-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۷, سه‌شنبه

Latest News from Webna for 05/16/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - آپارات در کمتر از 3 ماه فعالیت، به کمک کاربران خوب خود و بر طبق آمار سایت الکسا  به جمع 100 سایت پر بازدید ایران پیوست، و تلاش می کند با افزایش کیفیت خدمات نرم افزاری و سخت افزاری پاسخگوی نیاز کاربران ایرانی باشد.

مدیر سایت آپارات ضمن اعلام این خبر به وبنا گفت: "از امکانات جدید سایت می توان به آمار  بازدید دقیق ویدیو های ارسالی شما، امکان ایجاد لیست از ویدیو های مورد علاقه شما  به منظور دسترسی سریعتر در آینده، امکان ساختن پوسته های متنوع و متعدد برای کانال های تحت مدیریت کاربران، تسهیل در مدیریت و  پاسخگویی  کامنت های ویدیو های بارگزاری شده توسط کاربران و دریافت  اسکریپت های چرخان و نمایش ویدیو های یک کانال یا طبقه خاص در کنار وبلاگ برای  وبلاگ نویسان اشاره کرد"

برای مشاهده سایت به آدرس http://www.aparat.com مراجعه کنید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته