-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۴, شنبه

متن پیاده شده روز سه شنبه 20 اردیبهشت 90

 

 سه شنبه 20 اردیبهشت نود ده می 2011 میلادی

امروز درباره 15 موضوع صحبت می کنیم.

موضوع اول این که با حرکت جنبش دانشجویی برای دعوت به اعتصاب عمومی دانشگاه ها در روز 25 اردیبهشت، روز گذشته دادستان تهران آقای محسنی اژه ای گفت که متهمان کوی دانشگاه پنجاه نفر بوده اند که چهل نفر به جزای نقدی و حبس محکوم شده اند، البته اسمی عنوان نکرد. این حرکت دست پاچه دادستان ترس حکومت از حرکت جنبش دانشجویی است.

نکته دوم این که روز گذشته در بسیاری از مناطق کردستان ایران و عراق بزرگذاشت فرزاد کمانگر و سایر همرزمان او برگزار شد. این روز که روز معلم آزاده نام گذاری شده در بسیاری از مدارس روز نفی خشونت و حق حیات نام گرفت. بسیاری از دانش آموزان با خودشان شمع بردند و بسیاری از معلمان از نفی خشونت در کلاس ها صحبت کرده اند و نامه هایی از فرزاد کمانگر را قرائت کرده اند. در سنندج منزل علی حیدریان و فرهاد وکیلی توسط بسیاری از مردم بازدید شد و درکامیاران هم بسیاری به خانه فرزاد کمانگر رفتند.

نکته سوم این که آقای هاشم خواستار معلم زندانی و عضو کانون صنفی معلمان در زندان وکیل آباد مشهد نامه بسیار زیبا و تکان دهنده ای به رییس قوه قضاییه نوشته است و انصافا یک سند تاریخی از خوداش به جای گذاشته است برای خشونت ها و بی قانونی های رژیم جمهوری اسلامی. او در انتهای نامه اش هم شعار زنده باد زندان تا برقراری دموکراسی را نوشته است.

نکته چهارم این که دراویش گنابادی مسوولیت آقای خامنه ای را مطابق قانون اساسی به او گوشزد کرده اند و گفته اند در زندان بود این دروایش به گردن آقای خامنه ای است.

نکته پنجم این که نگرانی از وضعیت زنان زندانی در زندان قرچک افزایش یافته است. این زندان به کهریزک دوم مشهور شده است و تمامی زندان های سیاسی زن از اوین و رجایی شهر به آنجا منتقل شده اند. بیش از 600 زندانی زن در این زندان هستند.

نکتنه ششم این که مهدی محمودیان عضو جبهه مشارکت در نامه تکان دهنده ای به آقای خامنه ای و ضعیت بد شکنجه های جنسی و لواط در زندان را توضیح داده است. او پیش تر درباره کهریزک و گورهای دسته جمعی افشاگری کرده بود.

نکته هفتم این که سعید نعیمی عضو شورای سیاست گذاری ادودار تحکیم وحدت دیروز دستگیر شد.

نکته هشتم این که اشکان ذهابیان از فعالین جنبش دانشجویی که برای شش ماه حبس اظهار شد به طور غیر قانونی یک هفته در سلول انفرادی بازداشتگاه اطلاعات ساری به سر می برد.

نکته نهم این که آثار علی درویشیان نویسنده چپ گرای ایران و چند نویسنده ی دیگر از نمایشگاه کتاب جمع آوری شده است.

نکته دهم این که سایت جوان آن لاین نوشته که جریان انحرافی – منظور آقای مشایی – می خواهند هر روز یک بحران تازه درست کنند و رهبر را وادار کنند که حکم حکومتی صادر کند. آقای اژه ای هم دیروز تایید کرد که آقای امیرفر دستگیر شده است به خاطر دست داشتن در فیلم ظهور نزدیک است.

نکته یازدهم این که خبرگزاری ایرنا به ریاست آقای جوان فکر عکس های حضور احمدی نژاد در منزل خامنه ای را ادیت کرد است و عکس آقای شاهرودی را در آورده است و آن را جوری ساخته که آقای خامنه ای در حال خوش و بش با آقای احمدی نژاد است و کیهان سعی کرده  باچاپ کردن عکس ها آن را نشان داده است و خلاصه این که آقایان برای حفظ صندلی هایشان می خواهند نشان دهند که دعوای این دو تمام شده است.

نکته دوازدهم این که بالاخره بودجه سال 90 تصویت شد اما آقای توکلی با صدور اطلاعیه ای به درستی توضیح داده دولت در 9 مورد تخلف کرده است و این بودجه که تصویب شده اگر همه مبالغی که از حذف یارانه انرژی را هم بخواهد به مردم بپردازد 12 هزار میلیارد تومان کسری دارد و توصیه کرده است که بیاییم صادقانه به مردم بگوییم که تخلف کرده ایم.

نکته بعدی این که دولت به ادغام وزارت خانه های نفت در نیرو، صنایع و معادن در بازرگانی، راه و ترابری در مسکن و شهرسازی و کار در رفاه رای داده و کمیسیون هایی را هم مامور کرده است که این انتقال ها را انجام بدهند و اما مجلس مخالف است.

نکته چهاردهم این که آقای خالد مشعل رهبر حماس که در سوریه زندگی می کرد خواستار دموکراسی و آزادی بیششتر در سوریه شده . کیهان هم خیلی جز و فز کرده که فتح و حماس با هم ساخته اند و کنار آمده اند و مشی عاقلانه را در پیش گرفته اند.

نکته آخر این که آقای احمدی نژاد در ترکیه درخواست کرده که دور جدید مذاکرات با پنج به علاوه یک آغاز بشود ویک  بسته پیشنهادی هم ایران دارد که موضوعات مذاکره تغییر ساختار سازمان ملل، تغییر ساختار سازمان بین المللی انرژی اتمی و مشکلات کشورهای آفریقایی، حوزه بالکان و سرزمین های فلسطینی و حتی دزدان دریایی است.

اندکی صبر سحر نزدیک است

 به امید پیروزی ایران و ایرانی



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته