-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۱, شنبه

Lastest News from Shahrgon for 05/21/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



مونا نیازمند یاری از همه هموطنان خود برای رهایی از چنگالِ چنگارِ مرگ‌آفرین است. او نیاز به سلولهای بنیادی خون دارد. سلولهای بنیادی همساز و همگون که بتواند مونا را نجات دهد، بیشتر در میان هم‌قومهای او پیدا میشود. سازمان خون کانادا، همآهنگی لازم برای ایرانیانی را که نسبت به دیگر قوم‌های ساکن در کانادا شانس همگونی با سلولهای بنیادی خون مونا در آنها بیشتر است، انجام داده‌است. این سازمان، روز شنبه ۱۱ ماه جون را روز کمک به مونا اعلام کرده‌است. امکان این کمک رسانی در آن روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۵ عصر در پارک رویال وست ونکوور– جنب لندن دراگ، فراهم شده‌است. ماراتن کمک رسانی به مونا تا بازگشت دوباره زندگی به او را، هر چه مؤثرتر دنبال کنیم.Mona3

مونا از اتاق مراقبت‌های شدید در بیمارستان جکسون مموریال واقع در میامی – فلوریدا طی نامهای همه را مورد خطاب قرار میدهد و مینویسد: «متاسفانه پس از فقط چهارماه زندگی در آمریکا، در نوامبر سال ۲۰۰۷، پس از انجام آزمایش خون، بیماری نادر خونی در من تشخیص داده‌شد. من هم‌اکنون ۲۶ سال دارم و فارغ‌التحصیل دانشگاه شریف تهران هستم و دانشجوی دکترای مهندسی الکتریک در دانشگاه بین‌المللی فلوریدا.»

مونا چندین بار نمونه‌های سلولهای بنیادی را از طریق انتقال خون دریافت کرد اما هیچکدام با او همسازی نداشته و بنا به نظر پزشکان متخصص، شانس دریافت نمونه‌های خونی همساز، از سوی ایرانیان بسیار زیاد است اما این نمونه‌ها باید از کثرت بیشتری برخوردار باشند تا از میان آنها حتی یک نمونه همساز هم اگر یافته شود، مونا از چنگار مرگ‌آفرین رهایی مییابد.

مونا در بخش دیگری از نامه خود مینویسد:«من تقریبا به انتهای طناب زندگیام رسیدهام. چیزی که باعث میشود امیدم را از دست ندهم، کمک ایرانیانی مثل شماست که با اهدای فقط مقدار کمی از خون خود - که بدون درد و نیز هرگونه عمل جراحی است - میتواند زندگی را به من بازگرداند.»

در هفته‌های آینده تا روز برگزاری کمپین اهدای خون برای نجات مونا، باز با شما سخن خواهیم گفت.

When: June 11, 2011

Where: Park Royal Parking - Near London Drugs

Time: 11 am to 5 pm


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به shahrgon-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به shahrgon@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته