-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۷, شنبه

Latest News from Norooz for 05/07/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



پس از آن که بهزداد نبوی عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلابی به دستور سپاه به منظور اجرای حکم به زندان بازگشت، نیروهای امنیتی شامگاه گذشته با یورش به منزل او، ضمن تفتیش منزل، شماری از وسایل شخصی او را با خود بردند.
بهزاد نبوی یکی از هفت شاکی سردار مشفق ، یکی از فرماندهان سپاه که در سخنانی نسبت به دخالت سپاه درکودتای انتخاباتی اعتراف کرده است، به پنج سال زندان محکوم شده است. او هم اکنون در بند دو-الف سپاه در زندان اوین نگهداری می شود.
به گزارش "رسا" شامگاه پنجشنبه پانزده تن از نیروهای امنیتی با یورش به منزل بهزاد نبوی در حالی که تنها همسر او در منزل بود، پس از تفتیش منزل، کلیه کتابها، جزوه ها، کیس کامپیوتر، دست نوشته ها و همه مدارک این عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را با خود بردند.
 


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به norooz-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به norooz@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته