-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۸, یکشنبه

Latest News from Mizan Khabar for 05/08/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



rahimi

شنیده می شود معاون اول رئیس دولت به پنج سال حبس تعزیری، انفصال دائم از خدمات دولتی و رد مال نامشروع حاصل از معاملات محکوم شده است.

محمدرضا رحیمی که سمت معاون اول احمدی نژاد را بر عهده دارد و به اتهام اختلاس و فساد مالی تحت پیگرد قضایی بوده است به پنج سال حبس تعزیری ، انفصال دائم از خدمات دولتی و رد مال نامشروع حاصل از معاملات محکوم شده است.

پرونده این اختلاس که به پرونده فاطمی شهرت یافته است، اولین بار توسط نمایندگان مخالف احمدی نژاد در مجلس شورا طرح شد و توسط قوه قضاییه مورد رسیدگی قرار گرفت.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به mizankhabar-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به mizankhabar@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته