-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ اردیبهشت ۶, دوشنبه

Latest News from Webna for 04/25/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - این فروشگاه با هدف ایجاد امکان فروش محصولات فلش، باکیفیت مناسب و سازگار با زبان فارسی برای طراحان فلش و تامین بخشی از نیازهای طراحان وب به وجود آمده است. فعالیت به عنوان فروشنده در این فروشگاه رایگان است و هر محصول بعد از تایید و قیمت گذاری مدیر سایت منتشر و آماده فروش خواهد شد. همچنین خریداران محصولات غیر رایگان، با شارژ حساب کاربری خود به میزان دلخواه قادر به دریافت محصولات خواهند بود. وبلاگ Flashstore هم با مطالب آموزشی و غیرآموزشی در مورد Flash در کنار فروشگاه فعالیت می‏کند. 

برای مشاهده سایت به آدرس www.flashstore.ir مراجعه کنید.


 


وبنا - پذيرش آثار برای رقابتهای جوانان WSIS Youth Award موسوم به WSYA آغاز شد. تمامی جوانان زير 30 سال که به صورت فردی يا گروهی با کمک گرفتن از ابزارهای اينترنتی مانند سايت، وبلاگ يا نرم افزار موبايل در کمک به اهداف توسعه هزاره سازمان ملل متحد فعاليت می کنند می توانند آثار خود را در اين رقابتها شرکت دهند.

شرکت در اين رقابتها کاملاً رايگان می باشد و بدون نياز به هماهنگی با دبيرخانه ايران، مستقيماً از طريق سايت اصلی WSYA صورت می پذيرد. فرصت بي نظيری که در اين رقابتها برای جوانان کشور ما وجود دارد، پذيرش آثار تهيه شده در تمام زبانهای سازمان ملل بدون نياز به ترجمه سايت يا وبلاگ به انگليسی می باشد. جوانان ايرانی که سايت يا وبلاگشان شرايط حضور در اين مسابقه را داشته باشد می توانند مستقيماً از طريق لينک Register در سايت www.youthaward.org نسبت به ثبت آثار خود اقدام نمايند.

گفتنی است رقابتهای بخش جوانان WSIS Award موسوم به WSYA در جهت کمک به اهداف توسعه هزاره (MDG) سازمان ملل متحد از طريق حمايت و اعطای جوايز به جوانانی که در اين جهت گام بر می دارند برگزار می گردد. رقابتهای امسال در شش شاخه اصلی «مبارزه با فقر، گرسنگی و بيماری»، «آموزش برای همه»، «توانمندسازی زنان»، «فرهنگ شما»، «حفاظت از محيط زيست» و «پيگيری حقيقت» سازماندهی شده است که اطلاعات کامل درباره اين شاخه ها در سايت اصلی رقابتها موجود است و به زودی نسخه فارسی مشروح آن نيز از طريق سايت WSA.ir در اختيار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

دبيرخانه WSA ايران نيز در صورت نياز به صورت رايگان آماده مشاوره و کمک به جوانان ايرانی يا معرفی مسابقه در دانشگاهها و حوزه های علميه برای ارائه بهتر آثار خود و افتخار آفرينی بيشتر برای کشور عزيزمان می باشد.

با توجه به اينکه سال گذشته دو برنده از ايران در اين رقابتها داشتيم و موفقيت بيشتر جوانان ايرانی در صورت حمايتهای دولتی در اين رقابتها دور از دسترس نيست، دبيرخانه WSA ايران ابراز اميدواری می نمايد که تابستان امسال شاهد حضور و موفقيت بيشتر جوانانمان با ارائه محتواهای الکترونيکی ايرانی - اسلامی در مراسم اختتاميه اين رقابت بين المللی در نيويورک آمريکا باشيم


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته