-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۰, جمعه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

شهردار نيويورک ميگويد برای احمدی نژاد فرش قرمز پخش نمی کنيم


وال استريت جرنال زير عنوان "نيويورک هيچ مراسم و تشريفاتی برای رئيس جمهوری ايران تدارک نديده است" می نويسد نيويورکی ها، از شهردار گرفته تا هتل داران، بسياربعيد است برای محمود احمدی نژاد رئيس جمهوری ايران، که در نظر دارد روز دوشنبه در يک کنفرانس سازمان ملل متحد شرکت کند، فرش قرمزپهن کنند.

مايکل بلومبرگ، شهردارنيويورک در يک کنفرانس خبری گفت "ببينيد، من احتمالا با هرچيزی که اين مردک تا بحال گفته است مخالفم. من برای او اهميتی قائل نيستم".

آقای احمدی نژاد قبلا هم نيويورکی ها را عصبانی کرده است. او در سال ۲۰۰۷ در جريان يک سخنرانی در دانشگاه کلمبيا هنگامی که گفت "ما درايران همجنس باز نداريم" به گونه ای شيطانی پشت چشم نازک کرد.

رئيس جمهوری ايران در آخرين سفرش به نيويورک در Intercontinental Barclay اقامت کرد. Herve Houdre مدير اين هتل تائيد کرد که درخواست ديگری برای اقامت رئيس جمهوری در اين روزها رسيده است اما هنوز نمی داند آيا آقای احمدی نژاد ميهمان خواهد بود يا نه. وی حاضر نشد توضيح بيشتری بدهد.

ازظهرپنجشنبه گروه موسوم به اتحاد عليه ايران اتمی (United Against Nuclear Iran) از مديران سی و پنج هتل شهرخواسته است ميزبانی ازآقای احمری نژاد و هيات همراه او را رد کنند.

آقای بلومبرگ گفت مجريان قانون، ايمنی آقای احمدی نژاد را تضمين ميکنند، اما اين بدان معنا نيست که من او را می بينم، و يا مجبورم برايش احترام خاصی قائل شوم، يا اقدامی ديگر انجام دهم.

واشينگتن پست زير عنوان "ايران ممکن است با استقبالی گرم در کنفرانس اتمی سازمان ملل متحد موجه نشود" می نويسد هيلاری کلينتون، وزير امورخارجه آمريکا روز پنجشنبه به رئيس جمهوری ايران هشدار داد اگر بخواهد در کنفرانس هفته آينده سازمان ملل متحد راجع به منع گسترش و اشاعه تسليحات اتمی در مورد برنامه اتمی ايران بذراخلال و گمراهی بکارد، با استقبالی گرم مواجه نخواهد شد.

آمريکا و بعضی از متحدان غربی اش معتقدند ايران از برنامه اتمی غير نظامی خود به عنوان سرپوشی برای توليد تسليحات اتمی استفاده ميکند، کاری که در چارچوب پيمان ۱۹۷۰ منع گسترش و اشاعه تسليحات اتمی متعهد به انجام ندادن آن است.

محمود احمدی نژاد رئيس جمهوری ايران که ميگويد برنامه اتمی تهران برای توليد برق است نه ساختن بمب، برای شرکت در کنفرانس بازبينی و بررسی اين پيمان، که روز دوشنبه در سازمان ملل متحد آغاز بکار ميکند، درخواست ويزا کرده است.

خانم کلينتون در يک کنفرانس خبری گفت هدف اين بازبينی و بررسی، که هر پنج سال يک بارانجام ميگيرد پای بند ساختن مجدد کشورها به سه اصل اساسی پيمان شامل: خلع سلاح، منع گسترش و اشاعه تسليحات اتمی، و استفاده صلح آميزازانرژی اتمی است.

خانم کلينتون گفت نميداند چرا احمدی نژاد خواستار شرکت درکنفرانس شده است حال آنکه عملکرد ايران درنقض پيمان منع گسترش و اشاعه تسليحات اتمی انکار ناپذير است.

خانم کلينتون گفت اگر احمدی نژاد ميخواهد بيايد و اعلام کند که ايران به الزامات پيمان منع گسترش و اشاعه تسليحات اتمی عمل خواهد کرد ، درآن صورت اين خبری بسيار خوب خواهد بود و ما نيز از آن استقبال خواهيم کرد.

ایران می گوید با تمام قدرت از سوریه پشتیبانی می کند

ایران قول داده است از سوریه در برابر هر تهدیدی حمایت کند.

محمد رضا رحیمی معاون رییس جمهوری اسلامی ایران، روز جمعه در دمشق با «محمد ناجی العُطری» نخست وزیر سوریه ملاقات کرد، و گفت ایران با «تمام قدرت خود» پشت سر آن کشور خواهد ایستاد.

رحیمی همچنین به اسراییل هشدار داد و گفت اگر درصدد حمله برآید، پاهایش قطع خواهد شد.

او این نظر را پس از آن ابراز داشت که هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا گفت انتقال اسلحه از سوریه برای حزب الله لبنان تهدیدی جدی برای اسراییل است و ممکن است به جنگ منجر شود.

اهود باراک وزیر دفاع اسراییل روز پنحشنبه گفت حزب الله ممکن است ۴۵ هزار راکت داشته باشد، و برخی از آنها قادر هستند به هدف هایی در اسراییل برسند.

روزنامه نگاران ایرانی در ایتالیا آزاد شدند

مقامات ایتالیا دو روزنامه نگار ایرانی را که به قاچاق اسلحه متهم بودند آزاد کرده اند، اما آنها را در بازداشت خانگی نگاه می دارند.

یک قاضی روز پنجشنبه اجازه داد حمید معصومی نژاد و علی دامیرچیلو زندان را ترک کنند. قاضی همچنین گفت معصومی نژاد اجازه خواهد داشت کارش را بعنوان خبرنگار رسانه های دولتی ایران در ایتالیا از سر بگیرد.

مقامات ایتالیا گفتند دو ایرانی به یک شبکه قاچاق اسلحه به ایران تعلق داشتند. مقامات ایران این اتهام را بی اساس دانسته اند.

پنچ ایتالیایی نیز همراه با اتباع ایران دستگیر شدند، اما معلوم نیست آیا آنها هنوز در زندان هستند یا نه.

کلينتون: محمود احمدی نژاد در صورتيکه بخواهد در کار کنفرانس معاهدۀ منع گسترش سلاح های هسته ای اخلال ايجاد کند، موفق نخواهد شد

هيلاری کلينتون وزير امور خارجه آمريکا می گويد محمود احمدی نژاد رييس جمهوری ايران در صورتيکه بخواهد در کار کنفرانس آيندۀ سازمان ملل که برای بررسی معاهدۀ منع گسترش سلاح های هسته ای در نيويورک تشکيل می شود، اخلال ايجاد کند، در تلاش خود موفق نخواهد شد.

خانم کلينتون روز پنجشنبه گفت نمی داند چرا رييس جمهوری ايران با چنان «سابقۀ غير قابل انکاری در نقض تعهدات هسته ای» می خواهد در اين نشست شرکت کند.

وزير امور خارجه آمريکا گفت اگر آقای احمدی نژاد در نظر دارد اعلام کند که ايران از ضوابط منع گسترش هسته ای مندرج در معاهده پيروی خواهد کرد، جامعه بين المللی به وی خوش آمد خواهد گفت.

اما خانم کلينتون هشدار داد که اگر محمود احمدی نژاد تصور می کند که می تواند به نحوی توجه همگان را از اين تلاش مهم جهانی منحرف کند، با شکست مواجه خواهد شد.

در رويدادی ديگر سرگئی لاورف وزير امور خارجه روسيه روز پنجشنبه اعلام کرد برخورد ايران با پيشنهاد جامعه جهانی برای حل بحران هسته ای باعث دلسردی مسکو شده است. آقای لاورف در نشست مجمع پارلمانی شورای اروپا گفت تحريم های سه دور گذشتۀ شورای امنيت به هدف مطلوب دست نيافته اند. اما در حال حاضر توافق بر سر دور جديد تحريم ها اجتناب ناپذير خواهد بود.

وزير امور خارجه روسيه افزود ما نيز معتقديم ايران مذاکره کنندۀ بسيار دشواری است. با اين حال آقای لاورف تأکيد کرد هر نوع اشاره ای به توسل به زور برای جلوگيری از برنامۀ هسته ای ايران، غيرقابل پذيرش است. سرگئی لاورف احتمال حمله به ايران را يک «فاجعه» توصيف کرد.

همچنين روز پنجشنبه سوريه بر حمايت خود از برنامۀ هسته ای ايران تأکيد کرد. محمد ناجی عطری نخست وزير سوريه در پی سفر محمدرضا رحيمی معاون رياست جمهوری ايران به دمشق گفت برای حل مسألۀ هسته ای ايران، مذاکرات سياسی بايد جای تهديد را بگيرد. سوريه در گذشته نيز حمايت خود را از برنامۀ اتمی ايران اعلام و فشارهای غرب برای مقابله با برنامۀ هسته ای را «استعمار نو» توصيف کرده است.

روز پنجشنبه يک ديپلمات ايرانی که نامش فاش نشده است در گفتگو با خبرگزاری رويترز تأکيد کرد که شرکت محمود احمدی نژاد در نشست هفتۀ آيندۀ سازمان ملل متحد نشان دهندۀ تعهد ايران به معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای و اهداف اين نشست است.

کنفرانسِ بررسی پيمان منع گسترش سلاحهای اتمی يک ماه به طول خواهد انجاميد. از سال ۱۹۷۰ که پيمان منع تسليحات اتمی امضاء شد تاکنون کنفرانس هر پنج سال يکبار، تشکيل شده است. اين معاهده به امضاء ۱۸۹ کشور رسيده است.

سازمان ملل متحد: برای به کمک به آوارگان در پاکستان به پول نیاز دارد

سازمان ملل متحد می گوید برای کمک به هزاران نفر که در اثر مناقشه در پاکستان دربدر و آواره شده اند، به پول بیشتری نیاز دارد.

مقامات پاکستان می گویند تقریبا ۹۰ درصد بیش از ۲ میلیون نفری که سال پیش از دره سوات گریختند، به خانه هایشان بازگشته اند.

کمیساریای عالی آوارگان و پناهجویان سازمان ملل متحد گفت فقط ۳۵ میلیون دلار از ۱۷۶ میلیون دلاری که برای کمک به آنها نیاز دارد دریافت کرده است.

کمیساریا می گوید بحران تمام نشده است، بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در مناطق عشایری همچنان در بدر هستند، و بسیاری از کسانی که باز گشته اند هنوز نتوانسته اند زندگی خود را بازسازی کنند.

کمیساریا از ماه نوامبر به بیش از ۳۰ هزار نفر کمک کرده است.

محمود احمدی نژاد، غرب را برای مشکلات اقتصادی ايران مقصر اعلام کرد

محمود احمدی نژاد رييس جمهوری ایران در سخنرانی خود برای کارگران ايران در روز پنجشنبه در گرامیداشت روز کارگر که روز جشنِ بخش اعظم جهان است توصيف های درخشانی از کارکِرد اقتصاد ایران و توانهای بالقوه آن، ارايه کرد.

رييس جمهوری ايران سپس غرب را مورد حمله قرار داد و گفت «قدرت های استکباری سرمايه داری در جهان» که دشمن ايرانند در صدد دستيابی به سلطه اقتصادی و فرهنگی بر ایران هستند. آقای احمدی نژاد گفت که ایران از خود دفاع خواهد کرد. آقای احمدی نژاد، غرب را برای مشکلات اقتصادی کشور مقصر اعلام کرد.

ميرحسين موسوى يکی از رهبران اپوزيسيون ايران که می گوید آقای احمدی نژاد را در انتخابات بحث برانگیز ریاست جمهوری در سال گذشته شکست داده است، سیاست های اقتصادی رييس جمهوری ايران را «سياستهای غلط» خواند و او را در آشفتگی های اقتصادی کشور، مقصر شناخت.

آقای موسوی گفت، آقای احمدی نژاد با قرار دادن ايران در معرض نفوذ خارجی، که به دشواری های اقتصادی انجاميده است، استقلال کشور را در خطر قرار داده است.

کلينتون: تعهد واشنگتن نسبت به امنیت اسرائیل خدشه ناپذير است

 
 
 
 
 
 
 
 
 

هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا می گوید تعهد واشنگتن نسبت به امنیت اسرائیل، خدشه ناپذير است. خانم کلينتون همچنين به ایران و سوریه در مورد عواقب ناشی از تهدید دولت یهودی، هشدار داد.

وزير امور خارجه آمريکا روز پنجشنبه در یک سخنرانی برای کمیته آمریکایی یهودی گفت حق حيات اسرائیل و حق آن کشور به دفاع از خويش، قابل مذاکره نیست.

خانم کلينتون گفت انتقال اسلحه به جنوب لبنان و غزه ممکن است آتش جنگ تازه ای را در خاورميانه، مشتعل سازد.

وزير امور خارجه آمريکا تأکید کرد که ایران نیز همچنان به تهدید دولت یهودی، ادامه می دهد. خانم کلينتون گفت که این تهدیدها واقعی و در حال افزايش هستند، و لازم است که به اين تهديدها بذل توجه کرد.

هيلاری کلينتون از کشورهای عربی خواست برای حمايـت از صلح اسرائیلی ها و فلسطینيان بيشتر تلاش کنند و گفت که پيگيری صلحِ با اسرائیل بهترین راه برای کمک به رسیدن به هدف ايجاد يک کشور مستقل فلسطینی است.

خانم کلينتون همچنین تاکید کرد که فلسطینی ها باید کشوری از آن خود داشته باشند و اسرائیل نيز باید نقش خود را با احترام به آرمان های مشروع مردم فلسطینی و توقف فعالیت های شهرک سازی، ايفا نمايد.

گارد ساحلی آمريکا ويديويی از آنچه سوختن کنترل شده نفت در خليج مکزيک ميخواند، منتشر کرد

 
 
 
 
 

در اثر انفجار يک دکل نفتی متعلق به شرکت بی پی در هفته گذشته در خليج مکزيک ۵ برابر بيش از آنچه تخمين زده می شد، نفت خام به دريا نشت کرده است.

ايجاد يک لکۀ نفتی عظيم نگرانی ها را در خصوص آسيب ديدن صنايع ماهيگيری و حيات وحش، و همچنين ايجاد آلودگی در سواحل ايالات لوييزيانا، می سی سی پی، آلاباما و فلوريدا افزايش داده است.

پرزيدنت باراک اوباما روز پنجشنبه گفت که شرکت بی پی مسؤل پاکسازی اين نَشت نفت است. رييس جمهوری آمريکا همچنين تأکيد کرد که دولت از تمام منابع موجود برای رفع اين مشکل استفاده خواهد کرد.

به گفتۀ شرکت بی پی اين عمليات که ده ها کشتی و هواپيما در آن دخيل هستند بزرگترين عمليات پاکسازی نَشت نفت در تاريخ است. مسؤلان پيش بينی کرده اند که اين لکۀ نفتی روز جمعه به سواحل بستر رودخانۀ می سی سی پی برسد.

قرار است رييس جمهوری آمريکا هيآتی از مسؤلان بلندپايۀ دولتی را روز جمعه به اين منطقه بفرستد. پرزيدنت اوباما ميخواهد اطمينان حاصل کند که شرکت بی پی و همۀ نيروهای دولت ايالات متحده نهايت تلاششان را می کنند که نه تنها اين مشکل را رفع کنند بلکه عوامل ايجاد آن را نيز شناسايی کنند.

همچنين به گفتۀ يک مقام ارشد وزارت داخلی آمريکا تا زمانی که شرکت ها نشان دهند قادر به کنترل نَشت هستند استخراج نفت در آبهای اين منطقه متوقف خواهد ماند.

در يونان صدها معترض به سياستهای جديد اقتصادی دولت با پليس در شهر آتن درگير شدند

روز پنجشنبه جمعيت ۵۰۰ نفرۀ تظاهرکنندگان در آتن ابتدا بطری های آب، يک بلندگو و يک صندلی را به سوی نيروهای پليس پرتاب کردند و سپس به پليس حمله ور شدند.

نيروهای پليس که به حالت دفاعی ايستاده بودند با اِسپِرِیِ فلفل و باتون عکس العمل نشان دادند.

همچنين روز پنجشنبه گروهی از معلمان تظاهرات مسالمت آميزی در کنار ساختمان مجلس برگزار کردند.

تظاهر کنندگان پلاکاردهايی عليه صندوق بين المللی پول در دست داشتند و شعار می دادند «ملت تسليم نشويد، به پا خيزيد.»

در همين حال اکثر تحليل گران مالی متفق القول هستند که بانکهای يونان از پشتوانۀ مالی مطمئنی برخوردارند و شمار وام های بی اعتبار آنها نسبتاً کم است و در حال حاضر انتظار نميرود يونان با بحرانهای بانکی، روبرو شود.

پلاتون مونو کراسوس اقتصاددان بانک ئی اف جی يوربانک روز پنجشنبه گفت عليرغم بدهی سيصد ميليارد دلاری يونان، بانکهای آن کشور از پشتوانۀ مالی توانمندی برخوردارند. او افزود که کيفيت داراييهای بانکهای يونان ظرف سه سال گذشته بطور محسوسی بهبود يافته است.

آقای مونو کراسوس شايعه وام ۱۳۵ ميليارد دلاری و بيش از انتظارِ اتحاديه اروپا و صندوق بين المللی پول به يونان را خبری اميدوار کننده خواند و گفت که اين امر به دولت يونان کمک خواهد کرد تا آسانتر با کسری فزاينده و سرسام آور بودجۀ کشور، مقابله کند.

اما مؤسسۀ ارزيابی استاندارد اند پورز با توجه به کسادی اقتصادی يونان ميگويد انتظار ميرود که دارايی بانکهای يونان نيز در سال جاری به مخاطره بيافتد.

کاهش اعتبار مالی يونان از سوی سازمان ارزيابی استاندارد اند پورز در روز سه شنبه شامل بستانکاران دولت يونان نيز ميشود. اين امر نه تنها ضربۀ مهلکی به ارزش اوراق قرضۀ يونان وارد کرد و برای بانکهاييکه اوراق قرضه را خريداری کرده اند مسئله ساز بود، بلکه از اعتبار يونان نيز برای گرفتن وام کاسته است.

در حال حاضر بانک های يونان با به وثيقه گذاشتنِ اوراق قرضه آن کشور در بانک مرکزی اتحاديه اروپا، ۵ درصد کمتر از ساير کشورها پول نقد دريافت ميکنند.

آنچه مسلم است آنست که کاهش اعتباری يونان از سوی سازمان ارزيابی استاندارد، شمار وام های غير قابل پرداخت و يا بی اعتبار را افزايش داده و در آمد مؤسسات مالی را کاهش خواهد داد.

در هفتۀ جاری سود اوراق قرضۀ دوساله يونان بالغ بر ۱۶ درصد بود که اين امر برای بانکها مشکلی اساسی ايجاد خواهد کرد و از ميزان پس انداز مردم در بانکها بطور قابل ملاحظه ای خواهد کاست.

اقتصاددان بانک ئی اف جی، سياست اخير صرفه جويی دولت يونان را خبر بدی برای مردم و اقتصاد کشور خواند.

دادگاه اتحاديه اروپا: بريتانيا نبايد مزايای اجتماعی همسران مظنونين به تروريسم را قطع می کرد

دادگاه اتحاديه اروپا می گويد که دولت بريتانيا نبايد مزايای اجتماعی همسران مظنونين به تروريسم را قطع می کرد حتی اگر همسرانشان مشمول تحريم های سازمان ملل متحد باشند.

اين پرونده توسط تعدادی از همسران افرادی که گفته می شود مظنون به ارتباط با القاعده و يا طالبان هستند به دادگاه ارايه شده است.

اين دادگاه که در کشور لوکزامبورگ قرار دارد قوانين اتحاديه اروپا را تفسير و اجرا می کند.

به گفتۀ اين دادگاه به سختی می توان تصور کرد که مبلغ بيمۀ اجتماعیِ پرداختی به اين زنان خرج فعاليتهای تروريستی شود.

طبق قوانين ضد تروريستی بريتانيا همسران مظنونينی که در فهرست تروريستی سازمان ملل متحد هستند تنها مبلغ محدودی به عنوان مزايای فرزند و کمک هزينۀ مسکن، دريافت می کنند. آنها همچنين بايد ماهيانه حساب دقيقی از همه مخارج خود را به دولت ارايه کنند.


شبکه خبری فارسی صدای آمريکا آخرين خبرها و ويديوهای روز را روی تلفن موبايل، يا هر وسيله اينترنتی دستی ديگر، بطور رايگان عرضه می کند. لطفأ به آدرس سايت جديد موبايل صدای آمريکا توجه کنيد:

pnn.voa.mobi

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Arabsat/Eurobird 8 (25.5 Deg East)

Downlink Frequency: 11,662 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 27.500 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 175

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,226 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 16.3 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,242 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 3.7 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,545.3 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 5.7357441 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 3

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته