-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اسفند ۱۶, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز چهارشنبه 10 اسفند 90

 

سلام،

چهارشنبه 10 اسفند 90، 29 فوریه 2012 میلادی

در مورد 7 موضوع امروز صحبت می کنیم.

موضوع اول اینکه 400 نفر از کارگران گروه صنعتی صفا سازنده انواع لوله، تجمع اعتراضی داشتند، 4 ماه حقوق نگرفتند باضافه عیدی و پاداش و قایم مقام کارخانه قول داده که ظرف یک هفته یک ماه حقوق کارگران را بپردازند. او گفته که کارخانه میلیاردها تومان طلب دارد اما بدهکارها طلب ها را نمی دهند.

نکته دوم اینکه آقای بهمنی رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرده که ایران در مبادلات تجاری ازاین به بعد طلا هم حاضر است بگیرد. یعنی نفت را بدهد و جایش طلا بگیرد. کار بسیار خطرناکی که می تواند عواقب بسیار وحشتناکی را برای درآمدهای نفتی کشور داشته باشد. او گفته که ما از چین و هند هم کالا می آوریم. در واقع جنسهای آشغال آنها را بجای نفت و بجای ارز می گیرند. بانک مرکزی بلاخره بعد از 3 سال توقف، آمار رشد اقتصادی را اعلام کرده و 5.8 درصد رشد اقتصادی سال گذشته را گفته که زیر سوال است و از همین ابتدا هم با آمار مرکز آمار کشور اختلاف فاحش دارد.

نکته سوم اینکه دکتر مهدی خزعلی در 51 امین روز اعتصاب غذای خودش هست، بند 305، در حالیکه به سختی می توانست راه برود و عصا در دست داشت تا بتواند راه برود به بند امنیتی 209 که انفرادیهای وزارت اطلاعات هست منتقل شده. دبیر کل فدارسیون جهانی کارگران حمل و نقل هم خواستار آزادی ابراهیم مددی که از سال 86 در زندان هست و رضا شهابی که بیش از یک سال در زندان بسر می برد شده. این هر دو از اعضای سندیکای آزاد شرکت اتوبوسرانی واحد هستند. روز دوشنبه عفو بین الملل گزارش سالیانه ای را منتشر کرده که در آن نشان می دهد که اعدام در ایران در سال 2011 بیش از 600 مورد بوده و نسبت به سال 2010 که 233 مورد بوده افزایش بیش از 2.5 برابر داشته.

نکته چهارم اینکه سیستم رادار دفاعی آمریکا ناتو که در واقع آمریکاییها طراح و نگهدارنده آن هستند در ترکیه رسماً مستقر شده و کارشناسها و سربازهای آمریکایی در آن منطقه مستقر شدند. این سیستم رادار دفاعی برای مقابله با تهدید سیستم موشکی ایران است.

نکته پنجم اینکه روزنامه جوراسلام پست از قول اسناد جدید ویکی لیکس که بیش از 5 میلیون ایمیل هست، نقل کرده که آقای ایهود باراک مطرح کرده بوده که انفجار ماه نوامبر در ایران زیرساخت اتمی ایران را نابود کرده و آقای باراک می گوید که با عملیات کماندویی که انجام شده نیاز به حمله نظامی نیست.

نکته ششم اینکه خانم ناوی پیلای کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرده که به طور متوسط روزانه در سوریه 100 نفر کشته می شوند که بسیاری از آنها زن و کودک هستند و سازمان ملل معتقد است که از ابتدای اعتراضات سوریه بیش از 7500 نفر کشته شدند. بحث حقوق بشر و نقض آن در سوریه در دستور شورای عالی حقوق بشر سازمان ملل قرار دارد.

و اما بحث آخر ما در خصوص انتخابات است. از اخبار حول و حوش انتخابات اولین خبر این است که آقای رضا جلالی عضو سابق سپاه کسی که 75 ماه در جبهه های جنگ ایران و عراق بوده و جانباز 70 درصد هست، در نامه سرگشاده ای خطاب به آقای خامنه ای اعلام کرده که انتخابات را باید تحریم کرد. او از نابسامانی ها نوشته، از دزدی حسین شریعتمداری در کیهان از طریق تعاونی مسکن کارکنان کیهان و یا از یک جوان امنیتی که قصد تجاوز به دختر دانشجو را داشته و باعث شده آن دختر از کشور بیرون برود و مواردی از این قبیل را ذکر کرده. آقای علی مطهری هم در یک مناظره انتخاباتی اعلام کرده که در روز 30 خرداد سال 88 در تهران بین 30 تا 60 نفر کشته شدند. مقدم فر معاون فرهنگی سپاه از چند لیست شدن اصولگراها انتقاد کرده، از قالیباف و لاریجانی که پشت لیستهای انتخاباتی هستند انتقاد کرده و همینطور هم از آقای علی مطهری. دخالتهای آشکار و روشن سپاهی ها و انتقاد آنها از این کاندیدا و یا آن کاندیدا بازهم شدت گرفته. اما جالب ترین بخش خبر در مورد انتخابات نمایشی روز جمعه این است که لیست مشترکی از آدمهای مجتبی خامنه ای در جبهه متحد اصولگراها و جبهه پایداری در تهران منتشر شده یعنی در اختیار بسیجی ها قرار گرفته که این لیست باید رای بیاورد. این کار صدای آقای مهدوی کنی که آخر عمری خودش را آلوده فرمانبداری از آقای خامنه ای و فرزندش کرده در آورده و به نظر هم می رسد که آخرین اخبار حاکی از این است که قرار است در تهران اعلام کنند بین 2 تا 2.2 میلیون آدم رای دادند و آقای حداد با 1.1 میلیون رای، نفر اول، آقای مطهری با 800 تا 900 هزار رای، نفر دوم، توکلی با 600 تا 700 هزار رای، نفر سوم و باهنر با حدود 500 هزار رای، نفر چهارم تهران اعلام شوند. این در شرایطی است که سنجش افکارهای مستقل و حتی سنجش افکارهای سازمانهای خود حکومت مثل بسیج، رادیو تلویزیون، وزارت اطلاعات و غیره آمار واقعی را بسیار پایین تر از این نشان میدهد و همینطور شخص آقای حداد که تحت هیچ شرایطی بیش از 400 الی 500 هزار رای برایش پیش بینی نمی شود. به هر صورت این بازی انتخابات اگر که آقای خامنه ای را مطمئن کنند و این دار و دسته ای را که دارند که شمشیر می کشند و تبلیغات می کنند به خیال خودشان بتوانند یک نمایش بزرگی بدهند و بعد هم در انتها بگویند 32 الی 33 میلیون آدم رای دادند و بنابراین 53 درصد دارندگان حق رای در انتخابات شرکت کردند، آنوقت بعد از انتخابات سرکوب را تشدید خواهند کرد در داخل باضافه اینکه جناح آقای احمدی نژاد را هم بیش از پیش منزوی می کنند و با آن برخورد می کنند. بی خود نیست که بعد از نسبتاً خانه نشینی احمدی نژاد در این چند روز، طرفدارهای او در وبلاگهای مختلف دایماً می نویسند که انتخابات تحریم است و در انتخابات شرکت نمی کنیم. به هر حال باید دید که در شهرهای مختلف چه نوع درگیریهای پیش بینی می شود چونکه فرمانده نیروی انتظامی هم گفته که ما نیروهای احتیاطی برای بعضی صندقها کنار گذاشتیم. رد صلاحیت پاره ای از نمایندگان در پاره ای از نقاط پیشاپیش ایجاد نارضایتی و اعتراض در بعضی شهرهای کوچک کرده. اما آنچه که مهم است تحریم یکپارچه انتخابات توسط همه مخالفین است و دعوت به اینکه به عنوان اعتراض هیچکس از منزل بیرون نیاید. پیامکهایی هم در بین مردم می چرخد که حتی تجمع های خانوادگی در داخل خانه ها باشد و کسی پا بیرون نگذارد تا که بتوان قهر یکپارچه ملت را نشان داد.

اندکی صبر سحر نزدیک است، تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید. به امید پیروزی ایران و ایرانی.



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته