-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ اردیبهشت ۹, پنجشنبه

سایت ما از امروز مجددا فعالیت خود را آغاز نمود

کاربران گرامی با سلام و عرض ادب

احتراما به استحضار همه عزیزانی که ما را از سر مهر مورد لطف قراردادند ، اعلام می داریم که سرویس ما از امروز مجددا آغاز به فعالیت می نماید امیدواریم در این راه ما را با رهنمود های خود تنها نگذارید.

موارد ذیل جهت اطلاع شما عزیزان اعلام می شود:

1-ایمیل های فراوانی از شما عزیزان به دست ما رسیده است که نمونه هایی از آنها را در ذیل این متن مشاهده خواهید نمود
2- در نهایت تصمیم ما بر این شد که سرویس فوق را با تلاشی مضاعف از امروز راه اندازی نماییم
3-امکان ارسال کمک های مالی برای رفع مشکلات پیش روی ما بصورت ONLINE در دسترس می باشد.
4- بنا به محدودیت هایی که در داخل کشور برای ارسال کمک های مادی وجود دارد شماره حسابی اعلام نخواهد شد زیرا نمی خواهیم هیچ مشکلی برای عزیزان پیش بیاید
5- عزیزان علاقمند به همیاری می توانند بصورت بصورت ONLINE از طریق سیستم ایمن و مطمئن PAYPAL کمک های خود را ارسال نمایند.
6-بدین منظور لینکی در ایمیل های دریافتی شما وجود خواهد داشت که با کلیک نمودن لینک فوق می توانید به سایت ما همیاری برسانید ،خواهشمند است چنانچه خود شما دارای VISA یا MASTER CARD نمی باشید از دوستانی که امکان این مورد را دارا می باشند استفاده نمایید.
7-در نهایت لازم می دانیم اعلام نماییم که حتی اگر کمک های مادی شما به دست ما نرسد با تمام تلاش سعی در ارسال روزانه اخبار به شما عزیزان خواهیم داشت و هیچ چشمداشت مادی در این راه نبوده و نیست ، این سیستم هزینه های جاری خود را دارا می باشد که ما سعی در رفع مشکلات با منابع خود و در صورت امکان از منابع شما می باشیم.

با کمال تشکر

مدیریت سایت NewsToInbox


ایمیل های شما عزیزان

دوستان عزیز

سلام .امیدوارم تلاش سبزتان بی ثمرنماند.در حر حال آمادگی این و داریم با پرداخت هزینه ها به صورت ماهانه کمکتون کنیم.نمیدونم چهطور میشه ای کارو کرد.شاید با روش گذاستن آگهی بتونید از ما کمک بگیرید

من منتظر شماهستم


باسلام واحترام

ازشنيدن و ديدن اين خبر بسيار متاسف شدم.شيوه خبررساني شما بسيار جالب بود،جمع كردن اخبار از منابع مختلف با گرايشهاي سياسي متفاوت و قضاوت هم بر عهده خواننده. من شخصا به اخبارشما عادت كرده بودم،مخصوصا در روزهاي آخر كه متن اخبار را هم به همراه عنوان خبر ضميمه ميكرديد بسيار جالب بود.بلي به هرحال گرداندن يك ياهو گروپ آنهم با هزينه شخصي دشوار است اميدوارم هرچه سريعتر اين گروه دوباره راه اندازي شود بنده پيشنهاد ميكنم مبلغي تعيين گردد تا از طرف كاربران تقديم شماشود تا مشكلات مادي اين كار تاحدي برطرف گردد و اين بار روزنامه اينترنتي شما با عنوان خاص ،همراه با تصاوير و متن كامل اخبار(همانند يك روزنامه) به كاربران عرضه شود.

موفق و پيروز باشيد


سلام
با تشکر از زحمات شما بهتر است یک حق اشتراک مناسبی در نظر گرفته شود و یا به دلخواه مبلغی با هر عنوانی ( مثل خودیاری و)
موفق باشید


با سلام با سپاس از زحمات شما پیشنهاد میکنم به هر طریق ممکن ادامه دهید.به یاد مشروطه طلب ها و کسانی که نامشان برای آزادی انسانها میطپد


با سلام خدمت شما دوستان گرامی در NEWSTOINBOX
با تشکر فراوان از زحمات شبانه روزی که در طول این یکسال برای اطلاع رسانی به هموطنان خود متحمل شدید. ایکاش فرصتی پیش می اومد زحمات ارزشمند شما و عملکرد یکساله ای که با حداق امکانات و محدودیت ها داشتید مورد ارزیابی قرار می گرفت . به هرحال ضمن تشکر مجدید و آرزوی موفقیت در انجام وظایف سنگینی که برعهده دارید پیشنهاد می کنم ازهمکاری اعضاء گروه برای ادامه کار استفاده کنید و با تشکیل یک تیم هرکدام از اعضاء تهیه بخشی از خبرها را عهده دار بشوند. من خودم هر روز صبح به امید اینکه از کلیه اخبار موثق روز مطلع بشم ایمیلم رو بازمی کردم . در واقع کلیه اخبار به صورت طبقه بندی شده در یک خبرنامه جمع می شد. خیلی ایده خوبی بود و کارتان بسیار عالی بود.
با تشکر و احترام فراوان


ba arze salam khedmate doostane azizam.
mikhastam amadegie khodam ro baaraye har goone hamkari ke monjar be az sar girie servise shoma mishavad ro elam konam.
ba tashakkor va ba arezooye sarbolandie irane aziz.


سلام دوستان
من نظر اقتصادی بهتون می تونم بدم .
باید بخاطر داشتن مخاطب زیاد توی ایمیلاتون از سیستم تبلیغ استفاده کنید .
این بهترین راه برای هر منبع پر مخاطبی هستش .

امیدوارم موفق باشید .


با سلام دوستان واقعا دست مریزاد به بشتکار شما خوبان.لطفا یک روز در در هفته را همچنان ادامه دهید.سر بلندی شما را از خدای بزرک خواهانیم.


با سلام و دو صد درود و خسته نباشید فراوان ؛ آقا ؛ شماره حساب اعلام کنید تا با کمک همدیگر بتوانیم مسیر را ادامه دهیم ....! شاد و شاد و سربلند باشید ، پاینده باد ایران عزیزمان


درود به شما عزیزان
در ا ین مدت یکی از مهمترین دغدغه های من که دریافت اخبار از منبع مطمئن بود از بین رفته بود . هرچند این کار بسیار سخت و مشکل هستش اما امید وارم ، این موضوع با قدرت بیشتر ادامه پیدا کنه . برای همیشه سپاسگزارم


salam
dar vahleye aval az gorohe kuchik ama faal shoma tashakor mikonam
ama ye pishnehad daram:
shoma mibayest ya moshkelate fardi va ... ro samimanetar ya khodemonitar matrah mikardid (konid) va ya pishnahadate khodeton ro midadid ta dar sorate tavan beshe komak kard. omidvaram mojadadn faaliate khodetono az sar begirid va behtar az oon movafagh bashid.


Salam hazineh ra elam konid mipardazim


درود بر شما بزرگوارن که در این مدت اینچنین خدمت سترگی را به هموطنان خود کرده اید
در ابتدا از شما متشکرم بابت اینهمه لطف و بزرگواری
همانطوری که کاربران این سایت بیشمارند باید نظریات بیشماری هم ارائه دهند
به عقیده ی من گماشتن یک وجه سالانه یا ماهانه به عنوان حق عضویت بتواند مشکل مادی این رسانه را مرتفع سازد ولی از لحاظ نیروی کاری راهکاری به ذهنم نمیرسد و این مسئله را خود بهتر میدانید که چه تدبیری بایست اندیشید
موفقیت شما بزرگواران را آرزومندم


Akhbare ersali az suye shoma tanha marjae motabar baraye man bud. Kheili moteasefam.
Hameye sithaye dorosto hesabi ham ke filtere!


دوستان عزیز با تشکر و سپاس فراوان از زحمات فروانی که تاکنون در زمینه ی ارسال اخبا داشته اید اگر مشکل مالی باعث توقف این مهم شده اعلام فرموده تا هریک از اضا متناسب با توان خودشان کمک نمایند مجددا از تلاش شما عزیزان تشکر می کنم.


دوستان عزیز ما فعالیت بدون فوت وقت شما را تحسین می کنیم
در این ایامی که همه سایتها بسته بود ما از طریق شما در جریان قرار می گرفتیم
درود بر شما و دوستانتان
اگر شماره حساب بدهید من بعموان یک کارمند سهم ناچیز خودم را تقدیم می نمایم.


با سلام و آرزوي سلامتي.اگر لازمه براي ادامه ي كار مثل خيلي گروه ها شارژي را تعيين كنيد كه كاربران بتوانند با استفاده از آن از اخبار مطلع شوند.
در هر صورت بابت تلاشتان ممنونم


سلام
لطف ومحبت شما را در اين تنگناي اطلاع رساني هرگز فراموش نميكنم.
من هم مطالب ارزشمند شمارا انتخاب ومرتب ميكردم وبراي 200 نفر ميفرستادم.
اميد است اين همت بلند شما مرضي خداوند تعالي واستفاده مردم ايران زمين قرار گرفته باشد.
متاسفانه راهكاري جهت ارايه به شما به نظرم نميرسد.
تصميم وجمع بندي شما را گردن مي نهم


من پيشنهاد ميكنم مختصر و مفيدش كنيد كه وقت كمتري هم ازتون گرفته بشه،تا اين لحظه هم لطف كردين خسته نباشين


درود بر شما،
بله اینکار شما قابل تقدیر بوده است
اما به عنوان یک پیشنهاد توصیه میکنم فقط اخبار سیاسی را منتشر کنید، دیگر اخبار ها قابل پیگیری هستند مثل ورزشی و علمی و...
و فکر میکنم زمان زیادی صرفه جویی میشود برایتان و البته راهتان را نیز ادامه میدهید! چون مهمترین موضوعی که کشور نیاز دارد اطلاع رسانی صحیح است
میتوانید از برخی افراد معتمد در این راه نیز کمک بگیرید که حجم کاریتان کمتر شود
سربلند باشید


گروه محترم ارسال ایمیل روزانه اخبار
با سلام و تحیات ، اینجانب ضمن تشکر از زحمتی که متقبل شده اید شرایط شما را درک می کنم و مایلم درحد مقدورات خود برای جبران هزینه هایتان اقدام کنم. امیدوارم دیگران نیز به سهم خود شما را در این امر خیر یاری نمایند.


salam
vaghean kare shoma aly boode to in modat va omidvaram ke kareton tadavom dashte bashe.
ba tavajoh be arayeze shoma man dota rahe hal be nazaram reside ke khedmateton arz mikonam:
aval inek mitonin ye hazineei baravord konin va bad az karbaraneton bekhayn ke pol bedan va rozname daryaft konan.hala in mitone jozei tar ham beshe masalan kesi faghat bakhshe siyasi mikhad,ye hazine pardakht kone.yani shoma mitonin baraye har bakhsheton ye hazineei dar nazar begirin va bad be karbarani ke in hazinaro pardakht mikonan,khadamat bedin.
albate in ye ideye kham hast va mitone rosh kar beshe(chon bande az nahveye karaye shoma etelaei nadaram va nemidonam shodani hast ya na)be harhal be onvane ye pishnahad mitone erae beshe.
dovom inke mitonin az barkhi az karbaraneton bekhayn ke onaham be sorate davtalabane shoma komak konan.be afradi ke davtalabe inkar mishan,baste be alayegheshon ye bakhshiro ekhtesas bedin va azashon bekhayn ta matalebiro ke jamavari kardan be modire rozname bedan va modir pas az taeid on ro baraye karbaran befreste.
albate in ravesh niyaz be amozeshe davtalabin dare va az maayebesh ineke kare modir kheyli sakht mishe chon baraye taeide khabar bayad yejoraei dobare kari kone.albate bayad tavajoh kard ke in ravesh aya moshkeli baraye fard ba tavajoh be ozae matboate keshvar,be vojod miyare ya na!
be harhal man omidvaram ke kare shoma edame dashte bashe va omidvaram ke saritar be yek tavafoghe jamei beresin va kareton ro shoro konin.
ba arezoye movafaghiyate roz afzon


khastare edame etelaa resani hastim va enshaalah moshkele be vojod amade bar taraf shavad hargone komaki dar rastaye rah andazie mojadad ra darigh nemikonam


با سلام وتقديم احترام
لازم مي دانم ابتدا حلول سال نو خورشيدي راكه اميد ميرود سال حاكميت عقلانيت وامنيت برايران عزيزمان
باشد ،به شما دوستان ارجمند تبريك عرض نمايم.
من وهمه دوستانم قدردان زحمات شما عزيزان كه در اطلاع رساني صحيح وبه موقع به مردم وذينفعان جامعه
تلاش ومجاهدت نموديد،هستيم. با ارسال اخبار روزانه من نيز سريعا" انرا براي دوستانم مي فرستادم واين كار بسيار كوچكي بود كه در مقدورات من مي گنجيد.
اظهار شما مبني بر اينكه در يك گروه كوچك دو نفره اين كار بزرگ را انجام داده ايد ،تحسين برانگيز ومايه خوشوقتي بسيار است كه نيروهاي فرهيخته وخستگي نا پذيري چونان شما در عرصه جنبش اصلاح طلبي حضور پر رنگ دارند.
در اين دنياي مجازي شايد حل مشكلات فردي مقدور وميسر نباشد،ولي رفع مشكلات مادي امكانپذير است.
البته بايد راهي كم خطرو مطمئن كه استمرار انرا تضمين نمايد ،بيابيم.انشا اله با مشاركت فكري ديگر دوستان راه حل مناسبي براي تداوم اين اطلاع رساني كه مطمئنا" باقيات الصالحات شما مي باشد،خواهيم يافت.
منتظر پيامهاي بعدي شما هستم


سلام
خسته نباشید. عزیزانی که با ارسال اخبار جای خالی روزنامه ها را پر کردید. من به عنوان یک فرد استفاده کننده از زحمات شما بسیار متشکر و آماده هرگونه کمک هستم. شرمنده که نمیتوانم کمک کیفی داشته باشم. ولی آمادگی کمک مالی را دارم. فقط یک خواهش دارم که در تدوین از اخبار تکراری که موجب اضافه شدن حجم فایل و نیز صرف وقت زیاد (برای تدوین کننده و استفاده کننده) می شود ، تجدید نظر نمایید.
موفق و پیروز باشید.
به امید آنکه روزی اخبار شما را به صورت روزنامه روی میز روزنامه فروشی ها ببینیم


سلام دوستان عزيز نمي دانم با چه زباني از تلاشتان تشكر كنم؟


با سلام خدمت شما دوستان عزيز و گرامي

من به عنوان يكي از خوانندگان روزانه اخبار شما،‌ ضمن تشكر از تلاش و پشتكارتان،‌ با كمال خوشنودي و رضايت اعلام مي كنم كه در صورت صلاحديد شما عزيزان و اعلام شماره حسابي مخصوص خدمات اطلاع رساني شما عزيزان ، آبونماني را به صورت ماهيانه به آن حساب واريز خواهم كرد.
با توجه به اطلاع اندكي كه بنده از تعداد كاربران سيستم خبررساني شما عزيزان دارم، اميد و انتظار آن مي رود كه ماهانه تنها با واريز 1000 تومان هم گوشه اي از مشكلات مالي شما عزيزان ( و شايد تنها هزينه شارژ اين اخبار) تامين گردد.

با احترام


با سلام و خسته نباشيد به شما و همكاران محترمتان
اخبار و اطلاعات ارسالي شما براي افرادي همانند من كه دسترسي به ماهواره نداشته همواره يكي از مهمترين راه هاي كسب اخبار روز است. از آنجا كه اخبار شما از چندين سايت مختلف تهيه ميگردد اعتماد به اخبار براي من بالا است.
از شنيدن مشكلات مادي سايت شما بسيار متأثر شده ام.اما اين يك واقعيت است كه امروزه مسائل مادي حرف اول را مي زند.و حل اين مشكلات است كه ا دامه يك راه را تقويت و ميسر مي سازد.
بهترين راه و مناسب ترين راه براي حل مشكلات دريافت كمك هاي مادي است.حال از مشتركان يا علاقمندان.اما آنچه كه مهم است كمك هاي مادي از داخل كشور ممكن است براي ارسال كنندگان مشكلات و موانعي را ايجاد بكنداز خارج كشور هم ممكن اسن براي سايت و خط مشي آن محدويت و يا مسائلي را ايجاد كند.
راه حل ديگر هم اين است كه شما كار را كمي محدود تر كنيد مثلا بجاي ارسال هر روزه دو روز يكبار و يا هفته اي يكبار اخبار را ارسال كنيد.
بهر صورت هر تصميمي كه شما بگيريد ما همراه شما هستيم.
به اميد پايندگي شما


salam
ma az khabarhaye ali shoma motshakerim shoma mitoonid shomareh hesab bedid har kas har meghdar mitoneh variz koneh faghat to ro khoda dobareh faaliat konid
mamnoon


گروه و سایت NewsToInbox

دوستان گرامی شما در سخت ترین زمانها کاری را انجام دادهاید که در ارتباط مردم ایران با هم بسیار مهم بوده است و اینکار بیش ار انکه یک کار باشد یک وظیفه ملی میهنی بوده است و ما از شما بسیار متشکریم اما خود شما بگویید که با توجه به محدودیتهای موجود در ارتباط با خارج از کشور چگونه میتوان به شما یاری رساند ما در هر کاری که امکانش باشد دریغ نداریم .
باشد که کورش بزرگ از ما خشنود گردد.





من فکر نمی کردم که پشت این سایت 2 نفر باشن.ضمن خسته نباشید .من در صورت احراز کاملیت وواقعیت حاضر به کمک هستم.می تونیددرخواست کمک کنید وشماره حساب بدید ...


ضمن تشکر فراوان اینجانب به سهم خود حاضر به هرگونه کمک مالی برای ادامه فعالیت شما هستم.
با تشکر و به امید ادامه کار شما عزیزان


خيلي سرويس خوبي بود. واقعا حيفه كه قطع بشه از هر پيشنهادي استقبال مي كنيم


عزیزان سلام
ضمن تشکر و قدردانی فراوان از زحمات بیدریغ شما و همچنین ابراز تاسف ازبابت عدم ارسال اخبار به استحضار میرساند در رابطه با فعال شدن مجددسایت اینجانب امادگی هرگونه خدمتگزاری رااعلام میدارم


سلام دوستان
خبر بسیار ناراحت کننده ای بود، امیدوارم مشکل شما هر چه زودتر حل شود و بازهم شاهد اخبار جذاب و جالب و البته بدون سانسور توسط شما عزیزان باشیم
به امید ارتباط مجدد ، با سپاس فراوان


خسته نباشید
ایکاش این همه زحمات شما اجر اخروی هم داشت.به جای دشمنی با نظامی که جز مستضعفان و مظلومان عالم طرفدار آن نیستند و جز مستکبران و شیاطین عالم خوار دشمن آن،حد اقل به مبارزه با دیکتاتوری رسانه ای غرب برمی خواستید و در مقابل سنگر مجاهدان اسلام نبودید.
شما را دوستانه به عنوان یک دانشجوی خط امام و رهبری نصیحت می کنم که قلمهایتان را و همتتان را در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار برید نه ضد آن.


ba salam v khaste nabashid modate kotahist k man ba site shoma ashna shodam alan ba mosjkeleti k baraye shoma be vojud amade vagan narahat shodam onche k be nazare man mirese komak gerftan az kasaniye k moshtag be in kar hastan chon be nazre man vagan kare besyar arzandei hast ba arezuye moafagiyet baraye shoma dostanetan


با سلام.
واقعا از این پیشامد متاسفم.خوب بود کار را ادامه میدادید،من که واقعا عادت کرده بودم.به هر حال خسته نباشید و انشاء الله دوباره زیارتتان کنیم.


درصورتیکه مشکل مالی وجود داشته و همین یک دلیل علت اصلی آن باشد با عضو گیری و واریز وجه به صورت اینترنتی ولی با مبلغ کم نه سنگین شاید این ادامه این امر ممکن شود.لذا ابتدا شرایط و مبلغ عضویت را اعلام وبا برآورد مبلغ جمع آوری شده امکان ادمه را بررسی وسپس مبلغ و زمان واریز وجه رابه اعضا اعلام نمائید.درصورت موافق بودن نظر شما ادامه امکان پذیر خواهد بود در. در هر صورت از تلاش شما در این مدت سپاسگزارم


سلام
حال حرفهای عجیب و غریب و تعارفی رو ندارم روراست بگم
من شما رو درک می کنم بهتر که حق عضویت بگیری


با سلام خدمت شما دوستان
ضمن تشکراز زحمات فراوان شما در جهت رساندن اخبارروزانه به کاربران وابراز تاسف بابت مشکلات پیش امده امیدوارم هر چه سریعتر و به بهترین نحو این مسایل حل شود.
شاید همیاری کاربرانی که هنوز عتاقه مند به دریافت این اخبار می باشند بتواند تا حدی در رفع مشکلات مادی موثرباشد.
به امید انکه بتوانیم مجددا دریافت کننده اخبار از طرف شما باشیم وبا ارزوی موفقیت روز افزون شما وحل هرچه سریع ترمشکلات وموانع.
خسته نباشید وخدای بزرگ یارتان.
باسپاس فراوان


ba salam khedmate dostane aziz newstoinbox omidvaram moshkeletoon hal beshe akhe man yeki az tarafdaraye paropa ghorse khabaratoonam har rooz be khatere akhbar miam be mailam sar mizanam mikhastam behetoon pishnahad konam ye shomare hesab bezarin va ye mablaghiro babate ersale e mail az azatoon be onvane hoqhooqh be ejbar daryaft konid injoori age zahmatiam mikeshin bi javab nemimoone omidvaram movafaqh bashin va bazam emailamoon az akhbaretoon por bashe


کار قشنگی بوده و هست ادامه آنرا خواستارم هزینه را می پردازم اگر در حد معقولی تعیین شود از کار خوب شما در یکسال گذشته تقدیر و تشکر می نمایم کار بزرگی را انجام دادید


با عرض سلام و خسته نباشيد
بنده هر روز صبح که ايميل خودم را چک می کنم منتظر اخبار شما هستم از اين که زحمت می کشيد و اخبار را به طور مبسوط ارسال می کنيد سپاسگزارم ديروز هم که اخبار شما نرسيد نگران و متعجب بودم
اميدوارم مشکلات شما زودتر حل گردد . اگر مشکل نيروی انسانی و بودجه داريد يک راه که به نظرم می رسد اين است که حجم اخبارتان را محدود به ايران بکنيد به هر حال در انتظار حضور مجدد شما به عرصه اطلاع رسانی هستم با سپاس


ضمن تشکر اززحمات شما ودوستان گرامیتان
لطفا"حسابی که ماقادر به جبران مادی باشیم اعلام نمایید.
باتشکر


سلام گروه کاری را از بین مشترکان انتخاب کنید و هزینه ی مختصری برای ارسال ماهانه سالانه و...در نظر بگیرید تا مشترکان خود را بعد از یک سال جمع آوری از دست ندهید


با سلام و خسته نباشید
به نظرم کاربران محترم می توانند به اندازه قیمت یک روزنامه به سایت کمک نمایند و این به صورت یک حق عضویت به صورت ماهانه و یا سالانه به حساب شما قابل پرداخت است
با احترام


salam dostane aziz va yarane khiyabani besiyar narahat shodam vaghti khondam ke dige nemikhayn in karo edame bedin man elam mikonam har komaki ke bekhayn man dar khedmat hastam


سلام
با تشکر از زحمتی که می کشید بسیار متاسفم که این سرویس قطع شده است من در طول مدت همه ی اخبار شما رو پی گیری کردم و آرشیو کاملش رو هم دارم متاسفانه کمکی نمی تونم بکنم البته در طول هفته از ساعت 9تا15 به نت دسترسی دارم اگه می تونم کمکی بکنم خبر بدهید.
با تشکر


با سلام
تلاش شما عزیزان در اطلاع رسانی مداوم و متنوع، آن هم در وضعیتی که فضای اطلاع رسانی به شدت محدود و بسته است، فعالیتی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر بود و لازم می دانم که شخصا از شما تشکر نمایم.امیدوارم هر چه زودتر مشکلات برطرف شود. ما هم چنان چشم انتظار حضور شاداب تر، قوی تر و بهتر شما هستیم. به امید دیدار مجدد.


با سلام و عرض تاسف از این خبری که دادین
نمیدونم چطور میشه کمک کرد؟ من میتونم تو تایپ مطالب به شما کمک کنم از ایران نمیشود برای شما پول ارسال کرد اما شاید از خارج از ایران بشود شماره حسابی را در ایمیل ها بدین که کسانی که میتوانند کمک کنند چون اطلاع رسانی کار بسیار مهمی است که شما انجام دادین در هر صورت هر کمکی از اینجانب برمی آید بفرمائید در حد توان آماده هستم
با تشکر از زحمات یکساله شما و به امید دیدارمجدد شما


دستتان درد نکند عالی بود. ما نند هر فعالیتی نیازبه منابع دارید که بایستی تامین شود. بودجه سالیانه به طوردقیق با جزئیات به همه اعلام و سهم هر استفاده کننده بطور ماهیانه مشخص که هر ماه پس از یکماه استفاده بپردازد


با تشکر از زحمات شما و آرزوی آزادی برای ایران باستانی بی خیال این جریان نشید واسه اینکه تو ایران خفقان خبری است و همه سایتها هم فیلتر شده است از موقعی که من این اخبار رو در ایمیل دنبال می کنم سطح علمی من بالاتر رفته و از نظر سیاسی هم همینطور و تاکنون برای بیش از 10 نفر خودم این سایت رو معرفی وثبت نام انجام داده ام تا اگاهی مردم بالا برود به بتوانند باری خودشون و مملکت تصویم های جدی بگیرند چون همه ما در مقابل این ایران عزیز و باستانی مسئول هستیم
آزاد باشی ای ایران


salam ba tashakor agar begooee chetor , komak mikonam Regards


روز به شادي
يه شماره حساب اعلام كنيد تا افرادي كه مايلند مبلغ پيشنهادي شما رو به اون حساب واريز كنند.. اين تنها يه پيشنهاد براي رفع مشكل مالي شماست . پيروز باشيد . منتظر پاسخ مي مانم


با سلام
حدود یکسال بود ما هم به امید خوندن اخبار شما کامپیوتر را روشن میکردیم هیچ یک از اخبارو گوش نمیدادم امیدوارم هرچه سریعتر مشکلتون رفع شده و کارتون را ادامه بدید


با سلام و سپاس
این تنها دریچه دریافت اخبار قابل اعتماد حداقل برای بنده بود با بسته شدن آن هیچ دلیلی برای شارژ اکانتم نمی بینم خدا حافظ اینترنت


با سلام به شما گرامییان
من شخصاً تصور این را نمی کردم که تیم شما فقط دو نفر باشد بنابراین بر خود لازم می دانم از شما عزیزان صمیمانه تشکر نمایم.اما برای رفع مشکلات فردی شمایان, چون اطلاعی از نوع و میزان مشکل ندارم طبیعی است که راهکار نیز نمی توانم بدهم و اگر هم نسخه ی فرضی بدهم مثل سخنان پی پایه و اساسی است که روزانه در بسیاری از اخبار شاهد و ناظر هستیم. لیکن در مورد مشکل مادی تصور می کنم با همین اعلام عام و صادقانه, یاری هموطنانمان راهگشا باشد. ایرانیان در تمام طول تاریخ نشان داده اند که یکی از اقوام نوع دوست و یاری دهنده هستند بخصوص اگر در راستای هدف آنان نیز باشد. و اما تنها پیشنهاد بنده این است که بعد از تأمین مالی, شما دبیران فقط به مدیریت کردن بپردازید و با استخدام یک تیم مورد نیاز صرفاً به ارائه راهکارهای مدیریتی بسنده نمایید - موفق باشید


سلام
با تشکر از زحمتی که می کشید بسیار متاسفم که این سرویس قطع شده است من در طول مدت همه ی اخبار شما رو پی گیری کردم و آرشیو کاملش رو هم دارم متاسفانه کمکی نمی تونم بکنم البته در طول هفته از ساعت 9تا15 به نت دسترسی دارم اگه می تونم کمکی بکنم خبر بدهید. با تشکر


salam dostane aziz va yarane khiyabani besiyar narahat shodam vaghti khondam ke dige nemikhayn in karo edame bedin man elam mikonam har komaki ke bekhayn man dar khedmat hastam


باسلام وخسته نباشيد
از همه مشكلات شما خبر داريم بسيار متشكريم از شما. در صورت اعلام شماره حساب در حد توان وشايد حتي خيلي كم مبلغ ناچيزي براي شما ارسال خواهيم كرد. با تشكر خيلي شرمنده ايم


ba tashakor az zahamate shoma omidvaram ke ba komake ham vatanane motemavel va asheghe iran site por mohtava va zibaye shoma dobare rah andazi shavad man shakhsan az in ke nemitavanam komake mali be shoma konam besyar sharmande va naradhat hastam be omide rozhaye behtar


با سلام به شما دو دوست بزرگوارم. خسته نباشید میگم. شاید اگه شماره حساب بدین خوب باشه.


salam,be nazare man behtare ke ye hesabi shomare hesabi ro bedid ke ma ham ba bacheha betinim komaketun konim,chon tu in moddat behtarin akhbaro baseie maha ferestadid,
ba nahayate tashakor
khaste nabashid behetun migam


khodarashokr az doroogh pardazi shoma rahat shodim


اولا لطف الهي بود كه ما راحت شديم
ثانياً مگر بودجه آمريكا تمام شده؟
اگر تمام شده خدا اسرائيل را از شما نگيره


ببا سلام به گروه دو نفره!!! نيوز تو اينباكس
در خصوص ارائه نظر فرمموده بوديد. مي خواستم عرض كنم كه كارايي سايت شما فقط به درد اخبار بعد از انتخابات مي خورد. حالا كه اين فتنه خاموش شد بازار شما هم كساد شد.
بهتر است هر چه زود تر از اينهمه اخبار كذب و جهتداري كه در سايت گذاشته بوديد توبه كرده و به آغوش ملت عزيز و با كرامت ايران برگرديد.


سلام
خسته نباشید
خیلی دلم می خواستم تا امکانی فراهم بشه تا براتون ایمیلی ارسال کنم اما از طریق ارسالهای قبلی امکان ارسال ایمیل نبود یا حداقل من یکی وقتی ایمیلی براتون می فرستادم متاسفانه ارسال نمی شد اما حالا از فرصت استفاده میکنم وانتقادم رو بهتون عرض می کنم بسیار ی از خبرهایی که شما در زمینه های مختلف برای اعضا گروه خود ارسال می کردید خوب بود اما متاسفانه در بحث های سیاسی کاملا مشخص بود که به کدام جناح و چه گروه هایی وابسته بودید که از این نظر مشکلی نبود (هر کس سلیقه ای دارد و قابل احترام) اما همواره سعی می کردید با خبرهایی که بسیاری از انها از اساس دروغ بود مردم رو فریب داده و علیه نظام و دولت بشورانید اما غافل هستید که مردم ما خواهان حقیقت و ارامش هستند و خود را به همین چند خبر شما محدود نمی کنند که بخواهند با شنیدن و خواندن انها در مورد همه چیز قضاوت کنند . نمی دانم واقعا این عشق شما به وطن و هم میهنانتان چگونه است که این چنین علیه تمام نظام و دولت و مسئولان فعالیت می کنید و هر پیشرفتی را یا پنهان می کنید و یا مسخره. . این عمل شما یا از سر نادانی است که باید تا کنون سر عقل امده باشید و دست از نشر این چنین مزخرفات ودروغ هایی بردارید یا اگر از نادانی نیست پس از سر دشمنی است که مطمئن باشید راه به جایی نخواهید برد و بدانید خوانندگان شما شاید بسیاری از مردم باشند اما تنها گروهی که مثل خودتان یا بی خبرند و یا از سر دشمنی و نه واقعا خیر خواهی برای مردم و کشور کار می کنند با این خبرهای دروغ جو گیر شده و همه چیز خود را فراموش می کنند امیدوارم مشکلات مالی شما هر چه زودتر حل شود و بتوانید به کار خود ادامه دهید و باز هم امیدوارم این شروع مجدد شروع راهی برای فریب دادن مردم نباشد
موفق باشید


یکسال از تلاش بی حاصل شما برای ارسال اخبار کذب گذشت.
هم اکنون در پایان راه در حالی که خسته و فرتوت به آینده ای سیاه می نگرید دست به گدایی دراز کرده اید.
امید است این شکست سرآغاز پیروزی های آتی در مسیر منافع مردم کشورمان باشد نه در مسیر منافع دزدان و غارتگران.


بنده هم فکر میکنم بهتره شما استین ها را بالا بزنید و پی روزی هلال بروید و دست از ما بردارید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته