-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ اردیبهشت ۵, یکشنبه

Latest News from Webna for 04/24/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - شاپ118 مرجع فروشگاه های اینترنتی ایرانی معتبر از مدیران فروشگاه های اینترنتی دعوت به عضویت و ثبت فروشگاه اینترنتی کرده است . مدیران فروشگاه های اینترنتی می توانند با قرار دادن بنر پیوند به ما مرجع فروشگاه های اینترنتی ایرانی از کاربران و خریداران سایت فروشگاهی خود برای شرکت در رای گیری و ارسال نظر(نقد و بررسی) در رابطه با عملکرد فروشگاه خود دعوت کنند .

برای مشاهده این سایت به آدرس  www.shop118.com مراجعه کنید.


 


وبنا - شماره 15 نشریه الکترونیکی دخت ایران با موضوع روز جهانی خانواده منتشر شد. 

در سرمقاله این شماره آمده است "15 ماه می میلادی به عنوان روز جهانی خانواده شناخته می‌شود. حکایت ما و خانواده، حکایت آن ماهی و دریا است که ماهی داخل دریا شناور بود و به دنبال دریا می‌گشت! ما هم گاه آنقدر به بودن در خانواده عادت می‌کنیم که مفهوم و ماهیت خانواده را فراموش می‌کنیم. به عبارت دیگر قدر عافیت نمی‌شناسیم! روز جهانی خانواده از زمانی در سازمان ملل مطرح شد که غرب بحران خانواده را به طور جدی احساس کرد. کشورهای شرقی اگرچه آن زمان به واسطه سنت دییرینه‌شان چنین بحرانی را نداشته و هنوز هم ندارند، اما به دلیل سرعت ارتباطات و مسایلی نظیر جهانی شدن، با سرعتی بیش از غرب به سمت این بحران پیش می‌روند. و این عافیتی است که آن را قدر نمی‌دانیم."

برای مشاهده سایت به آدرس www.dokhtiran.com مراجعه کنید.


 


وبنا - به گزارش بخش خبری نمایشگاه مجازی آگروفودکس ، پنجمین نمايشگاه مجازی و بين‌المللي آگروفودکس به منظور فراهم نمودن امكان عرضه و بازاريابي توانمندي هاي صنايع و مواد غذائی ، كشاورزي و دامپروری ، ماشين آلات و صنايع وابسته در بازارهاي داخلی و خارجی و با هدف ارتقاء دانش فناوري و اطلاعات روز در موضوعات نمايشگاه ، معرفي توانمنديها و پيشرفتهاي كشورمان در زمينه‌هاي موضوعي نمايشگاه ، ارتقاء سطح مبادلات تجاري در جهت توسعه صادرات غير نفتي ،آشنايي شركت‌كنندگان و بازديدكنندگان از نمايشگاه با آخرين دستاوردهاي علمي و صنعتي كشورمان و ايجاد فضا جهت ارتباط مستقيم توليدكنندگان با مصرف‌كنندگان در حال برگزاری است . نمایشگاه مجازی و بین المللی آگروفودکس ارتباطات لازم بین بازدید کنندگان از سراسر ایران و جهان را با بخش های مختلف تولیدی و صنعتی و خدماتی و بازرگانی صنايع مذکور در کشور را ایجاد می کند .

برای مشاهده سایت به آدرس www.agrofoodex.ir مراجعه کنید.


 


وبنا - موتور جستجوی فارسی اسپیرو راه اندازی شد. در خبر ارسالی به وبنا آمده است "همانطور که می دانید یکی از پرکاربرد ترین نیازهای کاربران وب جستجو کردن و یافتن نتایج مورد نظر کاربران از میان حجم انبوه اطلاعات موجود در وب و دستیابی به نتایج در کمترین زمان ممکن است و طبیعتاً این نتایج بازیابی شده نیز باید همان باشد که کاربر به دنبالش می گشته است. متاسفانه سایت های فارسی که اغلب خودشان را موتورکاوش معرفی می کنند در واقع از سورس منبع باز ساده ای استفاده نمودند که به واسطه سرویس رایگان Google API کار می کند و نتایج بازیابی شده ازآن ها نیز دقیقاً همانند نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجو می باشد!"

برای مشاهده سایت به آدرس www.spiro.ir مراجعه کنید.


 


وبنا - پایگاه ایران زنان با انعکاس اخبار و گزارش ها و مقالات و نوشته ها مربوط به زنان با هدف رفع مشکلات و توانمندسازی زنان راه اندازی شد. این سایت با بخش هایی چون سخن اول، روزنوشت، دیدگاه، فعالیت های فرهنگی و فعالیت های اجتماعی، مطالعات زنان و کارآفرینی و شبکه ایران زنان  مطالب خود را منتشر می کند.

برای مشاهده سایت به آدرس www.iranzanan.com مراجعه کنید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته