-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۴, شنبه

متن پیاده شده روز چهارشنبه 21 اردیبهشت 90

 

سلام،

امروز چهارشنبه 21 اردیبهشت 90، 11 می 2011 میلادی

در مورد 15 موضوع امروز صحبت می کنیم.

موضوع اول اینکه حکم 2 سال زندان برای وحید لعلی پور، همسر مهدیه گلرو از مبارزین جنبش دانشجویی در دادگاه تجدید نظر تایید شد.

نکته دوم اینکه هانیه فرشی از هموطنان تبریزی ما که از تیرماه سال گذشته دستگیر شده، بیش از 10 ماه است که در زندان اوین در بازداشت موقت بسر می برد و در مورد حال او نگرانیهایی ابراز شده بخصوص حال روحی او به دلیل فشارهای زیادی که به وی وارد شده.

نکته سوم اینکه آقای محمد کاشانی فر از اعضای فرقه دراویش نعمت اللهی در شهر گناباد روز گذشته دستگیر شد.

نکته چهارم اینکه سایت ندای انقلاب که از سایتهای نزدیک به کودتاچیان است شایع کرده که آقای کروبی دچار حمله قلبی شده. آقای واحدی نماینده آقای کروبی این خبر را تکذیب کرده.

نکته پنجم اینکه آقای مهندس موسوی اجازه پیدا نکرد که در مراسم چهلم پدرش شرکت کند. البته دختر بزرگ ایشان موفق شده که با او ملاقات داشته باشد.

نکته ششم اینکه خانم کلینتون در صحبتی اعلام کرده که حمایت از فعالان حقوق بشر و دموکراسی در ایران بیش از گذشته واجب شده.

نکته هفتم اینکه مجلس طرحی را که به دنبال حرفهای آقای خامنه ای در واقع برای سلب اختیاراز خودش تهیه کرده بود، در شور اول با 154 رای موافق تصویب کرد. آقای علی مطهری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که سند بردگی خودمان را به دست خودمان امضاء نکنیم. قبلاً آقای کروبی در مورد این طرح به مجلس هشدار داده بود که این ننگ را برای خودتان نخرید. به نظر می رسد که اگر مجلس شورای اسلامی این طرح را نهایی کند و تصویب کند این ننگ را برای خودش خریده و احتمالاً بی شخصیت ترین و نوکر صفت ترین مجلس طول 32 سال گذشته جمهوری اسلامی باید لقب بگیرد.

نکته هشتم اینکه سه خبرنگار حامی دولت از نویسندگان سایتهای حامی آقای مشایی و طرفداران دولت، تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

نکته نهم اینکه پاره ای محافل مطرح کردند عکسهایی را که حساب شده سایت رهبری قرار داده از شرکت احمدی نژاد در مراسم بیت رهبری و برخورد آقای خامنه ای با او درواقع یک حرکت سیاسی حساب شده است که احمدی نژاد را به شدت تحقیر کرده. با حمله به اطرافیان آقای احمدی نژاد، آنها هم متقابلاً حمله خود را به آقای قالیباف شروع کردند. آقای جوانفکر مطلبی نوشته، دیگران نوشتند، چرا که قالیباف کسی است که سایتهای او بخصوص اولین کسانی بودند که این داستان جن گیر و رمال و غیره را مطرح کردند. خبرهایی هم رسیده که این جن گیرها و رمالهایی را هم که دستگیر کردند اتهامشان این است که اجنه ای را به تسخیر آقای رحیم مشایی در آورده بودند که برود برایشان از بیت رهبری خبر کسب کند.

نکته دهم اینکه دادگاه ویژه مداحان تشکیل شده. بعد از دادگاه ویژه روحانیت دادگاه ویژه مداحان هم قرار است شکل بگیرد و در واقع اینها هم به صورت یک تافته جدا بافته و یک طبقه در بیایند. سلسله مراتب مذهبی شیعه که از مراجع تقلید شروع شد در جمهوری اسلامی بعد به منبریهایی مثل آقای خامنه ای و آقای ناطق نوری و غیره و غیره ختم شد و در دولت آقای احمدی نژاد حکومت به مداح ها رسیده.

نکته یازدهم اینکه مجلس سن بازنشستگی کارکنان وزارت اطلاعات را از 60 سال به 65 سال افزایش داده. موج تقاضای بازنشستگی بخصوص در بین قدیمی های وزارت اطلاعات به دلیل دست اندازی سپاه بر روی آن افزایش پیدا کرده و مجلس سعی کرده با این مصوبه جلوی رفتن انها از وزرات اطلاعات را بگیرد.

نکته دوازدهم اینکه سایت عماریون خبر داده که لباس شخصی هاییکه در مسابقه پرسپولیس با الاتحاد عربستان  شعارهایی به نفع بحرین داده بودند از طرف پلیس به شدت کتک خوردند. این حادثه در مسابقه الشباب و ذوب آهن هم تکرار شد و حدود پنجاه نفر تا صد نفر به نام دانشجویان بسیجی از همین لباس شخصی ها دوباره شعارهایی بر ضد عربستان دادند که نزدیک بود نماینده فیفا به دلیل دخالت سیاست در ورزش مسابقه را متوقف کند. بعد از این مسابقه این لباس شخصی ها مورد تعرض مردم قرار گرفتند و پلیس مانع از درگیری آنها شد. برای روز جمعه مسابقه استقلال و النصر هم همین تدارک شده و احتمالاً بازهم درگیری رخ خواهد داد.

نکته سیزدهم اینکه شرکت روسی سازنده نیروگاه بوشهر اعلام کرده که بارگذاری در نیروگاه بوشهر بعد از مدتها وقفه و بعد از چند بار بار گذاشتن و برداشتن دوباره از سر گرفته شده و احتمالاً18 تیر ماه برق این نیروگاه می تواند وارد مدار شود اگر مشکل فنی دیگری بوجود نیاید. همین طور آقای جلیلی پاسخ خانم اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را داده و در آن آمادگی ایرن را برای مذاکره اعلام کرده بر دو پایه اساسی احترام به حقوق ملتها و پرهیز از بکارگیری فشار. از آن حرفهای کلی که احتمالاً هیچ فایده ای ندارد بجز اینکه در پشت آن پنهان شوند و تبلیغاتی درداخل ایران بکنند.

نکته چهاردهم اینکه نیروهای ناتو منزل معمر قذافی را مورد حمله قرار دادند و قبلاً یک پسر و سه نوه قذافی کشته شدند در حمله های ناتو چهار فرزند دیگر زخمی هستند که گفته می شود که حال دو نفر از آنها خوب نیست.

نکته آخر اینکه اتحادیه اروپا هم برادر بشار اسد و 13 نفر دیگر را مشمول تحریم های اتحادیه اروپا قرار داد. مخالفین دولت بشار اسد اعلام کردند که تاکنون 600 کشته و بیش از 8000 نفر مفقودالاثر، دستگیر شده، زندانی حاصل مبارزات تا اینجا بوده و فراخوانی را هم برای اعتصاب و برای تظاهرات مجدداً مخالفین اسد اعلام کردند.

اندکی صبر سحر نزدیکاست. تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید. به امید پیروزی ایران و ایرانی.



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته