-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ فروردین ۲۹, یکشنبه

Posts from Khodnevis for 04/18/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



محمد نوری‌زاد یعنی یک کلمه: شرف!


از : دادگاه عمومی و خصوصی و انقلاب و ضد انقلاب

به : وکیل جاسوس محمد نوری زاد

نظر به اینکه در نظام اسلامی وکیل حق دارد بعد از اعلام حکم در جریان محتویات پرونده قرار بگیرد رأی صادره جهت هرگونه پذیرش حکم به شما ابلاغ گردیده لازم است تا با درخواست تجدید نظر خود و متعاقباً تبدیل حکم از سه و نیم سال به سی و پنج سال موجبات خوشحالی ما را فراهم آورید. روند دادرسی به شرح زیر به شما تفهیم میگردد‌:

پس از دستگیری آقای نوری‌زاد کارشناسان مستقلقلی قوه قضائیه با دو هفته-نفر تلاش بی وقفه موفق به کشف تعدادی اتهام جهت چسباندن به ایشان گردیده جا دارد تا به نحو شایسته‌ای تقدیر را بنماید . با توجه به سوابق نامبرده در کیهان و معاشرت ناخواسته‌اش با حسین شوش در ابتدا مشخص گردید که ایشان خودش تمام سوراخهای نظام را از حفظ بلد بوده هرگونه تهدید جهت اعتراف و دادگاه نمایشی و بخش ویژه خبری و سایر دستاوردهای نظام صرفاً موجبات خیطی بوده افاقه نمی‌نماید . همچنین بدلیل اینکه ایشان فاقد فیس بوک بوده لیکن در عوض لپ تاپ داشت ارتباط ایشان با تعدادی بهائی سلطنت طلب مشخص و از محل هارد لپ تاپ ایشان نیز تعدادی نوای مستهجن برآمده از حلقوم جاسوس شجریان بدست آمد که باعث تکان حلقوم خود ایشان در مراحل مقدماتی بازجوئی گردید .؛

همچنین بدلیل اعتراف مستقیم شخص ایشان پیش از دستگیری به پاره نمودن امام و تصاویر مربوطه و نیز بدلیل مکاتبه با امام خون‌منه‌ای و طرح موضوعاتی که واقعیت داشت (ایشان خوش دارد فقط خالی بندی بشنود) پس از هماهنگی‌های لازم بین اصغر اینا و قاسم لـُنگی قرار دستگیری ایشان تائید و دستگیری طبق روال ساعت سه نصف شب با موفقیت انجام شد که سه ماه بعد با همکاری خوب دادستانی مستقلقلی حکم جلب ایشان صادر و الآن ایناش خواستی ببین . با توجه به مستندات پرونده که به امید خدا تا دو هفته دیگر آماده می‌شود و نیز تعدادی تماس تلفنی با کیهان و همچنین با توجه به روزه سیاسی نامبرده در محل انفرادی از آنجا که اوین همواره محلی برای رسیدن و یا حداقل نزدیکی با خداست (بی ادب ! منظور از نزدیکی یک چیز دیگر است) لذا مقرر شد که ایشان همینجوری آن تو بماند ببینیم چی می‌شود.

از آنجا که ایشان همینجوری آن تو ماند و هیچی هم نشد لذا محض ایجاد تنوع ایندفعه بجای شش سال ، سه سال و نیم حبس تزریقی تعیین گردید که از این مقدار یکسال برای وکیل ایشان ، یکسال برای اینکه عین تاجیک ۱۱ شب نرفت کانال دو مردم بخندند، یکسال جهت پاره کردن حضرت امام، شش ماه بدلیل استفاده‌ی زیاد از جکوزی اوین در زمان بازداشت محاسبه و تعیین گردید. همچنین به حکم قاضی مستقلقلی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب چون در زمان بازداشت دهان ایشان بوی تکبیر میداد مقرر شد تعداد ۵۰ ضربه شلاق اسلامی به زبان ایشان زده بشود جوری که حتماً درد بیاید. باشد تا ایشان در مدت بازداشت همه جای ما را خیلی درد آورد !

علیه التکان - رهبری را بتکان


 


پارک ملی شنندوا، ویرجینیا
 


رابطه زلزله با بد‌حجابی و زنا

امام جمعه موقت تهران،سخنانی گفته‌اند که باعث تعجب نیست، چرا که گروهی از ائمه جمعه و جماعات در سال‌های اخیر حرف‌های زده‌اند و می‌گویند که جز از این گروه فکری بر نمی‌آید.

تا آنجاکه حقیر به خاطر چند سال اضافی زمین‌شناسی خواندن به یاد دارد، زلزله پدیده‌ای است بسیار طبیعی که اقوام مختلف بشری تا مدت‌ها ریشه آن‌را نمی‌دانسته‌اند و به خشم خدایان و یا قهر خدای عز وجل نسبت می‌داده‌اند.

زلزله البته در مرزهای تحرک قطعات پوسته زمین می‌‌آید. جابجایی نسبی دو قطعه بسیار بزرگ پوسته با آزاد شدن انرژی بسیاری همراه است. وقوع زلزله با تحرک حد اقل دو قطعه یا "بلاک" در امتداد یک گسل همراه است. البته فعالیت‌های آتش‌فشانی هم می‌توانند تکان‌های شدیدی ایجاد کنند. احتمالا علما که شاید تا سال‌ها پیش زمین را تخت فرض کرده بودند، نمی‌دانند که هسته زمین اندکی داغ است و "جبه" اندکی سیال و پوسته زمین هم موقعیتی ثابت ندارد.

اما اینکه "زنا" عامل زلزله باشد، کمی عجیب است! احتمالا نخستین زلزله ناشی از زنای محصنه دو تک‌یاخته‌ای بوده است. لابد تری‌لوبیت‌ها در آغاز دوران اول حسابی مشغول بوده‌اند و باعث وقوع زمین‌لرزه‌های شدیدی شده‌اند. احتمالا تلاش و همت مضاعف دایناسورها در دوران دوم باعث جدا شدن قاره‌ها و فعالیت‌های کوه‌زایی شد!

اما فراتر از این شوخی، امام جمعه فاضل تهران احتمالا نمی‌دانند که این انسان‌ها بودند که در کنار مناطق لرزه خیز خانه و شهر و تمدن ساختند. بسیاری از رودخانه‌ها در تنگه‌های گسلی شکل گرفته بودند. ممکن است عوامل انسانی نظیر سدسازی روی گسل و انفجارهایی با قدرت بسیار بسیار زیاد در محدوده‌های فعال به شکسته شدن قفل یک گسل کمک کند و زلزله‌ای ایجاد کند، اما هنوز بحث‌های فراوانی در این باب وجود دارد و نمی‌توان رویش به این سادگی قسم خورد! منظورم این است که زلزله‌ها را معمولا ما درست نمی‌کنیم. اما مرگ و میر ناشی از زلزله می‌تواند گردن ما باشد که بناهایی سست می‌سازیم.

امام جمعه محترم تهران احتمالا شنیده‌اند که فشار بر پوسته زمین می‌تواند منجر به وقوع زلزله شود، اما تلاش مضاعف  و هماهنگ مورد نظر آقای رئیس جمهوری برای افزایش جمعیت هم نمی‌تواند چنین اثری داشته باشد. حالا چه برسد به تلاش "زناکاران"!

سال‌ها پیش وقتی دانشجوی زمین‌شناسی دانشگاه تهران بودم، از استادانم شنیدم که جماعت "شورای عالی انقلاب فرهنگی" بسیاری از مفاهیم و دروس زمین‌شناسی را چون با آموزه‌های دینی هماهنگ نبوده حذف کرده‌اند. حالا فرض کنید آموزه‌های دینی جماعت، عامل زلزله را بدحجابی و "زنا" می‌داند. اگر می‌خواستند بر اساس طرح وحدت حوزه و دانشگاه، این مفاهیم را به علم زمین‌شناسی تحمیل کنند، چه می‌شد!



 


شورشیان سومالی: موسیقی، فیلم و کرست ممنوع!
سایت روزنامه The Globe And Mail در ۱۳ آوریل گزارش داد که به دستور شورشیان اسلامیست سومالی از این به بعد ایستگاه‌های رادیویی این کشور حق پخش موسیقی را، به دلیل غیر اسلامی بودن آن، ندارند. این دستور شورشیان با عدم استقبال مردم روبرو شد زیرا موسیقی در میان مردم این کشور یک سنت دیرینه است. با این همه تنها یک ایستگاه رادیویی، که در دست دولت است، از این دستور سر پیچی کرده است. معمولا شورشیان کسانی را که از دستورشان سر پیچی کنند یا ترور می‌کنند و یا حکم شرعی را، که بریدن دست و پا باشد، در موردشان اجرا می‌کنند. پیش از این، فیلم و کرست (!) هم به وسیله شورشیان ممنوع شده بود!

 


تظاهرات سبز اللهی‌ها در مقابل دفتر سایت خودنویس‌!

به دنبال بالا گرفتن تنش میان مدیر سایت خودنویس و افراد موسوم به «سبز اللهی» بامداد امروز عده‌ای از این افراد با در دست داشتن پلاکارد‌های مختلف در مقابل دفتر سایت خودنویس حاضر شده و به تظاهرات و دادن شعار پرداختند. این افراد که همگی لباس سبز بر تن داشتند با فریاد‌های :«نیک آهنگ! این آخرین پیام است!‌» و «وای اگر موسوی حکم جهادم دهد!» به نوشته‌های اخیر وی در سایت خودنویس اعتراض کرده و خواستار مجازات وی و سایر کاربران مخالف با جریان «‌سبز اللهی »شدند. سخنگوی این تظاهر کنندگان با قرائت بیانیه‌ای خواستار اشد مجازات برای مدیر سایت خودنویس گردید و اظهار داشت‌: وقتی ما می‌گوییم سبز! یعنی فقط سبز ما‌. دیگر سبزها یا سبز اموی‌اند یا مخفیانه با ارتش سایبری سپاه همکاری دارند یا در صدد زبانمان لال براندازی نظام و برقراری حکومت سکولار هستند که به هیچ وجه مطابق میل ما نیست. ما به هیچ وجه تحملی برای عقاید مخالف خود نداریم و در صورت تکرار این بیانات برخوردهای شدید‌تری با مدیر خودنویس خواهیم داشت. در پایان تظاهرات عروسک مدیر خودنویس توسط تظاهر کنندگان به آتش کشیده شد و پس از مدتی جمعیت تظاهر کننده متفرق شده و به پای کامپیوترهای خود رفتند تا از آنجا حسابی خدمت مدیر خودنویس برسند!!


 


آغاز یک انجام؛ «خمینی‌زدایی» در جمهوری اسلامی



سرانجام بعد از ماها لیت و لعل و کش و قوس بزرگترین پروژهٔ سیاسی باند‌های مشترک «مصباحیون»، «احمدی نژادیون» و « سپاهیون» که  دست کم از آغاز به قدرت رسیدن سپاه- با روی کار آمدن احمدی نژاد در سال۱۳۸۴ - هر لحظه انتظار آن می‌رفت، - به قول حسین  شریعتمداری - کلید خورد!

نیروهای کودتای ۲۲ خرداد ۱۳۸۸، که از زمان برگزاری راهپیمایی سراسر مهندسی‌ شده ۲۲ بهمن سال گذشته، دقیقا تا دیروز بر طبل بی‌سرانجامی  و بی‌لیدری جنبش سبز می‌کوبیدند و با تقسیم مردان سیاسی این جنبش به سه محور خاتمی، موسوی و کروبی تلاش داشتند تا بی‌عملی‌ آنان را به آشفتگی‌ و یا پریشان حالی‌ آنان نسبت دهند، نگران و دل مشغول از تحرکات جدید سید حسن خمینی در یک اقدام سراسر مشحون از دستپاچه‌گی، از به هم پیوستگی احتمالی‌ خمینی با موسوی، خاتمی و کروبی، از صبح امروز به وقت تهران سید حسن خمینی را از مقام نواده‌گی و میراث‌داری آیت‌الله روح‌الله خمینی بنیانگذار همان انقلابی که هم ایشان میراث‌خوار آنند، عزل کردند.

تیتر بزرگ و اول سایت روزنامه اینترنتی «جوان آنلاین» که با هدایت دفتر سیاسی سپاه پاسداران و مدیر مسئولی و سردبیری  سردارسرتیپ پاسدار سید نظام‌الدین موسوی منتشر می‌شود و در آن با تبدیل نام خانوادگی سید حسن خمینی از خمینی به «مصطفوی» هر چند ممکن است از نظر حقوقی و قانونی هیچ ایرادی را سبب نشود ( چرا که نام خانوادگی واقعی‌ این خانواده مصطفوی است نه خمینی و یا حتا چنانچ آیت‌الله خمینی  بر آن اصرار داشت موسوی الخمینی- و اینان تنها بسبب استفاده متداول و مکرر خمینی فقید به این نام مشهورند در حالی‌ که کلیه اسناد سجلی خاندان خمینی - از شناسنامه تا گذرنامه- با نام «مصطفوی» ثبت شده است.نشان از گام بسیار بلند  و البته  کمی‌ دستپاچه و زود هنگام   مثلث مصباح ،احمدی نژاد و سپاه در حذف کامل- لااقل نام این خاندان - از تاریخ انقلاب  اسلامی  دارد.

عنوان کردن این مطلب در سر تیتر اصلی‌ روز نامه جوان -  که از  «دیدار سید حسن مصطفوی با هاشمی‌ رفسنجانی‌» -  حکایت دارد  بدون اینکه اصل داستان واجد چنین اهمیتی از لحاظ خبری باشد  اما از این حقیقت بزرگ خبر می‌دهد که انقلاب اسلامی نیز مانند تمامی‌ انقلاب‌های تاریخ بشریت- بزرگ و یا کوچک- سرانجام و با کمی‌ تاخیر البته به همان جایی‌ رسید که سایرین رسیدند و آن نیز حذف کامل تمامی‌ نشانه‌های بنیان گزاران این انقلاب است.

 تنها یک روز پس از آنکه جناح عامل کودتای خرداد ۸۸ طی یک سلسله عملیات دقیق و برنامه ریزی شده  جنگ روانی‌ مطمئن شد که مهدی هاشمی‌ لااقل تا آینده قابل تصوری به کشور باز نخواهد گشت، اطاق‌های فکر سپاه پاسداران دستور آغاز عملیات نهایی‌ را، که سرانجام جمهوری اسلامی را به حکومت اسلامی مورد نظر آقایان تقلیل خواهد داد صادر کردند.

در ادامه این عملیات اما آینده دلپذیری برای مثلث «خ - م - ک» با ضلع اضافی آن هاشمی‌ رفسنجانی‌ پیش بینی‌ نمی‌شود.


 


شورای نگهبان‌: رای گیری مجله تایم مغایر با قانون اساسی و فاقد و جاهت قانونی است!

شورای نگهبان با صدوربیانیه‌ای رای گیری مجله تایم برای پرنفوذ‌ترین شخصیت سال ۲۰۱۰ را که تا کنون در آن میرحسین موسوی بیشترین آرا را بدست آورده مغایر با قانون اساسی و فاقد وجاهت قانونی خواند. در این بیانیه آمده است‌: برخلاف انتخابات ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ که در نهایت صحت و سلامت برگزار شد!!!! در این رای گیری عده‌ای مغرض و خود فروخته به تحریک استکبار جهانی دست به مهندسی انتخابات زده و آرا بانوی بزرگوار لیدی گاگا را به نفع موسوی تغییر دادند! به دستور مقام معظم رهبری که از تنزل مقام این بانوی بزرگوار بشدت رنجیده بودند تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه انجام گرفت و بنا به گفته سربازان گمنام وزارت اطلاعات سیا‌، موساد و اینتلیجنت سرویس در یک عملیات از پیش برنامه‌ریزی شده با تطمیع کاربران برای هر رای به موسوی مبلغ ۱۰ دلار آمریکا نقدا به کاربران پرداخت کرده‌اند. خواهر لیدی گاگا نیز با حضور دروزارت کشور رسما شکایت خود را به این انتخابات مهندسی شده تسلیم خواهند نمود. همچنین یک گروه از بازرسان ستادهای انتخاباتی وزارت کشور با حضور در دفتر مجله تایم به بازشماری آرا ماخوذه خواهند پرداخت و اسناد تازه‌ای از جنایات و توطئه‌های استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای امت همیشه در صحنه افشا خواهند نمود. با هماهنگی بسیج سپاه پاسداران و سایر نهادها قرار شده است در این روزهای باقی مانده تا پایان رای گیری هر فرد بسیجی در طول شبانه روز هر ۳ ثانیه یک رای به حساب لیدی گاگا واریز نماید بلکه آن بانوی بزرگوار باز به صدر جدول بازگردد و موجبات طیب خاطر مقام معظم رهبری فراهم گردد. به امید آن روز شورای نگهبان


 


شجاع الدین شفا درگذشت

شجاع الدین شفا، ادیب ایرانی در گذشت . 


شجاع الدین شفا در سال ۱۲۹۷ در خانواده‌ای فرهنگی در شهر قم بدنیا امد، او تحصیلاتش را در زمینه ادبیات به پایان رساند و در پست‌های مختلفی به انجام وظیفه پرداخت . 


او در سمت‌های: سفیر بین المللی ایران در امور فرهنگی و دبیر کل انجمن بین المللی ایران شناسان و نیز ریاست کتابخانه ملی سلطنتی کار کرد و علاوه بر کارهای اداری به نوشتن وترجمه کتاب نیز مبادرت ورزید.


از جمله آثار نوشتاری و ترجمه او می‌توان از «از کلینی تا خمینی»، «انسان خدا را آفرید» و «جنایات ومکافات» نام برد. آخرین کتاب او، «حقوق بشر، قانون بیضه و بمب اتمی»  در سال ۲۰۰۷ منتشر شد. 


شجاع الدین شفا به ترجمه اثار زیادی از نویسندگان و اندیشمندان جهان نیز مبادرت ورزید که شامل: کمدی الهی، اثر دانته و کتابهائی از گوته، از جمله ، دیوان شرقی و غربی و کتابهائی از اندره ژید را به فارسی ترجمه کرد. 


دکتر شجاع الدین شفا دارای چندین دکترای افتخاری از دانشگاه‌های رم، مسکو، و اسپانیا بود . 


دکتر شفا بعد از انقلاب به فرانسه رقت و تا پایان عمرش درهمین کشور زندگی کرد . 


 


جواد لاریجانی: گوش به زنگ باشیم ، موج دوم فتنه در راه است

محمد جواد لاریجانی در مصاحبه با روزنامه رسالت که سایت خبر آنلاین انرا باز تاب داده است گفت:

 


  • رهبر معظم انقلاب در مسائل کشور بسیار دقیق برخورد می‌کنند. ایشان برخورد مدبرانه‌ای با فتنه ۱۸ تیر داشت و فتنه سبز را نیز که عظیم‌ترین فتنه در نوع خود بود، با صبر، شجاعت و تواضع با شکست مواجه کرد.

  •  ما باید گوش به زنگ باشیم. دشمنان در حال تدوین و پی‌ریزی موج دوم فتنه هستند اما باید مراقب باشیم و دیگر غافلگیر نشوی

  • هم اکنون اصلاحات در تلاش است تا نظام اسلامی را با نظام سکولار جایگزین کند. امروزا ین ایده باعنوان‌هایی همچون نو اندیشی دینی و تساهل و تسامح پی‌گیری می‌شود.

  • وقتی آقای خاتمی به قدرت دست یافت بمب ادبیات سکولاری در ایران منفجر شد، مسئله بعدی انکه در  توسعه سیاسی ما باید دنبال صداقت باشیم. هیچ حزبی براساس قانون اساسی حق ندارد در پی سکولاریسم باشد چرا که این موضوع نافی ارکان رکین اسلام است.لذا یک راهبرد تدوین شد که در آن سعی بود تا از ظاهر قانونی استفاده شود و پس از دست یافتن به قدرت نظام اسلامی را با رفراندم و یا به زور سرنگون کنند. دوم خرداد یک رفراندوم برای این کار بود اما با هوشیاری مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری ما از آن مقطع نیز به سلامت عبور کردیم. 

  • در فتنه اخیر اصل قضیه کودتای سیاسی بود. اگر آنها برنده می‌شدند به آخر خط می‌رسیدند و اگر می‌باختند نیز به آخر خط می‌رسیدند. کج راهه تئوریک اصلاح‌طلبی در ایران منجر به نفاق سیاسی شد و نفاق نیز آنان را به خروج از حکومت کشاند.

  • در ادامه این گفتگو لاریجانی گفت که ما باید انتخابات را به یک امتیاز تبدیل کنیم وبه مردم ثابت کنیم که چرا فقط یک دیدگاه باید باشد. 

  • لاریجانی با همه جواد بودنش ، این را فهمید که این جنبش را سر باز ایستادن نیست و هشدار میدهد که دوباره باید منتظر جنبش باشیم و به مقابله با ان بپردازیم ولی متاسفانه هنوز در خود جنبش، شرایط لازم برای مبارزه ای خردمندانه، وجود ندارد، قبل از همه نیاز به رهبری و پرهیز از باز گشت به انچه که پیش از این باعث چنین ویرانی ای در ایران شد . 

 

 


 


جنبش سبز هرگز رهبر نداشت؛ باید رهبرانی پیدا کرد

به میمنت و مبارکی میرحسین با رشادت سبز اللهی‌ها و مبارزه بی امان و شبانه روزیشان برای هر نفر هزار بار رای دادن، بر لیدی گاگا پیروز شد و بعنوان نفر اول انتخاب شد . 


هر چند که در تمام مدت تظاهرات، او اخرین نفری بود که موضع می‌گرفت و بعضی وقت‌ها هم نمی‌گرفت ، و آخرین نفری بود که در تظاهرات شرکت می‌کرد، و بعضی وقت‌ها هم نمی‌کرد. و هر چند که از همان اول شکست خورده بود ولی ما نمی‌دانستیم، به هر حال عکسش در مجله وزین تایم چاپ می‌شود واین پیروزی، چنان مهم است که احتمالا حکومت دمبش را روی کولش خواهد گذاشت و خواهد رفت، و همه دنیا به مهم بودن او و نقش تاریخی‌اش در دگرگونی جهان پی خواهد برد . 


جا دارد که این پیروزی مهم را به همه سبزاللهی‌ها تبریک عرض کنیم و به همه آنها خسته نباشید بگوئیم‌. 


اما جنبش سبز همانطور که میرحسین و کروبی بارها گفتند، از روز اول، رهبر نداشت و بخاطر همین مسدله که بسیار هم مهم است، باعث سرخوردگی همه تلاش گران و مبارزان واقعی و دمکرات ایرانی گردید.


تعارف را باید گنار گذاشت، مسئله زندگی یک ملت است و بخاطر وجود عده ای نادان نمی‌توان جنبشی در این ابعاد را نا دیده گرفت ویا رها کرد. 


جنبش سبز به رهبر نیاز دارد، دیروز هم بسیاری از مبارزان، این مسئله را گفته بودند ولی بخاطر وجود میرحسین و کروبی، امید اندکی وجود داشت که انها بتوانند لااقل، با احساس مسو لیت با مردم برخورد کرده و با توجه به شرایط ، به رهبری جنبش اقدام کنند ، ولی خیالی واهی بود و اثباط شد که هرگز نمیتوان به افرادی که از وجود حکومت بر خوردار شده و به قدرت رسیده بودند ، امیدوار بود . 


باید به فکر رهبر برای جنبش سبز بود، پیش از انکه بسیار دیر شود و یاس و ناامیدی جنبش را از توان بیاندازد. 


باید به فکر رهبر بود و دانست که افراد بسیار ضعیفی که بخاطر وجود حکومت اسلامی به قدرت رسیدند، هر گز نمی‌توانند حتی یک شرکت کوچک را اداره کنند. 


باید به فکر رهبر بود و دانست که کار هر بز نیست خرمن کوفتن، گاو نر می‌خواهد و مرد کهن . 


باید به فکر رهبر بود و همه پیش فرض‌ها را کنار گذاشت، همه قضاوت‌های نا بجا را کنار گذاشت و همه تبلیغات سی ساله حکومت اسلامی را کنار گذاشت . 


باید چشم ها راشست و نوعی دیگر دید. باید گوش‌ها را شست و نوعی دیگر شنید، باید اندیشه‌های نا درست را دور ریخت وبه کشور و به ملت و به سعادت و خوشبختی ملی اندیشید. باید به آزادی و دمکراسی اندیشید. باید به سکولاریسم و رشد وتوسعه کشور اندیشید. باید به مردمسالاری بدون هر پیشوند و پسوندی اندیشید. باید به حق انتخاب آزادانه مردم اندیشید و به ایران وایرانی . 


ایا چنین رهبرانی وجود دارند، شاید باید دوباره وبا دید تازه دید و یافت. مگر می‌شود که در چنین جنبشی، رهبرانی نباشند که توان رهبری یک ملت را داشته باشند. شاید خیلی ساده، باید آنان را پذیرفت؛ آشکار است که نیروهائی که خواهان خوشبختی مردم ایران باشند، وجود دارند باید انان را پذیرفت و به جنبش اداتمه داد، با هر نامی و یا بدون نام، این جنبش باید ادامه یابد، تا خوشبختی.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به khodnevis-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به khodnevis@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته