارت جامعه کبيره و آيه ۱۶ سوره توبه آمده است، پرهيز از "وليجه " است. وليجه يعنی کسی که در قلب انسان نفوذ می‌کند و بر او تأثير می‌گذارد که "فهی طاغوت! "



 
 

به زودی عموم تاکسی‌های تهران از جمله تاکسی‌های خطی و تاکسی‌های مستقر در فرودگاه‌های امام و مهرآباد، راه‌آهن و پايانه‌های مسافربری هنگام اذان از طريق گيرنده‌های راديويی خود نسبت به پخش آوای ملکوتی اذان با صدای بلند اقدام می کنند.
خبرنگاران سبز/جامعه:
درحالیکه کلان شهر تهران به دلیل سوء مدیریت سالهاست قادر به یک برنامه ریزی مدون برای حل معضل ترافیک و تسریع در خدمات به شهروندان خود نیست، درتصميمی تحميلـی به زودی عموم تاکسی‌های تهران از جمله تاکسی‌های خطی و تاکسی‌های مستقر در فرودگاه‌های امام و مهرآباد، راه‌آهن و پايانه‌های مسافربری هنگام اذان از طريق گيرنده‌های راديويی خود نسبت به پخش آوای ملکوتی اذان با صدای بلند اقدام می‌کنند.
اين اقدام شهرداری که درپی درخواست محسن قرائتی رئيس ستاد اقامه نماز کشوراتخاذ شده است در حالی است که در کلان شهر تهران تعداد بيشتری از هموطنان معتقد به اديان ديگر به نسبت ديگر استان های کشور، زندگی می کنند.

سيد جعفر تشکری هاشمی ،معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداری تهران در ديدار با محسن قرائتی با تشريح اقدامات صورت گرفته  اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل شهری روزانه ۱۱ ميليون مسافر را در تهران جابه‌جا می‌کند و اين حجم انبوه مسافران ظرفيت بالقوه‌ای برای انتقال آموزه‌های اخلاقی و دينی از جمله تبليغ و ترويج فرهنگ نمازخوانی در جامعه است.

وی با اعلام اين که به زودی عموم تاکسی‌های تهران از جمله تاکسی‌های خطی و تاکسی‌های مستقر در فرودگاه‌های امام  و مهرآباد، راه‌آهن و پايانه‌های مسافربری هنگام اذان از طريق گيرنده‌های راديويی خود نسبت به پخش آوای ملکوتی اذان با صدای بلند اقدام می کنند ،اظهار کرد: با توجه به تردد ۸۰ هزار دستگاه تاکسی در سطح شهر با اين اقدام صدای اذان به يک باره در کل شهر تهران طنين‌انداز می‌شود.

معاون شهردار تهران با تأکيد بر اين که مشابه اين اتفاق به زودی در ۶ هزار دستگاه اتوبوس عمومی و خصوصی و در تمامی خطوط اتوبوسرانی نيز به مورد اجرا در می‌آيد، اضافه کرد: علاوه بر اين در پايانه‌های اتوبوسرانی نسبت به پخش اذان اقدام می‌شود و اين مهم هنگام اذان صبح در اتوبوس‌های خطوط شبانه نيز مورد توجه قرار می‌گيرد.

وی با بيان اين که تمامی ايستگاه‌های مترو در مرحله نخست و قطارهای مترو در مرحله بعد نسبت به پخش آوای ملکوتی اذان اقدام می‌کنند، اعلام کرد: موضوع تجهيز تمامی ايستگاه‌ها به نمازخانه و وضوخانه و توسعه نمازخانه‌های موجود با جديت از سوی شرکت بهره‌برداری مترو دنبال خواهد شد.



  

 
 

-- هله عاشقان بشارت که نماند این جدایی
برسد وصال دولت، بکند خدا خدایی --
کاری از: اندیشه سبز

 
 

خبرنگاران سبز/ رسانه‌ها:
وبگاه دیگربان که هدفش را «نقد و بررسی محافظه‌کاران» اعلام کرده بود و با بررسی سایت‌ها و دیگر مجاری خبری محافظه‌کاران، تنش‌های و اختلافات درونی محافظه‌کاران را آشکار می‌کرد، در ساعات گذشته از دسترس خارج شده‌ است.

خبرنگاران سبز، از دسترس خارج شدن این سایت خوش‌کار و موثر را در راستای ایجاد خفقان ولایی وابستگان به کودتا می‌داند و چنین تلاش‌های سرکوب‌گرانه‌ای را بی‌نتیجه و بی‌سرانجام می‌داند.

خبرنگاران سبز همچنین آمادگی دارد توانایی‌های خبری و فنی خود را در اختیار این سایت قرار دهد و یا اخبار همکاران فعال این سایت را تا راه‌اندازی مجدد این سایت (احتمالا با نام دیگر) با نام و نشان سایت دیگربان منتشر کند.

بیشتر امیدواریم که هرچه زودتر این همکار رسانه‌ای موثر به سپهر خبررسانی باز گردد.

 
 

شنبه شب در حسينيه امام خمينی در عزاداری حضرت زهرا(س) که در حضور علی خامنه ای برگزار شد، احمدی نژاد را پسر کوچک او، مجتبی ثمره هاشمی و بهداد معاون سياسی دفتر رئيس جمهور همراهی می کردند.
خبرنگاران سبز/سياست:
سرانجام رئيس دولت در چهارمين شب عزاداری فاطميه در بيت رهبری شرکت کرد. پسر کوچک احمدی نژاد که از نظر شباهت ظاهری به پدرش نزديکی بسياری دارد، شب گذشته نيز بدون برادر بزرگ تر و رئيس دولت شرکت کرده بود که با توجه به حضور ديشب وی ، محتمل به نظر ميرسيد که رئيس دولت از طريق پسر کوچک اش زمينه چينی برای حضور در بيت رهبری و مقابل شدن با هواداران رهبری کرده باشد.

همچنين خبرآنلاين گزارش داده است که شنبه شب در حسينيه امام خمينی در عزاداری حضرت زهرا(س) که در حضور علی خامنه ای برگزار شد، احمدی نژاد را پسر کوچک او، مجتبی ثمره هاشمی و بهداد معاون سياسی دفتر رئيس جمهور همراهی می کردند. پيش از اذان مغرب و قبل از قرائت قرآن از تريبون از حضار خواسته شد که از بردن نام اشخاص در شعارها و نيز شعارهايی که آرامش را بهم می زند يا باعث تکدر خاطر رهبری می شود پرهيز شود.



 
 

بعدها معلوم شد اين مرجع عاليقدر از ايشان خواسته بود که اين روز را تعطيل رسمی اعلام نمايد و آقای خاتمی هم با خلوص نيت و تدبير تمام مقدمات کار را فراهم کرده و مراحل حقوقی و قانونی کار را به انجام رساندند.
خبرنگاران سبز/جامعه/از دیگر رسانه ها:
سایت بنیاد باران در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س ) یادداشت کوتاهی از چگونگی تعطیل شدن روز شهادت حضرت زهرا (س ) که در دولت اصلاحات ، با مشورت آیت الله وحید و با نظر مستقیم سید محمد خاتمی رئیس جمهور دو دوره کشور، به انجام و ثبت شده بود را منتشر کرده است که نشان می دهد با توجه به تبلیغات سوء رسانه ها و دستگاه های دروغ حکومت برای تخریب چهره اصلاح طلبان و شخص محمد خاتمی، اعمال و گفتار آنها قابل مقایسه با مدعیان اسلام نیست .

باران:

با تسليت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س ) دخت گرامی پيامبر اکرم (ص)، همسر گرامی اميرالمومنين حضرت علی (ع) و ام الحسنين (ع) مطلب زير که از روزنامه شرق ارديبهشت ۸۹ برداشت شده است تقديم می شود:

« ماجرای تعطيل شدن روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از آن دسته حرکت های سنجيده و تاثيرگذاری بود که در دولت سيد محمد خاتمی و در هماهنگی با خواست مراجع عظام به نتيجه رسيد و فاطميه بيش از پيش در کانون توجه پژوهش ها و فعاليت های فرهنگی قرار گرفت.هرچند شايد مقدمه کمی طولانی شود اما از آنجا که به مبنای طراحی و شکل گيری يک سياست فرهنگی در دولت هشتم و تداوم همان سياست و رويکرد با همه تنگناهای مالی و اجرائی در موزه ملی قرآن کريم بازمی گردد ذکر آن در اين مجال ضروری است. وگرنه ارائه گزارشی صرف از برگزاری يک برنامه فرهنگی اگر بدون پرداختن به پشتوانه های دينی و فکری آن باشد و عمق و غنای محتوائی آن را به نمايش نگذارد فاقد ارزش و اثرگذاری است. باشد که اين مستندات مورد توجه و عنايت اهل فضل و فرهنگ و بصيرت قرار گيرد.سال ۱۳۷۹ آقای خاتمی برای ديدار با مراجع عظام و علمای اعلام سفری به قم رفته بودند.

در جريان ديدار ايشان با حضرت آيت الله وحيد خراسانی که علاقه خاصی هم بين اين دو بزرگوار وجود دارد، آقای وحيد چند دقيقه ای ايشان را به اندرونی بيت خود دعوت کردند. زمانی که بيرون آمدند هردو، چهره ای محزون و چشمانی اشکبار داشتند! گوئی ذکر مصيبتی عظيم ميان آن دو رفته بود که اينچنين حال و احوالشان را دگرگون نموده بود و مگر مصيبتی بالاتر از مصيبت هائی که بر اهل بيت سلام الله عليهم اجمعين هست که اينچنين حال و احوال يک مرجع مسلم و يک عالم از سلاله پيغمبر(ص) را منقلب نمايد؟بعدها معلوم شد اين مرجع عاليقدر از ايشان خواسته بود که اين روز را تعطيل رسمی اعلام نمايد و آقای خاتمی هم با خلوص نيت و تدبير تمام مقدمات کار را فراهم کرده و مراحل حقوقی و قانونی کار را به انجام رساندند. می توان از همين اقدام شجاعانه، عميق و پرمعنا اما به ظاهر ساده به خوبی فهميد که بايد چه کوهی از علم و آگاهی، دورانديشی و دينداری در آن نهفته باشد.درواقع پاسخ به خواست مرجعيت شيعه، ادای وظيفه و احترام به ساحت صديقه کبری(س) و مديريت در اجرای اين تصميم فرهنگی – اجتماعی بزرگ توسط رئيس جمهور همه در ذيل اين تصميم جمع شدند».

 
 

پايگاه اطلاع رسانی رياست جمهوری روز شنبه با انتشار بيانيه‌ای خبر منتشر شده در برخی از سايت ها در خصوص رييس جمهور را تكذيب كرد.
خبرنگاران سبز/سیاست:
  پايگاه اطلاع رسانی رياست جمهوری روز شنبه با انتشار بيانيه ای خبر منتشر شده در برخی از سايت ها در خصوص رييس جمهور را تکذيب کرد.

متن خبر منتشره بدين شرح است:

به دنبال درج خبری نادرست و خلاف واقع با عنوان ' مهلت رهبر انقلاب به احمدی نژاد' در برخی از سايت های خبری از زبان حجت الاسلام آقا تهرانی و به نقل از احمدی نژاد، بدين وسيله ضمن تکذيب اين خبر، از کليه رسانه ها درخواست می شود از انتشار هرگونه خبر غير رسمی در خصوص رييس محترم جمهور خودداری کنند.

بديهی است مرجع رسمی انتشار ديدگاه ها ،نظرات و اخبار رسمی مربوط به رييس محترم جمهور سايت president.ir است و اخبار که در ساير رسانه ها انتشار می يابد غير قابل استناد می باشد.

 
 

از عباس غفاری به عنوان عامل اصلی و بسياری از مسائل به وجود آمده طی هفته های اخير ياد می شود.
خبرنگاران سبز/جامعه:سايت "عماريون"- با انتشار تصويرعباس غفاری جن گير معروف تيم مشايی می‌نویسد که نامبرده اعترافات هولناک و وحشتناکی از نحوه ارتباطات خاص خود کرده است.

از عباس غفاری به عنوان عامل اصلی و بسياری از مسائل به وجود آمده طی هفته‌های اخير ياد می شود.عباس غفاری ملقب به الياس يکی از مشاورين جريان انحرافی دولت احمدی نژاد است .

گفتنی است ميرحسين موسوی نيز به شيوع رمالگيری و خرافات در دولت کودتا هشدار داده بود که متاسفانه به دليل همدست بودن کودتاگران با دولت، اين هشدار در نظر گرفته نشد.

 
 

در ديگر سو در ميدان منيريه تهران با پشتيبانی ابوالحسن ف رئيس يکی از سازمانهای زيرمجموعه دولت از مداحانی همچون عبدالرضا هلالی و روح الله بهمنی داماد پروين احمدی نژاد دعوت شده بود تا با برگزاری مراسم مشابه و به صورت همزمان ، برای حضرت زهرا(س) عزاداری کنند که طبق اخبار واصله به دليل نيروهای امنيتی و لباس شخصی اين مراسم بنابرخواست حکومت برگزارشد.
خبرنگاران سبز/سیاست/خبرنگار شهروند:
هرساله مداحان برای نشان دادن جمعیت طرفدارانشان به دلیل اینکه جامعه ایران یک جامعه سنتی و مذهبی است، از احساسات پاک مردم عوام استفاده میکند و با پخش نذری از تریبون خود استفاده ابزاری از حضور آنها می کند که امسال نیز این حربه بازهم تکرار شد. مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در ميادين منيريه و هفتم تير تهران برای تاييد جایگاه رهبری علی خامنه ای به عنوان ولی فقیه، توسط تنها حامیان رهبری يعنی عده ای حزب اللهی و مداح که برای حفظ قدرت در بسيج و سپاه ريشه دوانيده اند، با مجيزه گويی از رهبری برگزار شد.

در ابتدای اين مراسم آيت الله صديقی خطيب موقت نمازجمعه تهران که ديروز با گفته عجيب خود وبلاگ نويسان را به نوشتن طنز واداشته بود، بعد از نماز ظهر وعصر که بطور جماعت برگزار شد اظهار داشت که همه عزاداران حضرت زهرا آمده‌اند که بگويند اجازه نخواهند داد " ديگر علی تنها بماند".

در ديگر سو در ميدان منيريه تهران با پشتيبانی ابوالحسن ف رئيس يکی از سازمانهای زيرمجموعه دولت از مداحانی همچون عبدالرضا هلالی و روح الله بهمنی داماد پروين احمدی نژاد دعوت شده بود تا با برگزاری مراسم مشابه و به صورت همزمان ، برای حضرت زهرا(س) عزاداری کنند که طبق اخبار واصله به دليل نيروهای امنيتی و لباس شخصی اين مراسم بنابرخواست حکومت برگزارشد.

روح‌الله بهمنی داماد پروين احمدی نژاد ،با اين گفته ها تريبون را به دست گرفت که : هر جا که پرچم عزاداری حضرت زهرا نصب شده باشد‌، آنجا محفل ولايتمداران است و هيچ پرچمی نيست که برای ولايتمداران نباشد. بهمنی با بيان اينکه حزب‌اللهی‌ها اجازه نفوذ انحرافی‌ها را در بين عزاداران نخواهند داد، گفت که خداوند سايه اساتيدی چون حاج منصور ارضی را بر سر ذاکران اهل بيت حفظ کند.
رضا هلالی صاحب منبر هيت الرضا نيز بر ولايت فقيهی خامنه ای تاکيد کرد و گفت :حزب‌الهی‌ها تنها تابع ولی فقيه هستند.

حسين سيب‌سرخی، با بيان اينکه تمامی ذاکران اهل بيت تابع نظر حضرت آقا هستند، گفت: کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند جلوی ولايت فقيه بايستند بدانند که اگر اين تصور را داشته باشند مملکت را از آنها پس می‌گيريم.
سيب‌سرخی نيز با قرائت اين شعر قديمی که "ما با ولايت زنده‌ايم تا زنده‌ايم رزمنده‌ايم "‌ از عزداران خواست که دعا کنند هيچ‌گاه هيچکس به سرنوشت "طلحه و زبير " گرفتار نشود.

سيب سرخی از فتنه جديد سخن گفت و با اشاره به دشمنی و فتنه‌انگيزی آمريکا و اسرائيل، افزود: حزب‌اللهی‌ها در برابر هر فتنه‌ای ايستاده‌اند چه فتنه قديم وچه فتنه جديد. برخی‌ها تصور نکنند که می‌توانند برای حزب‌اللهی‌ها نقشه بکشند. خداوند چشم تمام کسانی که نمی‌خواهند عزت رهبر انقلاب را ببينند کور کند حتی اگر خود من چنين باشم.

مرتضی طاهری نيز بر ولايت و تبعيت از ولايت فقيه تاکيد کرد و در ادامه حاج حسين سازور با بيان اينکه هر کجا پرچمی برای عزاداری نصب شده باشد آنجا برای حزب‌اللهی‌های در خط ولايت است،‌ گفت که حزب‌اللهی‌ها با شخص کار ندارند و تنها برايشان مسير و جهت انقلاب و ولی فقيه مهم است.

سازور با بيان اينکه حزب‌اللهی‌ها تنها از کسانی حمايت می‌کنند که تابع ولی فقيه باشند، ‌گفت: اگر کسی در مسير و جهت حضرت آقا حرکت نکند ما در مقابل او می‌ايستيم. هر کسی که می‌خواهد باشد ما با کسی تعارف نداريم.

بنابراين حکم تنفيذ ولی فقيه توسط تنها حاميان رهبری يعنی عده ای حزب اللهی که برای حفظ قدرت در بسيج و سپاه ريشه دوانيده اند، در ميادين تهران صادر شد تا علی خامنه ای احساس تنهايی و بی ياری نکند.


 
 

ایام سوگواری دختر گرامی پیامبر اسلام، فاطمه (س)، بر دوستداران ایشان تسلیت باد
خبرنگاران سبز/جامعه/سخن سبز: 
میر حسین موسوی: اگر یک نظامی اسلامی و مدعی اطاعت از اهل بیت است باید به زندگانی و نحوه تعامل ائمه علیهم السلام با مردم توجه کند و آن رفتارها را اسوه قرار دهد. الان سوال مردم این است که آیا روش و سیره دولتمردانی که ادعای مسلمانی و اسلام دارند و دروغ می گویند ...با سیره فاطمه زهرا که یکی از القاب ایشان صدیقه است یعنی صداقت و دوری از کژی و دروغ کوچکترین سازگاری را داشته است؟

آیا پیامبری که ما می شناسیم حاضر بودند چنین زندان هایی در قلمرو حکومت اسلامی و دین داشته باشند؟ نباید کارهایی در کشور به نام دین و اسلام صورت گیرد که خدای نکرده این اعتقاد و این دوستداری مورد تردید قرار گیرد که البته نمی گیرد و چون مردم حساب دین را با آنچه به نام دین صورت می گیرد جدا می کنند -
میرحسین موسوی در دیدار با جمعی از مدرسین و طلاب حوزه های علمیه بانوان
 
دکتر علی شریعتی :
از شخصیت فاطمه سخن گفتن بسیار دشوار است.فاطمه یک زن بود ، آنچنان که اسلام می خواهد که زن باشد.تصویر سیمای او را پیامبر ، خود رسم کرده بود و او را در کوره های سختی و فقر و مبارزه و آموزش های عمیق و شگفت انسانی خویش پرورده و ناب ساخته بود.
خواستم با چنین شیوه ای از فاطمه بگویم ، باز درماندم :

خواستم بگویم

فاطمه دختر خدیجه بزرگ است

دیدم که فاطمه نیست.

خواستم بگویم

فاطمه دختر محمد (ص) است

دیدم که فاطمه نیست.

خواستم بگویم

فاطمه همسر علی (ع) است

دیدم که فاطمه نیست.

خواستم بگویم

فاطمه مادر حسنین است

دیدم که فاطمه نیست.

خواستم بگویم

فاطمه مادر زینب است

باز دیدم که فاطمه نیست.

نه ، اینها همه هست و این همه فاطمه نیست.

فاطمه ، فاطمه است.

 
 

اين در حالی است که پس از انتقال تاجزاده به قرنطينه، حق ملاقات منظم و هفتگی وهمچنين امکان تماس تلفنی وی قطع شده است و اجازه دسترسی به روزنامه ها و مجلات درخواستی خود را نيز ندارد. همچنين با گذشت نزديک به ۵ ماه از توصيه پزشکان زندان مبنی بر ضرورت انجام "ام. آر. آی" هنوز اجازه اين امر صادر نشده است.
خبرنگاران سبز/حقوق بشر/اخبار زندانیان سیاسی:
سيد مصطفی تاج زاده، عضو ارشد سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی، که ۹ ماه پيش در پی شکايت ۷ نفر از سردار مشفق دوباره به زندان اوين برگردانده شد، اکنون با ادامه روزه سياسی خود در شرايط جسمی نا مساعد به سر می برد. وی که در ظاهر برای اجرای ۶ سال حکم تعزيری خود به اوين بازگردانده شده است، از همان ابتدا با دخالت اطلاعات سپاه، به جای بند عمومی سياسی به سلول متعلق به حفاظت اطلاعات زندان منتقل شده است که با اعتراض به محدوديتهای غيرقانونی اعمال شده وی اعلام کرده است که کماکان به روزه های اعتراضی خود که از آذر ماه آغاز شده ادامه خواهد داد.

به پزارش تحول سبز تاج زاده گفته است: کميته ای بيرون از اختيارات مديريت و پرسنل اداری زندان محدوديت های غيرقانونی را به وی تحميل کرده اند و مسئولان و نگهبانان زندان نقشی در اين برخوردهای غير قانونی ندارند. اعضای اين کميته که گويا حساسيت ويژه ای نسبت به تاجزاده دارند، تا بحال حاضر نشده اند اجازه انتقال وی به بند عمومی زندان اوين را صادر کنند و با نگهداری تاج زاده در قرنطينه کامل از تماس وی با ديگر زندانيان جلوگيری می کنند.

اين در حالی است که پس از انتقال تاجزاده به قرنطينه، حق ملاقات منظم و هفتگی وهمچنين امکان تماس تلفنی وی قطع شده است و اجازه دسترسی به روزنامه ها و مجلات درخواستی خود را نيز ندارد. همچنين با گذشت نزديک به ۵ ماه از توصيه پزشکان زندان مبنی بر ضرورت انجام "ام. آر. آی" هنوز اجازه اين امر صادر نشده است.

بر اساس اين گزارش، فشار های وارده بر اين فعال سياسی به حدی است که وی با وجود بيماری و مشکلات جسمی خود اعلام کرده است از آذرماه سال گذشته در اعتراض به اينگونه برخوردهای غير قانونی دست به روزه اعتراضی زده است و تا زمانی که از حقوق قانونی خود برخوردار نشود به روزه داری ادامه خواهد داد.

 
 

گفتنی است در سومين شب از مراسم عزاداری بيت رهبری تعدادی از وزرای دولت دهم حضور داشتند .
خبرنگاران سبز/جامعه/ازدیگر رسانه ها:
در حالی سومين شب از مراسم عزاداری در بيت رهبری سپری شد که محمود احمدی نژاد کماکان در اين مراسم حاضر نشده است .
به گزارش عماريون در سومين شب از اين مراسم « عليرضا احمدی نژاد » فرزند کوچک رئيس دولت در حسينيه امام خمينی حضور يافت .
مهدی فرزند بزرگتر احمدی نژاد که تا کنون تصويری از وی در اين سه شب مراسم منتشر نشده داماد اسفنديار رحيم مشايی رئيس دفتر رئيس جمهور است.

گفتنی است در سومين شب از مراسم عزاداری بيت رهبری تعدادی از وزرای دولت دهم حضور داشتند .




 
 

افرادی همچون پناهيان که بر همين باورند و در اين سی دی خط داده اند چرا کنار کشيده و خود را به بی اطلاعی می‌زنند، مگر در شروع کار، کارشناس اين مستند نبودند. چرا همه کاسه کوزه‌ها را بر سر سيجانی می‌شکنند.
خبرنگاران سبز/ جامعه:
وبگاه  ۱۹ دی که بازتاب دهنده اخبار روزنامه‌ای به همین نام در قم است تیتر یک روزنامه را («همه تهیه‌کنندگان مستند ظهور دستگیر می‌شوند») را برای نوشته‌ای انتخاب کرده که در پایان آن سرنخ‌ تمامی این قضایا را به حجت‌الاسلام پناهیان می‌رساند. آیا این‌گونه خبر سازی یعنی پناهیان در نوبت دستگیری است؟ گزارش این خبر را در زیر بخوانید.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پس از دستگيری کارگردان مستند ظهور نزديک است، حجت الاسلام محسن آشتيانی نيز دستگير شد.
به گزارش خبرنگار ۱۹ دی، محسن آشتيانی فرزند حجت الاسلام و المسلمين آشتيانی نماينده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه مدرسين حوزه علميه، توسط دادگاه ويژه روحانيت اوايل هفته در قم دستگير و به تهران منتقل شد.

وی که رييس دانشگاه پيام نور کهک است نقش اساسی در تهيه و توزيع مستند ظهور داشته و مشخصا در برخی ادارات و نهادها اقدام به توزيع سی دی می‌نموده است. وی که انتشار آثار بروجردی رمال و فال گير که در سال‌های گذشته دستگير شد را در کارنامه دارد، مدير مسئول هفته نامه وثوق قم نيز می‌باشد که پس از چند شماره انتشار، ديگر منتشر نشد.

گفتنی است بروجردی در متنی که در يکی از کتاب‌های خود منتشر کرده است اجازه انتشار آثار خود را به آقای آشتيانی واگذار کرده بود.

خبرنگار ما کسب اطلاع کرد، در پی تأکيد مراجع به ويژه آيت‌ا... العظمی مکارم شيرازی مبنی بر برخورد با عوامل تهيه و توزيع مستند ظهور و سخنان دادستانی کل کشور مبنی بر مجرمانه بودن تهيه اين سی دی، مقامات قضايی تصميم گرفته‌اند که با همه عوامل تهيه کننده اين مستند با توجه به نقشی که داشته‌اند، برخورد کنند.

محسن آشتيانی علاوه بر نقشی که در تهيه و توزيع اين سی دی داشته بدنبال اعتراض علما و مراجع نسبت به مطالب آن، در مقالاتی که در وبلاگ خود و سايت مستند ظهور نوشت از مطالب آن دفاع کرد. از سوی ديگر برادر همسر سيجانی کارگردان مستند ظهور نزديک است که از مداحان اهل بيت (ع) می‌باشد در تماسی که با ۱۹ دی داشت گفت: مقصران اصلی تهيه اين سی دی آزادند و کسانی که از نظر علما و مراجع خبر نداشته و تحت تأثير آنها اقدامی کرده اند، قربانی شده‌اند.

فيض ا... زاده تصريح کرد: سيجانی سال‌ها پای صحبت آقای پناهيان می‌نشست و تحت تاثير افکار ايشان بود.


وی تصريح کرد: افرادی همچون پناهيان که بر همين باورند و در اين سی دی خط داده اند چرا کنار کشيده و خود را به بی اطلاعی می‌زنند، مگر در شروع کار، کارشناس اين مستند نبودند. چرا همه کاسه کوزه‌ها را بر سر سيجانی می‌شکنند.

 
 

اگر من به افشا اين شهيد گمنام پرداختم به خاطر دوستی نزديکيست که با هم داشتيم و سکوتم باعث عذاب وجدانم ميشد. زمانی که من برای تدفين سينا به وادی لنگرود رفتم آثار ضربه باتوم به سر ديده ميشد و همچنين شلاق با کابل نيز مشهود بود و کنده شدن ناخن های دست و پا نيز معلوم بود و سوراخ هاهی مانند سوراخ مته در استخوان های سينا مشخص بود و از همه وحشتناک تر خالی شدن شکم وی که به دليل شليک گلوله از پهلوی راست و خروج آن از پهلوی چپ بود.
خبرنگاران سبز/شهدای گمنام جنبش سبز:
جنايتی ديگر از حامیان ولایت درنظام جمهوری اسلامی که يزيدوارجوانان اين مرز و بوم را با بيرحمی و قصاوت قلب به شهادت رسانده اند . وطيفه تک تک ما اطلاع رسانی بدون درنگ و بازگو کردن اين جنايات در بیرون از محیط وب است. لطفا برای کمک به ديگر دوستان سبز زندانی امان که در اسارت نظام اسلامی جانشان در خطر است، در آستانه کودتای نظامی با تهيه تصاوير و ويديوهای فراوان از جنايات اين حکومت ضد اسلامی و انسانی اقدام کنيد .

سايت جرس به نقل از يکی از دوستان شهيد سينا آرامی شهيد تاسوعای ۸۸ که در حسينيه جماران در پی يورش وحشيانه نيروهای لباس شخصی حامی خامنه ای به عزاداران، دستگير، مورد ضرب و شتم و سرانجام همان شب به بدترين حالت ممکن به شهادت رسيد را منتشر کرده است که بايد به اين اسلام و مجريان و طرفداران غافل علی خامنه ای لعنت ابدی فرستاد.

نامه يکی از دوستان بسيار نزديک شهيد گمنام سبز : سينا آرامی :

من يکی از دوستان بسيار بسيار نزديک سينا آرامی هستم. من و سينا برای سخنرانی خاتمی به حسينيه جماران رفته بوديم که با نيمه کاره ماندن سخنرانی و حمله وحشيانه بسيجی ها به حسينيه و شکستن شيشه ها و ضرب و شتم مردم توسط بسيجی ها سينا در صدد فيلم برداری از صحنه بر آمد که مورد توجه بسيجی ها قرار گرفت که پس از کتک زدن سينا با باتوم او را به يک ون انتقال دادند. فردای آن روز يعنی روز عاشورا خبر فوت سينا به خانواده اش داده ميشود و به آنها گفته ميشود چنانچه اين ماجرا رسانه ای شود فرزند ديگر آنها را خواهند کشت که همين باعث ترس و سکوت خانواده شان ميشود و از دادگاهی کردن پرونده فرزندشان خودداری ميکنند.

از طرفی عمق اين فاجعه به حدی بود که مردم لنگرود گيلان تحت تاثير قرار گرفته و خواستار قصاص قاتل سينا شدند که بسيجی ها از ترس افزايش اعتراضات محل سکونت خانواده وی را به اجبار از لنگرود به کرج انتقال دادند. اين رژيم هر کاری را برای خفه نگهداشتن مردم انجام داده است چه برسد به خانواده اين شهيد ... احتمال اذيت و آزار خانواده و دوستان وی توسط رژيم  هست و اميدوارم مرا درک کنيد. و اگر من به افشا اين شهيد گمنام پرداختم به خاطر دوستی نزديکيست که با هم داشتيم و سکوتم باعث عذاب وجدانم ميشد. زمانی که من برای تدفين سينا به وادی لنگرود رفتم آثار ضربه باتوم به سر ديده ميشد و همچنين شلاق با کابل نيز مشهود بود و کنده شدن ناخن های دست و پا نيز معلوم بود و سوراخ هاهی مانند سوراخ مته در استخوان های سينا مشخص بود و از همه وحشتناک تر خالی شدن شکم وی که به دليل شليک گلوله از پهلوی راست و خروج آن از پهلوی چپ بود.

خواهشا با اعلام و رسانه ای شدن اين شهيد ماهيت رژيم تشنه به خون جوانان بيدار ما را آشکار کنيد تا همه بفهمند که رهبری که ادعای حکومت علی را دارد حتی دادگاهی برای گرفتن حق اين شهيد برگذار نميشود .

 
 

انصار حزب الله که با قلدری و دخالت بی مورد به بهانه دفاع از خامنه‌ای همواره خود را قيم در امور اجرايی و اداری کشور دانسته با گستاخی و بی شرمی تمام به بهانه انتقاد از احمدی نژاد جوانان برومند، آگاه و دلير ايران عزيزمان را به دليل جوانی کردن با توهين خطاب کرده و علاقه اين حزب که بواقع حزب شيطان است تا حزب الله، را به ايجاد تفرقه و نفرت عمومی نسبت به طرفداران رهبری و بسيجيان بيشتر نشان داده است.
خبرنگاران سبز/جامعه/از ديگر رسانه ها:
افشاگری در مورد تخلفات مالی دولت احمدی نژاد با بازگو کردن تعدادی از حيف و ميل کردن دولت امام زمانی توسط تيم حزب الله استارت خورد . سايت های حامی رهبری و در رای آنها رسانه های وابسته به انصار حزب الله در پی درجريان بودن پشت پرده حکومت و احتمال بسيار قوی کنارگذاشتن رئيس دولت کودتا توسط رهبری در تلاش برای زمينه سازی برای حذف برگ بردنده ديروز خود و اين مهره سوخته امروز نظام تعدادی از تخلفات مالی دولت امام زمانی را در سايت هايشان برشماردند.

در بخش هايی از اين نامه به هزينه بيشمار تهيه و توزيع سی دی " ظهورنزديک است " با تيراژ بسيار بالا وخارج از توان مالی سازنده ای تهيه کننده‌ای مستقل اشاره شده است که حتی در برخی از روستاهای سراسر کشور نيز توزيع شده است. انصار حزب الله آورده است به چه هدفی اين کار صورت گرفته است؟مگرآن ها نمی دانند که دولت زمينه ساز ظهور که از آن ها به عنوان منتظران واقعی ياد می شود بايد از ويژگی های خاصی برخوردار باشد ؟ چرا دولت زمينه سازظهور، خود منتشر کننده منکر شده است؟! به نظر شما سازندگان و معاونت کنندگان در انتشاراين سی دی ها که به دروغ خود را به عنوان حاميان شما معرفی می کنند ، هيچ منکری در اين دولت نمی بينند که اينگونه بر تطابق آن با دولت زمينه ساز ظهور تاکيد دارند ؟!.

انصار حزب الله در بخش ديگری از انتقاد و افشاگری بی کفايتی دولت کودتايی آورده است: آقای احمدی نژاد ! آيا جلوگيری صريح و رسمی دولت از اجرای قانون مصوب مجلس در باره برخورد با بی حجابی ، فساد ، فحشا و اعتياد در جامعه که هرروز آثار نسل کشی آن در جامعه نمود بيشتر و بيشتری پيدا کرده و می رود تا تبديل به يک سونامی قرن در جهان اسلام شود ، نعوذبالله يکی از برنامه ها و سياست های کاری و اعتقادی " شعيب ابن صالح " درهنگامه ظهور است ؟!. آيا می دانيد ، اين که سن فحشا و دختران فراری از کانون خانواده ها ، براساس اعلام رسمی کارشناسان سازمان بهزيستی از ۱۳ سال در دولت قبلی به ۹ سال در دولت فعلی کاهش يافته است ، چه معنايی دارد؟! .

اما با شروع شدن فصل تابستان و رسيدن به خرداد پرحادثه حکومت نيز در تلاش برای نظامی کردن دوباره شهر که در ساده ترين حالت آن راه اندازی طرح مبارزه با بدجابی که امسال با نام « عفاف و حجاب » و با همکاری " وزارت کشور، سازمان صدا و سيما و نيروی انتظامی به عنوان مجريان اين طرح قرار است آغاز شود به سياست دولت کودتا در مورد اين مقوله نيز اشاره کرده است.

انصار حزب الله در مورد برخورد دولت احمدی نژاد به موضوع حجاب اينگونه نوشته است: آيا از نظر حضرتعالی اگر رئيس دولت اسلامی پيش از شما ، با استفاده از تريبون متعلق به عموم مردم که امام و رهبرفرزانه انقلاب از آن به عنوان دانشگاه ياد کرده اند نه تشويق کننده به فساد! ، در يک گفت و گوی زنده تلويزيونی ، رسما نيروی انتظامی را که براساس ماده ۸ و ماده ۴ قانون مصوب سال۱۳۶۹که مبارزه و برخورد قانونی با منکرات و فساد در جامعه را از جمله وظايف ذاتی اين نيرو به عنوان ضابط قوه قضائيه شناخته است ، از برخورد با اين گونه ناهنجاری ها خلع يد و عملا دستور زيرپا گذاشتن قانون را صادر می کرد و بلافاصله تهديد می کرد که در غير اين صورت با خاطيان به شدت برخورد خواهد شد ، از مصاديق بارز منکر نبود ؟! آيا در صورت وقوع چنين منکری از سوی دولت قبلی ، شما و از جمله بنده پيشاپيش مردم کفن پوش به خيابان ها نمی ريختيم و عليه رئيس دولت وقت شعارنمی داديم ؟! و از قوه قضائيه هميشه ...! کشورمان نمی خواستيم که رئيس جمهور را نسبت به خاطر ارتکاب چنين منکری وادار به پاسخگويی کند ؟!.

انصار حزب الله که با قلدری و دخالت بی مورد به بهانه دفاع از خامنه ای همواره خود را قيم در امور اجرايی و اداری کشور دانسته با گستاخی و بی شرمی تمام به بهانه انتقاد از احمدی نژاد جوانان برومند، آگاه و دلير ايران عزيزمان را به دليل جوانی کردن با توهين خطاب کرده و علاقه اين حزب که بواقع حزب شيطان است تا حزب الله، را به ايجاد تفرقه و نفرت عمومی نسبت به طرفداران رهبری و بسيجيان بيشتر نشان داده است.

انصار حزب الله که اين روزها دايره فعاليت های تروريستی خود را نيز درآن سوی مرزها گسترش داده است در مقام قاضی به قضاوتی گستاخانه اظهار داشته است: آقای دکتر ! از آن روز پسران لاابالی جامعه ، در رفتارهای اجتماعی خود لاابابی تر ، در هنجارشکنی جسورتر و علنی تر شدند که حضرتعالی می توانيد هزاران نمونه آن را در خيابان های تهران و برخی کلان شهر ها ، پارک ها ، رستوران ها ، هتل ها ، کوچه پس کوچه ها ، برج ها و ساختمان های مسکونی آپارتمانی و همچنين متروها که امنيت اخلاقی جامعه را به شدت به مخاطره انداخته اند ، شاهد باشيد . به نظر شما چرا اينگونه شد ؟!

نکند ، نشستن زانو به زانو و گپ و گفت وگو با هنرپيشه های معلوم الحال و اعطای وام های کذايی " با عوض" و يا " بلا عوض " به اين قبيل افراد تخريب کننده ارزش ها و بها دادن به هنرمندان و کارگردانانی که با اعمال و کردارشان د رداخل و خارج از کشور برای نظام جمهوری اسلامی آبرويی نگذاشته اند همان برنامه فرهنگی است که ازآن سخن گفته بوديد ؟!. آيا دادن مجوز کشف حجاب به زنان خبرنگار در منظر مردم و چشم تو چشم شدن با اينگونه افراد که به راحتی می توان عمق کينه شان نسبت به اسلام ، مسلمانان فرهنگ اسلامی را درنگاه هايشان به راحتی مشاهده کرد ، کارفرهنگی براساس برنامه فرهنگی است که بارها در باره آن سخن رانده بوديد ؟!.

آقای احمدی نژاد! آيا کشف حجاب عامدانه خبرنگار اسپانيايی درجريان مصاحبه اختصاصی با شما به عنوان رئيس جمهور اصولگرا و مکتبی کشوراسلامی مان در برابر دوربين های داخلی و خارجی که متاسفانه ميليون ها دختروپسر کشورمان هم نظاره گر آن بودند و بدتر از همه سکوت معنادار شما در برابر چنين جسارتی ، از خصوصيات اخلاقی دولت زمينه ساز ظهور محسوب می شود و آيا می توان آن را ازخصوصيات منطبق با خصوصيات " شعيب ابن صالح" محسوب کرد؟!.

اين تکليف را بردوش ماست که از اين پس مانند عقاب بربام انقلاب نشسته و با گسترده تر کردن خاکريزهای خودی همه تحرکات منحرفين را در هرجا که لانه کرده باشند با دقت و جديت فراوان زيرنظرداشته و به محض رويت کوچکترين اقدامی از سوی آن ها تشت رسوايی شان را برزمين بيندازند .

بدينسان است که با صدور دستور تخريب دولت احمدی نژاد دايره انقتادات نيز از شخص رئيس دولت و وزرا و اطرافيانش بيشتر ده و خواهد شد ولی سوال اينجاست چرا اين مدعيان اسلام که خود مونيتورينگ رفتار و سياست های دولت امام زمانی بودند، تا کنون به عيرت اسلامی اشان برنخورده بود و تمامی خفقان گرفته بودند ؟ اگر امر به نهی از منکر بود بايد بسيار زودتر ياد دفاع از حريم اسلام می افتادند نه اکنون که مهره سوخته نظام به يک فتنه گر ديگر تبديل شده است.


 
 

در پی یورش‌های هماهنگ نیروهای امنیتی در صبح روز یکشنبه ۱۱ اردی بهشت ماه به ۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف تهران چندین تن بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شدند.
خبرنگاران سبز/جامعه:
 در پی يورش گسترده و هماهنگ ماموران امنيتی به منازل چندين تن از فعالين سياسی با سابقه در نقاط مختلف تهران، ۹ نفر که بعضا اعضای يک خانواده می‌باشند، بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوين منتقل شدند.

گفته می‌شود در پی يورش‌های هماهنگ نيروهای امنيتی در صبح روز يکشنبه ۱۱ اردی بهشت ماه به ۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف تهران چندين تن بازداشت شدند که برخی از ايشان از زندانيان سياسی دهۀ ۶۰ می‌باشند.

بنا بر گزارش فعالين حقوق بشر و دموکراسی، ناصر سوداگری و همسرش طاهره سوداگری که از زندانيان سياسی دهۀ ۶۰ می‌باشند و در سال ۸۶ نيز بدليل شرکت در مراسم نوزدهمين سالگرد قتل عام زندانيان سياسی در سال ۶۷ نيز در زندان بودند، به همراه فرزنشان پويان سوداگری بازداشت شدند.

هم چنين خانم آريا حائری، همسر ماشالله حائری، و فرزندش نگار حائری نيز از ديگر بازداشت شدگان ۱۱ اردی بهشت ماه هستند. اين دو تن در جريان اعتراضات سال ۸۸ همراه با ماشالله حائری دستگير شده و پس از چند ماه بازداشت به قيد وثيقه آزاد شدند. گفتنی ست که ماشاالله حائری هم اکنون در زندان رجايی شهر کرج محبوس است.

از سويی حسين حاج آقايی فرزند محمدعلی حاج آقايی که اخيرا اعدام شده است نيز جزو دستگير شدگان است.

صديقه مرادی ۵۰ ساله هم، که از زندانيان سياسی دهۀ ۶۰ بوده از سوی نيروهای امنيتی بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوين منتقل شده است.

در همين زمينه محمد عظيمی از زندانيان سياسی دهۀ ۶۰ و همسر او خانم فاطمه (حوری) ضيايی که به تازگی و پس از طی چند سال زندان و پايان يافتن محکوميت‌اش آزاد شده بود، بازداشت شده است.

شايان ذکر است که خبر بازداشت دکتر هانی يازرلو در اين روز، که وی نيز از زندانيان سياسی دههٔ ۶۰ می‌باشد؛ پيش‌تر منتشر شده بود.

 
 

عده ای دخالت مقام معظم رهبری را فقط در فتنه سياسی می خواهند و در فتنه دينی نمی خواهند! خاطرنشان کرد که رهبر معظم انقلاب بحمدالله در مقابل هر انحراف و فتنه ای ايستاده
خبرنگاران سبز/سیاست:
حسين الله کرم دبير شورای هماهنگی حزب الله در جمع حزب الله کرمانشاه در اظهارنظری خنده دار مترقی ترين نظام دنيا را نظام ولايت فقيه ناميد و ديگر نظامهای دنيا را استبدادی و ديکتاتوری عنوان کرد.الله کرم در ادامه دولت احمدی نژاد را يک فتنه دينی دانست که شدت آن به شدت بيشتر از فتنه سياسی است که جريان حجتيه جديد اصول و مبانی نبوی و علوی را نشانه گرفته است.

الله کرم گفت: فتنه هايی مانند فتنه بنی صدر و دوران تجديدنظرطلبی خاتمی يا فتنه انتخابات ۸۸ و... فتنه هايی سياسی بودند اما فتنه کنونی يک فتنه دينی است. جامعه علوی که يکی از آرمانهای ماست از شاخصه های مهمش عدالت خواهی است، حالا چطور می شود که مثلا می بينيم به ناگاه به جای اين گفتمان عدالت علوی،کم کم گفتمان ملی گرايی و... را مطرح می کنند؟ اين خروج از اصول و مبانی نبوی و علوی است و بايد رعايت شود و گرنه جلو آن می ايستيم و نيز اطاعت محض و دفاع از ولايت مطلقه فقيه مسئله مهم و آرمانی ماست و با هر نوع خدشه در اطاعت مطلق از ولايت فقيه مقابله خواهيم کرد.

برخی منحرفين و به تعبيری حجتيه جديد در تلاشند القا کنند که امروز دوره ظهور صغری است! و همانطور که برای امام عصر(عج) يک غيبت صغری داشتيم و يک غيبت کبری ، اکنون نيز به دوران ظهور صغری رسيديم به اين معنا که ديگر خود امام زمان(ع) دخالت و حمايت و هدايت می کنند و در اين دوران احتياج چندانی به نواب عام ائمه(ع) يعنی فقهای عظام و روحانيت نداريم!

حالا کمک و استعانت امام زمان(عج) را که نمی توان انکار کرد اما چنين ادعا و نتيجه گيری هايی فتنه و انحراف است چرا که حتی در زمان خود ائمه(ع) نيز نائب امام و لزوم اطاعت از وی وجود داشته چه برسد به عصر غيبت. لذا بی توجهی به روحانيت ، امتداد همان تفکر ليبرالهايست که قائل به عدم دخالت روحانيت در امور بودند.

مترقی ترين نظام دنيا ولايت فقيه است که مانع استبداد ديگر قوا بر يکديگر می شود و توازن و هماهنگی را بين قوا برقرار می کند در حالی که در ديگر نظامهای دنيا چنين نيست و قوا بر يکديگر استبداد و ديکتاتوری دارند.

مقام ولايت همان طور که در اين فتنه ها و فتنه سياسی ابطال انتخابات ۸۸ ايستاد و فصل الخطاب بود، در اينجا هم در مقابل انحراف از مسير صحيح و عدم رعايت مصلحت نظام ايستاد.

وی در خاتمه با تصريح به اين نکته که عده ای دخالت مقام معظم رهبری را فقط در فتنه سياسی می خواهند و در فتنه دينی نمی خواهند! خاطرنشان کرد که رهبر معظم انقلاب بحمدالله در مقابل هر انحراف و فتنه ای ايستاده و حزب الله هم چشم به اشاره ولايت به تکليف فاطمی و عماری خويش عمل خواهد کرد. 

 
 

"يکی از وزاری کابينه به من گفت که ما معتقديم اگر حضرت آقا (آيت الله خامنه ای) همسر آقای رئيس جمهور را طلاق بدهد، همسر رئيس جمهور برايش حرام می شود و رئيس جمهور نمی تواند به او دست بزند."
خبرنگاران سبز/جامعه:
دنيا دار مکافات است. روزی رئيس جمهور ارزشی حزب الله در مقابل صفحه تلويزیون با نشان دادن تصوير همسر ميرحسين موسوی با بداخلاقی غيرموجه سعی کرد تا ميرحسين موسوی را با انواع دروغ خراب کند، روزی رئيس جمهوری محبوب بسيجيان با اعلام اينکه ميرحسين موسوی برای انتخاب وزير دربرابر نظر رئيس جمهور( علی خامنه ای رهبرکنونی ) ايستاد، سعی کرد رای سپاه و بسيج را به نفع خود بخرد اما از هر دستی بدهی از همان دست خواهی گرفت. احمدی نژاد برای يک وزير از دولت قهر می کند و تهديد به استعفا می کند و و حال حکومت به زن احمدی نژاد و بنياد خانواده وی بی حرمتی می کند و در نماز جمعه کاظم صديقی ادعا می کند که: رهبری می تواند زن ريس جمهور را به او حرام کند! 

نماز جمعه امروز تهران با خاشيه هايی همراه بود که در بخش هايی از آن خطيب نماز جمعه تطهران علاوه بر تهديد رئيس دولت عنوان کرد در شرايطی همسر رئيس جمهور نيز بر او حرام می شود. .امام جمعه تهران خطاب به وزرای دولت محمود احمدی نژاد، رئيس جمهوری ايران تاکيد کرد که قبل از آن که "وزير دولتی باشند"، بايد از آيت الله خامنه ای اطاعت کنند. نماز جمعه امروز تهران امروز با شعار "مرگ بر ضد ولايت فقيه" آغاز شد و کاظم صديقی، امام جمعه موقت تهران گفت: "کسی که فرمان ولايت فقيه را اطاعت نکند، نمازش قبول نيست."

وی همچنين با بيان اين که "تضعيف ولايت فقيه تضعيف مردم است"، گفت: "ولايت فقيه فراتر از قانون اساسی است."

آقای صديقی همچنين افزود: "يکی از وزاری کابينه به من گفت که ما معتقديم اگر حضرت آقا (آيت الله خامنه ای) همسر آقای رئيس جمهور را طلاق بدهد، همسر رئيس جمهور برايش حرام می شود و رئيس جمهور نمی تواند به او دست بزند."

 
 

مردم منتظری را به خاطر امام قبول داشتند، ما شيعه هستيم و شيعه هويتش در ولايت است، شيعه هويتش در حجت زمانش است، همه را با حجت زمانش می‌سنجد، زمانی که فهميديم فردی با حجت زمانمان زاويه دارد مانند آب خوردن کنار گذاشتيم و اتفاقی هم نيفتاد.
خبرنگاران سبز/سياست:
حجت‌الاسلام مهدی طائب يکی از حاميان کودتای انتخاباتی پنج‌شنبه شب در نشستی باعنوان « بررسی ابعاد پنهان فتنه ۸۸ » در سالن آمفی‌تئاتر تربيت معلم با بيان اينکه: درگذشته آدم‌های خوبی نيز بودند ولی بصيرت نداشتند، حال اگر فتنه بزرگ‌تری باشد بايد روسای آن هم بزرگ‌تر باشند، به نوعی آخرين اتمام حجت ها را با رئيس دولت کودتا برای بازگشت به دايره محدود نظام اعلام کرد.

 مهدی طائب که بعد از کودتای انتخاباتی با اظهار نظرهای مغرضانه خود در مورد جنبش سبز و رهبرانش يک نوع عقده گشايی کرده است در اين نشست در مورد پدر معنوی جنبش سبز گفت : مردم منتظری را به خاطر امام قبول داشتند، ما شيعه هستيم و شيعه هويتش در ولايت است، شيعه هويتش در حجت زمانش است، همه را با حجت زمانش می‌سنجد، زمانی که فهميديم فردی با حجت زمانمان زاويه دارد مانند آب خوردن کنار گذاشتيم و اتفاقی هم نيفتاد.

مسئول قرارگاه عمار که همواره در تخريب چهره آخرين نخست وزير کشور و شيخ مهدی کروبی با کينه ورزی نظر داده است اضافه کرد: کسی برای دنيا جان نمی‌دهد ملت ما جان دادند، رهبری پس از فتنه گفتند برای فتنه بزرگ‌تر آماده باشيد، برخی به اشتباه گفتند اين فتنه بزرگ‌تر همان حاشيه ساز جريان انحرافی است، عظمت فتنه به روسای آن است، روسای آگاه و ناآگاه فتنه ۸۸ آقای هاشمی، ميرحسين، کروبی، روحانيون مبارز و يک جريانی در حوزه علميه ما از به دليل اينکه آقای هاشمی را قبول داشتند کمک‌کار فتنه شدند.

وی تأکيد کرد: آدم‌های خوبی نيز بودند ولی بصيرت نبود، حال اگر فتنه بزرگ‌تری باشد بايد روسای آن هم بزرگ‌تر باشند...

حجت‌الاسلام مهدی طائب در ادامه گفته است: از شش سال پیش خطر تیم احمدی‌نژاد را احساس کرده بودیم و اعتقاد داشتیم که مشایی و مهدی هاشمی دو لبه یک قیچی برای بریدن نظام اسلامی هستند. به گزارش خبرگزاری فارس مهدی طائب، رحیم مشایی را انسان خطرناکی معرفی کرده است «که ریاضت کشیده و از راه ریاضت به یک جاهایی رسیده است ولی دستش در دست دشمن است و کسی نمی‌داند، از‌‌ همان اول معلوم بود که قیچی بریدن نظام دو لبه دارد یک تیغه‌اش مهدی هاشمی و جماعت اصلاح‌طلب و یک تیغه آقای حاشیه ساز و جریان انحرافی است.»

وی همچنین مشایی را انسان قدرتمندی می‌داند که قدرتش را از راه ریاضت به دست آورده و آرام آرام در برخی افراد نفوذ می‌کند و آن‌ها در مقابل رهبری قرار می‌دهد. او همچین افزوده است «این‌ها از شش سال قبل می‌خواستند یک آقایی را به موضع امروزش بکشانند ولی شش سال آقا با دم عیسایی او را نگهداشت.»

 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به greencorrespondents-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به greencorrespondents@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته