-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۱, شنبه

Best of Balatarin for 05/21/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




احمد توکلی، نماینده سرشناس اصولگرا طی مصاحبه ای ضمن تایید قدرت سازماندهی اجتماعی مهندس میر حسین موسوی برای مقابله با رهبری، احمدی نژاد را فاقد این قدرت و توان دانست. به گزارش دانشجو نیوز، احمد توکلی نماینده اصولگرای تهران در مجلس شورای اسلامی، طی مصاحبه ای با خبرگزاری حکومتی فارس با عنوان این مطلب که میر حسین موسوی دارای پایگاه اجتماعی ای بود که حتی اگر نمی خواست، می توانست مردم را علیه رهبری سازماندهی کند، گفت: در انتخابات سال 88 من به هيچ وجه از ايشان( احمدی نژاد) دفاع نكردم و به بزرگان كشور نيز اعلام كردم كه حمايت از ايشان را بر خودم حرام مي دانم. در عين حال اعلام كردم كه اضطرارا به ايشان راي مي دهم؛ علت اين راي اضطراري را آن زمان اعلام نكردم اما الان براي اولين بار در شكل رسانه اي مي گويم.
با ۲۸۶ امتیاز و ۷۵ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


تیم پاس همدان که با پاچه خواری و ولایت مداری می خواست در فوتبال بماند سقوط کرد تا همه عاقبت ولایت مداری و پاچه خواری رو ببینن این سقوط را به همه مردم ایران تبریک می گم. بر روی پیراهنشون زده بودن سبز فقط سبز علی رهبر فقط سید علی
با ۲۳۴ امتیاز و ۶۱ نظر فرستاده شده در بخش ورزش
نظرات

 


سایت‌های محافظه‌کار با حمله به محمد خاتمی اعلام کردند در وقایع پس از انتخابات تنها به علی خامنه‌ای «ظلم» شده و برخلاف گفته رئیس جمهور پیشین، ظلمی به مردم نشده که بخواهند آن را ببخشند.
با ۱۷۷ امتیاز و ۸۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


رییس مرکز پژوهش های مجلس دلیل رای ندادن خود به میر حسین موسوی در انتخابات سال 88 را افشا کرد. وی ضمن رد حمایت از احمدی نژآد در انتخابات گفت که به بزرگان كشور نيز اعلام كردم كه حمايت از ايشان را بر خودم حرام مي دانم. وی همچنین رای دادن احمدی نژآد را یک اضطرار خواند. احمد توکلی رییس مرکز پژوهش های مجلس گفت و گوی مفصلی با خبرگزاری فارس انجام داده است وی در این گفت و گو به بیان ابعاد تازه ای از ماجرای ادغام وزارت خانه ها پرداخت. وی ضمن بيان ريشه هاي اختلاف دولت و مجلس در اين قضيه دلايل خلاف مصلحت بودن عزل وزرا را شرح داد. جزئيات تازه اي از نشست لاريجاني و احمدي نژاد در حضور مقام معظم رهبري با موضوع ادغامها بخش ديگري از سخنان توكلي بود كه در اين گفت و گو به آن پرداخته شد. وي در عين حال با برخي ديگر هم عقيده است كه احتمالاً عزل 3 وزير نفت، صنايع و رفاه به دليل مساله داشتن آنها با فرد معلوم‌الحال كنار آقاي احمدي نژاد بوده است. بخشهاي پاياني اين گفت و گوي تفصيلي به حاشيه ها مي پردازد و وي به منتقداني كه مي گويند توكلي هميشه مخالف است، پاسخ مي دهد. وي با تصريح بر اينكه اكنون با دولت اختلاف مبنايي دارد، چون اصلي‌ترين افراد دور دكتر احمدي نژاد يا منحرفند يا متهم به فساد مالي يا هردو، براي اولين بار دليل اضطرار خود براي راي دادن به احمدي نژاد در انتخابات سال 88 را فاش مي كند. مشروح گفت و گو با احمد توكلي به شرح زير است: آقاي دكتر توكلي! با وجود آن كه شوراي نگهبان در خصوص ادغام وزارتخانه ها نظر خود را اعلام كرده است، اما باز هم شاهد برخي اختلاف نظرها ميان دولت و مجلس هستيم. اين اختلاف نظرها بر سر چيست؟ - فكر مي كنم علت اين موضوع به اصرار آقاي احمدي نژاد به روشي كه از ابتدا درست مي دانست، بازمي گردد و مي خواهد اين روش را بازسازي كند. به عنوان مثال هنگامي كه ايشان در حكم عزل وزيران صنايع و معادن، نفت و رفاه به ماده پنجاه و سوم قانون برنامه پنجم استناد مي كند و در حكم سرپرستي آقاي غضنفري و آقاي شيخ الاسلامي همين جمله را تكرار مي كند، واقعا تعجب آور است. چرا كه عزل يك وزير يا سرپرستي يك وزير ديگر بر يك وزارتخانه از لوازم ماده 53 برنامه پنجم نيست. ايشان فرض را بر اين گرفته كه چون تشخيصش در خصوص ادغام وزارتخانه نفت با نيرو و صنايع و معادن با بازرگاني درست است، در حال بازسازي همان روش سابق است.
با ۱۵۳ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


منبع فیسبوک انقلاب سوریه
با ۱۴۹ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


یکی شدن شعار معترضان سوری " ملت سقوط رژیم اسد را می خواهد"/کردها این کشور مردم را با نام " جمعه آزادی" به تظاهرات فراخواندند. شاهدان عینی از شهرهای مختلف سوریه روز جمعه 20-5-2011 اعلام کردند تقریبا تمامی شهرهای سوریه در پاسخ به فراخوان مخالفان دولت به خیابانها آمده وبر ضد رژیم بشار اسد شعار دادند. بر اساس این گزارش ها شهرهای دمشق پایتخت این کشور ، حمص، الزبدانی ، رستن ، الحسکه، دیر الزور ، البوکمال ، سویدا همچنین درعا وبانیاس تظاهرات ضد دولتی برگزار کردند. هنوز از عکس العمل نیروهای امنیتی سوریه نسبت به تظاهرات امروز مردم این کشور گزارشی مخابره نشده است. شاهدان عینی در تماس با العربیه اعلام کردند با وجود محاصره شهرهای درعا و بانیاس توسط نیروهای امنیتی مردم این دو شهر امروز جمعه تجمعات اعتراضی برگزار کردند. کردهای سوریه تظاهرات امروز را با نام " جمعه آزادی" نام گزاری کردند و مردم سوریه را برای شرکت در اعتراضات امروز فرا خواندند. کردهای سوریه در صفحه فیس بوک ویژه خود اعلام کردند که امروز را به شکل گسترده ای برگزار خواهند کرد. این درحالی است که باراک اوباما، رئیس جمهور امریکا در سخنرانی دیشب خود تصریح کرد شایسته است بشار اسد گفتگویی جدی را آغاز کند در غیر این صورت منزوی خواهد شد.
با ۱۳۷ امتیاز و ۱۸ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


حوادث بعد از انتخابات صحت این عرض من را نشان داد.آن روزها به مسئولان ستادهای سابقم در استانها و دوستانم كه هنوز رابطه ای با هم داریم، گفتم كه آقای موسوی دارای پایگاه اجتماعی‌ای است كه ولو نخواهد، قدرت ایجاد تحریك اجتماعی در برابر رهبری را دارد و احمدی نژاد دارای پایگاه اجتماعی است كه ولو بخواهد، قدرت تحریك اجتماعی در برابر رهبری را ندارد. به همین دلیل گفتم كه چون رهبری را ركن ركین كشور می دانم و هم از نظر اعتقادی و هم از نظر سیاسی اعتقاد دارم كه باید از ایشان تبعیت كنیم و ایشان با قدرت جامعه را هدایت كنند، چون مقابله با رهبری را سم مهلكی برای جامعه می دانم، اضطرارا به كسی كه حتی اگر بخواهد نمی تواند كاری كند رای می دهم و به كسی كه می تواند این تحرك را ایجاد كند ولو نخواهد رای نمی دهم گرچه مزیتی برای احمدی نژاد بر موسوی قائل نیستم به همین دلیل اضطرارا به احمدی نژاد رای می دهم. حوادث بعد از انتخابات و حوادث اطراف موضوع وزیر اطلاعات، صحت این عرض من را نشان داد كه متاسفانه اولی خواست و كرد ولی ناكام ماند و ظاهرا دومی هم خواست و چنان كه پیش‌بینی می شد بحمدالله، نشد. بنابراین اینگونه نیست كه من در انتخابات دهم از احمدی نژاد حمایت كرده باشم... اخیرا هم انحرافات فكری در اطراف ایشان زیاد شده و من از این كه در سال 88 از ایشان حمایت نكردم، پشیمان نیستم. الان اصلی ترین افراد دور احمدی نژاد را نگاه كنید، یا منحرفند یا متهم به فساد مالی یا هردو. این عدالت در توزیع قدرت است؟ شرایط امروز تغییر كرده است؛ چرا كه هم احمدی نژاد دیگر آن احمدی نژاد سابق نیست و هم كشور بیش از این تحمل برخی قانون شكنی ها را ندارد. در انتخابات سال 84 همان طور كه اشاره كردید، من در دور دوم از احمدی نژاد در مقابل آقای هاشمی رفسنجانی حمایت كردم؛ چرا كه در آن زمان رویكردهای احمدی نژاد بسیار قابل دفاع بود و امید می رفت كه كاركردهایش هم درست باشد. اما در انتخابات سال 88 من به هیچ وجه از ایشان دفاع نكردم و به بزرگان كشور نیز اعلام كردم كه حمایت از ایشان را بر خودم حرام می دانم. در عین حال اعلام كردم كه اضطرارا به ایشان رای می دهم؛ علت این رای اضطراری را آن زمان اعلام نكردم اما الان برای اولین بار در شكل رسانه ای می گویم.
با ۱۱۸ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


منابع نزدیک به مهدی کروبی، از رهبران مخالفان دولت ایران می گویند مسئولان امنیتی کشور با انتقال او و همسرش به مکانی دیگر موافقت کرده اند، تا ساکنان سایر واحدهای مسکونی مجتمع محل سکونت آنها بتوانند به خانه هایشان بازگردند.
با ۱۱۶ امتیاز و ۱۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


مهدی سحرخیز به خودنویس گفت که پرده گوش پدرش در اثر ضربه یک زندانی پاره شده است. ضارب یکی از «شرور»های زندانی در بند سیاسی رجایی‌شهر است که حدود دو هفته‌ پیش در درگیری با عیسی سحرخیز توی گوش این روزنامه‌نگار زده است. به گفته مهدی سحرخیز، پدرش و گروهی دیگر از زندانیان در اعتراض به عدم رسیدگی به وضعیت نا امن زندان و سهل‌انگاری در معالجه سحرخیز، دست به اعتصاب غذای نامحدود زده‌اند. عیسی سحرخیز برای چندمین بار قربانی خشونت شد. او که سال‌ها پیش مورد حمله دادستان فعلی کشور قرار گرفته بود (پرتاب قندان و گاز گرفتن توسط محسنی اژه‌ای)، پس از انتخابات دستگیر و به خاطر ضرب و جرح توسط بازجویانش تا مدت‌ها تحت درمان بود. سحرخیز این بار به‌وسیله یکی از زندانیان «شرور» که به بند سیاسی منتقل شده بود مورد حمله قرار گرفت که به خاطر شدت ضربه، دچار پارگی پرده گوش شده است. مهدی سحرخیز، پسر این روزنامه‌نگار که ساکن نیویورک است به خودنویس گفت علیرغم قول مقامات زندان، هنوز هیچ پزشکی به دیدار سحرخیز نرفته است و خانواده او نیز در دیدار روز پنجشنبه متوجه این مساله شده است. مهدی سحرخیز همچنین گفت که پدرش به همراه چند زندانی دیگر از جمله کیوان صمیمی در اعتراض به وضع موجود در زندان از ۶ روز پیش دست به اعتصاب غذای نامحدود زده است. او همچنین گفت که به خاطر محدودیت در ارتباط خانواده با پدرش و تعطیلی‌های آینده در روز ملاقات آقایان زندانی، و همچنین محدودیت تماس تلفنی که از سوی مسوولان بر زندانیان تحمیل شده، تا نزدیک به یک ماه بعد نمی‌توانند هیچ خبری از عیسی سحرخیز داشته باشند که موجب افزایش نگرانی اعضای خانواده او شده است. سحرخیز با وجود تقاضای خانواده، حاضر به شکستن اعتصاب غذای خود نشده و بنا به گفته همسرش، بیش از ۶ کیلو در طی ۶ روز گذشته وزن کم کرده است. مهدی سحرخیز در پایان به خودنویس گفت که مجید توکلی دیروز به اصرار اطرافیان اعتصاب غذایخود را شکسته است.
با ۱۱۴ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


یک نماینده اصولگرای مجلس ضمن انتقاد شدید از دولت احمدی نژاد و عملکرد آن، گفته است که مزیتی برای وی نسبت به میرحسین موسوی قایل نیست. خبرگزاری فارس متن مصاحبه ای مفصل را با احمد توکلی، نماینده اصولگرا و رئیس مرکز پژوهش های مجلس، منتشر کرده که وی در آن، دیدگاه خود در مورد اختلافات بین مجلس و دولت را شرح داده و ضمن وارد کردن اتهاماتی علیه افراد نزدیک به محمود احمدی نژاد، رئیس دولت را به قانون شکنی متهم کرده است در بخشی از این گفتگو، مصاحبه کننده گفت که از آقای توکلی انتقاد شده است که با وجود حمایت از محمود احمدی نژاد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۴ و انتخابات سال ۱۳۸۸، بازهم با سیاست های رئیس جمهوری و دولت مخالفت می کنداین نماینده مجلس در عین حال حمایت از آقای احمدی نژاد در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۸ را رد کرد و گفت: "من به هیچوجه از ایشان دفاع نکردم و به بزرگان کشور نیز اعلام کردم که حمایت از ایشان را بر خود حرام می دانم و در عین حال، اضطرارا به ایشان رای می دهم." احمد توکلی توضیح داد که احساس "اضطرار" در رای دادن به آقای احمدی نژاد از "پایگاه اجتماعی" وی در برابر میرحسین موسوی، نامزد اصلاح طلب در این انتخابات، ناشی می شداحمد توکلی توضیح داد که احساس "اضطرار" در رای دادن به آقای احمدی نژاد از "پایگاه اجتماعی" وی در برابر میرحسین موسوی، نامزد اصلاح طلب در این انتخابات، ناشی می شدوی اظهار داشت که در آن زمان، در توجیه رای به احمدی نژاد به دوستان خود گفته بود: "آقای موسوی دارای پایگاهی اجتماعی است که ولو نخواهد، قدرت ایجاد تحریک اجتماعی در برابر رهبری را دارد، و آقای احمدی نژاد دارای پایگاهی اجتماعی است که ولو بخواهد، قدرت تحریک اجتماعی در برابر رهبری را ندارد."وی اظهار داشت که در آن زمان، در توجیه رای به احمدی نژاد به دوستان خود گفته بود: "آقای موسوی دارای پایگاهی اجتماعی است که ولو نخواهد، قدرت ایجاد تحریک اجتماعی در برابر رهبری را دارد، و آقای احمدی نژاد دارای پایگاهی اجتماعی است که ولو بخواهد، قدرت تحریک اجتماعی در برابر رهبری را ندارد.این نماینده مجلس با تاکید بر "لزوم تبعیت" از رهبری و اینکه"مقابله با رهبری را سم مهلکی" برای جامعه می داند، تلویحا آقای احمدی نژاد را متهم کرد که اخیرا در صدد مقاومت در برابر خواست آیت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی، بر آمده اما در این زمینه، ناکام مانده است.
با ۱۱۴ امتیاز و ۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


کلینتون پیرامون تغییرات در رابطه با مدت اعتبار روادید برای متقاضیان دانشجوی ایرانی در رده های F, J و M
با ۱۰۸ امتیاز و ۲۸ نظر فرستاده شده در بخش دانش و فناوری
نظرات

 


به آتش کشاندن پرچم حزب‌الله به دست مردم سوریه
با ۹۳ امتیاز و ۱۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


چکیده :در توزیع ثروت نیز کار و اکرام انسان ها به عدالت نزدیکتر است تا اعانه پرداخت کردن. طرح سهام عدالت که من در سال 84 قبل از آقای احمدی نژاد و دیگران مطرح کردم، اصلا اینگونه نبود. اهدافی داشت که مشارکت مردم را در تشکیل سرمایه بالا ببرد و منبع کسب درآمد را با این مشارکت برای اکثریت ملت ایران متنوع سازد تا کارایی و عدالت با هم تعقیب شود. در حالی که هم اکنون این شیوه احمدی نژاد ضد کارآیی عمل می کند و با ایجاد درآمد بدون مشارکت در بلند مدت ضد عدالت نیز خواهد شد....
با ۹۲ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


این فیلم نیست » تازه ترین کار جعفر پناهی که برای نخستین بار عصر پنجشنبه در فستیوال کن بنمایش درآمد، یکروز از زندگی پناهی را به تصویر میکشد که وی در انتظار تجدیدنظر در مورد حکم حبس و نیز بیست سال ممنوعیت فیلمسازی و ممنوع الخروجی خود است. کمپین بین المللی حمایت از جعفر پناهی https://www.facebook.com/JafarPanahi
با ۸۵ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش هنر و ادبیات
نظرات

 


براساس گزارش برخی افراد منسوب به رهبران معترضان در ایران، مسوولان امنیتی جمهوری اسلامی با انتقال مهدی کروبی و همسرش به مکانی دیگر موافقت کرده‌اند، تا ساکنان سایر واحدهای مسکونی مجتمع محل سکونت آن‌ها بتوانند به خانه‌هایشان بازگردند. به گزارش بی‌بی‌سی، مجتبی واحدی، مشاور ارشد مهدی کروبی در گفت‌وگویی ضمن تایید این خبر گفت که در حال حاضر فاطمه کروبی، همسر آقای کروبی برای ترتیب دادن مقدمات این انتقال به‌طور موقت از حصر خارج شده است. به گفته مجتبی واحدی این مجتمع آپارتمانی ۸ واحد مسکونی دارد که ۴ واحد آن به مهدی کروبی و فرزندانش تعلق دارد و ۴ واحد دیگر متعلق به افراد دیگری است. مشاور مهدی کروبی می‌گوید آقای کروبی تا به حال چندین بار از نیروهای امنیتی خواسته بود اجازه دهند آن‌ها به مکان دیگری منتقل شوند تا ساکنان واحدهای دیگر این مجتمع آپارتمانی بتوانند به خانه‌هایشان برگردند، اما هر بار با این درخواست مخالفت می‌شد. در روز سوم اردیبهشت ماه امسال برای نخستین بار در چند ماه گذشته به فاطمه کروبی اجازه داده شد برای درمان پزشکی چند روز از خانه خارج شود. اکنون بار دیگر با خروج خانم کروبی از منزل موافقت شده و او در پی یافتن مکانی دیگری است تا محل حبس او و همسرش به آن‌جا منتقل شود، اما به گفته مجتبی واحدی با توجه به این‌که نیروهای امنیتی برای چنین مکانی «ویژگی‌های خاصی» تعریف کرده‌اند، هنوز خانواده آقای کروبی چنین محلی را پیدا نکرده‌اند. لازم به یادآوری است تنها چند روز پس از تظاهرات مخالفان در ایران در روز ۲۵ بهمن ماه سال گذشته، نیروهای امنیتی با مراجعه به منزل مسکونی مهدی کروبی و همسرش آن‌ها را تحت بازداشت خانگی قرار دادند و دیگر واحدهای مسکونی مجتمع محل اقامت آقای کروبی را هم تخلیه کردند.
با ۸۵ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


احمد توکلی این نماینده ی دشمن شکن در حال میل کردن گه با گلاب هستند. وی در اعترافی جالب از قدرت مردم سخن گفته و پایگاه اجتماعی میر حسین موسوی در بین مردم. فقط میماند یک سوال که این جماعت کاسه لیس درباری چرا سعی میکنند ان گهی ر که میل کردند بالا نمی اورند و مدام به دنبال گلاب میگردند تا بلکه مزه ی تعفن را حس نکنن!
با ۸۳ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


آتش زدن پرچم حزب ‌الله بدست معترضان سوری
با ۸۱ امتیاز و ۸ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


1- منویات رهبری، مصوبه شورای عالی امنیت ملی و آغاز حصر در تاریخ 23 آبان 1377 آيت الله منتظري سخنانی را ایراد کردند که بر دو محور اصلی لزوم صيانت از مرجعيت شيعه و حفظ استقلال آن از حکومت و قلمرو اختيارات ولیّ فقيه و اختيارات قانوني ريیس جمهور و ضرورت پاسداری از آرا و مطالبات مردم در دوم خرداد 76 توسط رئیس جمهور استوار بود. چهار روز بعد از ایراد این سخنرانی، هزاران نیرو از شهرهای مختلف به قم اعزام و در مقابل دفتر، محل سکونت و حسینیه ایشان اجتماع کرده و ضمن هتک حرمت و شکستن شیشه های این ساختمان ها، شعار های تند و رکیکی را علیه مرحوم منتظری سر دادند و در پایان نیز با قطعنامه از پیش تدارک شده ای خواهان برخورد با ایشان شدند. حدود یک هفته بعد از این واقعه، شورای عالی امنیت ملی به ریاست سیدمحمد خاتمی(رئیس جمهور وقت) و با ترکیب اعضای دارای حق رای این شورا به اسامی آقایان: علی اکبر ناطق نوری(رئیس وقت مجلس)، محمد یزدی(رئیس وقت قوه قضائیه)، کمال خرازی(وزیر امور خارجه وقت)، دری نجف آبادی(وزیر وقت اطلاعات)، عبدالله نوری(وزیر وقت کشور)، محمد علی نجفی(رئیس وقت سازمان امور برنامه و بودجه)، حسن فیروز آبادی(رييس ستاد فرماندهي كل نيروهاي مسلح) و همچنین حسن روحانی(دبیر وقت شورا) و علی لاریجانی(رئیس کنونی مجلس که پس از فوت سیداحمد خمینی جانشین او شده بود) به عنوان دو نماينده منتخب رهبري تشکیل و با اشاره به بعضی از همان دلایلی که در قطعنامه معترضین آمده بود، حبس خانگی آیت الله منتظری را به تصویب رساند تا پس از تائید مقام رهبری به اجراء در آید! در پی این مصوبه، آقای منتظری بیش از 5 سال در خانه خود حبس گردید و در طول این مدت تحت کنترل و نظارت شدید نیروهای نظامی مستقر در محل قرار داشت و تنها بستگان درجه یک ایشان اجازه دیدار و ملاقات با این مرجع را داشتند، تاجائیکه بنا بر ادعای سرکار خانم "زهرا ربانی املشی" عروس آیت الله منتظری، حتی دکترهایی که برای مداوای این مرجع تقلید می آمدند تا مدتی "به صورت قاچاقی از پشت بام خانه همسایه به منزل ایشان می‌رفتند و رنج و عواقب این کار را به جان می‌خریدند"!2(اینجا)
با ۷۹ امتیاز و ۴۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی، روسیه و چین در شهر حماه
با ۷۸ امتیاز و ۱۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


مهدی سحرخیز در گفتگو با خودنویس، خبر از برخورد فیزیکی منجر به پاره شدن پرده گوش پدرش داد. ضارب یکی از «شرور»های زندانی در بند سیاسی رجایی‌شهر است که حدود دو هفته‌ پیش در درگیری با عیسی سحرخیز توی گوش این روزنامه‌نگار زده و آسیب برگشت ناپذیری را متوجه سحرخیز کرده است. به گفته مهدی سحرخیز، پدرش و گروهی دیگر از زندانیان در اعتراض به این وضعیت دست به اعتصاب غذای نامحدود زده‌اند. عیسی سحرخیز برای چندمین بار قربانی خشونت شد. او که سال‌ها پیش مورد حمله دادستان فعلی کشور قرار گرفته بود (پرتاب قندان و گاز گرفتن توسط محسنی اژه‌ای)، پس از انتخابات دستگیر و به خاطر ضرب و جرح توسط بازجویانش تا مدت‌ها تحت درمان بود. سحرخیز این بار به‌وسیله یکی از زندانیان «شرور» که به بند سیاسی منتقل شده بود مورد حمله قرار گرفت که به خاطر شدت ضربه، دچار پارگی پرده گوش شده است. مهدی سحرخیز، پسر این روزنامه‌نگار که ساکن نیویورک است به خودنویس گفت علیرغم قول مقامات زندان، هنوز هیچ پزشکی به دیدار سحرخیز نرفته است و خانواده او نیز در دیدار روز پنجشنبه متوجه این مساله شده است. مهدی سحرخیز همچنین گفت که پدرش به همراه چند زندانی دیگر از جمله کیوان صمیمی در اعتراض به وضع موجود در زندان از ۶ روز پیش دست به اعتصاب غذای نامحدود زده است. او همچنین گفت که به خاطر محدودیت در ارتباط خانواده با پدرش و تعطیلی‌های آینده در روز ملاقات آقایان زندانی، و همچنین محدودیت تماس تلفنی که از سوی مسوولان بر زندانیان تحمیل شده، تا نزدیک به یک ماه بعد نمی‌توانند هیچ خبری از عیسی سحرخیز داشته باشند که موجب افزایش نگرانی اعضای خانواده او شده است. سحرخیز با وجود تقاضای خانواده، حاضر به شکستن اعتصاب غذای خود نشده و بنا به گفته همسرش، بیش از ۶ کیلو در طی ۶ روز گذشته وزن کم کرده است. مهدی سحرخیز در پایان به خودنویس گفت که مجید توکلی دیروز به اصرار اطرافیان اعتصاب غذای خود را شکسته است.
با ۷۷ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


داستان حضور پاس همدان هم در لیگ برتر در نوع خودش جالب بود. همدان که همواره تلاش می کند تا در هیچ زمینه ای از کرمانشاه عقب نماند و به امید این که روزی مرکزیت غرب ایران را از دست کرمانشاه بیرون بکشد درست در زمانی که شیرین فراز به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد همدانی ها هم بی کار ننشستند و به لطف بهروز مرادی استاندار کرمانشاهی همدان امتیاز تیم با ریشه پاس تهران را به همدان منتقل کردند تا حرفی برای گفتن داشته باشند. در آخرین هفته رقابت های لیگ دهم پاس با شکست در برابر استقلال تهران در خانه و با توجه به پیروزی نفت تهران و تساوی راه اهن این تیم بی ریشه پاس همدان بود که همراه با تیم های پیکان و استیل آذین به لیگ دسته یک سقوط کردند.
با ۷۵ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش ورزش
نظرات

 


...آن روزها به مسئولان ستادهاي سابقم در استانها و دوستانم كه هنوز رابطه اي با هم داريم، گفتم كه آقاي موسوي داراي پايگاه اجتماعي‌اي است كه ولو نخواهد، قدرت ايجاد تحريك اجتماعي در برابر رهبري را دارد و آقاي احمدي نژاد داراي پايگاه اجتماعي است كه ولو بخواهد، قدرت تحريك اجتماعي در برابر رهبري را ندارد. به همين دليل گفتم كه چون رهبري را ركن ركين كشور مي دانم و هم از نظر اعتقادي و هم ازنظر سياسي اعتقاد دارم كه بايد از ايشان تبعيت كنيم و ايشان با قدرت جامعه را هدايت كنند، چون مقابله با رهبري را سم مهلكي براي جامعه مي دانم، اضطرارا به كسي كه حتي اگر بخواهد نميتواند كاري كند راي مي دهم و به كسي كه مي تواند اين تحرك را ايجاد كند ولو نخواهد راي نمي دهم گرچه مزيتي براي احمدي نژاد بر موسوي قائل نيستم به همين دليل اضطرارا به احمدي نژاد راي مي دهم. حوادث بعد از انتخابات و حوادث اطراف موضوع وزير اطلاعات، صحت اين عرض من را نشان داد كه متاسفانه اولي خواست و كرد ولي ناكام ماند و ظاهرا دومي هم خواست و چنان كه پيش‌بيني ميشد بحمدالله، نشد. بنابراين اينگونه نيست كه من در انتخابات دهم از آقاي احمدي نژاد حمايت كرده باشم. اما حتي اگر حمايت مي كردم،مشروط به صحت كاركرد و پيش نيامدن تغيير در رويكرد بود؛ يعني بايد ثبات رويكرد را مشاهده مي كردم و كاركرد درست مي شد تاحمايت من ادامه پيدا كند. البته ايشان در دوره اول رويكردهاي خوبي داشت اما در عين حال كاركردهاي ايشان قابل انتقاد بود. رفته رفته مديريت سياسي اقتصادي كشور رويكردهاي مساله داري پيدا كرد و به همين دليل در دوره دوم از ايشان حمايت نكردم. اخيرا هم انحرافات فكري در اطراف ايشان زياد شده و من از اين كه در سال 88 از ايشان حمايت نكردم، پشيمان نيستم...
با ۷۵ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


۳۰,۰۲,۱۳۹۰ کلمه - مهدی محمودیان که در اعتصاب غذای تر بسر می برد، از همه ملت خواسته است که بهیچوجه از خواسته خود کوتاه نیایند. . به گزارش رسیده به جرس، این زندانی سیاسی که بخاطر افشای شکنجه های روحی و جسمی و تجاوز به انفرادی منتقل شده بود، پس از اعتصاب غذا و وخامت حالش به بند عمومی منتقل شد. او در دیدار اخیر خود با خانواده از همه ملت خواسته است که به هیچ وجه از خواسته خود کوتاه نیایند. افشاگر جنایات کهریزک با تقدیر از همراهی مردم گفته است: هم می دانیم که اعتصاب غذا لطمات جبران ناپذیری به ما خواهد زد اما آنچه مهم هست هدف همه ما یعنی اصلاح وضع کنونی جامعه است. حتی شاید در این راه من یا دیگران دوستان جان خود را از دست بدهیم اما به هیچ وجه شماها نبایستی دست از ادامه تلاش برای اصلاح جامعه بردارید و یا هدفتان را تغییر دهید. وی با اشاره به شرایط نامناسب زندان، از اعتصاب غذای نامحدود خبر داده و افزوده است: باید بدانید که تاکنون مسئولین زندان به خواسته های ما عمل نکرده اند و به این دلیل اعتصاب غذای موقت و چند روزه ما در صورت نپذیرفتن خواسته های به حق و قانونی ما از سوی مسئولین زندان از روز یکشنبه اول خرداد بصورت دائمی در خواهد آمد شاید که از این طریق قانون شکنان و تضییع کنندگان حقوق مردم سر عقل بیایند و به خواسته های ما جامه عمل بپوشند." گفتنی است مهدی محمودیان بر اثر اعتصاب غذاهای اخیر حداقل ۱۵ تا ۲۰ کیلو وزن کم کرده و آثار ضعف و بیماری کاملا در چهره اش مشهود است
با ۷۳ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


با استناد به اسناد ویکی لیکس از همکاری دولت روسیه با اسراییل به منظور خرابکاری در تاسیسات اتمی ایران خبر داده و می نویسد درسال ۲۰۰۶ پوتین دستور خرابکاری در تاسیسات هسته ای ایران را داد. روزنامه می نویسد جزییات گفتگوی گیدیون فرانک، رییس کمیسیون انرژی اتمی اسراییل، با ریچارد جونز، سفیر آمریکا دراسراییل، درسند ویکی لیکس آمده است. فرانک در دیدار با سفیر گفته است محرمانه با سه مقام روس یعنی سرگی ایوانف، وزیر دفاع، سرگی لاوروف، وزیر خارجه، و سرگی کریلنکو، رییس کمیسیون انرژی اتمی روسیه، دیدار کرده و پوتین شخصاً دستور خرابکاری در تاسیسات اتمی ایران را صادرکرده بود. وال استریت جورنال در مقاله دیگری با اشاره به سخنان رییس جمهوری آمریکا در روز پنجشنبه درباره تحولات جاری خاورمیانه می نویسد پرزیدنت اوباما دراین اظهارات، سیاست واشنگتن در باره بزرگترین چالش سیاست خارجی پس از فروپاشی دیوار برلین و کمونیسم را ترسیم می کند.
با ۷۰ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


هواداران جنبش مردمی سبز ایران مهندس میر حسین موسوی را به عنوان رئیس جمهور برگزیدند.... و هیچگاه قاتل فرزندان این مملکت را مظلوم نمی دانند شما خوب می دانید که کشتار جوانان بی گناه و شکنجه های قرون وسطایی و بسیاری از جنایات و اعمال زشت و کثیف بدستور اقای خامنه ای بوده است
با ۶۷ امتیاز و ۹ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


صدای امریکا- ایالات متحده آمریکا خواهان پایان دادن به آنچه کشتار با انگیزه سیاسی در ایران نامید، شده است. سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه همچنین تهران را به آزادی زندانیان سیاسی و صدور اجازه بازدید فرستاده سازمان ملل متحد از ایران فراخواند. مارک تونر با اشاره به اعدام اخیر عبدالله و محمد فتحی بر غیرشفاف بودن دادگاه های ایران و غیرمنطبق بودن روند محاکمه با معیارهای سیاسی و مدنی بین المللی و نیز قانون اساسی جمهوری اسلامی تاکید کرد.
با ۵۶ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


مهدی سحرخیز به خودنویس گفت که پرده گوش پدرش در اثر ضربه یک زندانی پاره شده است. ضارب یکی از «شرور»های زندانی در بند سیاسی رجایی‌شهر است که حدود دو هفته‌ پیش در درگیری با عیسی سحرخیز توی گوش این روزنامه‌نگار زده است. به گفته مهدی سحرخیز، پدرش و گروهی دیگر از زندانیان در اعتراض به عدم رسیدگی به وضعیت نا امن زندان و سهل‌انگاری در معالجه سحرخیز، دست به اعتصاب غذای نامحدود زده‌اند. عیسی سحرخیز برای چندمین بار قربانی خشونت شد. او که سال‌ها پیش مورد حمله دادستان فعلی کشور قرار گرفته بود (پرتاب قندان و گاز گرفتن توسط محسنی اژه‌ای)، پس از انتخابات دستگیر و به خاطر ضرب و جرح توسط بازجویانش تا مدت‌ها تحت درمان بود. سحرخیز این بار به‌وسیله یکی از زندانیان «شرور» که به بند سیاسی منتقل شده بود مورد حمله قرار گرفت که به خاطر شدت ضربه، دچار پارگی پرده گوش شده است. مهدی سحرخیز، پسر این روزنامه‌نگار که ساکن نیویورک است به خودنویس گفت علیرغم قول مقامات زندان، هنوز هیچ پزشکی به دیدار سحرخیز نرفته است و خانواده او نیز در دیدار روز پنجشنبه متوجه این مساله شده است. مهدی سحرخیز همچنین گفت که پدرش به همراه چند زندانی دیگر از جمله کیوان صمیمی در اعتراض به وضع موجود در زندان از ۶ روز پیش دست به اعتصاب غذای نامحدود زده است. او همچنین گفت که به خاطر محدودیت در ارتباط خانواده با پدرش و تعطیلی‌های آینده در روز ملاقات آقایان زندانی، و همچنین محدودیت تماس تلفنی که از سوی مسوولان بر زندانیان تحمیل شده، تا نزدیک به یک ماه بعد نمی‌توانند هیچ خبری از عیسی سحرخیز داشته باشند که موجب افزایش نگرانی اعضای خانواده او شده است. سحرخیز با وجود تقاضای خانواده، حاضر به شکستن اعتصاب غذای خود نشده و بنا به گفته همسرش، بیش از ۶ کیلو در طی ۶ روز گذشته وزن کم کرده است. مهدی سحرخیز در پایان به خودنویس گفت که مجید توکلی دیروز به اصرار اطرافیان اعتصاب غذایخود را شکسته است.
با ۵۴ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


تظاهرات نوجوانان سوری با شعار ملت سقوط رژیم اسد را می خواهد
با ۵۳ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


عیسی سحرخیز، روزنامه نگار زندانی، مجدداً مورد حمله قرار گرفت. به نوشتهء دانشجو نیوز، مهدی سحرخیز فرزند عیسی سحرخیز،گفت که پرده گوش پدرش در اثر ضربه یک زندانی پاره شده است. ضارب یکی از «شرور»های زندانی در بند سیاسی رجایی‌شهر است که حدود دو هفته‌ پیش در درگیری با عیسی سحرخیز توی گوش این روزنامه‌نگار زده است. به گفته مهدی سحرخیز، پدرش و گروهی دیگر از زندانیان در اعتراض به عدم رسیدگی به وضعیت نا امن زندان و سهل‌انگاری در معالجه سحرخیز، دست به اعتصاب غذای نامحدود زده‌اند. عیسی سحرخیز برای چندمین بار قربانی خشونت شد. او که سال‌ها پیش مورد حمله دادستان فعلی کشور قرار گرفته بود (پرتاب قندان و گاز گرفتن توسط محسنی اژه‌ای)، پس از انتخابات دستگیر و به خاطر ضرب و جرح توسط بازجویانش تا مدت‌ها تحت درمان بود. سحرخیز این بار به‌وسیله یکی از زندانیان «شرور» که به بند سیاسی منتقل شده بود مورد حمله قرار گرفت که به خاطر شدت ضربه، دچار پارگی پرده گوش شده است. مهدی سحرخیز، پسر این روزنامه‌نگار که ساکن نیویورک است به خودنویس گفت علیرغم قول مقامات زندان، هنوز هیچ پزشکی به دیدار سحرخیز نرفته است و خانواده او نیز در دیدار روز پنجشنبه متوجه این مساله شده است. مهدی سحرخیز همچنین گفت که پدرش به همراه چند زندانی دیگر از جمله کیوان صمیمی در اعتراض به وضع موجود در زندان از ۶ روز پیش دست به اعتصاب غذای نامحدود زده است. او همچنین گفت که به خاطر محدودیت در ارتباط خانواده با پدرش و تعطیلی‌های آینده در روز ملاقات آقایان زندانی، و همچنین محدودیت تماس تلفنی که از سوی مسوولان بر زندانیان تحمیل شده، تا نزدیک به یک ماه بعد نمی‌توانند هیچ خبری از عیسی سحرخیز داشته باشند که موجب افزایش نگرانی اعضای خانواده او شده است. سحرخیز با وجود تقاضای خانواده، حاضر به شکستن اعتصاب غذای خود نشده و بنا به گفته همسرش، بیش از ۶ کیلو در طی ۶ روز گذشته وزن کم کرده است. مهدی سحرخیز در پایان به خودنویس گفت که مجید توکلی دیروز به اصرار اطرافیان اعتصاب غذای خود را شکسته است.
با ۴۹ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


سحام نیوز: مهدی سحرخیز به سایت خودنویس گفت که پرده گوش پدرش در اثر ضربه یک زندانی پاره شده است. ضارب یکی از «شرور»های زندانی در بند سیاسی رجایی‌شهر است که حدود دو هفته‌ پیش در درگیری با عیسی سحرخیز توی گوش این روزنامه‌نگار زده است. به گفته مهدی سحرخیز، پدرش و گروهی دیگر از زندانیان در اعتراض به عدم رسیدگی به وضعیت نا امن زندان و سهل‌انگاری در معالجه سحرخیز، دست به اعتصاب غذای نامحدود زده‌اند. به گزارش دانشجونیوز، عیسی سحرخیز برای چندمین بار قربانی خشونت شد. او که سال‌ها پیش مورد حمله دادستان فعلی کشور قرار گرفته بود (پرتاب قندان و گاز گرفتن توسط محسنی اژه‌ای)، پس از انتخابات دستگیر و به خاطر ضرب و جرح توسط بازجویانش تا مدت‌ها تحت درمان بود. سحرخیز این بار به‌وسیله یکی از زندانیان «شرور» که به بند سیاسی منتقل شده بود مورد حمله قرار گرفت که به خاطر شدت ضربه، دچار پارگی پرده گوش شده است. مهدی سحرخیز، پسر این روزنامه‌نگار که ساکن نیویورک است به خودنویس گفت علیرغم قول مقامات زندان، هنوز هیچ پزشکی به دیدار سحرخیز نرفته است و خانواده او نیز در دیدار روز پنجشنبه متوجه این مساله شده است. مهدی سحرخیز همچنین گفت که پدرش به همراه چند زندانی دیگر از جمله کیوان صمیمی در اعتراض به وضع موجود در زندان از ۶ روز پیش دست به اعتصاب غذای نامحدود زده است. او همچنین گفت که به خاطر محدودیت در ارتباط خانواده با پدرش و تعطیلی‌های آینده در روز ملاقات آقایان زندانی، و همچنین محدودیت تماس تلفنی که از سوی مسوولان بر زندانیان تحمیل شده، تا نزدیک به یک ماه بعد نمی‌توانند هیچ خبری از عیسی سحرخیز داشته باشند که موجب افزایش نگرانی اعضای خانواده او شده است. سحرخیز با وجود تقاضای خانواده، حاضر به شکستن اعتصاب غذای خود نشده و بنا به گفته همسرش، بیش از ۶ کیلو در طی ۶ روز گذشته وزن کم کرده است. مهدی سحرخیز در پایان به خودنویس گفت که مجید توکلی دیروز به اصرار اطرافیان اعتصاب غذایخود را شکسته است.
با ۴۸ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به unsubscribe@balatarin.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به subscribe@balatarin.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته