-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۷, شنبه

Lastest News from Shahrgon for 05/07/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



اعضای خانواده‌ی این خبرنگار کانادایی ایرانی تبار که در نورت ونکوور کانادا واقع در بریتیش کلمبیا استان غربی این کشور زندگی می‌کنند، شش روز پس از مفقود شدن فرزندشان دورتی پرواز به خاک سوریه، هیچ اطلاعی از سرنوشت وی نداشتند.

دوروتی پرواز، خبرنگار ایرانی تبار تلویزیون الجزیره که فارغ‌التحصیل دانشگاه بریتیش کلمبیا است، روز جمعه (٢٩ آوریل) برای پوشش خبری ناآرامی های سوریه، با خطوط هوایی «قطر ایرویز» از دوحه به دمشق سفر کرده بود و تا روز چهارشنبه هیچ اطلاعی از سرنوشت او در دست نبود.

براساس گزارش رسانه‌ها، فهرست مسافران «قطر ایرویز» حاکی از آن بود با وجودی که خانم پرواز در سوریه از هواپیما خارج شد، اما بنا به گفته کارفرمایانش، او به هتل نرفته بوده است.

فرد دورتی که استاد دانشگاه کاپیلانو است گفت که دخترم را در فرودگاه بازداشت کردند و تا جایی که ما آگاه هستیم هیچ، اتهامی علیه او وجود ندارد. وی تاکید کرد که "در واقع، آنها روزنامه نگاران را دوست ندارند."

پدر، نامزد و همکاران دورتی از روز شنبه که او مفقود الاثر شده‌بود، بر مقامات کانادا و ایالات متحده اعمال فشار کرده بودند تا از سرنوشت دوروتی ٣٩ ساله خبری کسب کنند اما این درخواست‌ها بی پاسخ ماند تا اینکه مقامات سوری به شبکه الجزیره اطلاع دادند که این خبرنگار را دستگیر کرده‌اند.

دوروتی پرواز روزهای انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷ را همراه با مادر بزرگش در تهران بود و بعد از پیوستن به خانواده‌اش در امارات، جملگی به ونکوور کانادا مهاجرت کردند. دورتی در زمان انقلاب ۱۲ سال داشت. پدر دورتی ایرانی تبار و مادرش آمریکایی است.

ترجمه از The Montreal Gazette


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به shahrgon-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به shahrgon@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته