-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ اردیبهشت ۶, دوشنبه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

عمر البشیر در انتخابات ریاست جمهوری سودان اعلام پیروزی کرد

عمر البشیر رئیس جمهوری سودان در اولین انتخابات چند حزبی ریاست جمهوری در این کشور پس از ۲۵ سال، اعلام پیروزی کرد.

کمیسیون انتخابات سودان روز دوشنبه گفت آقای بشیر ۶۸ درصد آرای انتخابات دو هفته پیش را کسب کرده است.

پس از آن که دو رقیب اصلی به دلیل آنچه که آمادگی حزب حاکم کنگره ملی برای تقلب در انتخابات نامیدند، از شرکت در آن کناره گرفتند، پیش بینی ها حاکی از پیروزی عمر البشیر بود.

پرزیدنت عمر البشیر تنها رئیس یک دولت در جهان است که از سوی دادگاه جنایی بین المللی تحت تعقیب است.

دادگاه بین المللی رسیدگی به جنایات، عمر البشیر را به خاطر ارتکاب جنایات جنگی در منطقه دارفور سودان، تحت تعقیب قرار داد.

کمیسیون انتخابات سودان، طی نتایج یک انتخابات دیگر گفت سالوا کییر، به عنوان رئیس جمهور منطقه نیمه خودمختار جنوب سودان انتخاب شده است. کمیسیون گفت آقای کییر حدود ۹۳ درصد آرای انتخاباتی را کسب کرد.

ناظران درباره سلامت برگزاری انتخابات دو هفته پیش در سودان نظرات ضد و نقیضی داده اند. چین، متحد سودان گفت انتخابات آرام و منظم برگزار شد و اتحادیه آفریقا آن ها را «آزاد و عادلانه» توصیف کرد.

همزمان، ایالات متحده آمریکا، اتحادیه اروپا و مرکز آمریکایی کارتر، گفته اند انتخابات سودان مطابق استانداردهای بین المللی نبود.

برزیل می گوید از برنامه صلح آمیز هسته ای در ایران حمایت می کند

وزیر امور خارجه برزیل برای گفت و گو با مقامات ایرانی درباره مسائل دوجانبه و بین المللی، از جمله مناقشه بر سر برنامه اتمی ایران، به تهران سفر کرده است.

سلسو آموریم، وزیر امور خارجه برزیل روز دوشنبه گفت برزیل از گسترش «فعالیت های هسته ای صلح آمیزی» که به نفع مردم ایران باشد، حمایت می کند همانگونه که از چنین فعالیت هایی برای مردم برزیل نیز حمایت می کند.

آقای آموریم این سخنان را طی مذاکره با سعید جلیلی، مذاکره کننده ارشد هسته ای جمهوری اسلامی ایران ایراد کرد.

ایالات متحده آمریکا و متحدانش ایران را به تلاش مخفیانه برای تولید سلاح اتمی متهم می کنند و واشنگتن در صدر کشورهایی است که به برزیل و دیگر اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد فشار می آورند تا قطعنامه چهارم تحریم علیه ایران را تأیید کنند.

تهران می گوید برنامه اتمی اش اهداف صلح آمیز دارد. برزیل درباره رأیی که به قطعنامه تحریم ایران خواهد داد اشاره ای نکرده است.

جمهوری اسلامی به عنوان بخشی از کمپین دیپلماتیک خود در جلوگیری از صدور قطعنامه چهارم تحریم از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد، به دنبال روابط نزدیک تر با برزیل بوده است.

لوئیز ایناسیو لولا دا سیلوا، رئیس جمهور برزیل قصد دارد ماه آینده به ایران سفر کند. ایران و برزیل شرکای اقتصادی عمده یکدیگرند.

منوچهر متکی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در ادامه تلاش برای جلویگیری از صدور قطعنامه سازمان ملل علیه تهران، از بوسنی دیگر عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد دیدار کرد.

آقای متکی در سارایوو با سون آلکالای، نخست وزیر و حارث سیلاجیچ، رئیس مسلمان شورای ریاست جمهوری بوسنی، ملاقات کرد.  

۲ گروگان چینی در افغانستان آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری رسمی چین دو گروگان چینی در افغانستان آزاد شده اند. این دو نفر بیش ۳ ماه پیش توسط شبه نظامیان در افغانستان به گروگان گرفته شدند.

مقامات در ولایت فریاب افغانستان می گویند گه گروگان ها دو مهندس چینی بوده اند که در ماه ژانویه هنگام کار بر روی پروژه راه سازی به گروگان گرفته شدند. بر اساس گزارش های رسیده، این دو نفر روز شنبه و بدون پرداخت هیچ مبلغی به گروگان گیران آزاد شدند.

ژانگ فنگکیانک و وو یولین شانزدهم ژانویه در راه محل سکونت خود در شمال غرب افغانستان توسط شبه نظامیانی که ادعا می کردند از اعضای طالبان هستند، ربوده شدند.

انتظار می رود این دو نفر به زودی به چین بازگردند.

رهبران افغانستان و هند درباره تروریسم گفت و گو کردند

حامد کرزی رئیس جمهوری افغانستان روز دوشنبه در دهلی نو با مان موهان سینگ نخست وزیر هند ملاقات کرد.

دو رهبر در پی این دیدار تعهد کردند که با مشکل تروریسم که تهدیدی است علیه ثبات منطقه، مبارزه کنند.

مان موهان سینگ گفت که حامد کرزی به وی تعهد داده است که افغانستان تمام اقدام های ممکن را برای تأمین امنیت شهروندان هند در افغانستان انجام دهد.

سفر آقای کرزی به هند دو ماه پس از آن صورت می گیرد که در حمله شورشیان به دو مهمان خانه در کابل ۱۷ نفر از جمله ۶ شهروند هند کشته شدند.

رئیس جمهوری افغانستان و نخست وزیر هند همچنین در زمینه جرگه صلح، دیداری که قرار است ماه آینده میان بسیاری از رهبران قبائل در افغانستان صورت بگیرد، گفتگو کردند.

قرار است در این دیدار، نحوه برخورد با شورشیان به منظور پایان درگیری ها در افغانستان مورد بررسی قرار گیرد.

آقای کرزی قرار است به منظور شرکت در نشست رهبران کشورهای جنوب آسیا برای همکاری های منطقه ای از هند به بوتان سفر کند.

سفیر بریتانیا در یمن، از یک انفجار جان سالم به در برد

مقام های یمنی و بریتانیائی می گویند که سفیر بریتانیا در یمن در بمب گذاری که با هدف کاروان وی در صنعا صورت گرفته آسیبی ندیده است.

انفجار، هنگامی رخ داد که اتومبیل تیموتی تارلوت، سفیر بریتانیا در یمن، در مسیر سفارت بریتانیا در حرکت بود. 

مقام های یمن می گویند که انفجار در نزدیکی اتومبیل آقای تارلوت صورت گرفت.

یک سخنگوی وزارت امور خارجه بریتانیا در لندن روز دوشنبه اعلام کرد که سفارت بریتانیا در صنعا تعطیل است و از شهروندان این کشور در یمن خواست که محتاط باشند.

شاهدان می گویند که بمب گذاری یک حمله انتحاری بوده است.

مقام های یمن می گویند که بمب گذار در این انفجار کشته شده است.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت حمله به اتومبیل سفیر بریتانیا در یمن را برعهده نگرفته است، اما وزارت کشور یمن می گوید به نظر می رسد که این حمله توسط القاعده صورت گرفته است.

رهبران مخالفان دولت در ونزوئلا، با یکدیگر متحد می شوند

مخالفان هوگو چاوز، رئیس جمهوری ونزوئلا روز یکشنبه رای گیرهای مقدماتی را به منظور تعیین نامزدهای خود برای انتخابات کنگره این کشور برگزار کردند. 

رهبران مخالفان دولت می گویند که سعی دارند در انتخابات کنگره  این کشور در ماه سپتامبر با یکدیگر متحد شوند.

رهبران احزاب مخالف دولت ونزوئلا ابراز امیدواری کرده اند که برای هر یک از ۱۶۵ کرسی مجلس ملی این کشور یک نامزد از مخالفان دولت حضور داشته باشد.

بدون این اتحاد، کاهش میزان کرسی های متعلق به حزب سوسیالیست به رهبری هوگو چاوز که هم اکنون دارای اکثریت در مجلس است بسیار دشوار خواهد بود.

احزاب سیاسی مخالف دولت در سال ۲۰۰۵، انتخابات مجلس ونزوئلا را تحریم کردند.

محبوبیت هوگو چاوز در سال های اخیر به دلیل تورم و بحران انرژی در ونزوئلا کاهش یافته است.

در حمله موشکی هواپيمای بدون سرنشين پنج شبه نظامی در پاکستان کشته شدند

مقام های پاکستان می گویند بر اثر شلیک موشک توسط یک هواپیمای بدون سرنشین متعلق به ایالات متحده ۵ مظنون شبه نظامی کشته شده اند.

حمله موشکی روز دوشنبه، در منطقه قبیله نشین شمال غرب پاکستان در نزدیکی مرز افغانستان صورت گرفته است.

به گفته مقام ها ۳ موشک به قرارگاه آنها در ۲۵ کیلومتری شرق میرانشاه، در وزیرستان شمالی برخورد کرده است.

در ماه های اخیر حمله های موشکی توسط هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در پاکستان افزایش یافته است.

این حمله ها با هدف مخفی گاه های مظنونان القاعده و طالبان در شمال غرب پاکستان صورت می گیرد.

در جای دیگر، در منطقه قبیله نشین، به گفته مسئولان روز دوشنبه، شبه نظامیان طالبان یکی از ریش سفیدان هوادار دولت را دزدیده و به قتل رساندند. جسد مولانا عبدالحلیم در باجور پیدا شد.

نیروهای اسرائیلی یک شبه نظامی تحت تعقیب حماس را کشتند

به گفته شاهدان، نیروهای اسرائیلی یک شبه نظامی تحت تعقیب حماس را در حمله به خانه ای در جنوب کرانه ی باختری رود اردن کشتند.

بنا به گزارش ها، گروهی شامل پلیس مرزی، سربازها و اعضای شین بت سازمان اطلاعات داخلی اسرائیل، در پی آنکه علی صویتی حاضر به تسلیم نشد، به سوی او تیراندازی کرده اند.

ساکنان روستائی در نزدیکی هبرون، جسد علی صویتی را از خانه بیرون آوردند وسپس نیروهای امنیتی منزل مسکونی وی را با بلدوزر ویران کردند.

علی صویتی از سال ۲۰۰۴ تا کنون از سوی اسرائیل تحت تعقیب است. گفته می شود او در قتل یانیو ماسلاچ از اعضای پلیس مرزی اسرائیل در سال ۲۰۰۴ دست داشته است.

ناتو: یک فرمانده طالبان در شمال افغانستان کشته شد

ناتو می گوید یک فرمانده بلندپایه طالبان و دو مشاور وی روز دوشنبه در حمله هوائی در شمال افغانستان کشته شده اند.

بنا به گزارش ها، شبه نظامیان سرنشینان اتومبیلی بوده اند که در منطقه صحرائی شمال شرق شهر قندوز در حال حرکت بود.

ناتو می گوید فرمانده طالبان که در حمله هوائی نیروهای این سازمان کشته شد، مسئول عملیات نظامی در ولایت قندوز بوده است.

در حادثه ای دیگر پلیس افغانستان می گوید بر اثر دو انفجار در جنوب این کشور دو غیر نظامی کشته شدند. بنا به گزارش ها، انفجارها به فاصله چند دقیقه از یکدیگر و هنگام عبور کاروان پلیس از منطقه روی داد.

فاضل احمد شرزاد، معاون رئیس پلیس ولایت قندهار می گوید که اتومبیل وی هدف حمله روز دوشنبه بوده اما بنا به گزارش ها هنگام انفجار، او در اتومبیل خود نبوده است.

بنا به گزارش ها یکی از انفجارها بر اثر بمب گذاری در کنار جاده و انفجار دوم توسط موتور سیکلتی که مملو از مواد منفجره بوده، صورت گرفته است.

قندهار بزرگترین شهر جنوبی افغانستان و پناهگاه شبه نظامیان است.

یک عملیات نظامی که به رهبری آمریکا در سال جاری اجرا خواهد شد، بر آن است قندهار را از شبه نظامیان طالبان پاک کند.

باراک اوباما، رییس جمهوری ایالات متحده، ۳۰ هزار سرباز دیگر را برای پشتیبانی از حمله به قندهار، به افغانستان اعزام کرد.

این عملیات، آزمایش بزرگی برای دولت اوباما در رابطه افغانستان خواهد بود.

رشد ۲۴۳ درصدی، هزینه ایجاد هر شغل صنعتی در ایران

 


۹۲۳ هزار متقاضی کار و احتمال توقف صادرات گاز!

در شرایطی که کارشناسان اقتصادی معتقدند سال جاری، از نظر اقتصادی، کم تحرک ترین سال برای اقتصاد ایران خواهد بود، و سخن از تشدید بحران بی کاری می شود، وزیر اقتصاد، در تازه ترین گفت و گوی خود، گفت، «عوامل منفی از اقتصاد ایران رخت بربسته است.»
 
در حالی از معضل بی کاری، به عنوان یکی از چالش های اصلی اقتصاد نفتی ایران، یاد می شود که وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران از احتمال توقف صادرات گاز ایران خبر می دهد. به نوشته پایگاه خبری تحلیلی فردا، مقام نفتی تهران علت این مسئله را منطقی نشدن قیمت گاز دانسته است و هم زمان سخن از نیاز ۵ میلیارد دلاری برای تثبیت تولیدات نفت و گاز کشور به گوش می رسد.

نگرانی بر سر افزایش نرخ بی کاری با چشم انداز نه چندان روشن بازار صادرات کشورهمراه شده است. پدرام سلطانی، عضو اتاق بازرگانی تهران، در گفت و گو با ایسنا، خبرگزاری دانشجویان ایران، مشکلات صادرات را در رکود نرخ ارز و تورم می بیند.
 
ایلنا، خبرگزاری کار ایران، در گزارشی تحلیلی با عنوان خانه هایی روی آب از وجود مهندسان فراوان بی کار در کشور انبوه سازانی که به حاشیه رانده شده اند و بی کاری گسترده در کنار فوج بزرگی از شهروندان که رویای خانه دار شدن را فراموش کرده اند می پر دازد، و نتیجه می گیرد این عوامل – بهترین تصویر – برای نشان دادن اوضاع مسکن در اقتصاد ایران است.

گزارش تالار بورس و اوراق بهادار تهران در فروردین ماه با وجود رکورد زنی شاخص های بورس از کاهش ۱۳ درصدی ارزش و ۱۶ درصدی حجم معاملات حکایت دارد.

در همین حال سند توسعه اشتغال مبنای بودجه بندی کشور می شود. هم زمان غلام حسین حسینی نیا در گفت و گو با خبرگزاری فارس از ثبت نام ۹۲۳ هزار متقاضی کار در وزارت تعاون خبر داد در حالی که ولی الله صالحی، عضو شورای عالی کار، در گفت و گو با خبرگزاری مهر نظارت را راز موفقیت مشاغل خانگی و هر گونه طرح دیگری می داند. کانون انجمن های صنفی شرکت های خدماتی پشتیبانی و تامین نیروی انسانی سراسر کشور بر این باور است که رونق فضای کسب و کار در پرتو فاصله بنگاه های اقتصادی از تصدی گری دولت میسر خواهد شد.

 

بیکاری ۱۶ درصدی و ساختار مردانه نیروی کار!

در زمانی که بحران بیکاری بر اقتصادٍ دولتی ایران سنگینی می کند جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برنامه پنجم توسعه را تنها در در قالب هدفگذاری می بیند و نه سیاست گذاری مسعود میر کاظمی وزیر نفت از تعیین تکلیف توسعه تمام فاز های پارس جنوبی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت معطل خارجی ها نمی مانیم مدیر عامل شرکت نفت فلات قاره از افزایش بیست در صدی میادین مشترک نفت و گاز کشور – در سال جاری خبر داد جمشید انصاری – عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با خبر گزاری فارس اعلام کرد صندوق توسعه ملی – وجود خارجی ندارد دولت بر اساس قانون مکلف به واریز ۲۰ درصد در آمد نفت از ابتدای سال به این صندوق بود .
به گفته وزارت مسکن ۵۰۰ هزار مسکن مهر تا پایان نیمه اول سال آماده تحویل می شود .
هم چنین اعلام شد هدفمند کردن یارانه ها تاثیری بر سال زارعی امسال ندارد .
 بورس تهران روز شنبه نخستین روز کاری با ۴۹ واحد کاهش آغار کرد و در مرز ۱۴ هزار واحد قرار گرفت.

سکه و طلا در بازار با افزایش بها مواجه شد سکه طرح جدید به ۲۷۶ هزار تومان رسید .
در همین حال به گزارش سرویس اقتصادی جهان نیوز نرخ بی کاری شهر تهران به ۱۰ درصد رسیده که بالاترین رقم طی چند سال گذشته است به نوشته این منبع صف بی کاران در شهرستان های اطراف تهران از مرز ۱۶ درصد نیز گذشته است .

بانک جهانی – در تازه ترین گزارش خود به ساختار نیروی کار ایران نیز اشاره دارد به گفته این منبع نیروی کار زنٍ ایران کم است و ۸۰ درصد نیروی کار ایران را مردان بالای ۱۵ سال تشکیل می دهند البته با وجود آن که این نهاد جهانی از افزایش نیروی کار زنان بالای ۱۵ سال در سال ۲۰۰۸ میلادی به ۳۰ و ۱ دهم درصد بوده بر مبنای این گزارش نرخ بی کاری زنان بیش تر از مردان است . و در سال ۲۰۰۸ این رقم - ۱۵ و ۷ دهم در صد بوده .

به گفته حمید عبدالوهاب – معاون وزیر کار ضمن اشاره به سهم اشتغال استان ها در سال جدید بیش ترین سهم اشتغال استان ها را مربوط به تهران خوزستان و اصفهان دانست .

عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر کار – از تصویب سیاست های اجرایی اشتغال زایی در ۴۰ بند خبر داد روز یکشنبه – پنجم اردیبهشت ماه قرار است آقای وزیر در نشستی خبری شرکت کند ایسنا – خبرگزاری دانشجویان ایران پیشاپیش سئولاتی را مطرح کرده که سیاست وزارت کار- برای واردات بی رویه و علت تغییر نگرش این وزارت خانه – به موضوع اشتغال بی کاران از آن جمله اند .
 

 

رشد ۲۴۳ درصدی، هزینه ایجاد هر شغل صنعتی در ایران!

محمد رضا فرزین، سخنگوی کار گروه طرح تحول اقتصادی، در نشست خبری روز یکشنبه،  پیرامون قانون اجرای هدفمند کردن یارانه ها از آغاز فرآیند افتتاح حساب یارانه نقدی در خرداد ماه امسال خبر داد و اعلام کرد قدرت خرید مردم افزایش می یابد. آقای فرزین اعلام قیمت ها را به آستانه اجرای هدفمندی یارانه ها واگذار کرد.

هم زمان معاون رئیس جمهوری در امور مجلس از افتتاح حساب برای واریز یارانه ها از بیستم اردیبهشت ماه خبر داد. و گفت ۲ ماه یارانه نقدی قبل از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها به حساب مردم واریز می شود.

عبدالرضا شیخ الاسلامی، وزیر کار و امور اجتماعی، در نشست خبری روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه بار دیگر تاکید کرد که متولی اشتغال نیست و برای اشتغال زایی «ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند.» آقای وزیر امر اشتغال را یک مسئله فرا بخشی دانست.

این در حالی است که خبرگزاری مهر، با انتشار گزارشی به بهانه هفته کارگر، از اشتغال به عنوان یکی از مهم ترین چالش های اقتصادی نام می برد که هم چنان بدون متولی باقی مانده و نظریات وزیر کار دولت دهم را رد نظریات وزیر کار دولت نهم می داند.

در فضايی که به گفته علی رضا محجوب، رئیس کمیسیون کارگری مجلس کار فرماها، از ترس هدفمند سازی یارانه ها میزان اخراج کارگران ۷۰ درصد افزایش یافته و به باور محمد نهاوندیان، رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، دولت آقای احمدی نژاد «فضای کسب و کار را با اتخاذ سیاست های نادرست سیاسی و اقتصادی به شدت نا امن کرده است.»

در حالی که محمود بهمنی، رییس بانک مرکزی، از ادامه سیاست انبساطی خبر می دهد و مهدی غضنفری، وزیر بازرگانی، نیز از جلوگیری از واردات بی رویه و حمایت از تولیدات داخلی سخن می گوید. ایلنا، خبرگزاری کار ایران، با نگاهی به صنایع نساجی، که قدیمی ترین صنعت ایران است، گزارش کرد حدود ۷۰ تا ۹۰ درصد کالاهای صنایع نساجی از طریق قاچاق تامین می شود.  اين در حالی است که در بخش پوشاک شاهد کاهش ۴۰ درصدی ظرفیت واحدهای فعال نسبت به سال گذشته هستیم.

هم زمان خبر آن لاین گزارشی را از طرف علی پاکزاد منتشر کرده مبنی بر اين که میزان سرمایه لازم برای ایجاد اشتغال صنعتی در کشور طی سال های ۸۴ تا ۸۷ بیش از ۲۴۳ درصد رشد کرده است. محمد خوش چهره، استاد رشته اقتصاد دانشگاه تهران، به مسولان توصیه می کند به جای هدفمند سازی یارانه ها موانع تولید ملی را رفع کنند.


 


شبکه خبری فارسی صدای آمريکا آخرين خبرها و ويديوهای روز را روی تلفن موبايل، يا هر وسيله اينترنتی دستی ديگر، بطور رايگان عرضه می کند. لطفأ به آدرس سايت جديد موبايل صدای آمريکا توجه کنيد:

pnn.voa.mobi

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,226 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 16.3 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,242 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 3.7 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Transponder: 11H

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,545.3 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 5.737 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 3

Telstar 12 (15 Deg W)

Transponder: 10

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

Video Format: PAL

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Transponder: 8

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

Video Format: PAL

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته