-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۹, پنجشنبه

Latest News from Webna for 05/18/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - وب سایت تمبر ایران با هدف معرفی تمبر و اسکناس های مختلف  از دوران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب  تاسیس شده است . این سایت با داشتن مجموعه ای قوی از تمبر ها و اسکناس ها یکی از غنی ترین وب سایت ها در زمینه فروش تمبر می باشد .  

در این وب سایت سعی شده است تا تمبر ها و اسکناس ها در گروه های تخصصی جای گیرند تا کاربران به اسانی بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را پیدا نمایند . 

به گفته میلاد شمس ، مدیر این سایت امید است با  با اجرای فاز های بعدی بتوانیم روز به روز وب سایت تمبر ایران را گسترش دهیم .

برای مشاهده سایت به آدرس http://tambriran.com مراجعه کنید.


 


وبنا - اولین سایت بازی آنلاین مسابقات اتومبیل رانی راه اندازی شد. کاربران این سایت می توانند با عضویت رایگان در سایت، ماشین خریداری کرده و آن را اسپرت کنند. به گفته مدیر سایت در نهایت کاربران می توانند در تورنمنت های اتومبیل رانی سایت شرکت کنند.

برای مشاهده سایت به آدرس http://www.speedup.ir مراجعه کنید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته