-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ اردیبهشت ۵, یکشنبه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

حزب راست میانه در مجارستان اکثریت چشمگیری بدست میاورد

رأی دهندگان مجارستانی در انتخابات پارلمانی آن کشور با پیشبرد حزب راست میانه فیدژ روبرو هستند که پیش بینی میشود دو سوم آرای را به خود اختصاص دهد.

در دور دوم انتخابات پارلمانی مجارستان در روز یکشنبه، رأی گیری در ۵۷ حوزه انتخاباتی صورت می گیرد، که دو هفته قبل بدون آنکه برنده قاطعی داشته باشد به پایان رسید.

نظرسنجیهای قبل از رأی گیریها نشان داد که حزب فیدژ در ۵۲ حوزه پیشتاز است.

حزب فیدژ که رهبری آن را ویکتور اوربان نخست وزیر پیشین عهده دار است در ۱۱ آوریل اکثریت قاطع را بدست آورد و از مجموع ۳۸۶ کرسی پارلمان ۲۰۶ کرسی را بخود اختصاص داد. بدست آوردن دو سوم کرسیها بدان معنی است که فیدژ قادر خواهد بود قانون اساسی را تغییر دهد و تحولاتی نیز در قوانین انتخابات ایجاد کند.

سوسیالیستها دوهفته قبل توانستند تنها ۱۹ در صد آرا را بدست آورند و ۲۸ کرسی را در پارلمان مجارستان بخود اختصاص دهند و این در حالی بود که حزب راست افراطی یوبیک با ۱۷ درصد آرا ۲۶ کرسی را نصیب خود کرد و برای اولین بار موفق شد که به پارلمان راه یابد.

سوسیالیستها و فیدژ از زمانیکه کمونیسم در مجارستان فروپاشید و اولین انتخابات دموکراتیک در سال ۱۹۹۰ بر گزار شد پیوسته در صحنه سیاست آن کشور حضورداشتند.

آقای اوربان رهبر حزب فیدژ قول داده است که طی ده سال آینده مالیاتها را کاهش دهد و با هدف بیرون کشیدن کشور از بحران رکود اقتصادی جهانی یک میلیون شغل ایجاد کند. با پیروزی در انتخابات روز یکشنبه وی موفق خواهد شد اولین دولت غیر ائتلافی را پس از دو دهه از گذشت کمونیسم در مجارستان تشکیل دهد.

پاکستان از هند خواست شخص مظنون به شرکت در عملیات تروریستی در مومبای را تحویل دهد

پاکستان از هند درخواست کرده است که تنها فرد باقی مانده از حمله تروریستی سال ۲۰۰۸ در مومبای، بمبئی سابق را به آن کشور تحویل دهند.

مقامهای پاکستانی میگویند به شهادت وی در محاکمه هفت نفر دیگر که با قتل عام ۱۶۶ نفردر ارتباطند، نیاز دارند.

بگفته آن مقامها محمد اجمل کساب شواهد و مدارک بسیار مهمی در اختیار دارد و حضور وی برای محاکمه پاکستانیهایی که متهم به طرح و هماهنگی حملات مومبای هستند یک «ضرورت حقوقی» است.

سخنگوی دولت همچنین گفت پاکستان از هند میخواهد که فهیم انصاری را که یک هندی و متهم به جمع آوری اطلاعاتی در باره اماکن معروف مومبای برای حمله است نیز به پاکستان تحویل دهند.

محاکمه کساب در ماه مارس در هند به پایان رسید و وی اکنون در انتظار صدور رأی دادگاه در سوم ماه مه است.

اگر اتهام قتل و اعلام جنگ به هندوستان به تأیید دادگاه برسد کساب احتمالاً با مجازات مرگ روبرو خواهد بود.

بهنگام سه روز محاصره در ماه نوامبر ۲۰۰۸ ده مرد کاملا مسلح به اماکن مختلف در مومبای و ازجمله دو هتل و یک مرکز یهودیان حمله کردند. در همان زمان دادستان ها اعلام کردند که سه تن از مهاجمان به گروه لشگر طیبه که مرکز آن در پاکستان قرار دارد وابسته اند.

در ماه ژانویه مقامهای ایالت ماهاراشترا در غرب هند اجساد ۹ پاکستانی مسلح را که در جریان حمله به مومبای کشته شده بودند بخاک سپردند.

وزیر امور داخله ماهاراشترا گفت هیچکس اجساد کشته شدگان را طلب نکرد و روحانیون مسلمان محلی نیز نپذیرفتند که اجساد آن افراد در گورستانهای آنان به خاک سپرده شوند.

القاعده در عراق مرگ دو رهبر خود را تأیید میکند

القاعده در عراق تأیید کرده است که دو تن از رهبران آنها یک هفته قبل در جریان یک عملیات مشترک توسط نیروهای آمریکایی و عراقی به قتل رسیدند.

در بیانیه ای که روز یکشنبه در یکی از وبسایتهای اسلامگرایان منتشر شد گفته شده است که ابو ایوب المصری و ابو عمر البغدادی در یک جلسه حضور داشتند و توسط نیروهای آمریکایی و عراقی مورد حملات زمینی و هوایی قرار گرفتند.

در بیانیه به نقل ازیکی از افراد بلند پایه گروه چریکی «کشور اسلامی عراق» گفته شده است که دو فرمانده مقتول از طرفداران جدّی جهاد بودند. این گروه چریکی همچنین از پیروان خود خواسته است که به نبرد ادامه دهند و بگفته آنها «خون رهبران را به نور و آتش» تبدیل کنند.

مقامهای آمریکایی و عراقی میگویند که مصری و بغدادی در حملات مشترکی به مخفیگاه آنها در نزدیکی شهر تکریت در ۱۸ ماه آوریل کشته شدند.

جو بایدن، معاون ریاست جمهوری آمریکا نیز مرگ آنان را«ضربه ای بالقوه ویرانگر» به القاعده در عراق خوانده است.


پناهجویی یک چهره آکادمیک ایرانی در اسرائیل

ایوب کارا معاون وزارت دفاع اسرائیل از درخواست پناهجویی یک چهره آکادمیک ایرانی و مرتبط با برنامه هسته ای جمهوری اسلامی، در اسرائیل خبر داد.
آقای کارا روز شنبه گفت این شهروند علمی و دانشگاهی ایرانی اکنون در یک کشور «دوست» اسرائیل، در انتظار نتیجه درخواست پناهجویی اش به سر می برد.

معاون وزیر دفاع اسرائیل نام شهروند ایران و همچنین کشور میزبان او را فاش نکرد. او گفت اسرائیل تمامی تلاش خود را برای کمک به افرادی که خواستار رفع تهدید «استراتژیک و اتمی» ایران هستند، به کار می گیرد.

اسرائیل، آمریکا و برخی کشورهای قدرتمند غربی، جمهوری اسلامی را به تلاش برای تولید سلاح اتمی متهم می کنند. تهران این اتهام را رد می کند.

روزنامه واشنگتن پست به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد شمار فزاینده ای از کارشناسان اتمی ایرانی در حال بیرون دادن اطلاعات درباره برنامه اتمی ایران به غرب هستند.

در گزارش روز یکشنبه واشنگتن پست، همچنین به نقل از مقامات فعلی و سابق ایالات متحده آمریکا و اروپا گفته می شود که برخی از شاخص ترین اطلاعات جدید درباره برنامه اتمی ایران از طریق دانشمندان و دیگر افرادی به بیرون درز کرده است که به برنامه های نظامی جمهوری اسلامی دسترسی دارند.

واشنگتن پست می گوید مقامات آمریکایی گفته اند شهرام امیری، کارشناس فیزیک هسته ای ایرانی پس از آن که در ژوئن گذشته طی سفر زیارتی به عربستان سعودی ناپدید شد، خود را به غرب معرفی کرد.

اسرائیل می گوید ایران مسلح به سلاح اتمی تهدیدی علیه موجودیت اسرائیل است زیرا مقامات جمهوری اسلامی خواستار نابودی اسرائیل شده اند.

اسرائیل تنها کشور هسته ای منطقه خاورمیانه به شمار می رود اما این کشور داشتن زرادخانه هسته ای را تأیید یا تکذیب نمی کند.


مذاکرات «قطعی» تهران با آژانس بین المللی انرژی اتمی

تلویزیون جمهوری اسلامی می گوید تهران درباره پیشنهاد مبادله سوخت که از سوی سازمان ملل متحد حمایت می شود، در «مذاکراتی دقیق و قاطعانه» شرکت می کند.

منوچهر متکی وزیر خارجه جمهوری اسلامی روز یکشنبه با یوکیا آمانو، رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین ملاقات می کند.

آقای متکی در گفت و گو با تلویزیون جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت پیمان مبادله سوخت می تواند موجب «اعتماد چندجانبه» شود.

قرارداد مبادله سوخت، از ایران می خواهد اورانیوم کمتر غنی شده خود را برای غنی سازی بیشتر و تبدیل به سوخت برای رآکتور تحقیقات پزشکی در تهران، به یک کشور خارجی بفرستد.

ایران تا بحال از پذیرش برخی بندهای این قرارداد که با میانجیگری آژانس بین المللی انرژی اتمی ارائه شد، خودداری کرده است.

منوچهر متکی پیشتر در ماه جاری میلادی گفته بود دولت تهران هنوز امیدوار است که این قرارداد به مرحله نهایی برسد.
ایالات متحده در تلاش های بین المللی برای اعمال دور چهارم تحریم ها علیه تهران نقش رهبری دارد.

کشورهای جهان می گویند جمهوری اسلامی مخفیانه تلاش می کند سلاح اتمی تولید کند. تهران با رد این اتهامات می گوید برنامه اتمی اش اهداف صلح آمیز دارد.

در طرح آژانس بین المللی انرژی اتمی همچنین سعی شده است توانایی ایران برای غنی سازی اورانیوم محدود شود چرا که اورانیوم غنی شده می تواند در تولید سلاح اتمی به کار رود.

نوامبر گذشته ایران از ساخت ۱۰ مرکز جدید غنی سازی اورانیوم خبر داد. مقامات ایرانی پیشتر گفتند تولید دو مرکز غنی سازی تا مارس 2011، زمستان آینده، آغاز می شود.

فاطمه کروبی: هر اتفاقی برای من و خانواده ام رخ دهد حکومت مسئول آن است

فاطمه کروبی، همسر مهدی کروبی از رهبران اپوزیسیون ایران در بیانیه ای که روز چهار اردیبهشت منتشر شد، خبر بیماری آقای کروبی توسط برخی «روزنامه های روئین تن» و سایت های وابسته به مراکز قدرت را تکذیب کرد.

خانم کروبی وضعیت جسمانی همسرش را «بسیار عالی و مطلبو» توصیف کرده و می نویسد علیرغم بسیتن دفتر و حزب اعتماد ملی، آقای کروبی به فعالیت های مذهبی، اجتماعی و سیاسی خود ادامه می دهد.

هفته گذشته محمد حسين صفارهرندی، وزير ارشاد در دولت نهم، در يادداشتی که در روزنامه کيهان چاپ شد، با اشاره به بيماری يک «اصلاح طلب» از وی خواسته بود تا «استغفار» کند.

همزمان، «جهان نيوز»، وب سايت وابسته به عليرضا زاکانی نماينده اصولگرای مجلس شورای اسلامی نیز از ابتلای مهدی کروبی به «يک بيماری صعب‌ العلاج» خبر داده بود.

این در حالی است که رسول منتجب نيا، قائم مقام حزب اعتماد ملی، پنجشنبه گذشته اخبار منتشر شده مبنی بر بيماری مهدی کروبی را «جنگ روانی» خواند و درباره طراحی «توطئه ای» عليه جان آقای کروبی، ابراز نگرانی کرد.

فاطمه کروبی در ادامه بیانیه خود بار دیگر از نبود حداقل امنیت برای خانواده مهدی کروبی خبر می دهد و به ورود ۱۵ فرد مسلح به منزلشان خبر میدهد که در غیاب ساکنان به شکل «غیرقانونی» و با مرعوب کردن سرایدار وارد منزل آنان شده اند و همچنین پرتاب مستقیم گاز اشک آور به مهدی کروبی در روز ۲۲ بهمن، اشاره می کند.

فاطمه کروبی «بدون ترس و واهمه از وحشی گری مزدوران» هشدار می دهد: «هر اتفاقی برای من، همسرم و فرزندانم رخ دهد، حکومت مسئول مستقیم آن است و هرگز نمیتواند از بار مسئولیت آن شانه خالی کند».

فاطمه کروبی در بیانیه خود «دفاع جانانه مهدی کروبی از قربانيان جنايات اخير» را «برگ زرينی در تاريخ زندگی او و خانواده او» خوانده و گفت: «انسانی که با خدا معامله می‌کند و برای مردمش آماده پرداخت هرگونه هزينه‌ای است، مايه افتخار کروبيان عالم است. نسل کروبی به داشتن چنين مردی که آخرت خود را به متاع ناچيز قدرت آلوده نکرد و نمی‌کند، افتخار می‌کند».

مهدی کروبی، در مصاحبه‌ ای با هفته نامه آلمانی اشپیگل که روز دوشنبه ۶ اردیبهشت، منتشر می شود، از تقاضای صدور مجوز برای راهپیمایی در سالروز انتخابات ریاست جمهوری خبر داده است. به گفته او: «هرچند آرامش بازگشته‌ است، اما جامعه فقط منتظر یک جرقه است». مهدی کروبی در گفت و گو با اشپیگل گفته است: «مردم بدانند ما به مبارزه خود ادامه می‌دهیم. مبارزه ما نه بر علیه این جمهوری است، بلکه برای رعایت قانون اساسی است که در آن آزادی عقیده و دمکراسی تصریح شده است».

آقای کروبی که بارها بر حفظ موضع خود مبنی بر به رسمیت نشناختن نتیجه انتخابات تأکید کرده است تاکنون چندبار مورد حمله نیروهای امنیتی وابسته به حکومت قرار گرفته است.

حسین و محمدتقی، دو فرزند ارشد آقای کروبی ممنوع ‌الخروج شده‌ اند و علی فرزند دیگر او در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن موقتا بازداشت و مورد ضرب و جرح نیروهای لباس شخصی قرار گرفت.

شرکت ها فشارقطع مناسبات با ايران را بيشتر حس می کنند

نيويورک تايمززيرعنوان "شرکت ها برای قطع مناسبات با ايران فشار بيشتری حس ميکنند" می نويسد به موازات تلاش پرزيدنت اوباما برای تقويت تحريم های سازمان ملل متحد عليه ايران تلاش ديگری نيز از طريق فشارانفرادی به شرکت های آمريکائی و خارجی برای قطع مناسبات تجاری شان با ايران شکل ميگيرد.

دو شرکت عظيم آمريکائی فعال در امور مديريت و حسابرسی، يکی PricewaterhouseCoopers و ديگری Ernst & Young اين هفته فاش کردند ديگرهيچگونه پيوندی با شرکت های ايرانی ندارند، وبه اين ترتيب به صف شرکت هائی پيوستند که علنا از جمهوری اسلامی فاصله گرفته اند.

در ماههای اخير شرکت هائی ديگر نيز اعلام کرده اند فروش های خود را به ايران متوقف ميکنند، و به تجارت و يا پيوند با شرکت های ايرانی پايان ميدهند، که General Electric، Huntsman، Siemens، Caterpillar و Ingersoll Rand از جمله آنها هستند. Daimler گفته است سهم اقليتی خود را در يک شرکت ايرانی سازنده موتورمی فروشد. يک شرکت ايتاليائی ميگويد وقتی مقاطعه های جاری گاز تمام شود کنار ميرود. و شرکت دولتی نفت مالزی فرستادن محموله های بنزين به ايران را متوقف ساخته است. Royal Dutch Shell و غول هائی تجاری نظيرVitol، Glencore و Trafigura پيشتراقداماتی مشابه بعمل آورده اند.

اثرمحسوس و ملموس اين اقدامات، با توجه به موقعيت هريک ازشرکت ها متفاوت است. شرکت های آمريکائی پس از گذشت سه دهه از وضع تحريم ها، اکنون عملا داد و ستد مختصری با ايران دارند، حال آنکه شرکت های خارجی و چند مليتی اغلب برای گريزاز ضوابطی که هدف آنها قطع مناسبات با ايران است، راههائی پيدا کرده اند. چين به شريکی با قدرت و پويا مبدل شده است.

اما مقامات فعلی و پيشين آمريکائی ميگويند ايران، با اعلاميه های اخير شرکت های مصمم به قطع مناسبات، و پيگيری برنامه اتمی اش درعناد با فشارهای بين المللی، منزوی ترميشود.

Stuart Levey معاون وزارت خزانه داری آمريکا، که نخستين بارتلاش های اين کشور برای متقاعد ساختن شرکت ها به قطع مناسبات با ايران را در دوران رياست جمهوری جورج بوش آغاز کرد، واکنون همين تلاش را دردولت پرزيدنت اوباما پيگيری ميکند، ميگويد گرچه هيچيک ازاين اقدامات، به تنهائی مهم واساسی بنظرنمی رسند اما اگرآنها را با انزوای فزاينده سياسی ايران بررسی کنيم، در مجموع، اقداماتی بسيار مهم واساسی هستند.

Mark D. Wallace، سفير سابق دردوران آقای بوش، که اکنون رئيس يک گروه فعال و مروج موسوم به اتحاد عليه ايران اتمی (United Against Nuclear Iran) است معتقد است گسترش اين روند می تواند به اصطلاح زير پای دولت تهران را خالی کند. او ميگويد اين نقطه ای برای سقوط است. شما رژيم را می بينيد که در لبه پرتگاه ايستاده است، واگر چند شرکت ديگر خارج شوند، و رژيم توانائی دسترسی به خدمات - اجناس و پول را در سطح بين المللی از دست بدهد، با دردسری واقعی روبروست.

مبارک می گوید انتخابات پارلمانی آزاد و عادلانه خواهد بود

حسنی مبارک رییس جمهوری مصر قول داده است انتخابات پارلمانی، که قرار است در اواخر سال جاری برگزار شود، آزاد و عادلانه خواهد بود.

مبارک این موضوع را روز شنبه در نخستین سخنرانی تلویزیونی خود از هنگام بازگشت از آلمان در نزدیک به یک ماه پیش عنوان کرد. او همچنین گفت از حرکت های اجتماعی تا زمانی که قانون اساسی را نادیده نگیرند استقبال می کند. با این حال، یاد آور شد آینده مصر با ناسزا گویی و پرخاش مشخص نخواهد شد.

در مصر بر شمار معترضینی که خواهان انجام اصلاحاتی در قانون اساسی هستند افزوده شده است. آنها خواهان باز شدن روند سیاسی و لغو قوانین اضطراری هستند که اجازه می دهد ناراضیان برای مدتی نامعلوم در بازداشت بمانند.

مبارک نزدیک به ۳۰ سال بر مصر حکومت کرده است، و انتظار می رود حزب حاکم او بر انتخابات سال جاری مسلط باشد.

عباس پیشنهاد تشکیل یک کشور فلسطینی در داخل مرزهای موقت را رد می کند

محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطینی عقیده ایجاد یک کشور فلسطینی در داخل مرزهای موقت را رد کرده است.

عباس روز شنبه در سخنانی در جمع اعضای حزب فتح در رام الله گفت این عقیده که رسانه های اسراییل منتشر کرده اند، بعنوان راهی برای پیشبرد روند صلح خاورمیانه ارائه می شود. اما فلسینیان آنرا قبول نخواهند کرد و پیشنهاد خود را برای تشکیل یک کشور کامل فلسطینی تکرار کرد.

محمود عباس روز جمعه با جرج میچل فرستاده آمریکا به خاورمیانه ملاقات کرد.

میچل که در کوشش برای آغاز مذاکرات غیر مستقیم صلح بین اسراییل و فلسطینیان به منطقه رفته است، با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل نیز به گفت و گو نشست و قرار است روز یکشنبه دیدار دیگری با او داشته باشد. نتانیاهو گفته است اسراییل در مورد آغاز دوباره مذاکرات «جدی» است.

زن فرانسوی بدلیل رانندگی با نقاب اسلامی جریمه شد

یک زن فرانسوی بجرم استفاده از نقاب اسلامی هنگام رانندگی جریمه شده است.

دو روز پس از آن که نیکولا سارکوزی رییس جمهوری فرانسه دستور داد پیش نویس قانون ممنوعیت استفاده از حجاب اسلامی در تمام مراکز عمومی تهیه شود، یک زن ناشناس ۳۱ ساله روز جمعه گفت پلیس در شهر «نانت» در غرب کشور، او را به این دلیل که پوشش وی یک «خطر ایمنی» در رانندگی است. معادل ۲۹ دلار جریمه کرد.

زن نقاب سیاه رنگی داشت که تمام صورتش را می پوشاند اما چشمانش را باز می گذارد.

 او به خبرنگاران گفت می تواند به اندازه آنها همه جا را ببیند. وکیل زن گفت او به این تصمیم اعتراض خواهد کرد و افزود نقاب از نظر محدود کردن دید، تفاوتی با یک کلاه خود موتور سیکلت ندارد.

روز جمعه همچنین، وزیر کشور فرانسه در نامه ای به همتای خود در وزارت مهاجرت از او خواست در این باره که آیا شوهر الجزایری زن بدلیل امکان تقلب در دریافت مزایای اجتماعی می تواند از شهروند فرانسه خلع شود یا نه تحقیق کند.

او گفت مرد به داشتن چند زن و کلاهبرداری از خدمات دولتی و حمایت مالی از هریک از همسرانش به عنوان تک سرپرست خانواده مظنون است.

یک سخنگوی پرزیدنت سارکوزی می گوید لایحه ماه آینده به وزیران ارائه خواهد شد. قانون پیشنهادی زنان مسلمان را از استفاده از نقاب و برقع در تمام مراکز سرویس های عمومی از جمله بیمارستان ها، مدارس و وسائل حمل و نقل همگانی ممنوع خواهد ساخت.

سارکوزی گفته است به زنان مسلمان نباید اجازه داده شود از حجاب استفاده کنند. او همچنین می گوید برقع زنان را تحقیر می کند و با ارزش های فرانسه مغایر است.


شبکه خبری فارسی صدای آمريکا آخرين خبرها و ويديوهای روز را روی تلفن موبايل، يا هر وسيله اينترنتی دستی ديگر، بطور رايگان عرضه می کند. لطفأ به آدرس سايت جديد موبايل صدای آمريکا توجه کنيد:

pnn.voa.mobi

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,226 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 16.3 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,242 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 3.7 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Transponder: 11H

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,545.3 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 5.737 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 3

Telstar 12 (15 Deg W)

Transponder: 10

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

Video Format: PAL

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Transponder: 8

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

Video Format: PAL

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته